Pijnlijk weerzien Feyenoord met Champions League: 'Geen schijn van kans'

Pijnlijk weerzien Feyenoord met Champions League: 'Geen schijn van kans'

woensdag 13 september 2017 om 21:10

De rentree van Feyenoord in de Champions League verloopt dramatisch. Binnen tien minuten staan de Rotterdammers inmiddels al met 0-3 achter tegen Manchester City, dat Feyenoord van het kastje naar de muur stuurt. De reacties op Twitter zijn veelzeggend.

Lees meer over:Feyenoord

Plaats een reactie

Bengelino +5974
woensdag 13 september 2017 om 21:06
Ik zag twee beren broodjes smeren........Ik stond erbij en ik keek ernaar
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 21:08
Kan gebeuren, tis te hopen dat sjaktar het ook zo moeilijk heeft en je ze onderling verslaat...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:08
Maar Shakhtar staat voor tegen napoli.
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 21:09
AI
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:14
Tot nog toe staan die voor.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:09
Speelt city thuis? Ik hoor alleen Engelsen zingen.
Vind ik leuk
BassieN +7693
woensdag 13 september 2017 om 21:12
Dan is er iets mis met je oren
Vind ik leuk
Dicky +5762
woensdag 13 september 2017 om 21:16
Tja, hier heb ik al zo vaak discussies over gehad op VP. Volgens heel veel Feyenoord supporters is er altijd sfeer in de Kuip en gaat het publiek er in moeilijke tijden extra achter staan bla bla bla bla. Grote onzin. Het gaat kut en de Kuip is stil. Weer een fantasie de wereld uit.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:19
Ja ik heb hetzelfde. Maar als Feyenoord voor staat hoor je ze ook niet hoor. Alleen als er gescoord wordt juichen ze en dan is het weer afgelopen.
Vind ik leuk
feyeniels +16891
woensdag 13 september 2017 om 22:35
Tweede helft niet gezien?
Vind ik leuk
royco88 +3056
woensdag 13 september 2017 om 21:13
Het zijn net amateurs pffff. Wat knullig die laatste goal
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:33
Gefeliciteerd ... alle Ajacieden en PSVers.
Vind ik leuk
Dicky +5762
woensdag 13 september 2017 om 21:36
Er zullen best mensen zijn die hier van genieten. Maar de meeste zullen hier ook niet blij mee zijn.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 13 september 2017 om 21:43
Jammer Wim!
Vind ik leuk
mokum75 +180
woensdag 13 september 2017 om 21:50
Laat ze bij man city maar lekker de kolere krijgen met hun centen,jammer feyenoorders had stiekem gehoopt maar zo is er geen reet meer aan voor geen enkele nederlandse club.
Vind ik leuk
Johan_D +3216
woensdag 13 september 2017 om 21:08
Zo ff telraampje opgezocht ...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:13
Nu pas?
Vind ik leuk
Johan_D +3216
woensdag 13 september 2017 om 21:18
Als dit zo doorgaat heb je een dubbel telraam nodig ;-)
Vind ik leuk
jaja_PSV +17551
woensdag 13 september 2017 om 21:09
Weerzien of auf wiedersehen?
Vind ik leuk
Pino61 +8562
woensdag 13 september 2017 om 21:30
Een Pisveër die commentaar heeft op Feyenoord, jij durft maat.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:10
Het lijkt wel of de jongens en meisjes van VP stilletjes in hun Amsterdamse kantoortje aan het genieten zijn...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:10
De verschillen worden steeds groter. En.... daardoor wordt het steeds saaier. Gisteren ook alleen maar grote uitslagen
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:19
Drie wissels is te veel.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:11
Au
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:11
Het begint een beetje pijnlijk te worden nu...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:27
Nu pas? Dat was het een paar jaar geleden al. Sinds 2011 ongeveer. Wel op blijven letten.
Vind ik leuk
Kuip +3152
woensdag 13 september 2017 om 21:11
Zoals te verwachten viel is het een kat en muis spel. Hopelijk en waarschijnlijk neemt City nu gas terug. Anders wordt het 0-10.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:14
Hopelijk niet. O o o, wat was die Guardiola onder de indruk......NOT!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:28
Dat zei Guardiola zelf man.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:26
Ja inderdaad, uit medelijden.
Vind ik leuk
Dordmund +1415
woensdag 13 september 2017 om 21:12
Nou loop ik al een tijdje mee maar dit slaat nergens op wat een drama dat Feijenoord.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:13
ze doen het toch best aardig ?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:20
Gelukkig doen ajax en pav het zo goed om punten te pakken voor nederland. Onee wacht daar waren 6de ranga clubjes te sterk voor...
Vind ik leuk
Sil Meijer +12531
woensdag 13 september 2017 om 21:12
Kramer beste speler aan kant van Feyenoord en ben serieus.
Vind ik leuk
HansVites +2114
woensdag 13 september 2017 om 21:20
Klopt dat is de enige die snapt wat er gevraagd word de rest speelt als ouwe wijven.
Vind ik leuk
Pino61 +8562
woensdag 13 september 2017 om 21:44
Allemaal een pilletje in de rust en gaan.
Vind ik leuk
Feye1908 +6597
woensdag 13 september 2017 om 21:36
Vind Boetius toch wel wat beter. Maar verder komen ze totaal niet aan normaal voetballen toe dus je kunt moeilijk zeggen wie de beste is.

