Pijnlijke Champions League-avond voor Feyenoord: City op alle fronten te sterk

Pijnlijke Champions League-avond voor Feyenoord: City op alle fronten te sterk

woensdag 13 september 2017 om 22:34

Feyenoord is dramatisch begonnen aan het eerste Champions League-avontuur in vijftien jaar. Manchester City was woensdagavond veel te sterk voor de Rotterdammers: 0-4.

Feyenoord begon met alle goede bedoelingen aan het duel met het poenerige Manchester City, maar hield slechts 96 seconden het doel schoon. John Stones klopte Jan-Arie van der Heijden in de lucht en zag de bal bij de tweede paal binnenploffen, omdat Tonny Vilhena 'm door zijn benen liet gaan.

Die razendsnelle openingstreffer - de snelste in de Champions League-historie van Feyenoord - bleek het startschot voor een avond om snel te vergeten voor Feyenoord. Binnen tien minuten werd het immers 0-2. Sergio Agüero kroop voor bij Eric Botteghin en tikte de bal vakkundig in de lange hoek achter Brad Jones.

De Feyenoord-doelman was een kwartier later weer kansloos. Gabriel Jesus ontliep de buitenspelval en tekende voor de 0-3 tegen Feyenoord, dat niets had aan de tactische omzetting van Giovanni van Bronckhorst. De trainer koos voor een 5-3-2-systeem, met Michiel Kramer in de spits. Hij kwam nauwelijks aan de bal, net als Steven Berghuis en Jean-Paul Boëtius.

In de slotfase van de tweede helft botvierde Kramer zijn frustraties op de benen van Kyle Walker en had hij geluk dat scheidsrechter Szymon Marciniak slechts een gele kaart trok. In de tweede helft, waarin Feyenoord niet meer kon en Manchester City niet meer hoefde, viel uiteindelijk nog één doelpunt. Stones maakte zijn tweede van de avond, opnieuw uit een corner.

Alsof de 0-4 nederlaag tegen Manchester City - de grootste Europese thuisnederlaag ooit - nog niet pijnlijk genoeg was, viel ook de uitslag bij Shakhtar Donetsk - Napoli verkeerd uit voor Feyenoord. In Oekraïne was de thuisclub met 2-1 te sterk voor de Italiaanse formatie. Arek Milik maakte de treffer van Napoli, dat daarvoor al goals van Taison en Facundo Ferreyra incasseerde.

Plaats een reactie

Bengelino +5974
woensdag 13 september 2017 om 22:35
Niks aan de hand. Als je uit van city wint, en dat zie ik wel gebeuren op basis van het goede spel in de eerste minuut.....heb je alles nog in eigen hand.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:36
Hahahahahahahhaah
Vind ik leuk
Pino61 +8562
woensdag 13 september 2017 om 22:39
Tegen Shaktar en Napoli winnen en je gaat door
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:58
En dan sommige mensen dom lullen dat ze blij moeten zijn dat Shaktar wint. Feyenoord wordt gewoon roemloos 4e zo.
Vind ik leuk
Pino61 +8562
woensdag 13 september 2017 om 23:03
Roemloos zijn ze niet, ze zijn toch "weer" kampioen van Nederland geworden?
Vind ik leuk
AFFA +982
woensdag 13 september 2017 om 23:32
Weer of eindelijk
Vind ik leuk
Pino61 +8562
woensdag 13 september 2017 om 23:36
Je begrijpt me wel
Vind ik leuk
AFFA +982
woensdag 13 september 2017 om 23:56
Nee
Vind ik leuk
davidben +2445
woensdag 13 september 2017 om 22:39
Zeker! Altijd gewoon spelen alsof het 0-0 staat.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:43
Ik ben blij als ze na 6 wedstrijden 1 punt gehaald hebben, maar ik ben er bang voor hoor
Vind ik leuk
davidben +2445
woensdag 13 september 2017 om 22:45
Ze ontvangen wel een hoop startgeld.
In dit geval is meedoen dan echt belangrijker dan winnen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:22
Helemaal niet want als je wint krijg je ook gewoon het startgeld plus geld omdat je gewonnen hebt.
Vind ik leuk
Farmer +6040
donderdag 14 september 2017 om 06:39
Mooie positivo jij :P hahahaha
Vind ik leuk
Noudyo. +9860
woensdag 13 september 2017 om 22:35
Complimenten aan de supporters zeg. Wat een steun, ondanks een dikke nederlaag.
Vind ik leuk
Pino61 +8562
woensdag 13 september 2017 om 22:38
Berusting?
Vind ik leuk
Pvdsluis +2239
woensdag 13 september 2017 om 22:38
75 minuten stil geweest om vervolgens 3 minuten YNWA Alone te zingen...Wat een steun
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 22:39]
Vind ik leuk
Pino61 +8562
woensdag 13 september 2017 om 22:40
Wie gaat er nu YNWA zingen als er een Engelse ploeg op bezoek is..... leegschedels
Vind ik leuk
Roekoe +4408
woensdag 13 september 2017 om 22:45
Waarom is dat gek
Vind ik leuk
Pino61 +8562
woensdag 13 september 2017 om 22:55
Iedere Engelse club zingt dat lied, lijkt wel of MC thuis speelde, daarom is het gek.
Volgende keer LeeTowers uitnodigen om het vooraf te gaan zingen, dan voelen ze zich helemaal op hun gemak.
Vind ik leuk
Roekoe +4408
donderdag 14 september 2017 om 07:18
Manchester City zingt het lied van Liverpool echt niet maat
Vind ik leuk
Pino61 +8562
donderdag 14 september 2017 om 07:49
Let maar eens op, ze zingen het standaard in ieder stadion in Engeland
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:46
Haagse woorden gebruiken gozah! :(
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:45
Hahahha
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:51
ik was in de kuip ze zongen direct na de 1-0 super Feyenoord en de hele tijd komen wij uit Rotterdam-ken je dat nie horen dan en hel veel YNWA (als je alone erachter zet ben je kaulo dom) ze zongen ook nog wij gaan naar kiev toe en toen vente erin kwam werd er gezongen alle ballen op vente enz dus eerst ff feiten checken
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 23:34]
Vind ik leuk
Pvdsluis +2239
woensdag 13 september 2017 om 22:54
Ik hoorde alleen 'you are fucking shit' alleen kwam dat van de city supporters. Even je Feyenoord brilletje af 'kakkerlak'
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:05
Waarom het woord kakkerlak gebruiken en ouwehoeren als er iemand het woord jood in de mond neemt?

