Engelse media stellen pijnlijke Ajax-vraag aan Klaassen: 'Wil er niet over praten'

Engelse media stellen pijnlijke Ajax-vraag aan Klaassen: 'Wil er niet over praten'

donderdag 14 september 2017 om 08:39

De verloren Europa League-finale tegen Manchester United (0-2) zit Davy Klaassen nog altijd dwars. De voormalig Ajacied weigerde woensdag in te gaan op de nederlaag die Ajax eind mei leed in Stockholm. 

Everton, de nieuwe werkgever van Klaassen, komt donderdagavond in actie in de Europa League. Atalanta Bergamo is de tegenstander van The Toffees. In aanloop naar dat duel wilden Britse media van Klaassen het nodige weten over de Europa League-eindstrijd die hij afgelopen seizoen verloor met Ajax. 

"Ik wil er niet over praten. Ik hoef geen finale te verliezen om hongerig te zijn. Ik voel nog steeds de pijn van die wedstrijd", wordt de Oranje-international geciteerd door De Telegraaf. "We willen nu met Everton zo ver mogelijk komen."

Uit de eerste vier competitieduels pakte het Everton van manager Ronald Koeman slechts vier punten. Dat moet beter, weet ook Klaassen. "De resultaten zijn niet goed geweest, maar ik geniet van het leven, de club en mijn ploeggenoten. Ik heb veel vertrouwen in deze selectie en ik weet zeker dat we wedstrijden zullen gaan winnen."

Plaats een reactie

J Kiprich +8537
donderdag 14 september 2017 om 08:49
Als je maar geniet van het leven....
Vind ik leuk
JAG89 +422
donderdag 14 september 2017 om 09:31
je zou maar niet genieten van het leven.....
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:53
Reactie verwijderd VP

[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 12:58]
Vind ik leuk
Strijp +5681
donderdag 14 september 2017 om 12:53
Een gezond gelukkig leven zal de prestaties best positief beinvloeden, een stressvol negatief leven het tegenovergestelde
Vind ik leuk
Woudo +7085
donderdag 14 september 2017 om 08:50
Everton komt er wel hebben geloof ik ook al 2 top zes clubs gehad in die eerste 4 wedstrijden.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:55
Tottenham, city, chelsea en stoke hebben ze tegen gespeeld. Dat zijn er dus al 3
Vind ik leuk
Woudo +7085
donderdag 14 september 2017 om 08:57
3 zelfs! Wist het ff niet meer! Dan is t natuurlijk al helemaal geen schande!
Vind ik leuk
HJR +4377
donderdag 14 september 2017 om 09:20
Normaal gesproken is Stoke natuurlijk geen top 6 club. Maar een lastige programma hebben ze zeker
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:25
Die had ik ook niet al top 6 club staan;) die andere 3 wel
Vind ik leuk
HJR +4377
donderdag 14 september 2017 om 09:40
haha oh ja, ik las over City heen :)
Vind ik leuk
Guusman +1939
donderdag 14 september 2017 om 14:27
Dat is best knap na gister.
Vind ik leuk
dhrwobo +8756
donderdag 14 september 2017 om 08:55
Tja... toch heeft Everton een lastige start van het seizoen. Moeilijke tegenstanders en lastige resultaten. Koeman moet natuurlijk een nieuw team smeden, maar hij moet zorgen dat hij de komende weken niet teveel averij oploopt.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:03
Ik vond die pijn juist meevallen, omdat we al vrij snel doorhadden dat United vrijwel niet te kloppen was.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:19
Precies, voor de wedstrijd had ik hoop op winst maar hield er wel degelijk rekening mee dat het net even te hoog gegrepen was. Wel trots dat Bosz met die mannen zo ver zijn gekomen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 09:21]
Vind ik leuk
Korm +21417
donderdag 14 september 2017 om 09:16
ach je kan beter zo tenonder gaan dat je echt de mindere bent dan dat je ten onder gaat waar meer in had gezeten.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:20
:-)
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 09:21]
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:25
Het is niet goed geweest, maar wat is het gezellig/goed.
Davy Rutjes?
Vind ik leuk
Rodajc +1847
donderdag 14 september 2017 om 09:33
Klaassen heeft idd ook wel een salaris om te mogen zeggen "ik geniet van alles", presteren is niet zo belangrijk.
Vind ik leuk
Bizzy +7627
donderdag 14 september 2017 om 09:54
Koeman zal pt moeten pakken anders is het ook einde oefening.
Vind ik leuk
Quareck +2941
donderdag 14 september 2017 om 10:23
Bijna elke club onder de top 6 in Engeland zou tekenen voor 4 punten tegen deze tegenstanders! Dus ik denk dat er 0,0 paniek is.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:27
Hij wordt nu al uitgespuugd door de fans.
Vind ik leuk
Koeien +1536
donderdag 14 september 2017 om 10:28
Ha, Atalanta Bergamo. Zien we Hateboer misschien ook nog even in actie tegen de ploeg van Koeman.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:42
Klaassen moet niet zeuren: mag z'n handjes dichtknijpen dat'ie een keer een 'europese finale' speelt, ook al is het op tweederangs niveau. Als je met zo veel mazzel zo'n plek behaalt moet je niet raar staan te kijken als dan duidelijk wordt hoeveel je tekort schiet voor de europese subtop. Laat staan de echte top.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:14
Wat een lachertje ben jij zeg...
tweederangs is echt bullshit,en zonder wat geluk vaart niemand wel
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 12:14]
Vind ik leuk
vrijdag 15 september 2017 om 21:27
Hoezo is tweederangs bullshit? Kijk, als je landskampioen wordt, ben je de beste van je land. Als je de CL wint, ben je de beste van Europa. Maar als je de EL wint, wat ben je dan? Winnaar van het afvoerputje van de CL en andere tweederangs ploegjes?
Vind ik leuk
maandag 18 september 2017 om 09:17
Dus als het aan jou ligt mogen ze dat toernooi afschaffen?
Het is toch schitterend om zo een toernooi te winnen,wat waren we niet blij toen we Torino versloegen.
Sorry voor het felle betoog.

groetjes
Vind ik leuk
maandag 18 september 2017 om 09:51
Ja. Direct afschaffen. Enige reden dat het bestaat is commercie en de kans voor clubs uit de B-en C-categorie een 'prijs' te winnen. En wat dan het vreemdste is dat ajax-aanhangertjes roepen dat ze 'de besten zijn'. Voor de helderheid: dan speel je niet in de EL. Is dat pure domheid of een gemankeerd zelfbeeld?
Vind ik leuk
Jozef +20770
donderdag 14 september 2017 om 19:38
Slecht geslapen?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:11
Fijne gozer,alle geluk jongen
Vind ik leuk
Marco S +2544
donderdag 14 september 2017 om 12:14
Klaassen is een topper.
Vind ik leuk
Zultkop +2037
donderdag 14 september 2017 om 12:46
Tevez kan helemaal zeggen dat hij van het leven geniet in China. Reservespeler, 7 tonnekes per week....en wat te zwaar...
Vind ik leuk
Sil95 +4190