Spelersrapport Feyenoord: dikke onvoldoendes voor Kramer en schlemiel Vilhena

Spelersrapport Feyenoord: dikke onvoldoendes voor Kramer en schlemiel Vilhena

woensdag 13 september 2017 om 22:35

De langverwachte Champions League-rentree van Feyenoord werd woensdagavond een grote teleurstelling. Het grote Manchester City won met 4-0 in De Kuip. VoetbalPrimeur geeft rapportcijfers aan de betrokken spelers.

Brad Jones - 5,5: Kansloos bij drie tegentreffers. Had een afstandschot van Benjamin Mendy beter moet verwerken. Dat deed Jones niet, waarna Gabriel Jesus héél makkelijk de 0-3 kon binnentikken. Na rust weinig getest. 

Sofyan Amrabat - 5,5: Net als veel van z'n collega's in de achterhoede héél nerveus. Moest het op een voor hem onwennige positie opnemen tegen loopwonder Mendy. Had het zwaar - logisch. 

Eric Botteghin - 5: Eén van de meest ervaren krachten van Feyenoord speelde geen goede wedstrijd. Geklopt door superspits Sergio Agüero bij de 0-2 en sowieso slordig. 

Jerry St. Juste – 5: Poeh, wat was-ie nerveus op z'n debuut in de Champions League. De benen van St. Juste leken onder stroom te staan. Slechte wedstrijd van de jonge verdediger. 

Jan-Arie van der Heijden - 5: Werd te makkelijk in de lucht geklopt bij de zeer vroege 0-1. Net als Botteghin en St. Juste opbouwend matig en vaak voorbijgelopen door de aanvallers van City. 

Miquel Nelom – 5: Geef het iemand maar te doen, negentig minuten tegen Kevin De Bruyne en Kyle Walker. Nelom werd regelmatig overlopen. Leverde veel ballen in en kreeg steeds de hoon van De Kuip over zich heen. 

Karim El Ahmadi  - 6: Deed z'n best om op het middenveld de boel op te jagen. Met name in de eerste helft had het echter weinig zin om te jagen. Feyenoord werd compleet weggetikt. Ging voorop in de strijd. 

Tonny Vilhena - 4: Grote schlemiel van de avond. Wat deed-ie bij de 0-1? Zijn enorme misser leidde een dramatische avond in. Verstuurde ook veel slechte passes. 

Steven Berghuis - 5,5: Mocht het in de voorhoede uitzoeken. Een paar rushes leverden een open doekje op, maar veel rendement hadden de acties van Berghuis niet. 

Michiel Kramer – 4,5: Deed voor spek en bonen mee in De Kuip. Kreeg amper een bal, kon geen potten breken tegen John Stones en Nicolas Otamendi. Had na de pauze een rode kaart moeten hebben voor een krankzinnige tackle op Walker. Kramer was duidelijk gefrustreerd. 

Jean-Paul Boëtius - 6: Mocht het samen met Berghuis en Kramer uitvogelen in de voorhoede. Eén van de weinige spelers die bij vlagen nog iets aardigs liet zien. Er viel helaas weinig eer te behalen. 

Invallers

Jens Toornstra – 5,5: In de rust in het veld gebracht door Van Bronckhorst. Ondankbare taak voor hem om met z'n collega's de schade te beperken. 

Dylan Vente - 5,5: Er viel weinig eer te behalen voor de piepjonge invaller. Kreeg slechts een paar ballen. 

Sam Larsson - x : Deed te kort mee voor een beoordeling. 

Plaats een reactie

woensdag 13 september 2017 om 22:40
Die Kramer is de slechtste speler ooit in de cl. ik ben beter
Vind ik leuk
Old Star +3906
woensdag 13 september 2017 om 22:46
Echt. Wat een kansloze voetballer is dat zeg...
Vind ik leuk
Zultkop +2052
woensdag 13 september 2017 om 22:49
Haha kramer is inderdaad een aanfluiting, maar in ieder geval speelt hij nog bij de landskampioen en CL. Jij daarentegen....zal geen van beide ooit bereiken.
Vind ik leuk
AFC +3751
donderdag 14 september 2017 om 04:29
Krijg je dat weer...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 06:44
Klopt..das idd erg genoeg. Wat een draak van een voetballer en draak van een vent in het veld.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:45
Wat moet die dan de ballen worden naar voren gepeerd en hij staat daar in zijn eentje tegen 3 beren van verdedigers
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:58
Ik zou het niet eens willen. Wie wil er nou door 15 miljoen mensen tegelijk worden uitgelachen?