*Serieuze vraag?
Vind ik leuk
Pvdsluis +2239
woensdag 13 september 2017 om 23:08
Het was meer om dezelfde soort woorden te gebruiken
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:11
Dan ben je zelf geen haar beter, kinderachtig.

Jullie maken je de laatste dagen niet geliefd in Den Haag, Rotterdam en Eindhoven.

Wie is daar schuldig aan, wij zeker?
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 23:12]
Vind ik leuk
Pvdsluis +2239
woensdag 13 september 2017 om 23:11
Al jij dat vindt, prima
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:34
Ik heb nog lang niet alles gelezen..... Maar idd wat je zegt. Een dan over ons zeggen dat de haat groter is dan de liefde voor de eigen club ....weet niet welke club het meest wordt uitgescholden Feyenoord, PSV of ADO, maar dan ajb niet zelf meer zeiken dat wij het beginnen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:37
Pecies! ;)
Vind ik leuk
United FC +12783
donderdag 14 september 2017 om 10:08
Balen van Feyenoord Baileys!! De volgende wedstrijd gaan ze het beter doen!!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:24
Pijnlijk het niveau verschil. Napoli uit...pffff, die gaan we ook verliezen vrees ik :-(
Vind ik leuk
United FC +12783
donderdag 14 september 2017 om 10:32
Had ook niet verwacht dat Shakhtar zou winnen... Wordt nu wel erg lastig. Ik denk dat het begin ook met de zenuwen te maken had. Tweede helft kwamen ze wel wat beter in de wedstrijd. Hopelijk gaat het vanaf minuut 1 goed tegen Shakhtar of Napoli
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:36
Shakhtar heeft ook een goede ploeg. We moeten constateren dat we echt niet tegen deze clubs opkunnen. Helaas.
Maar er hebben heel veel mensen een fijne avond gehad....
Vind ik leuk
United FC +12783
donderdag 14 september 2017 om 10:39
Ja het is inderdaad spijtig om dat te constateren. Je bedoelt niet Feyenoorders?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:45
Ja, het zijn er ook best veel. Ik denk dat ze City onderschatten, het is echt een sterke ploeg.
Vind ik leuk
United FC +12783
donderdag 14 september 2017 om 11:06
Ach die kansloze berichten krijg je toch! In de competitie had ik het hartstikke mooi gevonden hoor. Maar als je CL of EL speelt als Nederlandse club vind ik het altijd mooi als ze winnen. Om de punten maar ook om het Nederlandse voetbal te vertegenwoordigen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:12
Ja dat is zo. Hopelijk is Jorgensen snel weer fit.......
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:16
ging niet beter MC nam gas terug in de 2de helft en iedereen uit 010 denkt maar dathaktar niks is nou daar kom je wel achter precies wat met Napoli gebeurd is, en doe nou niet of Feijenoord nou een wereld elftal heeft kijk even naar je huidige spits jongen wat een flop is dat toch hoe hebben zij die ooit een contract kunnen geven
Vind ik leuk
Jajem +313
donderdag 14 september 2017 om 05:54
Hij zijn viese beesten die gasten gister ookal zodra City een goal maakte gelijk die middelvingertjes omhoog. dan ben je niet helemaal goed dat mag weer niet gezegt hebben want dan ben ik gelijk een gore kankerjood. zo is het. kom maar met die haar reacties ben ik inmiddels wel gewend
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:28
Van mij zal je niet zo een reactie krijgen, mocht ik het wel zeggen dan in het gezicht. Zal ik ook niet snel doen hoor dar niet van maar geef je aan hoe ik in mekaar steek. Ik ben niet van het internet schelden, vind dat laf.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:59
Je was in de Kuip? Er snel uit of niet??
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:51
hjb ik was in de kuip ze zongen direct na de 1-0 super Feyenoord en de hele tijd komen wij uit Rotterdam-ken je dat nie horen dan en hel veel YNWA (als je alone erachter zet ben je kaulo dom) ze zongen ook nog wij gaan naar kiev toe en toen vente erin kwam werd er gezongen alle ballen op vente enz dus eerst ff feiten checken
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 23:34]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:53
Heb je toch wat gemist.....
Vind ik leuk
Julio-dvd +1449
woensdag 13 september 2017 om 23:13
Doen jouw oortjes het wel? Gewoon hele avond enorm gezongen hoor. En wat jij dacht dat de Engelsen zongen was ook Feyenoord.
Hoe kan je nou dit soort dingen beweren als je er niet bij was?!
Vind ik leuk
Pvdsluis +2239
woensdag 13 september 2017 om 23:18
Nogmaals, de wedstrijd is niet alleen te bekijken in het stadion. Ook via de tv hoor je het stadion.
Vind ik leuk
Julio-dvd +1449
woensdag 13 september 2017 om 23:21
Maar toch trek je heel verkeerde conclusies....
Vind ik leuk
Pvdsluis +2239
woensdag 13 september 2017 om 23:25
Meningen verschillen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:57
De tweede plaats vieren ze ook, dus waarom niet klappen voor een 0-4 nederlaag?
Dat legioen viel trouwens weer vies tegen. Elke keer die praatjes vooraf over de 'magische' kuip, achteraf is het toch weer thuiskomen van een koude kermis.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:00
Ach joh. Als Ajax mocht ballen was de Arena halverwege al leeg geweest.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:07
Volgens mij won Ajax thuis met 3-1 van City? Heerlijk sfeertje toen trouwens!
Vind ik leuk
feyeniels +16891
woensdag 13 september 2017 om 23:51
Vijf jaar geleden... Enig idee hoeveel er inmiddels is veranderd? Manchester City is alleen maar beter geworden en de Nederlandse ploegen alleen maar minder. Ik denk dat Ajax ook kansloos is tegen dit City.
Vind ik leuk
feyeniels +16891
woensdag 13 september 2017 om 23:53
Inderdaad, waarom klappen als je ook met stoeltjes naar je eigen spelers kunt gooien?

