Bosz lijdt dure nederlaag bij debuut, Liverpool verzuimt te winnen, Babel scoort

Bosz lijdt dure nederlaag bij debuut, Liverpool verzuimt te winnen, Babel scoort

woensdag 13 september 2017 om 22:36

Peter Bosz heeft bij zijn debuut in de Champions League een 3-1 nederlaag geleden met Borussia Dortmund bij Tottenham Hotspur. Real Madrid won eenvoudig, terwijl Liverpool in eigen huis niet wist te winnen.

Groep E
Liverpool heeft in eigen huis verzuimd om Sevilla te verslaan: 2-2. De Engelsen vochten zich goed terug van een vroege 0-1 achterstand (goal Wissam Ben Yedder) door doelpunten van Roberto Firmino en Mohamed Salah voor rust. Liverpool, met Georginio Wijnaldum als basisspeler, had op 3-1 moeten komen, maar Firmino miste een strafschop. Dat kwam de thuisploeg duur te staan: Joaquin Correa tekende voor de 2-2 namens Sevilla. Spartak Moskou speelde, met Quincy Promes in de basis, met 1-1 gelijk bij Maribor door goals van Aleksandr Samedov (Spartak) en Damjan Bohar (Maribor).

Groep G
RB Leipzig heeft bij zijn debuut in de Champions League met 1-1 gelijkgespeeld tegen AS Monaco. Emil Forsberg schoot zichzelf in de geschiedenisboeken met het eerste doelpunt van Leipzig in het miljoenenbal. Een minuut na zijn treffer zorgde Youri Tielemans al voor de 1-1 bij Monaco. Besiktas won, met Ryan Babel in de basis, verrassend met 1-3 bij FC Porto door doelpunten van Anderson Talisca, Cenk Tosun en Babel.

Groep H
Peter Bosz heeft zijn eerste Champions League-wedstrijd niet weten te winnen. Op bezoek bij Tottenham Hotspur verloor Borussia Dortmund met 3-1. Heung-Min Son zorgde voor de openingstreffer na vier minuten en zeven minuten later stond het weer 1-1 door een wereldgoal van Andriy Yarmolenko. Het antwoord van Tottenham bleef niet lang uit: Harry Kane zorgde na vijftien minuten voor de 2-1 en maakte na een uur spelen ook de 3-1, nadat twee goals van Borussia Dortmund onterecht werden afgekeurd.

Real Madrid had geen kind aan APOEL Nicosia: 3-0. Binnen twaalf minuten zorgde Cristiano Ronaldo al voor de 1-0 en diezelfde Ronalo tekende na 51 minuten vanaf de strafschopstip voor 2-0. Sergio Ramos maakte er na ruim een uur spelen met een omhaal 3-0 van tegen de ploeg van doelmanBoy Waterman.

Lees meer over:

Plaats een reactie

Santi +12198
woensdag 13 september 2017 om 22:38
Poule van Besiktas wordt heel erg mooi :D
Vind ik leuk
davidben +1731
woensdag 13 september 2017 om 22:49
Heb Porto - Besiktas met een half oog gekeken. Dit is denk ik de meest evenwichtige poule. Denk ook dat dit een heel leuke groep wordt. EN, het zijn allemaal voetballende ploegen. Inderdaad mooi!
Vind ik leuk
Santi +12198
woensdag 13 september 2017 om 22:50
Heb vandaag Fey gekeken, volgende keerr kijjk ik schakelprogramma dnek ik iig genoeg van die poule!
Vind ik leuk
davidben +1731
woensdag 13 september 2017 om 22:52
Feyenoord had ik op TV en POR-BES en TOT-DOR op de mac.

Echt goede kwaliteit!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 15:16]
Vind ik leuk
Santi +12198
woensdag 13 september 2017 om 22:53
Heb t opgeslagen :)
Vind ik leuk
fcu1997 +558
woensdag 13 september 2017 om 22:39
Sneu voor Bosz. Loepzuivere goal van Aubameyang onterecht afgekeurd en vervolgens de deksel op de neus krijgen..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:39
Sjonge jonge de verdediging zag er weer niet uit. Sevilla met 3 kansen en er gaan er 2 in.. Erg zonde! Snap nog steeds niet dat Klopp tevreden is met deze defensie.. ;/
Vind ik leuk
HveenLFC +2487
woensdag 13 september 2017 om 22:42
Hoe veel kansen heeft Liverpool nodig om wedstrijden te beslissen?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:46
Ja dat ook nog. De gemiste penalty is achteraf dodelijk geweest. Maar goed Liverpool heeft 20+ kansen gehad en er ook maar 2 benut. Al waren veel van die kansen niet echt grote kansen. In de tweede helft vond ik Liverpool sowieso al veel minder goede spelen dan in de eerste helft. Maar ook al krijg je 20+ kansen als de tegenstander er maar 3 krijgt mag je toch aannemen dat die wel worden geweerd.