Jij misschien maar ik sla ff over.
Vind ik leuk
Zultkop +2052
donderdag 14 september 2017 om 09:35
Nou eh, jij gaf zelf aan dat je beter bent als spits in de CL dan Kramer, moet je nu niet gaan terugkrabbelen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:39
Zeggen dat je beter bent betekent niet dat je dan ook daar wil staan. Ik ben Ajacied in hart en nieren. Er zijn fijnere plekken voor mij om te zijn dan in de spits bij feyenoord.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:40
Tja Nederlandse teams hebben gewoon niks te zoeken in de CL, een wisselspeler bij City kost al meer dan de 11 basisspelers van Feyenoord
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 22:41
De loting is natuurlijk ook niet geweldig... Met een beetje geluk kan elke Nederlandse topclub zich plaatsen maarr dat is er dit jaar gewoon neit helaas.

Kan gebeuren :)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:43
Het is nog erger… 'De invallers van Manchester City kosten meer dan de uitgaven van alle Eredivisie-clubs bij elkaar in 2 transferzomers.'
https://twitter.com/sportzeloot/status/908062155899068417
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 22:40
Helaas! Dit jaar gaat het ook niet worden voor Feyenoord en plek 3 komt nu al in gevaar na de winst van Sjaktar Donjetsk.

Hopen op 4 punten tegen sjaktar en dat ene gelukje dat zij de rest verliezen!