En qua sfeer is De Kuip ongeëvenaard in Nederland. Als je dat niet ziet heb je stront in je ogen!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:47
Ik ben het niet met je eens. Ik heb wel maggi gezien.
Vier keer erin.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:59
Ze mochten het stadion zeker niet uit? ;-P
Vind ik leuk
2cents +35265
woensdag 13 september 2017 om 22:36
Tegen het grote geld kunnen wij in Nederland niet op, dus dit kan gebeuren, maar waarom niet met durf ten onder?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:46
Ze toonde totaal geen lef en durf zag die koppies al hangen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:53
gap ze speelden fk goed berghuis panna amrabat 5 man voorbij alleen helaas weinig kansen
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:01
Ja want daar doe je het voor. Dat City 4 goals maakte maakt niet uit. Ga zo door!
Vind ik leuk
feyeniels +16891
donderdag 14 september 2017 om 00:00
Dat viel mij ook tegen. Met name de eerste helft lieten we het ook echt gebeuren en riepen we de ellende over onszelf af.
Vind ik leuk
2cents +35265
donderdag 14 september 2017 om 07:09
Na de rust met Toornstra (wat een ondankbare taak voor deze vaste basisspeler), zag je een beetje ballen terugkomen en gelijk ging de Kuip erachter staan. Door het publiek werd de durf weer ietsje groter etc.

Dit was gewoon een maatje te groot, maar de andere twee thuiswedstrijden moeten ze laten zien dat ze de baas zijn en zich niet zomaar laten slachten in hun eigen huis.
Vind ik leuk
feyeniels +16891
donderdag 14 september 2017 om 11:11
Klopt helemaal. Al zag je ook dat City de tweede helft gas terugnam, waardoor Feyenoord iets meer aan de bal kwam. Maar ik hoop ook dat we tegen de andere tegenstanders in De Kuip gewoon onze eigen tactiek gaan spelen!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:36
Slechte pot van Feyenoord maar zelfs op een goede dag is dit niet haalbaar. Het lijkt me duidelijk dat we (als nederlands voetbal) op het Europese topniveau niks meer te zoeken hebben. Eeuwig zonde maar de harde realiteit!!!

