Van Bronckhorst zet vaste basisklant op de bank: Hij was heel teleurgesteld

Van Bronckhorst zet vaste basisklant op de bank: "Hij was heel teleurgesteld"

woensdag 13 september 2017 om 20:39

Jens Toornstra is niet blij met zijn reserverol in de eerste Champions League-wedstrijd van Feyenoord, thuis tegen Manchester City. Dat zegt Giovanni van Bronckhorst.

De Feyenoord-trainer kiest voor een 5-3-2-variant tegen Manchester City, waardoor Toornstra zijn vaste basisplaats moet afstaan aan Sofyan Amrabat. "Toornstra was heel teleurgesteld maar dit was een tactische beslissing. Want met Amrabat kunnen we schakelen", zegt Van Bronckhorst voor de aftrap tegen Veronica.

Gio ontkent overigens dat Feyenoord puur in een 5-3-2-formatie Manchester City gaat bestrijden. "Het kan én 4-3-3 én 5-2-3 zijn", vertelt hij. "City gaat schakelen tussen systemen en dat moeten wij ook kunnen." De aftrap is om 20.45 uur in De Kuip.

Plaats een reactie

woensdag 13 september 2017 om 20:46
En hij had er zo'n zin in :(
Succes feyenoorders! 3 punten pakken!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:46
Het is begonnen, helaas zonder Toornstra, die scoort altijd thuis:(
Komop Feyenooooord!!!
Vind ik leuk
Lurton +1695
woensdag 13 september 2017 om 20:47
Nu je Feynoord hart laten zien als Ajacied. Maar een flesje rode wijn opengetrokken.

Kom op Feynoord!
Vind ik leuk
Tossa +796
woensdag 13 september 2017 om 20:47
Zullen we vanavond eens even alle rivaliteiten aan de kant schuiven en gewoon het beste hopen voor het Nederlands voetbal? Dat is wel nodig!
(zeker nu er meteen 0-1 gescoord wordt... )
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:48
Laat maar zitten :( GVD
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:48
Hahahaha die van Bronckhorst wat een coach
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 17:13
Het is wel een coach ,die in 3 jaar al 3 prijzen heeft behaald ,maar tegen een miljoenen ploeg als manchester City ,stellen wij niets voor .als zelfs Liverpool met 5-0 verliest wat stellen wij dan voor....
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:48
Gaat lekker Gio! Slimme opstelling, not
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:48
Hahahahhahahah
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:50
Lach je dood, kleuter
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:51
Hoezo kleuter, ik hoop dat ze punten pakken! Maar als ze verliezen, dan zie ik dat graag met een dikke uitslag. Vind ik leuk als ajacied zijnde
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:49
Gaat lekker...binnen 2 minuten 0-1
Vind ik leuk
Quareck +2987
woensdag 13 september 2017 om 20:50
Voordeel is dat je nog 88 minuten hebt om het goed te maken.. maar dit is wel het meest treurige scenario
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:49
bammmmmm 0-1
Vind ik leuk
mazu +367
woensdag 13 september 2017 om 20:49
tjezus
Vind ik leuk
RW1913 +1139
woensdag 13 september 2017 om 22:31
Prachtig je reactie. Want Jesus is voor City vandaag. Oh, hij speelt zelfs voor City.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:51
Ik had denk ik liever toornstra bij de paal staan
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:51
Wat een K start. Wordt nu een kansloze missie.
Vind ik leuk
Dordmund +1415
woensdag 13 september 2017 om 20:53
En dat is 0-1
Vind ik leuk
flipper +865
woensdag 13 september 2017 om 21:09
0-2 waar gaat dat heen. ....
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:16
Waarom een systeem spelen dat niemand gewend is? Waardoor je spelers moet inpassen die nog niet gespeeld hebben en basiskrachten ineens op de bank moet zetten?

Flinke blunder van gio!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:27
Slim zijn ze blijkbaar niet in rotterdam bij feyenoord... beste speler op de bank zetten
Vind ik leuk
HansVites +2114
woensdag 13 september 2017 om 21:34
Want met Amrabat kunnen we schakelen", zegt Van Bronckhorst

Dan gaan ze dat zeker in de 2e helft doen, waarom niet gewoon in je vaste systeem spelen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:43
ik ben ook teleurgesteld in Gio.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:45
Ik had toornstra voor Kramer neergezet nee nou gooit ie berghuis eruit
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:58
Die raakte ook geen pepernoot uit frustratie
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:27
Toornstra is de laatste tijd behoorlijk uit vorm. Ook de vrije trappen schiet constant hoog over. Berghuis heeft ook een mooie trap in huis à la Robben. Amrabat vond ik wel goed en creatief spelen en zou een vaste waarde moeten zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 17:10
Weet Toornstra ook eens wat Dirk Kuyt vorig seizoen voelde als hij op de bank bleef voor Toornstra...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Bronckhorst zet vaste basisklant op de bank: "Hij was heel teleurgesteld"