In ieder geval speelt Jones geen topwedstrijd. Misschien moet hij maar eens stoppen met de bal ver uit te trappen als het hem niet lukt deze in de buurt van een mede speler te krijgen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:12
Stop stop, they're already dead
Vind ik leuk
feyeniels +16891
woensdag 13 september 2017 om 21:13
Gelukkig leeft jouw clubje nog wel, o wacht...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:20
Die wisten al dat ze in Europa niets te zoeken hadden en hebben zichzelf dit soort vernederingen bespaart
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:12
Jammer Feyenoord.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:12
Leuk he champions league!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:15
Beter dan helemaal niets!
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
woensdag 13 september 2017 om 21:13
Billenkoek....
Het niveauverschil is ongelofelijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:37
3 wissels is teveel, Teo. Zonde..
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
woensdag 13 september 2017 om 21:47
Zonder hapsie, jorgensen jammer jammer.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:13
Je wint 99% zeker toch niet...

Daarom vind ik het lomp van gio om ineens een andere tactiek te spelen. Spelers zijn dat niet gewend. En dan krijg je dit..

Speel gewoon je eigen spel ipv altijd maar aanpassen... enige manier om nog een kleine kans te hebben tegen zulke ploegen
Vind ik leuk
Feye1908 +6597
woensdag 13 september 2017 om 21:41
Idd een vage keuze. Had gewoon Toornstra laten spelen en dan eventueel El Ahmadi een linie terug laten zakken als 5e verdediger. Nu heb je met St Juste en Amrabat 2 spelers die vrijwel geen minuten hebben gemaakt en een taktiek die ze niet gewend zijn. Daarbij verlies je continu de slag op het middenveld en staan de aanvallers op een eiland.
Vind ik leuk
remakil +1652
woensdag 13 september 2017 om 21:14
Als je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en weer terug en je onderweg steeds de bal uit dat netje moet halen...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:14
Koppie erbij houden.
Vind ik leuk
DubRtd +14997
woensdag 13 september 2017 om 21:14
Het verschil tussen meer uit kunnen geven aan een rechstback dan aan je hele selectie.

Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:14
Het waren twee geweldige minuten!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:15
Hup Feyenoord. Het kan nog makkelijk 3-3 worden.
Hand in hand kameraden. We rollen ze op.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:15
En ik maar denken dat we een kans maken op een redelijk resultaat....not!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:15
Zo een Vilhena, wat is die slecht, alleen maar profileren door dat achterlijk kapsel.
Vind ik leuk
wolfie +416
woensdag 13 september 2017 om 21:15
We kunnen wel de gek ermee hebben maar ook een huidige Ajax of PSV had al achter gestaan. Dit is gewoon pijnlijk voor het Nederlandse voetbal en we gaan alleen maar verder achterop raken in Europa
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:31
Als PSV hier zou staan was het waarschijnlijk al 0-7 geweest zoals ze afgelopen weekend speelde...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:36
Met alle respect.... maar dat had ook nu de ruststand kunnen zijn. Met 0-3 mogen ze nog niet mopperen
Vind ik leuk
PSVKRK +373
woensdag 13 september 2017 om 21:15
Dacht dat de samenvattingen later op de avond waren
Vind ik leuk
Kuip +3152
woensdag 13 september 2017 om 21:15
Nog steeds zijn er mensen die niet weten hoe groot het krachtsverschil in Europa is geworden. Feyenoord gaat geen enkel punt pakken. Ook tegen Donetsk niet. Tegen Napoli Wordt Feyenoord ook van de mat gepoetst. Nederlandse clubs hebben niets meer te zoeken op dit niveau. We zijn tegenwoordig van het niveau Finland.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:40
Dan nog is het een wanprestatie.
VD Heijden, Nelom, Vilhena, Amrabat .... dramatisch ...
Vind ik leuk
Kuip +3152
woensdag 13 september 2017 om 21:56
Wel nee. Het niveauverschil is zo groot dat je dat de spelers niet kwalijk kan nemen. Als Feyenoord tegen de eigen A-jeugd zou spelen en het wordt 10-0 dan spreek je toch ook niet van een wanprestatie.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:16
Nou, gefeliciteerd! Je mag CL spelen! NL clubs hebben hier niets meer te zoeken.. EL is ons podium.
Vind ik leuk
Kuip +3152
woensdag 13 september 2017 om 21:21
Zelfs EL niet meer. Het enige dat ons rest is onze eigen Mickey Mouse League (MML). Lekker Excelsior-Willem2 kijken op kunstgras.....
Vind ik leuk
Sil95 +4255
woensdag 13 september 2017 om 21:31
Ja dat is helaas wel de realiteit..
Vind ik leuk
Marco S +2544
woensdag 13 september 2017 om 21:16
Rocky kwam ook altijd terug..
Vind ik leuk
Bobbi04 +616
woensdag 13 september 2017 om 21:17
Ze missen Vilhena vandaag wel bij Feijenoord ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:40
Heeft een voorcontract getekend bij City
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:18
Ze sparen zich voor PSV
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:31
Is dat nou echt nodig? ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:39
Nee denk dat emmen nog wint van PSV
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:19
Het zegt wel wat als je aanvallers nog beter verdedigen dan je verdediging...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:20
City supporters beginnen stoer te doen in het stadion, ze weten niet wat ze op zich af halen met die liederen.
Vind ik leuk
Bizzy +7769
woensdag 13 september 2017 om 21:26
Nee vertel wat gaat er dan gebeuren
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:34
Je weet toch hoe een gedeelte van de Feyenoord fans denkt?! Roep iets verkeerds tegen ze en ze staan met een paar duizend man in Manchester te rellen..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:20
Nederlands clubs in Europa stelt geen een kut voor kunen net zo goed niet meer mee doen heeft tog geen zin meer.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:23
Kan me nog herinneren hoe PSV vorig jaar zwart werd gemaakt op deze site en door heel Nederland. Vond de zogenaamde vernedering van PSV tegen Bayern toch echt minder erg dan wat Feyenoord hier vanavond laat zien...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:21
Hoe lang gaan we nog wachten met Toornstra voor kramer? Dit gaat erg worden!! Gio v gastel en Wauters zijn aan de drugs!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:25
Kramer is nog 1 vd beter vandaag.....

Gio had never nooit van systeem moeten veranderen! Dure blunder en zeer teleurgestelde basisspeler op de bank...
Vind ik leuk
slaski +1751
woensdag 13 september 2017 om 21:22
Beter dat we volgend seizoen helemaal niet meer meedoen. Dan blijven dit soort vernederigen ons teminste bespaart. Wat wil je ook Nelom en Kramer in de CL. Hahaha.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 21:23]
Vind ik leuk
pos +4741
woensdag 13 september 2017 om 21:22
2e helft Bijlow voor Kramer en dan hopen dat het 0-3 blijft.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:23
Het is misschien maar goed dat het na 10 minuten al 0-2 stond. Als ze echt door blijven voetballen dan draaien de spelers van Feyenoord morgen nog het veld over
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:24
Wie had dat nou gedacht:)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:24
Heeft kramer al iets gedaan? Wat 'n fout om toornstra op de bank te zetten en weer 4-3-3 te spelen
Wat hebben Nederlandse coaches toch met dat systeem. Pas je eens aan aan de tegenstander man.
Vind ik leuk
RW1913 +1139
woensdag 13 september 2017 om 21:27
Kramer is knettergek. Wat een schaar en dus op zoek naar een gele kaart. Misschien volgt rood strakjes en dan wordt het 0-10
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:25
De middellijn is niet helemaal recht...
Vind ik leuk
Jozef +20842
woensdag 13 september 2017 om 21:29
Een lijntrekker heeft ook wel eens dorst...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:30
Of zelfs hij stond vanmorgen al te bibberen van angst
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:25
En het schoppen van Feyenoord is begonnen.