P.s. Niet op basis van dit duel, maar wat doe je daar in Rotterdam nog met zo'n Kramer.......
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 22:41]
Vind ik leuk
Old Star +3905
woensdag 13 september 2017 om 22:36
Wie begint er dan ook met Kramer in de spits. Speel dan 5-3-2. Nu sta je bij voorbaat met 10 man.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:36
0-4.... viel uiteindelijk wel mee toch
Vind ik leuk
Johan_D +3216
woensdag 13 september 2017 om 22:44
Had op 0-8 ingezet dus dan valt 0-4 nog enigzins mee of tegen ;-)
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 22:36
Kan gebeuren, geen schande. De cijfers liegen niet. Dit is pas de eerste CL-nederlaag voor Feyenoord sinds 2002! ;)
Vind ik leuk
AFFA +982
woensdag 13 september 2017 om 23:38
Haha
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:36
zelfs het veld was slecht
Vind ik leuk
pos +4741
woensdag 13 september 2017 om 22:36
Het is ook weer niet zo gek tegen de duurste selectie ter wereld. Gewoon kansloos. Zeker zonder Haps.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:46
Je bedoelt ongetwijfeld kansloos MET haps.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:47
Dat is PSG!
Vind ik leuk
Hoogeveen +3889
woensdag 13 september 2017 om 22:51
Schijnt dat City toch net een stukkie duurder is 853 miljoen...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:55
Ok dacht dat ik pas ergens las dat PSG de duurste selectie had sinds de komst van Neymar & Mbappe.
Vind ik leuk
Hoogeveen +3889
woensdag 13 september 2017 om 22:56
Stond volgens mij VP dat City duurder was, aangezien Mbappe volgend jaar pas officieel wordt gekocht
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:00
Ach maakt eigenlijk ook niks uit ;)
Vind ik leuk
Hoogeveen +3889
woensdag 13 september 2017 om 23:01
Klopt, voetbal is toch al verziekt met al die sjeiks en olie roebels
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:04
Daar zijn de banken mee begonnen in Spanje. Hun reageren en maken er gebruik van.
Vind ik leuk
Farmer +6040
donderdag 14 september 2017 om 06:43
853 maar... Er zíjn dagen dat jij en ik het níet in onze vestzak hebben zitten :)
Vind ik leuk
Hoogeveen +3889
donderdag 14 september 2017 om 06:53
Er zijn dagen dat ik net aan de €8,53 kom
Vind ik leuk
Farmer +6040
donderdag 14 september 2017 om 06:56
Zeker weten? Zit dr niet stiekem een winkelwagenmuntje tussen het kleingeld? :P
Vind ik leuk
Hoogeveen +3889
donderdag 14 september 2017 om 06:58
Nee, die heb ik niet. Gebruik daar altijd 50 cent voor. Altijd wat geld achter de hand ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:11
met 8.53 heb je toch genoeg aan een mandje?
Vind ik leuk
BassieN +7693
woensdag 13 september 2017 om 22:37
Hopelijk geleerd van deze voetballes! Geen één ploeg had het makkelijk gehad tegen dit City.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:50
In de Eredivisie zouden ze gewoon titelkandidaat zijn ;)

Wat een goede ploeg.

En Psg die over Celtic heen walst. Maar ook Barcelona wint met 3-0 van Juventus....

Tsja....
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:37
Ondanks die doelpunten was dit een erg saaie pot
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:37
In de kleedkamer hebben ze wel een warme douche.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:48
Jullie spelers douchen nu op het moment gewoon thuis.
Wees blij man dat er nog 1 club meedoet!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:18
Als je nou straks heel slecht hebt gepresteerd en de EL ook mist, ben je dan ook nog zo dat je blij bent dat er een club in de CL was? Ook bij 0 punten? Ajax had ook niet veel klaargespeeld hoor, dat weet ik ook wel. Nederland heeft niets te zoeken in CL. Sowieso is Nederland niks buiten de landsgrenzen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:22
Ik ben het met je eens, we hebben er ook niks meer te zoeken. Meedoen is tegenwoordig belangrijker dan winnen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:05
En als je dan meedoet, dan is een 0-4 nederlaag wel heel hard hoor.
Vind ik leuk
AFFA +982
woensdag 13 september 2017 om 23:42
Hé Kun je wel zo zeggen wees blij dat er 1 meedoet, maar O wat een gezeik altijd als Ajax meedeed, en maar lachen als het drama was, dus begrijp jij sommige reacties,moet wel zeggen ik support altijd een NL tegen een buitenlandse.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:48
Ik support 1 club in Nederland en dat is ADO, daarna komt Juve als buitenlandse club!

Ik heb jullie ook vaak zat geluk gewenst uit sportiviteit net als bij Feyenoord & PSV. Gun ajax, Feyenoord & PSV hun succes maar supporteren doe ik niet. Sorry!

Moet ik dan hetzelfde doen als wat jij doet?
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 23:49]
Vind ik leuk
AFFA +982
woensdag 13 september 2017 om 23:58
Nee gaf alleen een reactie erop meer niet, sta ook niet te Juigen voor een andere club maar gun ze wel om te winnen tegen een buitenlandse ploeg.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:03
Ik ook maar als Juve speelt tegen een Nederlandse club dan ga ik voor Juve! Ik zeg nergens dat ik het iemand niet gun.
Vind ik leuk
AFFA +982
donderdag 14 september 2017 om 00:10
Ben je ook vrij van wat je doet natuurlijk.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:34
Zeker weten en net als jij dat bent, no hard feelings.
Vind ik leuk
Dicky +5762
woensdag 13 september 2017 om 22:37
Niks aan te doen. De tegenstander was gewoon een maatje of 10 te groot. 0-4 valt nog mee. Het is eigenlijk veel erger dat Shaktar vanavond gewonnen heeft.
Vind ik leuk
Johan_D +3216
woensdag 13 september 2017 om 22:46
Dan gaat Feyenoord met Napoli strijden voor plek 3.

