Boskamp weet niet wat hij ziet in Rotterdam: Ik ben me kapot geschrokken

Boskamp weet niet wat hij ziet in Rotterdam: "Ik ben me kapot geschrokken"

woensdag 13 september 2017 om 23:01

Jan Boskamp is geschrokken van het optreden van Feyenoord tegen Manchester City (0-4). De analist en ras-Feyenoorder zag zijn ploeg aan alle kanten voorbijgelopen worden.

"Ik had er ontzettend veel schrik van", zei Boskamp na afloop bij Veronica. "Ik ben me kapot geschrokken. Op alle fronten waren ze beter. Snelheid, kracht, positiespel, alles. Het was een hemelsbreed verschil."

De keuze voor Michiel Kramer als diepe spits vond Boskamp vreemd. "Ik schrok dat ze met die diepe spits gingen spelen. Voor Kramer was het een heel ondankbare taak, alleen maar lange ballen en doorkoppen. En op het middenveld werd Feyenoord helemaal zoek gespeeld. Ik denk dat Manchester City vooral de eerste helft geen enkel duel verloren heeft. Ze waren altijd een stapje sneller dan wij. Achteraf mag je blij zijn dat het 0-4 is gebleven."

Lees meer over:Feyenoord

Plaats een reactie

Santi +12198
woensdag 13 september 2017 om 23:04
Geen versprekingen dit keer?
Vind ik leuk
davidben +1731
woensdag 13 september 2017 om 23:10
Je blijft wel een zwak voor deze man houden. Er zit niks slechts in die vent denk ik.
Een simpele goedzak. Wil niet dat dit verkeerd overkomt, maar het is natuurlijk wel de waarheid.
Vind ik leuk
Pino61 +8179
woensdag 13 september 2017 om 23:17
Ben me ook rot geschrokken
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:51
Toen je vrouw het licht aandeed?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:50
ik wist het al alleen Feyenoord fans niet die zitten nog in een roes
Vind ik leuk
Bengelino +4329
woensdag 13 september 2017 om 23:04
Haha Jan, pas op je hart fijne man
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:07
Arme jantje, troost jezelf met een lekker broodje bal vriend
Vind ik leuk
chicken +5777
woensdag 13 september 2017 om 23:51
Bamihappen was zijn verslaving toch?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:43
Of een mccicken ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:07
Jan Boskamp lult stom, bij Ziggo en VI lult hij tenminste verstandig;)
Vind ik leuk
BBAjax +2340
woensdag 13 september 2017 om 23:09
Ik gaf vanmorgen al aan dat het middenveld zoek getikt zou worden en daarop heb ik veel commentaar van wat Feyenoorders gehad en dat zou niet gebeuren, ze zouden verliezen met 1 hooguit 2-0 want een afstraffing in de kuip kon niet.. zie hier het resultaat
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 23:10]
Vind ik leuk
redknap +650
woensdag 13 september 2017 om 23:14
Altijd een grote mond maar dit was FC Knudde. Nu blijkt wel weer op welk niveau in NL wordt gespeeld.

Niet erg, dat overkomt elke club in Ned.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:52
Middenveld was erg zwak idd. Ook dom om het middenveld niet te versterken.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:45
Waarom is er eigenlijk voor gekozen om toornstra op de bank te zetten en kramer op het veld?
Als iemand het wel (toornstra) en niet (kramer) kunnen belopen zijn het die twee wel.
Vind ik leuk
Kuip +2428
woensdag 13 september 2017 om 23:09
Hoe kan je hier nou van schrikken. Je ziet iedere week het niveau van de PL. Dus je weet vooraf dat het een slachtpartij wordt. Je bent naïef als je denkt dat Feyenoord punten gaat pakken in de CL. Napoli is van hetzelfde niveau als City. Donjetsk iets minder maar ook die zijn een maat te groot.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 23:10]
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:47
Heb jij crystal palace gezien?
Daar wil je echt niet over naar huis schrijven. Dat is ook premier league hè.
Vind ik leuk
Kuip +2428
donderdag 14 september 2017 om 08:24
Ik wil CP wel eens tegen Feyenoord zien. Dan praat je wel anders.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:11
Frankrijk Ned 4-0
United Ajax 4-0
Feyenoord City 0-4

We weten weer ff waar we staan.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:16
United Ajax 4-0

??????????????

Dat was Man UTD - Feyenoord 4-0
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 23:16]
Vind ik leuk
Lurton +1469
donderdag 14 september 2017 om 00:21
Wim rookt teveel.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:13
Ik heb het ook gezien United-ajax 4-0 zonder dollen
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:44
Sorry maat, maar united - Ajax 4-0???
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:12
Had zo ook niet moeten beginnen
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:15
Vreselijke man,
kan niks onthouden, zowel team namen als spelers namen.
Vult gewoon zijn zakken met onzin commentaar.
Vind ik leuk
Nick Kools +11547
donderdag 14 september 2017 om 00:14
Hij vult tenminste nog zijn zakken met onzin commentaar, iets wat jij hier onbetaald doet :)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:19
Niet lang meer, die valt binnenkort om, daar een groot deel van Nederland echt op zijn commentaar uitgekeken is.
Ga lekker met pensioen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 00:45]
Vind ik leuk
Nick Kools +11547
donderdag 14 september 2017 om 00:21
Kansloze reactie!
Vind ik leuk
Nick Kools +11547
woensdag 13 september 2017 om 23:16
Gewoon zwaar overklast :(

Maar ja als de goedkoopste speler van City meer kost dan de Feyenoordselectie dan weet je dat t eind zoek is.
Vind ik leuk
Gozert +2102
woensdag 13 september 2017 om 23:22
Tijd voor de fluwelen revolutie van Boskamp?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:24
De hoop lag vooral bij de twaalfde man. En die was er vanavond ook, maar het verschil met echte topteams (zeg maximaal 10 verenigingen waarvan City er één is) is zo groot, dat het hopen is op een wonder. Gisteravond speelde PSG uit tegen Celtic (ook in het hol van de leeuw): een gala-voorstelling van PSG.