Succes!
Vind ik leuk
Kuip +3152
woensdag 13 september 2017 om 22:43
Santi, je denkt toch niet dat Feyenoord punten pakt van Donjetsk. Ook die zijn gewoon een maat te groot. Napoli en City zijn vijf maten te groot.
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 22:44
Tuurlijk, maar het is de enige kans...
Vind ik leuk
feyeniels +16892
woensdag 13 september 2017 om 22:44
Inderdaad. Van de nederlaag van Napoli baal ik nog het meeste. Die tegen City was ingecalculeerd, maar die andere had ik niet verwacht.
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 22:46
Zo jammer toch, ik gun jou en jullie veel beter, alleen na dit weekend sppreken ze, helaas voor jou, van een slechte vorm ;)
Vind ik leuk
Zultkop +2052
woensdag 13 september 2017 om 22:52
:) ondanks deze nederlaag denk ik niet dat de spelers er veel last van hebben het weekend, het enige rukke is dat Jorgensen R niet bij is...
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 22:53
en haps !:)
Vind ik leuk
Zultkop +2052
woensdag 13 september 2017 om 23:00
Ja, shit die harige doos is er ook niet bij....
Vind ik leuk
AFC +3751
donderdag 14 september 2017 om 04:33
5-0 is een tikkie... psv is thuis altijd de betere al is fey n paar x gelukkig geweest... Maar je kan je geld op psv zetten
Vind ik leuk
AFC +3751
donderdag 14 september 2017 om 04:30
In gevaar?? Champlq avontuur is al afgelopen
Vind ik leuk
Kuip +3152
woensdag 13 september 2017 om 22:41
Rapportcijfers geven voor zo'n wedstrijd heeft helemaal geen zin. Vente heeft echt geen enkele bal gehad. Wat voor cijfer moet je dan geven?
De CL heeft geen enkele zin voor Nederlandse clubs.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12531
woensdag 13 september 2017 om 22:42
Veel spelers hadden inplaats van een 5,5/5 een 4,5 moeten krijgen. En Kramer een 4,5? Geef hem een 6je. Probeerde het was fel scoorde zelfs bijna.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:06
Hehe! Eindelijk iemand die het zag. Kramer was een van de beteren... Won veel duels en jaagde goed af.
Amrabat verdient imo ook een zesje
Vind ik leuk
poklane +2919
woensdag 13 september 2017 om 22:42
Nelom een 5? Haal die stront is heel snel uit je ogen. Eerste helft meerdere keren dat City er links doorheen kwam terwijl Nelom nog 30 meter van de achterlijn stond. Het was niet Waar Is Waldo?, het was Waar Is Nelom?
Vind ik leuk
inimini +1444
woensdag 13 september 2017 om 23:06
Heeft geen zin om 1 speler eruit te pakken joh, zijn gewoon allemaal spelers voor de ED, zit ook geen speler bij die op een goede dag wat extra's kan laten zien van zijn potentie omdat de meeste al aan hun plafond zitten. Jammer volgende wedstrijd.
Vind ik leuk
poklane +2919
woensdag 13 september 2017 om 23:07
Nelom is ook geen speler voor de Eredivisie hoor.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:24
Nelom verdient meer dan een 5. Hij wist ook regelmatig zijn man / mannen voor zich te houden. Pakte regelmatig de man van vd Heijde over. Maar dat was vanuit het stadion gezien.
Vind ik leuk
Bobbi04 +616
woensdag 13 september 2017 om 22:43
Hahaha die El Ahmadi vond Feijenoord in de 2e helft meer herkenbaar spelen. Was hij zich ervan bewust dat City al met 3-0 voorstond en met de handrem op speelde!!
Vind ik leuk
Lvdd99 +407
woensdag 13 september 2017 om 22:48
Neem aan dat ie dat wel doorhad, bijdehand. Ik vond dat hij, nadat we 4-0 verliezen, toch een realistische kijk op de wedstrijd had.
Vind ik leuk
Bobbi04 +616
woensdag 13 september 2017 om 22:57
Slechte verliezer ben jij, City was een maatje of 10 te groot voor Feijenoord. Dat is pas realistisch...
Vind ik leuk
Lvdd99 +407
woensdag 13 september 2017 om 23:04
Simpele ziel. Hij zegt toch ook dat het klasseverschil overduidelijk was, of niet? Je leest echt alleen wat je wilt lezen.
Vind ik leuk
Bobbi04 +616
woensdag 13 september 2017 om 23:14
Hij zegt dat Feijenoord de 2e helft meer herkenbaar ging spelen... Kwam volgens mij omdat City niet meer hoefde omdat zij 3-0 voorstonden. Maar blijf hoop houden dat Feijenoord zich kan meten met de top van Europa ;))
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:44
Hebben ze wel beter gedaan dan Liverpool... Hoe dan ook, helaas Feyenoorders. Wel heel veel respect!
Vind ik leuk
inimini +1444
woensdag 13 september 2017 om 23:40
Ik vind het jammer voor mn vrienden die voor Feyenoord zijn, maar waar heb je respect voor? Ze hebben mijn inziens niets anders gedaan, dan een verdedigende opstelling neergezet en een figuranten rol aangenomen, zoals dat met veel clubs gebeurd.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:44
Jammer boys. Volgende keer beter tegen napoli. - Ajax supporter.
Vind ik leuk
Bennie498 +1075
woensdag 13 september 2017 om 22:44
Hoe kom je aan een 5 voor Nelom ??? Die ene sliding die hij maakte ? Echt die man staat zo fout te verdedigen bij 2 doelpunten schuldig . Tis onbegrijpelijk dat hij word opgesteld als je al zag dat hij tegen Heracles tekort kwam....Nelom een - 1 !!!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:20
Elke zomer verwacht ik dat ie vertrekt. En telkens staat ie daar weer de boel te verklooien. Volgens mij weet ie iets over Van Bronckhorst...
Vind ik leuk
Nosje +1147
woensdag 13 september 2017 om 22:45
Even wat een opmerking. Kramer en Vilhena vliegen beide flink erin. Allebei geel. Lozano krijgt rood voor veel minder. Tja.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:47
Sorry hoor lozano kwam met gestrekt been in hoor beter kijken maar ja Kramer had rood kunnen krijgen net als de bruine met gestrekt been
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:48
tja wat moet je met zo een opmerking.
Vind ik leuk
Nosje +1147
woensdag 13 september 2017 om 23:35
Gewoon het verschil, dat het er internationaal heel anders aan toe gaat.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:46
Mis het cijfer voor de coach. Ik geef een 1 voor de moeite.
Vind ik leuk
davidben +2445
woensdag 13 september 2017 om 22:47
Hoe kan je nou 6 onvoldoendes geven als iedereen zijn stinkende best heeft gedaan. Dit is NIET fair!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:57
Je best doen is helaas niet goed genoeg
Vind ik leuk
davidben +2445
woensdag 13 september 2017 om 23:00
Nee, maar dat wist je vooraf toch al. Snap dat Feyenoorders op meer hopen, maar om dan bijna iedereen af te knallen is ook niet terecht. Ze zijn op elk vlak afgetroefd. Ik zou iedereen een 6- geven en op naar de volgende pot.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:01
Ja ik snap je wel natuurlijk

