Van Bommel door het dolle heen na wereldgoal van PSV-talent: Hij zei het al

Van Bommel door het dolle heen na wereldgoal van PSV-talent: "Hij zei het al"

donderdag 14 september 2017 om 11:36

PSV-talent Jordan Teze (17) ging afgelopen weekend viral met een wereldgoal voor PSV O19. Hij zegt dat trainer Mark van Bommel hem de gouden tip gaf.

Teze scoorde met een schot vanaf eigen helft tegen de leeftijdgenoten van ADO Den Haag. "Hij gaat lekker op het internet ja", lacht de jonge verdediger tegenover PSV TV. "Ik zag dat de keeper tussen de cirkel en de zestien stond. De trainer (Van Bommel, red.) zei van tevoren al: schiet maar gewoon een keer."

Van Bommel sprong dan ook op vanaf de bank toen zijn pupil de wereldgoal maakte. "Dat is wel genieten hoor", aldus Teze. "Toen de bal in de lucht was dacht ik: het zal toch niet?! Maar hij ging erin. Toen het op internet kwam kreeg ik veel appjes en Snapchat-berichten met felicitaties. Daar was ik wel heel blij mee. Als ik het nog een keer zie, ga ik het gewoon weer doen."

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

donderdag 14 september 2017 om 11:40
Mooie goal zeker, als die dat vaker gaat doen kan hij misschien wel naar Ajax.
Vind ik leuk
chicken +6138
donderdag 14 september 2017 om 11:41
Welnee man...volgende week verkopen voor 15 miljoen..
Vind ik leuk
Bertus +2248
donderdag 14 september 2017 om 12:39
Eén zwaluw maakt nog geen zomer maar ik hoop dat we volgend jaar het duo van Marwijk/van Bommel op de bank hebben zitten want met dat trio koorknaapjes die er nu zit is iedereen wel klaar lijkt me.
Er moet weer passie komen met daarbij een goed plan, dan lijkt dat duo me meer dan geschikt.
Vind ik leuk
chicken +6138
donderdag 14 september 2017 om 12:41
Ik hoop met je mee ;)
Vind ik leuk
Butsbal +4208
donderdag 14 september 2017 om 13:28
Wat dacht je van volgende week ?
Vind ik leuk
Cookee +4273
donderdag 14 september 2017 om 13:16
"Volgende week verkopen voor 15 milj"

Nederlanders en geld... tis wat iemand maakt een goal en men denkt aan geld. Ik ging ooit voetballen omdat ik het leuk vond, erg dom van mij.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 13:16]
Vind ik leuk
chicken +6138
donderdag 14 september 2017 om 13:19
Ik ging voetballen omdat ik mezelf goed vond. Dat was ook een waanbeeld ;)

De tijden zijn verandert helaas..big buisness tegenwoordig.
Vind ik leuk
Cookee +4273
donderdag 14 september 2017 om 13:46
Jij bent ook erg goed... jij speelt nu toch bij Cambuur, Ricardo Kip? Ik denk dat je dit seizoen gaat vlammen. :-)

