Ontreddering bij Feyenoord na kansloze City-avond: Wij komen allemaal net kijken

Ontreddering bij Feyenoord na kansloze City-avond: "Wij komen allemaal net kijken"

woensdag 13 september 2017 om 22:46

Feyenoord-aanvoerder Karim El Ahmadi kon na afloop van de 0-4 nederlaag tegen Manchester City niets anders dan concluderen dat de Rotterdammers weinig in te brengen hadden. Vanaf minuut één tot minuut negentig was de regerend landskampioen kansloos tegen de Engelse topclub.

"We kwamen vroeg op achterstand en er zat angst in de ploeg", zei El Ahmadi na afloop tegen Veronica. "Dat was onnodig. En dan zie je het klasseverschil. Wij komen allemaal net kijken, voor heel veel spelers was dit de eerste wedstrijd in de Champions League. Het krachtverschil was te groot en dan helpt zo'n vroege goal ook niet."

"In de tweede helft gingen we met vier man achterin spelen, dat was herkenbaar voor ons", vervolgt El Ahmadi. "Maar de goals in de eerste helft vielen iets te makkelijk. We hadden lef moeten hebben, dat hadden we niet in de eerste helft. Maar je moet realistisch zijn. City is vele malen beter dan ons. Je kunt het niet open gooien."

Lees meer over:Feyenoord

Plaats een reactie

Pietje2015 +11346
woensdag 13 september 2017 om 22:49
Ach straks psv, dan kunnen jullie weer vlammen!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:50
Jmmr boys gwn vergteen en gwn winnen van de lampjes.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:50
Heracles Feyenoord is Feyenoord City.
Vind ik leuk
Bengelino +7781
woensdag 13 september 2017 om 22:51
Nee city speelt op echt gras
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:52
Zou t hun wat uitmaken?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:55
Hoezo, kwam City in de 2e helft ook goed weg?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:57
Gemakzucht. Alleen City hield wel gewoon de nul.

Maar dan zie je pas echt t nivo verschil tussen ED en PL. Gewoon noooooit meer vergelijken.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 00:59]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:50
Voor aficionados van sartorial clashes was dit duel the nose of the salmon.
Vind ik leuk
Bengelino +7781
woensdag 13 september 2017 om 22:50
Ze pakken wel erg makkelijk hun dikke verlies allemaal
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:52
Doet PSV zondag ook.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:51
Schrijnend om te zien hoe groot het verschil is

Als City gas geeft verliest Feyenoord met 32-0

Of eigenlijk 0-32 :)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:54
Als Feyenoord gas gegeven had ook. Gio had geen gaspedaal.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:55
Ja dat zou het zelfde effect hebben
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:58
Bang spel levert helemaal niks op. Gewoon voetballen. En dan zie je het wel. Dan maar liever 7-3.
Vind ik leuk
remakil +2749
woensdag 13 september 2017 om 22:53
Leuke opmerking aan het eind, je kunt het niet open gooien... yeah, right... dat hebben we gezien.

Ze hadden gewoon hun eigen spel moeten spelen in de normale opstelling.
Vind ik leuk
cj_fey +2857
woensdag 13 september 2017 om 22:57
Jammer dat Kramer zn dag niet had.... dan had die 5x Kramer die ik gisteren voorspelde, precies genoeg geweest.

Verder, dank voor alle sportieve steun van niet Feyenoord fans....
Echt hartverwarmend!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:59
Je zou er ontroerd van raken. Ik pink een traantje weg. Ik hou t niet meer.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:43
Kan ik iets voor je doen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:58
Jezus zeg, wat een afstraffing.Niet alleen die 0 - 4 maar zeker ook het vertoonde spel.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:58
Wat ik echt opvallend vind, is dat er mensen zijn die daadwerkelijk geschrokken zijn van het klasseverschil.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:00
Het enige wat je kan hopen was een off day ... ik geloof niet dat daar sprake van was.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:04
Ik vrees van niet.
Vind ik leuk
AlbS +231
woensdag 13 september 2017 om 23:04
En toch is het hartstikke leuk om lekker mee te ballen in de Eredivisie. Zeg nou zelf in Europa heeft welke Ned. club dan ook niks te zoeken. Sterkte.
Vind ik leuk
geert x +209
woensdag 13 september 2017 om 23:05
lol
Vind ik leuk
Het Brein +2684
woensdag 13 september 2017 om 23:22
Wanneer begint men met de 'We-got-all-the-money-league' ?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:00
Na de kerst
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:26
Maar jij was ook nergens Karim jij was nog erger als een figurant
Vind ik leuk
Guust +4543
donderdag 14 september 2017 om 00:21
Wat een achterlijke aktie weer van die Kramer, heeft toch wel regelmatig kortsluiting.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ontreddering bij Feyenoord na kansloze City-avond: "Wij komen allemaal net kijken"