Jammer maar het is onoverbrugbaar dit verschil
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:47
De goedkoopste speler van city koste slechts 8 miljoen meer dan de hele selectie van feyenoord bij elkaar zet die cijfers eens in een reeele verhouding
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:49
Toe maar speciaal een account aangemaakt voor een domme comment.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:47
Ik maak er zojuist één aan voor die van jou.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:47
Kan geburen jongens. Dit is geen schande, gauw vergeten en op naar de lampjes.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:48
Kramer en vilhena beide direct rood moeten krijgen. 0-4 zeer geflatteerd.
Vind ik leuk
feyeniels +16892
woensdag 13 september 2017 om 22:48
De cijfers zijn vrij hoog vind ik.

Jones - 5
Amrabat - 5,5
St. Juste - 4
Botteghin - 4,5
Van Der Heijden - 4
Nelom - 3,5
El Ahmadi - 6,5
Vilhena - 3,5
Berghuis - 5
Kramer - 4
Boëtius - 5,5
Toornstra - 4,5
Vente ?? (geen bal gehad)

Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:49
De 020 snavels hebben hun bek wagenwijd open.. morgenavond is het hun beurt..oh wacht de snaveltjes spelen niet eens europees!
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
woensdag 13 september 2017 om 22:50
Niks te zoeken in de CL géén van de Nederlandse clubs maar toch moeten we zorgen dat de kampioen CL blijft spelen want anders kunnen we ook meedoen om de EL wel vergeten wat met clubs als Arsenal en vorig seizoen Man Utd en Tottenham al lastig wordt...

Waar ik me verder ongeloofelijk aan erger en dat wil ik ook even kwijt :) Dat de Kuip 75 minuten nou niet geweldig was en dat er dan even gezongen wordt door het hele stadion en het is meteen een kolkende kuip, dat viel reuze mee. Die Engelsen kwamen er ook nog ff tussendoor met 'Where is your famous atmosphere'
Vind ik leuk
Lvdd99 +407
woensdag 13 september 2017 om 22:52
Oh oh, retard-alert. Iemand die weer gaat mekkeren over de sfeer. Sta jij nog met je shirt te zwaaien als je 4-0 achter staat? Denk dat die Citizens zelf ook niet zouden staan te juichen, hypocrieten, net als jij overigens.
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
woensdag 13 september 2017 om 22:58
Nee, volkomen logisch dat de sfeer niet best is als je na 10 minuten 2-0 achter staat maar ga dan niet lopen doen alsof de sfeer fantastisch was (ik weet niet of dat hier gezegd wordt) maar op twitter doet iedereen alsof het wel geweldig was. Mij een retard noemen zegt denk ik meer over jou dan over mij maar daar ga ik verder niet op in...
Vind ik leuk
Lvdd99 +407
woensdag 13 september 2017 om 23:07
Inderdaad beetje overdreven van mij, excuus. Ik weet niet of jij en iedereen die dat zegt wel eens in de Kuip is geweest, maar je die sfeer is er echt wel. En zoals je inderdaad zegt, na 10 minuten 2-0, snapt iedereen ook dat het over is en aan het eind van de wedstrijd heeft het Legioen de spelers bedankt.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:24
Vooral in de eerste helft na de 2-0 en 3-0 was het erg stil inderdaad. Logisch ook want iedereen vreest op dat moment het ergste. 2e helft was de sfeer in mijn ogen vanaf de eerste minuut prima. Hebben er maar weer het beste van gemaakt, net als bij United-uit vorig seizoen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:17
Joh, bij Ajax zou bij een 0-4 achterstand bij 75 minuten de hele Arena al zijn leeggestroomd..
Vind ik leuk
Lvdd99 +407
woensdag 13 september 2017 om 22:50
Deze uitslag was meer dan te verwachten. Totaal geen schaamte dat we deze pot verliezen tegen één van de kanshebbers om deze beker te winnen. Met zo'n sterrenteam kan ik alleen maar genieten dat mijn club tegen hen kan spelen. Eens dat het er niet uit zag en dat we niks toe te voegen hadden aan de wedstrijd, maar geweldig om ons in ieder geval te kunnen meten.
Vind ik leuk
kees ee +292
woensdag 13 september 2017 om 22:50
voor alle duidelijkheid, . . reactie op de kop van dit bericht; . . . amsterdams georiënteerd pers-geneuzel !!
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 22:53]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:56
Wat bazel jij nou?
Vind ik leuk
kees ee +292
woensdag 13 september 2017 om 23:42
er komt een ploeg voorbij met een begroting van alle eredivisie-clubs bij elkaar zo ongeveer, . . . mag er dan verschil zijn ?? en voor de amsterdams georiënteerde pers is het dan fijn om eea lekker aan te dikken !!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:29
Alles leuk en aardig maar waar je nu mee komt slaat nergens op

