Guardiola geniet in De Kuip: Een van de beste spelers die ik ooit heb gezien

Guardiola geniet in De Kuip: "Een van de beste spelers die ik ooit heb gezien"

donderdag 14 september 2017 om 09:10

Pep Guardiola heeft woensdagavond genoten in De Kuip. Na afloop van de 4-0 zege op Feyenoord in de groepsfase van de Champions League roemde de Spaanse trainer zijn elftal in het algemeen en Kevin De Bruyne in het bijzonder. 

De Bruyne deed het vorige week ook al fantastisch tegen Liverpool, dat met 5-0 verslagen werd door The Citizens. In Rotterdam-Zuid blonk de Belg opnieuw uit. "Kevin is een van de beste spelers die ik ooit heb gezien. Hij is tot alles toe in staat. Hij kan de voetballer worden die hij wil, een topvoetballer met heel veel klasse. We zijn zo trots en blij dat hij voor ons speelt", zei Guardiola volgens onder meer Voetbal International. 

Op de ruime overwinning viel volgens de Spaanse trainer weinig af te dingen. "'Ik denk dat wij gewoon heel goed waren. Met het elftal van Feyenoord is niet veel mis, maar de manier waarop wij aan het seizoen zijn begonnen, is ongelooflijk. We maken nu negen doelpunten in vijf dagen. Het is allemaal veel beter dan een jaar geleden."

Lees ook: De Bruyne: 'Feyenoord heeft niet opgegeven, een trainingspartij was het niet'

Plaats een reactie

Fredsjhe +2024
donderdag 14 september 2017 om 09:14
Gaat dit echt over Kramer of moet ik het artikel lezen?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:15
hahaha
Vind ik leuk
huge +417
donderdag 14 september 2017 om 09:15
Lezen Fred het gaat over Lord Nelom.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:17
Het gaat echt over Kramer. Guardiola is met name onder de indruk van zijn souplesse en zijn neusje voor de goal. Hij vind dat Kramer de stap naar de Europese top zou kunnen maken.
Vind ik leuk
Fredsjhe +2024
donderdag 14 september 2017 om 09:23
Dacht ik al, waarschijnlijk heeft ie interesse en kunnen we in de winterstop een bod tegemoet zien....
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 10:02
5 hele euries en een strijkplank op huurbasis terug..
Vind ik leuk
mablo46 +516
donderdag 14 september 2017 om 09:47
haha, humor. Ik denk Nelom ;)

Benieuwd hoe ze straks in Manchester City zoek gaan spelen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:16
Heeft Pep aan de pep gezeten? Jaren in Spanje gewerkt met spelers als Messi, Xavi en Iniesta. De Bruyne mag hun schoenen nog niet eens poetsen. Het leek heel wat gister, maar ze speelden nou niet tegen een topploeg.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:18
Als je aan de pep zit wordt je juist retescherp. Je zou eerder kunnen stellen dat ie nuchter is want De Bruyne is wel echt heel goed. Nou overdrijft Pep altijd wel een beetje, getuige zijn uitspraken over Vilhena en dat hij een goede speler zou zijn. Zou ie dat nu nog vinden?
Vind ik leuk
Rodajc +1500
donderdag 14 september 2017 om 09:29
Vilhena is gewoon een goede speler, daar kan 1 wedstrijd niks aan veranderen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 18:19
Vilhena is een slechte keeper, de 0-1 was het toppunt.
Vind ik leuk
Frenkie +2956
vrijdag 15 september 2017 om 01:42
Kijk debruyne doet het wel leuk tegen feyenoord maar hij ontbreekt iets. Vechtersmentaliteit vooral.

Als het slecht gaat is hij niet de man die op zen eentje de ploeg red door een geweldige assist. Nee spelers als Pirlo, iniesta, xavi, Sneijder in zijn inter periode zijn echt wel een klasse beter dan debruyne.
Vind ik leuk
3ismo +2680
donderdag 14 september 2017 om 09:19
waarom niet. de bruyne heeft het tot nu uitstekend gedaan. als hij zo doorgaat kan hij zo in het rijtje! hij is nog jong heeft nog jaren voor zich en tijd zal leren!
Vind ik leuk
djk1 +171
donderdag 14 september 2017 om 10:27
Nee, en Liverpool stelt ook weinig voor.
Vind ik leuk
Zippy +2449
donderdag 14 september 2017 om 12:07
Wat een onzin reactie.
Na de wedstrijd tegen Liverpool vertelde Pep dat De Bruyne een wereldspeler is hoe hij tijd en ruimte kan benutten.
Toen was elk grammetje adrenaline uit zijn lichaam, Xavi en Iniesta kunnen ook de ruimte zien maar de handeling snelheid van KDB is aanzienlijk sneller en de ruimte die hij durft te overbruggen is ook aanzienlijk groter.
Dat kan iedere voetbal liefhebber zien, daarom moet je niet aan de pep zitten.
Vind ik leuk
DubRtd +11834
donderdag 14 september 2017 om 09:22
Kost alles bij elkaar een miljard maar dan heb je ook wat.

Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:26
Uit in Manchester tik je die gasten gewoon met 0-6 aan barrels. Is iedereen deze wedstrijd weer vergeten...;)
Vind ik leuk
Santi +12918
donderdag 14 september 2017 om 09:30
Ach jullie kunnen niet meer klagen om het aantal artikels dat jullie krijgen ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:37
Ik heb inmiddels wel genoeg narigheid over m'n clubje gelezen. Wat mij betreft gaat het vanaf nu over onze vertegenwoordiging in de EL.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:44
Kevin is van absolute wereldklasse. Nu al. En hij zal alleen maar beter worden door het spelen bij zo'n geweldige topploeg.
Vind ik leuk
Korm +18989
donderdag 14 september 2017 om 10:30
Hmm met feyenoord is genoeg mis, mis gewoon kwaliteit maar dat is niet erg, wisten we al
Vind ik leuk
cj_fey +2457
donderdag 14 september 2017 om 12:15
Ach, dat zal wel alleen voor Feyenoord gelden.... wij kunnen er mee omgaan...
Vind ik leuk
Korm +18989
donderdag 14 september 2017 om 13:07
nee hoor, alle nederlandse clubs missen kwaliteit voor de CL...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:30
Absolute wereldtop en zo heeft België er nog een paar.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:40
Guardiola wil Feyenoord niet afzeiken maar je proeft toch dat hij het amateurs vindt.
Vind ik leuk
cj_fey +2457
donderdag 14 september 2017 om 12:16
Op het niveau CL klopt dat ook.... budget is in de zelfde verhouding zo niet nog schever....
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 12:17]
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:59
Dat vind hij ook van psv en ajax. Hij is fan van de hollandse school, maar hij weet ook dat die tijdperk voorbij is. Nederlands voetbal is niet meer wat het was. Niveau qarabag die wij hebben vernietigd.
Vind ik leuk
Frenkie +2956
vrijdag 15 september 2017 om 01:53
Die guardiola begint steeds meer op mourinho te lijken met dit soort uitspraken. Dan roep je zoiets na een potje tegen feyenoord.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Guardiola geniet in De Kuip: "Een van de beste spelers die ik ooit heb gezien"