38min St Juste. 40min Kramer en 41min Vilhena
GEEL.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 21:26]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:33
en die van Kramer had gewoon rood moeten zijn
Vind ik leuk
Bayern FC +1245
woensdag 13 september 2017 om 21:37
Het is wachten voor een rode kaart...Zet Sterling en Sané maar in.
Vind ik leuk
Marco S +2544
woensdag 13 september 2017 om 21:25
Gewoon drie keer scoren na rust
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:26
Ja drie keer rood ala het zo doorgaat
Vind ik leuk
Bizzy +7769
woensdag 13 september 2017 om 21:28
Het is geen spelletje fifi 17 of zo
Vind ik leuk
RW1913 +1139
woensdag 13 september 2017 om 21:26
Schijnbaar gefrustreerde Feyenoord spelers. St. Juste, Kramer, Vilhena, El Ahmadi.
Vind ik leuk
Piet44 +234
woensdag 13 september 2017 om 21:26
Woensdag gehaktdag !
Vind ik leuk
TomN10 +470
woensdag 13 september 2017 om 21:29
Wat een leedvermaak van supporters van ploegen die gewoon al geen Europees meer spelen tegen ploegen als Oseijk en Rosenborg. Feyenoord speelt verschrikkelijk slecht. Maar vorig jaar gewonnen van Manchester United, goed gespeeld tegen AS Roma, gewonnen van Sevilla. Maar dat stelt nu ineens geen bal meer voor. Maar wel dat Ajax toen gewonnen had van Barcelona van jaren terug. Verloren van Manchester United vorig jaar. PSV verloren van Bayern München en Atletico Madrid vorig jaar. We moeten gewoon inzien dat een selectie van 20 miljoen niet op kan tegen een selectie van 500 miljoen.

En toch als je alles bij elkaar optelt, schaam ik me voor een 0-3 na 30 minuten. Feyenoord speelt super slecht, Manchester City goed. Of ik me terecht moet schamen weet ik niet maar volgens een heleboel PSV en Ajax supporters blijkbaar wel. Ook na deze feiten.
Vind ik leuk
RW1913 +1139
woensdag 13 september 2017 om 21:31
Feyenoord figureert en Manchester City dicteert. Het is niet anders, maar City is echt 5 maten te groot.
Vind ik leuk
TomN10 +470
woensdag 13 september 2017 om 21:35
Dus als het uiteindelijk 0-4 wordt, hebben ze het goed gedaan ;).
Vind ik leuk
Sil95 +4255
woensdag 13 september 2017 om 21:34
Je hoeft je nergens voor te schamen. Je zegt het zelf al. Het is onmogelijk om te verwachten dat we als Nederlandse clubs op dit niveau iets bereiken kunnen. Mijn cluppie ( Ajax) had ook niets in te brengen gehad vanavond. Dat is helaas de realiteit. We moeten ons maar focussen op de Europa League maar zelfs dat wordt al lastig. Ploegen stromen niet eens meer door tot de groepsfase.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:40
Ajax is thuis altijd de betere geweest de afgelopen 2 jaar, met passie en inzet. Dat het resultaat dan tegenvalt is minder.

Dit Feyenoord is gewoon BANG !
Vind ik leuk
Sil95 +4255
woensdag 13 september 2017 om 21:42
Ja op Europa League niveau zeker. Maar als je het hebt over de Champions League hadden wij ook geen kans gehad. Het is trouwens nog steeds onvoorstelbaar zuur en onbegrijpelijk dat de Europa League finalist van vorig seizoen ontbreekt in Europa :(
Vind ik leuk
Dicky +5762
woensdag 13 september 2017 om 21:44
Nee je hoeft je niet te schamen. Sterker nog Feyenoord hoeft zich niet eens te schamen. Het verschil in geld en dus kwaliteit is gewoon veel te groot. Daar kan je als Feyenoord niks aan doen. Dat er nu mensen achterlijke reacties plaatsen is gewoon zielig. Je kan een hekel hebben aan een club maar als iemand ligt moet je ophouden met trappen. Maar er zijn ook genoeg Feyenoord supporters die dit bij andere clubs doen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:30
Zo slecht is het helemaal niet. Het kwaliteits verschil is enorm.