Dat is appeltje eitje.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:56
Ik wil mijn like terug?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:37
lekker gedaan feyenoord. volgende pot: napoli uit. appeltje eitje zou ik zeggen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:42
Net zo makkelijk als tegen top ploeg Rosenberg of die Wereldploeg uit Almelo hè gozer?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:48
En het direct weer over Ajax hebben, ze kunnen ook niet anders.
Vind ik leuk
_Mark +622
woensdag 13 september 2017 om 22:53
Niet zo heel raar toch als een ajacied grappig probeert te doen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:04
Nee, maar het gaat hier over Feyenoord en niet Ajax. Desalniettemin wel jammer dat Kesse gaat zitten stoken.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:55
Ja,heeeeeeeel raar als een Ajacied grappig wil doen in dit topic
Gelijk weer over Ajax hebben zegt ie dan,hahaha losertje
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:57
Ze zijn lekker bezig de laatste tijd die badgasten.

Voel je jezelf niet aangesproken dan geen reactie!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:00
'Losertje' Zeg dat maar tegen de selectie van Feyenoord die zojuist 0-4 hebben verloren.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:01
VP EDIT: ongepaste reactie
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:05
Ga eerst fatsoenlijk Nederlands spreken, tokkie.
Vind ik leuk
AFFA +982
woensdag 13 september 2017 om 23:45
Hé denk is om je taal knuppel.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:00
VP EDIT: ongepaste reactie
Vind ik leuk
AFFA +982
donderdag 14 september 2017 om 12:33
Gaat lekker Jip.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 03:16
Gaat hij dat zeggen...hahaha. triest hoor. Veel suc6 tegen psv zondag, die maken ff af wat city is begonnen. Misschien weer een ouderwetse tien klapper...whahahahahah
Vind ik leuk
zwollie +3580
woensdag 13 september 2017 om 22:38
En al die Feyenoorders maar lachen dat Ajax de finale van manchester verloor.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:41
Trieste reactie.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:59
Haha weet je waar ik om lach is dat ze geen euro league spelen en verliezen van heracles
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:11
Ik lach nog steeds om de Europese campagne van Feyenoord vorige seizoen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:59
Haha weet je waar ik om lach is dat ze geen euro league spelen en verliezen van heracles
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 03:21
Wat ook lachen is....feyenoord werd na ik weet niet hoe lang weer eens een keer kampioen, ajax verliest een finale, maar die verliespartij is meer besproken als het kampioenschap, dus zelfs als ajax iets verliest en feyenoord wordt kampioen, dan nog leven Rotterdamse successen in de Amsterdamse schaduw.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 03:24]
Vind ik leuk
Farmer +6040
donderdag 14 september 2017 om 06:50
T begint voor de Ajacieden zelf ook wel een beetje kil en koud te worden in die schaduw :P
Dan toch liever voor een heet vuurtje tegen Manchester City als dat je als Ajax straks, 'van nood je bankbiljettten moet opfikken om maar een beetje warm te blijven'.

Feyenoord heeft zowel qua team ,als qua management, gevochten voor wat het waard was.
Dat kan Ajax ('management) niet zeggen.

"Wij Zijn Ajax, Wij Zijn Dik Besodemieterd!" :P

Je hoeft niet nédering te zijn, maar sympathiek is ook iets he! :)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:35
Mijn reactie was puur voor 1 persoon bedoelt, jammer dat jij dat niet inzag.....
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:38
Wat een aanfluiting. De technische staf heeft volledig gefaald. Waarom een andere speelstijl?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:38
Welkom in de Champions Leage !
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:38
Met 4 nul verliezen en dan nog een groots applaus van het publiek! Mooi ..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:38
Terug op aarde. Best wel een afgang, de Kuip was er stil van.
Vind ik leuk
Farmer +6040
donderdag 14 september 2017 om 06:54
Verliezen van 853 miljoen aan spelers?

Als City níet met dikke cijfers won, dát zou pas een afgang zijn.

Aguero verdient in zn uppie meer dan de hele Feyenoord-selectie, waarschijnlijk, en Guardiola heeft meer transferbudget dan de hele Eredivisie aan 'spaargeld' heeft...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:38
Niet over geld beginnen. Als je CL wil spelen dan ook alles gewoon accepteren lijkt mij?
Vind ik leuk
Farmer +6040
donderdag 14 september 2017 om 15:42
Ja, en nee. de extreme verschillen, zoals nu: City met een record-team van 853 mil... Nee, dat zal men nooit kunnen accepteren.

T is vooral óm die extreme verschillen dat men nu toch probeert het enigzins te beperken; de FA kwam al met een vervroegde sluiting vd transfermarkt.. k hoop dat het de 'bekende sneeuwbal' wordt die een lawine aan veranderingen teweeg brengt.

