Ontreddering bij Feyenoord na kansloze City-avond: Wij komen allemaal net kijken

Ontreddering bij Feyenoord na kansloze City-avond: "Wij komen allemaal net kijken"

woensdag 13 september 2017 om 22:46

Feyenoord-aanvoerder Karim El Ahmadi kon na afloop van de 0-4 nederlaag tegen Manchester City niets anders dan concluderen dat de Rotterdammers weinig in te brengen hadden. Vanaf minuut één tot minuut negentig was de regerend landskampioen kansloos tegen de Engelse topclub.

"We kwamen vroeg op achterstand en er zat angst in de ploeg", zei El Ahmadi na afloop tegen Veronica. "Dat was onnodig. En dan zie je het klasseverschil. Wij komen allemaal net kijken, voor heel veel spelers was dit de eerste wedstrijd in de Champions League. Het krachtverschil was te groot en dan helpt zo'n vroege goal ook niet."

"In de tweede helft gingen we met vier man achterin spelen, dat was herkenbaar voor ons", vervolgt El Ahmadi. "Maar de goals in de eerste helft vielen iets te makkelijk. We hadden lef moeten hebben, dat hadden we niet in de eerste helft. Maar je moet realistisch zijn. City is vele malen beter dan ons. Je kunt het niet open gooien."

Lees meer over:Feyenoord

Plaats een reactie

Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 22:49
Dit weekend nog een keertje onderuit daarna mogen jullie wel een paar keer winnen ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:51
Dat kan nog wel een paar weekeinden duren hoor. Weet je vorig jaar nog?
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 22:52
2 uit 9 , ai idd maar zo erg wrodt t nooit meer
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:55
Dat mag jij hopen hoor. Dat doe ik ook.
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 22:56
Als wij t niet redden mogen jullie t redden als kampioen, maar het seizoen is jong en wij willen jullie dan ook niiks gaan schenken :)

Wij gaan winnen! (hopelijk!)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:51
Feyenoord gaat daar gewoon winnen.
Vind ik leuk
Pino61 +8562
woensdag 13 september 2017 om 22:58
Neem nog een pilletje
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 02:04
Neem jij zo'n zelfmoordpoedertje.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:51
Dat eerste mag, maar dat tweede hoeft niet per se
Vind ik leuk
Sil Meijer +12531
woensdag 13 september 2017 om 22:51
Mijn droom senerio voor Feyenoord was winnen van City en verliezen van PSV.

En Tim daarna weer winnen? Ze mogen van mijn de aankomende wedstrijden verliezen en in de CL misschien nog een keer gelijkspelen tegen Sjakthar voor de punten, want vierdenwordt je toch.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 22:54]
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 22:52
Mijn eook! ;)
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 22:58
Daarna weer winnen ja, Feyenoord is en blijft een mooie club met prachttfans. Zolang ze net minder scoren dan wij ((PSV, niet wij als in jij en ik)) vind ik alles best. :)

Vind ik leuk
2cents +35266
woensdag 13 september 2017 om 22:52
Dit lijkt me slecht nieuws voor PSV, want Feyenoord zal zich willen revancheren.
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 22:54
Wij ook wegens Hveen. Vorig jaar was t dat wij genaaid waren door arbitrage (Atletico thuis) en Fey won van Manu.