Je zult helaas gelijk hebben over die big business.
Maar voor mij gaat het nog steeds om het spel en de bal.
Weet niet of het slim is zo'n jonge jongen zo te hypen, vooral niet als Cocu niet genegen is jeugd op te stellen.
Van Bommel zegt, joh schiet maar eens.
Op dat niveau een bal leuk raken zegt mij niks... doe het in een kolkende kuip... laatste minuut de winnende.
Vind ik leuk
chicken +6138
donderdag 14 september 2017 om 13:50
Dat weten wij allemaal al he..maar dat hopen is zo klaar met de social media..jeugdspelers die zichzelf terug vinde op internet...ze voelen zich meteen belangrijk of ze worden erdoor gebroken...charme in het voetbal begint een hele andere betekenis te krijgen..
Vind ik leuk
Cookee +4273
donderdag 14 september 2017 om 13:56
Ja joh, dat marketen van jezelf bah.
Gullit die plugt zichzelf na Bulgarije... fantastic game.
Bommel zegt... ik zei het het al.
En Ajax zegt dat ze de beste jeugd hebben.
Ik denk altijd zo, niet lullen in de media... laat het op het veld zien. Daar laten de besten zich zien.
Vind ik leuk
chicken +6138
donderdag 14 september 2017 om 14:01
Doe media moet eens naar Zeist gestuurd worden. Naar de stelletje die bruine armen heeft van elkaar.
Vind ik leuk
Cookee +4273
donderdag 14 september 2017 om 14:37
Zeist moet doeners aanstellen.
Geen 'doe-alsof-ers'.
Maar ventjes moeten weer op straat ballen, als wij talent zouden hebben dan zou niemand de fout bij de KNVB zoeken.
Vind ik leuk
chicken +6138
donderdag 14 september 2017 om 14:44
Klopt als een bus....de hele basis is weg..wie nog op straat speelt wil panna s maken..wij deden partijtje, en haalde het eens in je hoofd te ver uit positie te lopen op je 10e. Maarja, tegenwoordig is voetbal iets op de playstation. Doet ergens pijn dat je niemand op straat meer ziet ballen..krijg een deja vu hoeveel ballen ik wel niet in tuinen geschoten heb en deuken in auto's hahaha
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 14:45]
Vind ik leuk
mcmodd +11368
donderdag 14 september 2017 om 15:05
Heel waar en herkenbaar. ;--))
Vind ik leuk
chicken +6138
donderdag 14 september 2017 om 13:51
En nee...speel niet bij cambuur..vlammen die ik altijd weer wel ;)
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10488
donderdag 14 september 2017 om 11:48
Haha Henkieeeee
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:31
Maar dat wil hij niet eens man! ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:32
Waar rook is is vuur en ik heb net rook gemaakt. ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:36
Dat is knap. Zou je toch echt eerst vuur voor moeten hebben. Of voordat je mij corrigeert, een rookmachine
Vind ik leuk
JCJWZ +9113
donderdag 14 september 2017 om 13:12
Teze wil vast een keer doorbreken en een basisplaats krijgen in het eerst elftal, denk dat hij dus wel degelijk open staat voor Ajax of Feijenoord.
Vind ik leuk
Snuck +473
donderdag 14 september 2017 om 13:28
Ja en dan word het een Bazoertje! Komt hij ook op de bank.
Vind ik leuk
pinkelman +2628
donderdag 14 september 2017 om 14:02
Welnee, die hebben het veel te druk om met de telescoop lenzen de echte talenten van de buren te bespieden
Vind ik leuk
MeAgain +3652
donderdag 14 september 2017 om 19:14
Je denkt toch zeker zelf niet dat zulke spelers die onder een van Bommel trainen en spelen naar een vage club gaan met een onbekende trainer.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 21:58
Om die reden niet nee.
Wel omdat hij dan een kans heeft toegepast te worden in het eerste.
Want bij zijn huidige club doen ze daar niet aan.
Vind ik leuk
MeAgain +3652
vrijdag 15 september 2017 om 09:08
Voorgaande jaren moest je zeker van goede huizen komen, maar elke speler die goed genoeg is breekt overal door. De ene club legt de lat iets lager dan de andere en de ene neemt meer risico dan de andere. Psv is de laatste jaren een andere richting opgegaan en zoiets heeft wel tijd nodig. Het is ook een behoorlijke stap van de jupilair naar de top in de eredivisie.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:41
Ojee paniek wat een toptalent. Groeibriljant. Moet die niet al in 1 staan. Heeft ie familie die we ook al kunnen vermarkten? Paniek.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:42
Ja die scoren wel maar het eerste niet , helaas
Vind ik leuk
DubRtd +14886
donderdag 14 september 2017 om 11:43
"Toen het op internet kwam kreeg ik veel appjes en Snapchat-berichten met felicitaties. "

App = applicatie = programma

Ik kreeg veel programmaatjes.