1e goal: kutgoal, pech hebben
2e goal: topkwaliteit van Augero, doe je niks aan.
3e goal: kutgoal, eerste wereldsave Jones en dan denkt met buitenspel. Helaas.

Erg veel pech, kwartje valt de verkeerde kant op. Voetbal is helemaal niet zo slecht, buiten het kwaliteitsverschil om. Zeker niet beschamend!


Allemaal napratende aapjes op twitter, lekker makkelijk om bij 0-3 de hele zooi af te zeiken. Kijk dan eerst een realistisch en inhoudelijk...
Vind ik leuk
defons +1246
woensdag 13 september 2017 om 21:35
Pech ga je schamen met je pech tja inderdaad pech voor city dat het pas 0-3 staat en pech voor city dat feyenoord geen 2x rood krijgt .

Ga niet roepen pech voor Feyenoord want dan word je echt ongeloofwaardig.

Zelden maar dan ook zelden heb ik een top 3 club thuis zo vernedert zien worden .
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:43
Het is wel man city tegen de club die een paar jaar geleden nog 6e werd in de eredivisie.

Dit is geen verrassing. Pech speelt zeker mee, niet alleen pech want er is ook een hoooooop kwaliteitsverschil natuurlijk.

Maar alle jankerds over schamen, huilie huilie, ja wat had je dan verwacht?!?
Vind ik leuk
defons +1246
woensdag 13 september 2017 om 21:44
Niet veel maar dit ook niet
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:46
Ik ben niet verrast. Jij had Feyenoor dus echt veel hoger ingeschat?

30 miljoen vs 830 miljoen he....
Vind ik leuk
rinirat +865
woensdag 13 september 2017 om 21:36
Waar kijk jij naar?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:37
hoezo pech? die eerste goal is omdat vilhena gewoon zelf staat te shaken van 'kuipvrees', de derde stopt heel feyenoord met voetballen om te appeleren voor buitenspel wat 5 meter scheelt en dan heb ik het nog niet over de afgekeurde goal wat geen buitenspel was en de niet gegeven rode kaart van Kramer.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:45
Kramer verdiende zeker rood.
Dat heel Feyenoord stopt de voetballen is ook zeker dom.

Die kuipvrees van Vilhena is onzin, hij was gewoon ongelukkig met die bal. Domme actie maar het is ook maar een mens. Noem het dan lullig.

Maar niks te maken met kuipvrees.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:32
Manchester United - Ajax, wat was ajax slecht....maar feyenoord THUIS tegen city is DRAMATISCH.
Vind ik leuk
defons +1246
woensdag 13 september 2017 om 21:32
Zelden meegemaakt dat een top 3 club thuis zo vernedert word niet normaal meer en Feyenoord mag niet klagen had gewoon 2x rood moeten hebben.
Vind ik leuk
Bayern FC +1245
woensdag 13 september 2017 om 21:33
Ik verwacht een rode kaart bij Feyenoord
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:34
ééntje maar?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:33
Het verschil, mede mogelijk gemaakt door: Arabische tyfus sjeiks!
Vind ik leuk
rinirat +865
woensdag 13 september 2017 om 21:34
Feyenoord met pap in de benen Vilhena de slechste feyenoorder met Bottegin en St Juste.
Aanval is niet thuis.
Op alle fronten worden overlopen en veel te veel ontzag tonen.
De manier waarop Vilhena de bal door de benen laat lopen is veel zeggend.
Die domme spits er uit,middenvelder erbij zetten en zorgen dat je over de helft komt.
Kramer krijgt straks rood,ik heb het gezegd.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:37
St Juste is juist de enige verdediger die positioneel steeds juist staat en niet bang is om vooruit te denken.
Vind ik leuk
fcu1997 +558
woensdag 13 september 2017 om 21:35
Kramer laat zich ook weer van zijn beste kant zien..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:35
Bekijk het maar zo, 5-0 of daar onder blijven is nog altjjd beter dan Liverpool die 5-0 verliest van City.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:35
Ai ai ai, dit is een pijnlijke avond. Nederlandse clubs hebben geen ruk te zoeken in de champions league.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:35
Wat een wanprestatie. Je hele linker flank geeft niet thuis, Amrabat weet niet wat hem overkomt. Beschamend slecht wat Feyenoord laat zien.