Ajax zou net zo goed worden opgerold

Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:25
Volgens mij is dat precies wat hij bedoelt hahaha
Vind ik leuk
kees ee +292
donderdag 14 september 2017 om 10:13
ik bedoel maar, . . de boel afzeiken is niet zo moeilijk !? "man city", was beter, . . veel beter, en dat is 't eigenlijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:51
Huh? Hoe kunnen hier 5en, 6en gegeven worden hahaha
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:53
ik heb niemand gezien die geen dikke onvoldoende verdiende.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:54
Wtf doet Kramer bij een topclub

Wat een waardeloze houten klaas is dat
Echt lachwekkend

Een zak aardapppen doet het nog beter
Kunnen beter met 10 man gaan spelen

Niet te filmen
Vind ik leuk
darmianto +7226
woensdag 13 september 2017 om 22:54
Die Kramer loopt altijd met een gezicht als een oorwurm, kan hij zich ook lastig opladen als hij niet tegen Bayern speelt?
Vind ik leuk
RedNas +2246
woensdag 13 september 2017 om 22:55
Met de omschrijving van de prestatie van St Juste kan ik nog leven, maar een 5.. Haha. Die normaal man, hij had net zo goed in het zwembad kunnen gaan liggen. Daar gaat zelfs Locadia nog langskomen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:56
Bommetje samen met Kramer?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:03
Die cijfers af en toe...snap er niks van. Waarom geen 1'en en 2'en etc.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:27
Omdat je wel realistisch moet zijn en rekening moet houden met de tegenstander. Als je zo'n resultaat boekt tegen bijvoorbeeld een NAC, Heracles, Roda etc. thuis zijn 1'en en 2'en terecht ja... Ondanks het VEEL te slappe en angstige begin heeft Feyenoord wel 90 minuten geknokt, maar dat is tegen zo'n tegenstander lang niet voldoende.
Vind ik leuk
Siem +113
woensdag 13 september 2017 om 22:55
Nederland heeft niets te zoeken in de CL
Vind ik leuk
Guust +3696
woensdag 13 september 2017 om 22:56
Jammer, was ook wel te verwachten, maar het verschil is wel erg groot hoor, City speelde op de rem de tweede helft. Het lijkt wel of ze ook twee keer zo snel zijn die gasten.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:56
Cijfers zijn echt veel te laag, of dacht je dat ze echt veel beter konden? De meesten zaten gewoon op hun normale niveau, sommige iets eronder (Vilenha,Jones) maar Kramer deed het zelfs behoorlijk voor zijn doen. Ik ben ook positief over de 2e helft van Amrabat en St.Juste die beter in de wedstrijd kwamen. Dit is het normale verschil tussen top en Nederlandse top vrees ik. Een doodnormale uitslag met een Feyenoord op zijn normale niveau
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:54
Sorry, welke wedstrijd heb jij gekeken? Kramer die het naar behoren deed? Die man had met rood van het veld gestuurd moeten worden.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:02
Kramer weer gefrustreerd? Wat een vieze klootzak zeg. Hoop dat die gasten hem in tweeën trappen in Manchester!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:06
Kramer was gewoon Kramer.
Boetius deed t aardig. El Ahmadi. Botteghin. VdHeijde. Jones.
En de rest ... ? Laat maar
Vind ik leuk
Mo +8004
woensdag 13 september 2017 om 23:19
Die overtreding van kramer was echt donkerrood, ongebrijpelijk dat hij slechts geel kreeg
Vind ik leuk
Gerro +3304
woensdag 13 september 2017 om 23:36
6 onvoldoendes ja misschien konden ze wel gewoon niet beter dus das wel een tikkeltje overdreven.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:54
Logische cijfers. Vreemde opstelling ook maarja, het had ook allemaal niet uitgemaakt. Krankzinnig niveauverschil en dan ook nog eens na 1 minuut ongelukkig achter gekomen. Gauw vergeten en tegen psv laten zien dat we in NL nog altijd een prima ploeg hebben!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:03
Geen enkele Nederlandse club is opgewassen tegen de tegenstanders uit deze poule , Feyenoord moet daar ook niet telang bij stil staan, het is geen schande deze 0-4
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:15
Het is wel een schande. Punten pakken was mss te veel gevraagd, maar zo slecht spelen als Feijenoord deed was nergens voor nodig.
Vind ik leuk
HJR +4396
donderdag 14 september 2017 om 00:07
Nelom , zeker niet Feyenoord waardig, als basisspeler. Maar steun die jongen nou eens. Misschien helpt het :)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:12
Steunen?
Verkopen!
Morgen nog!!
Staat voortdurend te pitten en/of op de verkeerde plaats..
Vind ik leuk
HJR +4396
donderdag 14 september 2017 om 09:21
Klopt maar je heb niks anders, dus je zal het hiermee moeten doen
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:36
Nelom was een van de weinigen die bijna geen ballen verspeelde. Zeker in de eerste helft liep hij herhaaldelijk goed vrij maar durfde het falende centrale duo hem niet aan te spelen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:10
Niet eens met beoordeling St. Juste. Vond hem mss wel een van de beste Feijenoorders. Wilde steeds vooruit en kwam alleen in moeilijkheden omdat zijn medespelers zich verstopten. Verdedigend steeds goed in de chaos om hem heen.