:S
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:54
ben jij de leukste thuis ?
Vind ik leuk
DubRtd +14886
donderdag 14 september 2017 om 11:58
Niet echt.
Maar ik stoor me aan gebrek aan logica.
Wel "snapchat-berichten" maar niet "whatsapp-berichten" (naar ik aanneem)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:02
daar heb je wel een punt maak er dan snapps en apps van of snap berichten en WhatsApp berichten
Vind ik leuk
chicken +6138
donderdag 14 september 2017 om 12:05
Appies en snappies...
Vind ik leuk
DubRtd +14886
donderdag 14 september 2017 om 12:06
Ja... of ik kreeg een hoop berichtjes op mijn telefoon.
Klaar.
Vind ik leuk
Butsbal +4208
donderdag 14 september 2017 om 13:29
Ga werken of zo
Vind ik leuk
DubRtd +14886
donderdag 14 september 2017 om 13:30
Jij eerst.
Vind ik leuk
Butsbal +4208
donderdag 14 september 2017 om 13:34
Ik heb een nieuwe monitor, sindsdien slaap ik hier slecht. Wil jij eerst dan ?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:22
of gewoon snapps en whapps
Vind ik leuk
Butsbal +4208
donderdag 14 september 2017 om 13:34
Of samen: schnapps
Vind ik leuk
vrijdag 15 september 2017 om 00:13
ja lekker :D
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:44
Van Bommel krijgt ze wel aan de praat en dit zou juist een lastigere categorie moeten zijn dan PSV 1. Toch werken ze bij mark voor iedere meter en winnen ze de meeste wedstrijden met grote cijfers. Riep het vorig jaar al, Van Bommel voor hoofdcoach psv 1
Vind ik leuk
Alain2708 +2831
donderdag 14 september 2017 om 11:45
Hahahaha, hij zit er wel lekker in hoor!
Vind ik leuk
Alain2708 +2831
donderdag 14 september 2017 om 11:46
Misschien Jordan Teze in de spits tegen Feyenoord?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:51
Verdedigers heb je niet echt nodig als Kramer speelt.
Vind ik leuk
Alain2708 +2831
donderdag 14 september 2017 om 12:09
Daarom, en scoren doet Locadia ook niet..
2 vliegen in 1 klap! ;-)
Vind ik leuk
DEWEE +1698
donderdag 14 september 2017 om 11:54
Mooi doelpunt. Wereldgoal? Tja... altijd leuk zo scoren maar dit is eerder een fout van de vliegende keep
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:31
Mooie goal al is het tegen Den Haag.
Vind ik leuk
mcmodd +11368
donderdag 14 september 2017 om 15:10
Je hebt gelijk Harry, deze vent doet tenminste wat zijn trainer hem heeft opgedragen. Er zijn er genoeg die dat vergeten op het moment dat ze ergens een kalklijn overschrijden.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:25
Dat is karakter, ja ben het met je eens ook. Zouden er meer moeten doen, dit zegt wel wat over hem. Koeltjes.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 22:52
Den Haag was de bovenliggende partij, zelfs toen het met 9 man kwam te staan bleef het aardig overeind. Twee spelers kregen 2x geel.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 23:42
Meen je niet, dat wist ik niet nee. Volg de jeugd niet meer zo omdat ik ze toch niet kan kijken. Jammer maar wel gaaf om te horen maat.
Vind ik leuk
vrijdag 15 september 2017 om 00:16
We hebben goede jeugdopleiding maat en we maken stappen vooruit op de aftrap. Bezoek regelmatig de aftrap en vindt het leuk om de jeugdelftallen te volgen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 september 2017 om 00:35
Ja man dat is het zeker, deed het ook regelmatig. Woonde ook dicht tegen het Zuiderpark aan (Erasmusweg)
Vind ik leuk
_AJAX_ +2033
donderdag 14 september 2017 om 15:25
Oh, die goal die van de wind afging...
Frank schoot ze ook bij Crystal Palace op de trainingen ook tegen de touwen aan, en dat tegen de wind in...
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 15:26]
Vind ik leuk
mcmodd +11368
donderdag 14 september 2017 om 15:32
Gek hè, maar sinds de laatste nederlaag van Crystal Palace doet Frank dat ook niet meer!
Vind ik leuk
Marco S +2544
donderdag 14 september 2017 om 15:41
Waarom staat die keeper uit zijn goal?
Vind ik leuk
vrijdag 15 september 2017 om 17:07
Nee joh die blijft in psv2 krijgt toch geen kans
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Bommel door het dolle heen na wereldgoal van PSV-talent: "Hij zei het al"