NB, als de FA zelfs al aangeeft dat het gekkenwerk is zo: dat is de dikstbetaalde competitie ter wereld he!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:59
Misschien heb je wel gelijk, maar ik vind, als je erover gaat klagen, dan moet je er ook gewoon niet aan beginnen. Het is nou eenmaal zo dus deal with it. En ja, ook als ajax in dit schuitje zou zitten, had ik hetzelfde gezegd. Champions League is Money League, niet meer en niet minder. Wat ik wel slecht vind is dat er niet alleen maar kampioenen meedoen. Gewoon 1 team uit 1 land en klaar. Niks 2 3 of 4 clubs uit 1 land.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 16:01]
Vind ik leuk
Hyena +19680
woensdag 13 september 2017 om 22:38
Pijnlijk. Zeer pijnlijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:55
Nee hoor totaal niet. Denk dat iedereen dit wel had verwacht. Gek dat jij dat nog niet door had.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 13 september 2017 om 22:38
Jammer Feyenoorders! Volgende wedstrijd nieuwe ronde, nieuwe kansen!!
Vind ik leuk
Guusman +1974
donderdag 14 september 2017 om 00:19
En wat zei ik over Stones?

Hij is géén verdediger *s
*s = smile
Vind ik leuk
United FC +12783
donderdag 14 september 2017 om 00:53
Scoort ook gewoon even twee keer haha ;p
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:38
El ahmadi: je zag wel het klasseverschil. Serieus?? ik vond ze gelijkwaardig.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
woensdag 13 september 2017 om 22:38
Geen schande tegen die handelshuizen.
Focus op plek 3, en je niet meer aanpassen als je ook al niet in je kracht speelt dan word het een moeilijk verhaal.
Vind ik leuk
poklane +2919
woensdag 13 september 2017 om 22:40
3e plek is ook al weg, Shakthar heeft Napoli verslagen
Vind ik leuk
Jordanees +9173
woensdag 13 september 2017 om 22:43
Gewoon ervoor gaan, als je die instelling niet hebt dan word het een schoolreisje gedoe, gewoon ervoor gaan!
Vind ik leuk
Farmer +6040
donderdag 14 september 2017 om 06:55
Shakthar heeft nog niet in Napels gewonnen, Dat kan ook juist góed zijn voor Feyenoord!
Vind ik leuk
poklane +2919
woensdag 13 september 2017 om 22:39
Als je speelt zoals je de eerste helft speelt hoef je er eigenlijk niet eens aan te beginnen, zo sta je ook tegen FC Bal Op Het Dak na 10 minuten 0-2 achter. Een schandalige vertoning van alle spelers en de technische staf.
Vind ik leuk
AFFA +982
woensdag 13 september 2017 om 23:49
Geld regeert helaas.
Vind ik leuk
Bullet +1378
woensdag 13 september 2017 om 22:39
Deze wedstrijd geeft aan dat we ons geen koppijn hoeven te maken dat we straks geen CL ticket meer krijgen maar moeten verdienen. Ik heb het iig al geaccepteerd.
Vind ik leuk
feyeniels +16891
woensdag 13 september 2017 om 22:40
Wat zitten er toch een hoop kwallen op deze site zeg. Het lijkt wel steeds erger te worden hier
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:50
Eens Niels, heel erg mee eens!
Vind ik leuk
Utca030 +2217
woensdag 13 september 2017 om 22:52
Laat ze lullen die gasten hebben alleen maar afgunst. Dit is gewoon een geweldige ploeg .voor Feyenoord een ervaring rijker
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:41
Met beide beentjes weer op de grond.
Zowel voor Feyenoord als zijn supporters.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:42
Je weet hoe het voelt.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:43
Heeft nog een maand langer geduurd dan voor die fans die hun ploeg in de voorronde van de el uitgeschakeld zagen worden door Rosenberg hè gozer
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:46
Zowel voorronde CL als EL zijn we de betere ploeg.
Dat je dan het geluk niet aan je zijde hebt is een ander hoofdstuk.

Dit Feyenoord heeft er werkelijk helemaal niets van gebakken.
Geen strijd, geen passie en geen inzet.
Gewoon bang !
Vind ik leuk
feyeniels +16891
woensdag 13 september 2017 om 22:53
Wat had je dan verwacht tegen een ploeg als City? Hun goedkoopste speler was duurder dan onze hele basiself...
Dan lijkt mij uitschakeling door Rosenborg toch een grotere blamage. Of je dan beter speelt of niet maakt geen zak uit, aangezien je uiteindelijk met lege handen staat.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:57
https://www.youtube.com/watch?v=qdukOZB_Amc
Vind ik leuk
feyeniels +16891
woensdag 13 september 2017 om 23:11
Dat is 5 jaar geleden... Toen had City een elftal wat vele malen slechter was en liepen spelers als Eriksen, Alderweireld, Blind en Cillessen. In mijn ogen totaal niet meer te vergelijken met nu!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:13
Het kan dus wel.
Vind ik leuk
feyeniels +16891
woensdag 13 september 2017 om 23:16
Het kon inderdaad wel. Maar neem van mij aan, tegen dit City verliest zowel Feyenoord, als Ajax, als PSV minimaal negen van de tien keer.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:19
Ik zeg niet dat Ajax wint van City.
Maar thuis in de JC Arena voetbal Ajax gewoon mee hoor. Ajax zal nooit op deze manier verliezen van City.
Vind ik leuk
feyeniels +16891
woensdag 13 september 2017 om 23:20
Dat weet ik nog zo net niet. City is wel echt een goed team.