Vind ik leuk
5by5 +483
woensdag 13 september 2017 om 21:35
Wat een negatieviteit van al die twitters zeg. Het is een begroting van 853 tegen 30 miljoen. Tevens zijn de feyenoorders zenuwachtig. Wees een beetje opbeurend ipv al deze onzin.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 13 september 2017 om 21:36
Kramer eruit en Larsson erin.
Vind ik leuk
Kuip +3152
woensdag 13 september 2017 om 21:45
Maakt geen bal uit wie je er in zet. Was toch te voorspellen. Als City met 8 man speelt winnen ze nog makkelijk. Als Feyenoord, maar ook Ajax en PSV in de Premier League zouden spelen, zouden het degradatiekandidaten zijn.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 13 september 2017 om 21:47
Dat hoef je er niet bij te zeggen... Dat is allang duidelijk.
Vind ik leuk
Het Brein +2068
woensdag 13 september 2017 om 21:36
Ik verbaas me niet eens hier!

Arm 0 - 3 Rijk

Prachtige afspiegeling van onze maatschappij!
Vind ik leuk
Maxx Jw +337
woensdag 13 september 2017 om 21:40
Ronald De Boer had een galavoorstelling verwacht van Feyenoord vandaar dat pak met een stropdas...
Vind ik leuk
flipper +864
woensdag 13 september 2017 om 21:40
Kramer spoort niet had allang rood moeten hebben. wat een gestoorde gek.
Vind ik leuk
Pukstra +626
woensdag 13 september 2017 om 21:41
Waarom kramer in de spits. Zet er dan larsson neer. Dan heb je drie creatieve en snelle spelers voorin. Je gaat toch de boot in. Dan.maar alles of niets
Vind ik leuk
defons +1246
woensdag 13 september 2017 om 21:44
Utrecht krijg nog bonussen van Feyenoord als Ambarat goed speelt. Ben alleen bang dat als Ambarat zo blijft spelen utrecht Feyenoord geld moet terug betalen.

Zonde van zo talent hij is geen links back .
Vind ik leuk
frankn27 +4149
woensdag 13 september 2017 om 21:45
rechtsback bedoel je
Vind ik leuk
frankn27 +4149
woensdag 13 september 2017 om 21:45
laten we ons er maar bij neerleggen en blij zijn dat zelfs de kampioen zich niet meer plaatst... ajax en psv zouden ook zo afgaan
Vind ik leuk
Dordmund +1415
woensdag 13 september 2017 om 21:45
Na vanavond de sterkste tegenstander gehad zo moet je ook maar denken er is nog hoop.
Vind ik leuk
Kuip +3152
woensdag 13 september 2017 om 21:49
Napoli is minstens zo sterk. En Donetsk is ook een maatje te groot. Nul punten en 6 kutwedstrijden. Ook Vitesse is morgen kansloos.
Vind ik leuk
AFC +3751
woensdag 13 september 2017 om 21:51
Positief denken...dan verlies je de rest maarmet 0-2 en 0-1
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
woensdag 13 september 2017 om 21:48
Revanche zondag tegen psv :)
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 13 september 2017 om 22:44
Pak die boeren aan!!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:48
Voorlopig kun je je maar beter niet voor de CL plaatsen. ,-)
Zo, en nu terug, want ik blijf gewoon zitten. Verplicht in de Kuip voetbal kijken is nu even minder leuk.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:49
Wat een ezel die van Bronckhorst. Je tactiek omzetten en andere spelers gebruiken voor 1 pot. Ze durven niks. Zijn doodsbang. Angsthaas coach!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:49
Het zou wel weer niet correct zijn.
En ik was vooraf echt best wel voor Feyenoord gek genoeg.

