Sevilla-trainer kraakt Makkelie met bizarre verklaring: Hij begreep het niet

    Sevilla-trainer kraakt Makkelie met bizarre verklaring: "Hij begreep het niet"

    donderdag 14 september 2017 om 11:53

    Danny Makkelie heeft woensdagavond geen goede beurt gemaakt bij Eduardo Berizzo. De Sevilla-trainer werd tijdens het Champions League-duel met Liverpool (2-2) naar de tribune gestuurd door de Nederlandse scheidsrechter.

    Berizzo begrijpt niet dat hij door Makkelie werd verbannen, omdat hij naar eigen zeggen juist heel sportief was. In de tweede helft gooide hij voor de tweede keer een bal weg en dat was Makkelie te gortig. Voor zijn actie had de heetgebakerde Sevilla-trainer op zijn beurt een opmerkelijke verklaring.

    "In de eerste helft waren wij aan het winnen en was Liverpool bezig met een counter, dus deed ik iets wat niet goed te praten valt. Ik gooide de bal weg en was tijd aan het rekken, zodat Liverpool niet meer kon counteren. Dat was fout van mij", steekt Berizzo van wal in Spaanse media, opgetekend door Voetbal International.

    "Maar toen ik in de tweede helft hetzelfde deed, waren wij juist aan het verliezen. Toch gooide ik de bal weg, om mijn eerdere fout goed te maken. Die actie was zo fout dat ik besloot een sportief gebaar te maken en Liverpool de tijd terug te gunnen. Liverpool-manager Jürgen Klopp snapte dat ook toen ik het hem uitlegde, alleen de scheidsrechter begreep het niet."

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +18222
    donderdag 14 september 2017 om 11:56
    'Danny Makkelie heeft woensdagavond geen goede beurt gemaakt bij Eduardo Berizzo.'

    Andersom ook niet denk? 2x Is in dit geval scheepsrecht Eduardo!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 11:57]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 13:52
    ik begrinp Makkelie ook niet altijd mbt strafschoppen maar het wegsturen van deze sprookjes verteller begrijp ik zeker wel
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 13:52
    ik begrinp Makkelie ook niet altijd mbt strafschoppen maar het wegsturen van deze sprookjes verteller begrijp ik zeker wel
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 11:57
    Ha ha ha
    Ook trainers moeten hun handjes thuishouden, toch?

    Vind ik leuk
    Madrileen +313
    donderdag 14 september 2017 om 11:58
    Nou nou, iemand is boos om z'n gelijkspelletje.

    Vind ik leuk
    TheRedMen +2532
    donderdag 14 september 2017 om 13:02
    Hij mag juist in zijn handjes knijpen met het gelijk spel op Anfield Road. Als Liverpool gewoon een beetje fatsoenlijk verdedigde was het gewoon een overwinning geweest voor LFC.
    Vind ik leuk
    bits +5225
    donderdag 14 september 2017 om 13:43
    Dat is het probleem een beetje hé met Liverpool, die verdediging.
    Als iedereen blijft volgend jaar en de Vrij en van Dijk komen, maken ze wellicht kans op de titel.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2708
    donderdag 14 september 2017 om 17:27
    Dat is het probleem indd.
    Van Dijk had er al moeten staan!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 18:01
    Dat was gisteren ook in Rotterdam... als ze gewoon ff goed verdedigde dan.....
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2532
    donderdag 14 september 2017 om 19:36
    Heb je gezien hoe Liverpool gisteren verdedigde? De eerste goal mist Lovren de bal volledig. En de tweede goal greep er niemand in, iedereen stond stil. Daarnaast creëerde Sevilla helemaal niks maar wisten wel te scoren.
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7277
    donderdag 14 september 2017 om 11:59
    Die trainer moet met zijn poten van die bal afblijven lijkt me.
    Vind ik leuk
    bits +5225
    donderdag 14 september 2017 om 13:44
    Of je geeft hem normaal aan of je blijft van die bal af inderdaad..
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2660
    donderdag 14 september 2017 om 12:00
    Haha, hij deed het om Liverpool de tijd te gunnen en daarmee zijn eerdere actie goed te maken. Eén van de betere slappe excuses dit.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18222
    donderdag 14 september 2017 om 12:02
    In ieder geval geen open deuren ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 12:03
    Terecht weg gestuurt. Al zie ik Fraser dit ook wel doen vanavond.
    Vind ik leuk
    DubRtd +15223
    donderdag 14 september 2017 om 12:08
    Zo dan.
    Ik hoor wel eens vaker pogingen tot recht lullen wat krom is maar deze man wint het.