Alles kan gebeuren en zeker in de PSVFey, waar het spel meestal de leukste pot brengt voor de neutrale toeschouwer.
Vind ik leuk
2cents +35266
woensdag 13 september 2017 om 22:55
Jullie hebben alleen wat minder het vermogen die revanchegevoelens om te zetten in goed voetbal.
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 22:56
We zien wel, psv fey is latijd mooi :)
Vind ik leuk
2cents +35266
woensdag 13 september 2017 om 22:58
Een mooie wedstrijd is sowieso meegenomen. Hoop vooral ook op een spannende wedstrijd.
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 22:59
Altijd is dat het geval:), zeker de laatste jaren.
Vind ik leuk
Pino61 +8562
woensdag 13 september 2017 om 23:00
Wint Feyenoord echt wel, dan weet psv helemaal waar ze staan.
Vind ik leuk
Santi +17498
woensdag 13 september 2017 om 23:02
Zeker....
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:03
Voor PSV is het een ideaal moment om tegen Feyenoord te spelen, en dat zei ik al voor deze wedstrijd. Enig voordeel voor Feyenoord is dat PSV moet.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:49
Ach straks psv, dan kunnen jullie weer vlammen!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:50
Jmmr boys gwn vergteen en gwn winnen van de lampjes.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:50
Heracles Feyenoord is Feyenoord City.
Vind ik leuk
Bengelino +5974
woensdag 13 september 2017 om 22:51
Nee city speelt op echt gras
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:52
Zou t hun wat uitmaken?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:55
Hoezo, kwam City in de 2e helft ook goed weg?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:57
Gemakzucht. Alleen City hield wel gewoon de nul.

Maar dan zie je pas echt t nivo verschil tussen ED en PL. Gewoon noooooit meer vergelijken.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 00:59]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:50
Voor aficionados van sartorial clashes was dit duel the nose of the salmon.
Vind ik leuk
Bengelino +5974
woensdag 13 september 2017 om 22:50
Ze pakken wel erg makkelijk hun dikke verlies allemaal
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:52
Doet PSV zondag ook.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:51
Schrijnend om te zien hoe groot het verschil is

Als City gas geeft verliest Feyenoord met 32-0

Of eigenlijk 0-32 :)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:54
Als Feyenoord gas gegeven had ook. Gio had geen gaspedaal.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:55
Ja dat zou het zelfde effect hebben
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:58
Bang spel levert helemaal niks op. Gewoon voetballen. En dan zie je het wel. Dan maar liever 7-3.
Vind ik leuk
remakil +1652
woensdag 13 september 2017 om 22:53
Leuke opmerking aan het eind, je kunt het niet open gooien... yeah, right... dat hebben we gezien.

Ze hadden gewoon hun eigen spel moeten spelen in de normale opstelling.
Vind ik leuk
cj_fey +2467
woensdag 13 september 2017 om 22:57
Jammer dat Kramer zn dag niet had.... dan had die 5x Kramer die ik gisteren voorspelde, precies genoeg geweest.

Verder, dank voor alle sportieve steun van niet Feyenoord fans....
Echt hartverwarmend!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:59
Je zou er ontroerd van raken. Ik pink een traantje weg. Ik hou t niet meer.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:43
Kan ik iets voor je doen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:58
Jezus zeg, wat een afstraffing.Niet alleen die 0 - 4 maar zeker ook het vertoonde spel.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:58
Wat ik echt opvallend vind, is dat er mensen zijn die daadwerkelijk geschrokken zijn van het klasseverschil.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:00
Het enige wat je kan hopen was een off day ... ik geloof niet dat daar sprake van was.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:04
Ik vrees van niet.
Vind ik leuk
AlbS +209
woensdag 13 september 2017 om 23:04
En toch is het hartstikke leuk om lekker mee te ballen in de Eredivisie. Zeg nou zelf in Europa heeft welke Ned. club dan ook niks te zoeken. Sterkte.
Vind ik leuk
geert x +168
woensdag 13 september 2017 om 23:05
lol
Vind ik leuk
Het Brein +2068
woensdag 13 september 2017 om 23:22
Wanneer begint men met de 'We-got-all-the-money-league' ?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:00
Na de kerst
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:26
Maar jij was ook nergens Karim jij was nog erger als een figurant
Vind ik leuk
Guust +3696
donderdag 14 september 2017 om 00:21
Wat een achterlijke aktie weer van die Kramer, heeft toch wel regelmatig kortsluiting.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ontreddering bij Feyenoord na kansloze City-avond: "Wij komen allemaal net kijken"