Amrabat herstelde zich sterk in de tweede helft. Daar gaat Feijenoord nog veel plezier aan beleven.

Een 2 voor Vilhena ws ook op zijn plaats geweest, want deed echt alles fout na zijn bespottelijke blunder. Nelom mag op Marktplaats.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 06:59
Vind de cijfers algemeen nog 3 punten te hoog!
Vind ik leuk
Tweey +530
donderdag 14 september 2017 om 07:45
Even reëel:
Jones 5
St. Juste 3
Van der Heijden 4
Bottegin 4.5
Nelom 3.5
Amrabat 4.5
El Ahmadi 5.5
Vilhena 3.5
Berghuis 5.5
Kramer 4
Boëtius 5.5

Toornstra 5

Vind ik leuk
Drobtine +1900
donderdag 14 september 2017 om 08:27
Duidelijk rapport van een Feyenoord fan. Iedereen die gekeken heeft zal slechts een 3 of 4 gegeven hebben voor de moeite van het omkleden. Cijfers allen veel te hoog
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:38
Ik kan het aardig vinden in deze cijfers maar hoe durf je Amrabat een 5,5 te geven en er dan ook bij te zetten dat die zenuwachtig was? Die jongen was niet van de bal af te zetten en elke pass was goed in de 2e helft. Was de enigste Feyenoorder die het niveau een beetje aan kon
Vind ik leuk
henk59 +95
donderdag 14 september 2017 om 10:17
Vilhena de schlemiel. Lag er niet wat geels voor zijn voeten te grabbelen en wat was die man in het geel weer top vooral bij hoge ballen. Kenneth come soon back and make me happy.
Vind ik leuk
Sazzz +8604
donderdag 14 september 2017 om 15:30
Wat een hoge cijfers voor een ploeg die zo is weggespeeld
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:52
Sorry, een 4,5 voor Kramer?! Die man verdiend een 1, voor zijn laffe, gefrustreerde, onbegrijpelijke, krankzinnige tackle. Die man spoort gewoon niet, er zit echt iets los in hem. Als dat straks maar goed komt tegen PSV, ik zou hem gelijk al niet meer opstellen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 16:55
Ik weet niet wie deze cijfers geven, maar houden die enkele rekening met spelers, de meeste, die zich vierkant in het rond werkten, nauwelijks kansen kregen überhaupt na te denken omdat de tegenstander dat sneller en verstandiger deed. ik kan me in deze cijfers dus niet vinden, en ja, boven de 6,5 was nauwelijks te halen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Spelersrapport Feyenoord: dikke onvoldoendes voor Kramer en schlemiel Vilhena