En WTF deed Lovren bij dat eerste doelpunt!

Tweede doelpunt was ook dramatisch verdedigt trouwens. Er staan 4 verdedigers om hem heen en hij kan er gewoon langs lopen. Verdedigend is het al jaren een drama en het kost Liverpool vaak de kop. Wanneer gaat het stoppen?
Vind ik leuk
HveenLFC +2487
woensdag 13 september 2017 om 22:56
Hoe klopp tevreden over deze verdediging zou kunnen zijn is mij een raadsel. Er moet gewoon iemand bijkomen. Verdedigend zijn we al zoveel jaren matig, het is niet te geloven! Tja die kansen. Eigenschuld dat je dan nog gelijk speelt :(
Vind ik leuk
Santi +12198
woensdag 13 september 2017 om 22:47
Koop Vlap! :)
Vind ik leuk
HveenLFC +2487
woensdag 13 september 2017 om 22:59
Ik zal het even doorgeven ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:49
die lovren was weer matig. gomez speelde wel goed net als moreno. zo zonde dit resultaat.

we hadden deze gewoon moeten winnen, zoveel kansen en dan firmino die die pingel mist.

vond overigens dat makkelie uitstekend heeft gefloten
Vind ik leuk
HveenLFC +2487
woensdag 13 september 2017 om 22:53
Ik vond Karius prima keepen. Hopelijk komt die stijgende lijn, net zoals bij Moreno :) Dat is ook het enige wat ik blij mee ben nu....
Vind ik leuk
Mo +4300
woensdag 13 september 2017 om 23:22
'We'?
Vind ik leuk
HveenLFC +2487
donderdag 14 september 2017 om 00:21
Als jij het over je favoriete team heb, dan zeg je toch 'we'? That's not Rocket Science ;-)
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 00:23]
Vind ik leuk
Mo +4300
donderdag 14 september 2017 om 09:06
Hij heeft Barca als favoriete club
Vind ik leuk
HveenLFC +2487
donderdag 14 september 2017 om 14:30
Echt? Ach, who am I to Judge.
Vind ik leuk
HveenLFC +2487
woensdag 13 september 2017 om 22:41
Ik weet niet wat erger was: onze verdediging bij die 2 tegendoelpunten? Of het feit dat we zo veel kansen hebben verpest? Liverpool had het allang moeten afmaken! En ook nog een onnodige rode kaart van Gomez.... Tjonge jonge jonge, ik vond het niet best....
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:49
We mogen blij zijn dat Spartak gelijk heeft gespeeld tegen Maribor. Hebben we geen achterstand opgelopen.
Vind ik leuk
Vamos M +2517
woensdag 13 september 2017 om 22:48
Zo wat hebben we Ronaldo gemist vooral zijn doelpunten. Het was niet heel goed en Real ging niet echt tot het gaatjes, dat hoefde niet echt....
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:50
Ik vind het tot nu toe niet echt spannend, alleen de poule van Monaco ziet er echt netjes uit, Besiktas die uit tegen Porto wint, de spannendste poule vind ik het tot nu toe.
Vind ik leuk
JDW1988 +1040
woensdag 13 september 2017 om 22:53
Als er in de winter geen versterkingen komen vragen ze er zelf om.

Btw, waarom elke keer Mignolet uit de basis halen ?!?
Klopp brengt alleen maar onnodige onrust op deze manier.
Vind ik leuk
HveenLFC +2487
woensdag 13 september 2017 om 22:54
Ik vond Karius prima keepen.
Vind ik leuk
JDW1988 +1040
donderdag 14 september 2017 om 09:48
Ja hij deed het prima van de keer.

Maar ik bedoel meer dat het verdedigend allemaal al zo onzeker is, en als je telkens gaat rouleren van keeper krijg je daar nooit een vaste zekerheid waar de spelers op kunnen bouwen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:34
Karius gaat dit seizoen in de CL keepen, Mignolet in de PL en Ward in Caraboa cup en FA Cup. Ik denk dat Klopp alvast kijkt naar de toekomst. Het is de bedoeling dat Karius 1e keeper gaat worden.

Ik ben overigens erg benieuwd wanneer Kamil Grabba uit de jeugd zijn debut gaat maken. Is echt een groot keepers talent!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:01
tot tentamen werd de eerste helft helemaal weggespeeld! Burki ( keeper van BVB ) is een grote flapdrol. tweede doelpunt moet gewoon afgekeurd worden ( kane maakt twee overtredingen. En onterecht afgekeurd doelpunt van Auba.
Vind ik leuk
Frenkie +2876
donderdag 14 september 2017 om 01:59
Ja wat een thuisfluiter, dortmund is bestolen geweest
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:10
Peter B heeft nog nooit een prijs gepakt.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 06:20
Balen zeg, tegen een subtopper uit Engeland.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Bosz lijdt dure nederlaag bij debuut, Liverpool verzuimt te winnen, Babel scoort