Maar ik zit echt te genieten.
Vind ik leuk
AFC +3751
woensdag 13 september 2017 om 21:50
K zou met 7 verdedigers spelen
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:50
Het is vrij duidelijk dat er veel haters op dit "forum" aanwezig zijn. Alleen snappen deze haters niet dat het om het Nederlandse voetbal gaat en we zijn overgeleverd aan de macht van het geld! Dus elke niet-voetballiefhebber: houd je stil, want we zijn als Nederland een dwerg in het miljoenenbal in Europa
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 21:57
Daarom bereikte Ajax ook de finale van de EL !
Zonder inzet, passie en wat geluk bereik je niks.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:18
Mee eens, maar andersom wordt er door de feyenoord supporters precies hetzelfde geroepen als het om ajax gaat.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 13 september 2017 om 21:56
Super tackle van Nelom!! Kom op Feyenoord!
Vind ik leuk
aimdam +339
woensdag 13 september 2017 om 21:58
Ik ben Ajacied en heb altijd een gezonde rivaliteit tegen de mannen uit rotterdam, maar vanavond had ik echt gehoopt dat Feijenoord iets kon betekenen tegen city.
Het zou goed zijn voor het nederlands voetbal.
Heel jammer dit, maar we moeten gewoon heel eerlijk zijn dat er geen een nederlandse club iets in die champions league te zoeken heeft.
Vind ik leuk
feyeniels +16891
woensdag 13 september 2017 om 22:22
Sportieve reactie!

Kunnen sommigen een voorbeeld aan nemen, al geldt dat als Ajax Europees speelt ook voor sommige Feyenoorders.
Vind ik leuk
JJD +215
woensdag 13 september 2017 om 22:00
Gardiola heeft ze in ieder geval goed kaartenaannaaien geleerd.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:00
Shaktar komt op 2-0 tegen Napoli !
Vind ik leuk
mablo46 +528
woensdag 13 september 2017 om 22:02
Als ik Feyenoord was zou ik na 10 min al gaan douchen, doei. Kansloos wat we vooraf al verwacht hadden. Elke NL club overigens
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 22:03]
Vind ik leuk
flipper +864
woensdag 13 september 2017 om 22:04
Ze houden zich in nu.
Vind ik leuk
flipper +864
woensdag 13 september 2017 om 22:05
Sorry 0-4.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:07
VP EDIT: ongepaste reactie
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 22:19]
Vind ik leuk
flipper +864
woensdag 13 september 2017 om 22:08
Doe niet zo zielig gozer.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:09
Ach wie zag dit niet aankomen?
Feyenoord is maar een simpel eredivisie ploegie tegen een olieclub uit Engeland. Kom op, al jaren worden de nederlandse ploegen in de groepsfase 3e of 4e psv uitgezonderd
Vind ik leuk
Hoogeveen +3889
woensdag 13 september 2017 om 22:09
Nu naar mijn cluppie kijken is net als SM, ookal doet het pijn, je gaat door. FTID
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
woensdag 13 september 2017 om 22:09
De lompe & hatelijke reacties hier doen me deugd. Zegt alles over het "niveau" hier.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:10
Waarom stapt Nederland niet uit de UEFA? Dit soort toernooien heeft toch geen enkele zin meer. Vanaf de kwartfinale kun je weer naar dezelfde clubs kijken als in de vorige 5 edities. Boeiend!
Vind ik leuk
Kuip +3152
woensdag 13 september 2017 om 22:10
Feyenoord-spelers die dachten dat ze best goed waren merken nu dat ze er eigenlijk niets van kunnen. Wat moeten PSV spelers zondag dan wel niet denken als ze verliezen van Feyenoord.
Vind ik leuk
Leeuw +3008
woensdag 13 september 2017 om 22:19
Ga je nu al vanuit dat PSV gaat verliezen?
Vind ik leuk
Kuip +3152
woensdag 13 september 2017 om 22:36
PSV heeft een dramatisch elftal en een nog dramatischer trainer. Die gaat er voor de kerst uit.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:10
In het jaar dat Feyenoord kampioen werd speelde Manchester City in de Engelse derde divisie...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:17
En dan willen we allemaal champions league spelen! En waarom? Ooh wat is het voetbal verkloot! Snik snik
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:12
Ik vrees aan het einde van de poulefase een doelsaldo van 0 voor en 20 tegen
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:12
Een beetje suf aangepakt is het wel. Twee maal zo'n korte corner die je nekt.
Als Bruine de bal krijgt gaat het een versnelling sneller.
Denk in het vaste systeem had je meer vastigheid. Maar zonder Jorgensen moet je puzzelen. Denk dat de Boer wel gelijk heeft. Waar is je reservespits? als je je hele elftal moet omgooien klopt je selectie niet.
Maar Feyenoord speelt met het hart. Af en toe zo'n Engelsman ondersteboven zien gaan is lekker. Volgende wedstrijd toch iets anders aanpakken.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:40
Al met al vielen de echte 100% kansen best wel tegen van City. Maar ja ... als jezelf niet in de buurt komt van het andere doel.
Hij was te voorzichtig. Hij heeft de spelers te bang gemaakt.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:47
Ik denk niet dat dit te doen is voor Nederlandse ploegen. Veel heel veel kwaliteit bij City.
Die ploegen worden alleen maar beter.
Gauw vergeten, nou ja maandag is vroeg genoeg. Dan weer opladen voor Napoli.
Jammer!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:03
Maandag. Haha.
Vind ik leuk
davidben +2445
woensdag 13 september 2017 om 22:13
En nu valt Delph in. Speler die in 2 jaar 24 wedstrijden heeft gespeeld. Pep was zo respectvol over Feyenoord voor de wedstrijd, maar dit is toch wel een grote vernedering hoor.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:13
Laat dit ook weer een wijze les voor Gio wezen.
Bange spelwijze levert helemaal niks op.
Normaal speel je met Haps Toornstra Jørgensen en Nieuwkoop.