Neemt overigens niet weg dat ik ook vind dat de manier waarop we verliezen wel erg slecht is.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:26
Ik had niet verwacht dat Feyenoord ging winnen.
Thuis in de kuip maar 1 a 2 echte kansen krijgen is Feyenoord onwaardig. Je verlies nemen en aankomend weekend knallen tegen psv. Daarna uit naar Napoli vol voor dat punt gaan.
Vind ik leuk
feyeniels +16891
woensdag 13 september 2017 om 23:56
Klopt, het spel en het aantal kansen viel inderdaad tegen. Dat punt in Italië gaan we hard nodig hebben, aangezien Sjaktar gewonnen heeft. Dat is voor mij nog een grotere teleurstelling, aangezien de kansen op de derde plek daardoor nog kleiner zijn geworden.
Vind ik leuk
AFFA +982
woensdag 13 september 2017 om 23:52
Met je eens, maar die ene wint Ajax dan weer wel.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:00
Geweldig, je vergelijkt Manchester City met Rosenborg. Nee jij hebt er verstand van.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:02
Rosenborg was EL.
OGC Nice was CL.

Nee jij hebt er kijk op.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:04
Geen zin in een kinderdiscussie. Ik hou het er maar op dat jij gefrustreerd bent omdat jou club om niks meer mee doet. Want de landstitel schijnt volgens mensen als jou niet mee te tellen de afgelopen jaren.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:07
Wat een onzin.
Neem je verlies, kortom het was gewoon een schande deze 1e CL wedstrijd. Feyenoord onwaardig.
Vind ik leuk
Bayern FC +1245
woensdag 13 september 2017 om 22:42
Feyenoord heeft het geprobeerd maar het wordt een helse karwei om van Shaktar en Napoli te winnen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 02:00
Ik vrees dat we 4e worden.
Vind ik leuk
rinirat +865
woensdag 13 september 2017 om 22:42
Feyenoord dom gespeeld,voor door opstelling eerste helft met Kramer.
Trieste vertoning waarin wordt aangetoond hoe zwak feyenoord achterin is.
Botthegin vd Heyde pfffff slecht heel slecht.
El ahmadi enige 6 bij feyenoord.
Vind ik leuk
Adamas +75
woensdag 13 september 2017 om 22:43
Jammer dat Napoli met 2-1 verliest van Shakhtar. Konden toch niet brengen wat ze tegen onder meer Nice brachten.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:43
Vond het toch wel vernederend hoe City af en toe die bal rondspeelden.
Gewoon op hun gemak, lekker rustig lopen, ff om zich heen kijken en dan de bal rond laten gaan totdat 1 van de spitsen zin heeft om een loopactie te maken, dan spelen ze weer ff een lange bal.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:44
Jammer Feyenoorders, sterkte met het verlies maar er zijn nog kansen. Die andere twee zijn minder dan City...
Vind ik leuk
Bullet +1378
woensdag 13 september 2017 om 22:45
maar er zijn ook clubs uit Nederland die wel ooit gewonnen hebben van hele grote teams. Het is niet zo onmogelijk als dat je zegt. maar een goede dag is wel belangrijk
Vind ik leuk
Hoogeveen +3889
woensdag 13 september 2017 om 22:54
Klopt, vorig seizoen nog in De Kuip
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:46
Welkom in de grote jongens competitie.
Vind ik leuk
BassieN +7693
woensdag 13 september 2017 om 22:52
Thanks, zit jouw club er ook in?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:34
ben je op je plassertje getrapt?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:49
Ben benieuwd hoe ze hiermee omgaan in de competitie..
Mentaal kan zo'n uitslag je breken maar we zullen het weer eens zien kampioen worden ze ckr niet.
Vind ik leuk
cj_fey +2467
woensdag 13 september 2017 om 22:51
Nee idd in de CL wordt dat lastig, maar wie weet ;)
Vind ik leuk
North +1954
woensdag 13 september 2017 om 22:51
De feyenoorders zijn hier net zo stil als in hun stadion.
Vind ik leuk
Hoogeveen +3889
woensdag 13 september 2017 om 22:58
Volgens mij zijn de Feyenoorders net zo actief als anders...Niet iedereen verstopt zich na een nederlaag
Vind ik leuk
North +1954
woensdag 13 september 2017 om 23:17
Nee jullie zijn in de 75ste minuut al naar huis gelopen dus je kon hier prima op tijd op het forum komen.
Vind ik leuk
Hoogeveen +3889
woensdag 13 september 2017 om 23:19
Gut Gut, ook iets gezien op tv wat je kunt gebruiken?
Vind ik leuk
AFFA +982
woensdag 13 september 2017 om 23:53
Heet jij Hoogeveen of kom je uit hoogeveen
Vind ik leuk
cj_fey +2467
woensdag 13 september 2017 om 22:53
Jammer dat Kramer zn dag niet had.... dan had die 5x Kramer die ik gisteren voorspelde, precies genoeg geweest.