    Maar goed, je bent een Bielsa kloon of je bent het niet.
    Vind ik leuk
    chicken +10496
    donderdag 14 september 2017 om 12:08
    Wij noemen dat in nederland; hardleers. Gewoon van de bal afblijven is niet moeilijk. Hoef je oom geen flutverklaring te verzinnen, al is dit wel een mooie haha
    Vind ik leuk
    Nova +1357
    donderdag 14 september 2017 om 12:08
    Makkelie vloot gewoon een goede wedstrijd, dus de trainer moet niet zeiken.
    Vind ik leuk
    John M. +4467
    donderdag 14 september 2017 om 17:03
    De zilvervloot?
    Vind ik leuk
    Rodajc +12797
    donderdag 14 september 2017 om 12:12
    Hahaha mooi dit
    Vind ik leuk
    Blac-ca +351
    donderdag 14 september 2017 om 12:25
    Wat begrijpt Makkelie eigenlijk,,,,brrrrr
    Vind ik leuk
    Zooitje +1502
    donderdag 14 september 2017 om 12:27
    Pff... wat een slimmerik. Gewoon van die bal afblijven dat krijg je ook geen kaart.
    Vind ik leuk
    Strijp +10420
    donderdag 14 september 2017 om 12:42
    Is dit laatst ook niet met sevilla geweest ?
    Vind ik leuk
    Quareck +6746
    donderdag 14 september 2017 om 12:42
    Haha schitterende poging, ik zou er ook nog aliens en een paard met drie poten (sorry, benen) in verwerken. Dan wordt het nog geloofwaardiger!!
    Vind ik leuk
    Cookee +9641
    donderdag 14 september 2017 om 13:14
    Geweldige actie van deze sportiviteits-held.
    Ik verheug mij nu al op zondag, elke club die een x-hogere begroting heeft schiet eerst in eigen doel... Ajax dus zelfs 10x.
    En wie een speler blesseert schopt direct daarna een eigen speler de vernieling in.
    Ik zie de wereld ineens al een mooiere plek... alle mensen gaan onrecht vanaf nu voorkomen. Of toch niet?
    Vind ik leuk
    deltiaan +1093
    donderdag 14 september 2017 om 13:17
    daarom ie het Makkelie en gelijk heeft hij
    Vind ik leuk
    Hulsink +376
    donderdag 14 september 2017 om 14:20
    Wat kan een mens, de trainer, zichzelf toch belachelijk maken!
    Vind ik leuk
    mcmodd +21513
    donderdag 14 september 2017 om 14:56
    Die trainer verstaat en leest een heel klein beetje Nederlands en denkt dat Makkelie zijn naam eer aandoet. Dus denkt hij: de scheidrechter zal niet moeilijk doen als ik die bal weggooi, makkelie genoeg. Later blijkt Makkelie wat minder makkelie dus denkt hij: ik zal het makkelie rechtzetten en gooit de bal weer weg. Dan wordt scheidsrechter Moeilijkie echt boos en stuurt hem naar de trubunelie.
    Makkelie toch?
    Vind ik leuk
    Jack Man +71
    donderdag 14 september 2017 om 15:18
    hoe krom, recht probeert te lullen. deze trainer was de weg helemaal kwijt heeft een paar wedstrijden nadenk schorsingverdirnt verdient
    Vind ik leuk