En Vilhena speelt een zeer ongelukkige wedstrijd. Op zn zachtst gezegd.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 22:16]
Vind ik leuk
Leeuw +3008
woensdag 13 september 2017 om 22:17
Kuipvrees?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:18
Voor alle haters!
https://www.youtube.com/watch?v=MqgXwUgGrhw
Vind ik leuk
davidben +2445
woensdag 13 september 2017 om 22:20
Heerlijk man! Happy hardcore. Oldskool!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:19
ze hebben nog kans. 3 goals maken hoeft niet lang te duren, vraag dat maar aan City
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:20
Lekkere vrije trap Jenske.
Een klein beetje over, kom maar efkes wisselen Jenske.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:23
haha goud deze
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:42
Tegen Heracles lukte het beter. En Ajax?
Vind ik leuk
mablo46 +528
woensdag 13 september 2017 om 22:21
Wat een verschil, zappen naar ZDF en terug. Oh oh oh. Kunnen we over 10 jr beter voetballen in
NL? Zo niet kunnen we beter stoppen, toch?
Vind ik leuk
kees ee +292
woensdag 13 september 2017 om 22:21
jammer dan !? van bronckhorst heeft een aardige opstelling gemaakt !! kramer speelt in tegenstelling tot wat kenners voorspeldden heel aardig. en al maakt city er nog tien, ook dan hebben ze slechts drie punten.!!
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 13 september 2017 om 22:23
Liverpool verloor met 5-0 er is nog hoop!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:42
Het was Heracles-Feyenoord, maar dan op woensdag.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:25
feyenoord- abu dabi fc
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:25
En de prognoses waren door de kenners uit Zuid Holland nog zo optimistisch.

fijne avond nog !!
Vind ik leuk
RW1913 +1139
woensdag 13 september 2017 om 22:28
Zo heerst je dus in de kuip. City rules.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:43
Gefeliciteerd man.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:33
ik denk dat city deze pot wel gaat winnen
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:44
Met of zonder 800 miljoen?
Vind ik leuk
Kuip +3152
woensdag 13 september 2017 om 22:33
Dylan Vente heeft 20 minuten gespeeld. Nul balcontacten. Een record!
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 13 september 2017 om 22:50
Deed die mee dan?
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
woensdag 13 september 2017 om 22:34
De atmosfeer was geweldig, ynwa :).
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:35
het spel van city ook
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:45
Dat maakt in de Kuip niet uit.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 13 september 2017 om 22:50
Komt door die goede grasmat ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:52
Jammer Feyenoord,hier is geen kruid tegen opgewassen voor alle Nederlandse clubs. Helaas!!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:28
Kansloos, maar waarom 5-2-3 spelen? Wel genoten van de kuip en de supporters.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:08
Ach Liverpool kreeg nog met 5-0 op z'n kloten van City afgelopen weekend, dus zo raar is het niet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Pijnlijk weerzien Feyenoord met Champions League: 'Geen schijn van kans'