Verder, dank voor alle sportieve steun van niet Feyenoord fans....
Echt hartverwarmend!
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 22:53]
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 02:04
Is het ooit weleens zo hatelijk geweest? Heb nog geen eens alles gelezen. Ben de wedstrijd nog aan het verwerken.....
Vind ik leuk
cj_fey +2467
donderdag 14 september 2017 om 09:06
Die verwerking is wel gelukt.... alleen die 2e minuut wil nog niet lukken.....

Maar uit al die 'minder positieve reacties' proef ik alleen maar frustratie.... kritisch zijn is geen punt, dat kan, maar veel van de reacties hebben daar verder niets mee te maken ...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:18
Precies. Niets mis met kritisch zijn. Het lijkt me ook duidelijk dat City een maatje te groot is.
Ja de 1e goal.....
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:53
Absoluut geen schande. Die jongens hebben nul ervaring op dit podium.

Ik hoop niet dat de fans nu kritisch worden of denken dat er echt iets te halen valt. De focus moet liggen op de derde plaats. En dat lijkt me al een missie onhaalbaar.

Gewoon lekker drie keer volle bak in de Kuip en omzet naar binnen harken. Proberen om weer kampioen te worden en volgend jaar beter te draaien in de CL als ze zich plaatsen. Dan hebben we namelijk geen rechtstreekse plek meer als kampioen van NL.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:01
Ik voel weer een 7-nederlagen-op-rij aankomen.
Vind ik leuk
Drobtine +1900
woensdag 13 september 2017 om 23:02
Jammer
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:11
man man man, eerste helft dramatisch maar de twee de helft herpakken ze zich je ziet dat ze niet veel kansen weten te creëren maar toch duels winnen en er voor gaan het legioen stond er weer vol achter maar volgens mij kon je dat niet horen ofz achter de buis(ik zat in de kuip) na het eerste tweede derde en laatste goal tegen bleef het legioen zingen prachtig alle boeren en joden mogen hun mel houden want ze spelen ook geen euro league en 4-0 verliezen van een club die 15x zoveel heeft gekost is niet heel dramatisch al had het niet gehoeven maar ze zijn ook jong en moeten veel ervaring opdoen en het kan nog. je zag dat Feyenoord het wel kan er werden soms geweldige acties bericht berghuis panna , mooi tikie takka, en amrabat die vijf man van city voor bij speelt. jammer dat er dan niks uit kwam. maar hopen voor die 3de plaats
Vind ik leuk
AFFA +982
woensdag 13 september 2017 om 23:55
Hè jankerd voor jou vind ik het prachtig,jammer voor de echte fijenoorders.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:19
Laat ze blij zijn dat het maar 0-4 is geworden... Als ze gas blijven geven word je écht afgedroogd! Nu ben je gewoon kansloos weggespeeld....
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:21
Lachwekkend slecht soort Liechtenstein niveau. Het is dat Man City met de rem erop speelde. Tuurlijk heb je dat enorme geld verschil en dat City is ook nep. Maar als je zelf niet kan voetballen dan sta je echt gigantisch voor paal. Zelden een Nederlandse ploeg zo slecht voor de dag zien komen. Tactisch en technischbizar slecht. Leer eens voetballen man.. Ga je heel diep schamen. Dat je dan als publiek dat waardeloze elftal steunt is gewoon zielig. Kansloos.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 23:29]
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
woensdag 13 september 2017 om 23:45
:D
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:09
Een groot compliment voor het legioen, wat een sfeer en steun.
Die 0-4 vind ik niet eens zo'n schande
Het kwaliteits- verschil is zo groot daar kan je niet tegen op.
Focus op zondag dat is veel belangrijker
Vind ik leuk
Jajem +313
donderdag 14 september 2017 om 05:49
Ik raad aan speel de volgende keer op amateur of semiprof.
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
donderdag 14 september 2017 om 06:53
Lompe reacties chapeau mannekes!
Waarom pijnlijk? Iedereen weet toch al dat we europees niet meer mee tellen toch?
Vind ik leuk
Dtc0314 +162
donderdag 14 september 2017 om 07:39
Wat een kinderachtig gedrag dat veel ajaxcieden nou opeens weer gaan zeggen dat de feyenoorders niet zongen in de kuip.. Allereerst viel dat reuze mee voor als de wedstrijd zo snel is gespeeld. En daarnaast krijgen ze zelf geeneens een stadion vol en laat staan wanneer ze achter staan dat de helft nog blijft zitten..
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 07:40]
Vind ik leuk
hantayo +779
donderdag 14 september 2017 om 11:03
Ik zag een interview met van Bronckhorst voor de wedstrijd. Alleen maar angst. Dat heeft ie mooi op de spelers overgebracht. Ik ben geen Feyenoord fan maar waar was die 'we lopen desnoods door muren' spirit gebleven? Dit was Feyenoord onwaardig. Onherkenbaar. Valt de trainer toch weer door de mand.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:59
en dan direct na de loting nog denken dat zij kansen maken,nou na het zien van deze wedstrijd worden ze wel 4e gegarandeerd en dan vorig seizoen zo''n grote mond hebben over andere nederlandse clubs
Vind ik leuk