Van leren en doorgaan. Dit was ook een ingecalculeerd verlies.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 23:41]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:47
Hoe kan je daar van leren? Gat wordt alleen maar groter. Hoe graag we ook willen, hier valt niks van te leren. Grote geld wordt groter en de eredivisie wordt met het jaar kleiner. Helaas de realiteit :(
Vind ik leuk
Marco S +2545
woensdag 13 september 2017 om 23:27
Kreuzfeld Jacobs?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:28
Dat wordt weer lachen om de Nederlandse clubs bij VI. Gijpie kan met een harde plasser weer vertellen hoe goed Barcelona is en dat we in Nederland er he-le-maal niks van kunnen.
Vind ik leuk
slaski +1623
donderdag 14 september 2017 om 04:25
En ziet hij dat verkeerd dan ?
Vind ik leuk
mablo46 +514
woensdag 13 september 2017 om 23:29
Op kunstgras uit Kaanaadaa hadden ze meer kans, hè Jan?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:32
Wat een top spelers lopen er bij city. Natuurlijk hebben ze veel geld, maar toch genoten van een aantal spelers. Verschil tussen landen en ploegen word steeds groter.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:43
Wakker geworden ouwe ?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:48
Totaal verblindt door clubliefde. Hij moet toch beter weten als je wekelijks topclubs ziet spelen. Het is gewoon zielig slecht. In het buitenland kijkt niemand meer naar de N.ederlandse competitie ook de vermoorde klassieker is niet meer. Er is geen enkel ander land die uitsupporters zo lang verbiedt. Ben blij dat ik ben opgegroeid waar alles nog kon. Eigen vervoer, glippen, kat en muis spelletje Schitterende tijd met ook kwalitatief veel beter vietbal. Nu is het helemaal niks meer. Je laat een scheet en stadionverbod. God je moest is weten hoe fijn het vroeger was ja nu begrijp ik vroeger. Al dat gemaakte bah. Zum kotzen..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:49
Had iemand dan verwacht te kunnen stunten, wees een beetje reëel,
Of ben ik nu de enige die dit verwacht had, ik denk toch van niet.
Het is vooral leerzaam geweest en de spelers zijn een ervaring rijker,
Je leert veel van zulke wedstrijden als speler en ik zag ook mooie dingen aan de kant van Feyenoord, maar ook veel domme dingen.
Het maakt ze alleen maar sterker en ik vond ze niet eens rampzalig spelen, de inzet was er in ieder geval, de passie ook, en het grootste compliment is er voor het legioen!
Was dit Ajax overkomen dan zat de helft al in de auto voor het eindsignaal
Vind ik leuk
AFFA +895
donderdag 14 september 2017 om 00:07
Laatste zin is toch niet nodig jonge,de rest ben ik met je eens.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:11
Daar heb je wel gelijk in maar ik vindt het laf om het te wijzigen,
Ook al is het waar het is inderdaad niet nodig dit te vermelden.
Excuseer mijn lompheid
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:52
Je hoopt dat je de 0 even weet te houden, als dat wat langer duurt leeft er iig een beetje hoop. Nu was het in de 1e helft bidden voor een schappelijke stand.

Ik hoopte op een stunt, niet direct punten, maar achterin de pot dicht. Nu was het ook goed te merken dat City dit seizoen wil meespelen Europees en dat direct duidelijk wil maken
Vind ik leuk
AFFA +895
donderdag 14 september 2017 om 00:06
Wat had Boskamp verwacht dan???
Vind ik leuk
Guust +3137
donderdag 14 september 2017 om 00:11
Ja Jan, iedereen riep altijd wat over Ajax en PSV maar nu weten ze het bij Feyenoord ook. CL is niets meer voor Nederlandse clubs.
Vind ik leuk
yuuup +4861
donderdag 14 september 2017 om 02:46
Dit had je wel moeten verwachten. Ondanks dat je anders hoopt.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 06:32
Welkom terug op aarde dan Boskamp,wat had jij verwacht dan?
Dat Feyenoord dit Manchester City wel even de oren zou wassen.
Dit is gewoon ons Eredivisie niveau,beter zal het niet worden.
Er word niet voor niets gezegd Kampioen van de Armoede,in de eredivisie heb je geen tegenstanders die zomaar even voorbij hun tegenstander lopen inderdaad.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 07:02
Dat is toch ook logisch gezien de financiële verschillen en de waarde van de spelers die op het veld staan. Het is voor mij niet echt een verrassing.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:41
Neem nog een bamibal Jan
Vind ik leuk