AZ bijna slachtoffer van Zlatan-achtige goal: 'Ik dacht: ik moet 'm maken'

AZ bijna slachtoffer van Zlatan-achtige goal: 'Ik dacht: ik moet 'm maken'

dinsdag 19 september 2017 om 22:57

MVV mocht ruiken aan een stunt tegen AZ, maar na negentig minuten stapte de Jupiler League-ploeg met lege handen van het veld af: 2-3. Uitblinker Samy Mmaee scoorde twee keer, maar AZ uitschakelen lukte hem niet.

Op Zlatan-achtige wijze maakte hij twintig minuten voor tijd de 2-2. "Het was een speciaal moment, maar we winnen niet. Dus ben ik teleurgesteld", zegt de Belg tegen FOX Sports. "We hebben alles gegeven. We hebben niet verdedigd, maar gewoon ons eigen spel gespeeld. Het was ons bijna gelukt, maar we liggen eruit. Ik ben blij met de twee doelpunten, maar het belangrijkste was om door te gaan."

Mmaee maakte de mooiste treffer van de avond uit een vrije trap. Hij dacht er niet bij na en volgde zijn intuïtie. "Ik zag de bal en dacht: ik móet 'm maken. Ik dacht gewoon niet na. Het lukte, dus ben ik er blij mee."

Plaats een reactie

dinsdag 19 september 2017 om 23:02
Trost op mijn club! MVV eredivisie waardig!
Vind ik leuk
Santi +18848
dinsdag 19 september 2017 om 23:08
Daar valt over te twisten. Van de huidige Jupiler League zie ik alleen een Cambuur dat echt goed is en voor MVV in de piikorde staan ook nog best wat clubs, waaronder zeker NEC, maar ook bijvoorbeeld een Graafschap of Volendam
Vind ik leuk
dinsdag 19 september 2017 om 23:11
Volendam doet het niet bepaald goed. Cambuur vorig jaar ook uitschakelt door MVV. De graafschap ook 2-1 verloren. MVV heeft een eredivisie waardig team. En vooral met een budget van 1.3 miljoen. Denkt dat het alleen beter word met extra inkomsten.
Vind ik leuk
Santi +18848
dinsdag 19 september 2017 om 23:19
Cambuur MVV was meer geluk dan kwaliteit. late treffer ook en tegen Roda was het weer duidelijk waar MVV staat :)

Eredivisiewaardig ben ik het niet met je eens trouwens
Vind ik leuk
dinsdag 19 september 2017 om 23:23
MVV was stukken beter dan Roda. Dat is een feit. Het is dat Van Leer Roda in leven hield. MVV was stukken beter. Klopt MVV staat eind dit seizoen op nummer 1. :)

We zullen zien aankomende wedstrijden zien we gelijk waar we staan.
Vind ik leuk
Rodapaus +2581
woensdag 20 september 2017 om 09:28
Nou zoveel stukken beter vond ik MVV niet hoor. Ik vond ze leuk spelen en toonde veel inzet, en maakte Roda het daardoor ook lastig. Maar Roda was nou ook niet echt zijn beste partij aan het spelen. Super veel verschil in kwaliteit bij MVV vond ik het echt niet. Roda's niveau is de laatste jaren gewoon onderste kant eredivisie en ja het is logisch dat MVV daar dan goed bij in de buurt komt. Ik zou het leuk vinden als MVV promoveert, en dat alle drie de limburgse clubs in de eredivisie komen. Al die derby's lijkt me genieten. Maar of MVV een stabiele eredivisie club kan worden heb ik mijn twijfels over.
Vind ik leuk
dinsdag 19 september 2017 om 23:12
de Graafschap heeft van ons verloren..Cambuur komt vrijdag..NEC volgende week vrijdag...Even kijken hoe we daar uit komen.. Play-offs is ons doel..
Vind ik leuk
Santi +18848
dinsdag 19 september 2017 om 23:19
Zeker! Succes
Vind ik leuk
dinsdag 19 september 2017 om 23:06
Maar dan dacht je dus toch?
Vind ik leuk
dinsdag 19 september 2017 om 23:07
Huh?..
Vind ik leuk
dinsdag 19 september 2017 om 23:16
"Ik zag de bal en dacht: ik móet 'm maken. Ik dacht gewoon niet na. Het lukte, dus ben ik er blij mee."

Dacht hij nu wel of niet? Zal beiden wel zijn
Vind ik leuk
dinsdag 19 september 2017 om 23:20
Oh. Het is een Belg he. :)
Vind ik leuk
dinsdag 19 september 2017 om 23:09
Jao dat is us MVV!
Vind ik leuk
rjc71 +891
dinsdag 19 september 2017 om 23:15
jammer.. had het jullie gegund..
hoop echt MVV volgend seizoen de derby in de eredivisie.. prima team daar in Maastreech ..
Vind ik leuk
dinsdag 19 september 2017 om 23:24
Bedankt ik hoop dat jullie en VVV het redden 3 Limburgse ploegen in de eredivisie.
Vind ik leuk
FACT +338
dinsdag 19 september 2017 om 23:38
MmmaNee!

Je tegenstander scoorde in z'n eigen doel, jij niet...!

Hij schopte eerst tegen de bal en nam per ongeluk jouw been mee in z'n actie....

Nix Zlatan-achtigs aan!

Ei-gen doel-punt!

Jammer joh......

Vind ik leuk
R2 +3206
dinsdag 19 september 2017 om 23:55
Was azijn weer in de uitverkoop?
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 00:03
Ten eerste ik zou Foxsports eens aanschaffen. Hij scoort gewoon een doelpunt. Zelfs zijn tegenstander geeft dat aan in een interview.

Verander je naam maar van 'FACT' naar 'BULLHIT'.

Bron: https://www.foxsports.nl/video/1964925/hatzidiakos-wachten-wie-volgende-dan-klappen/
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 00:06]
Vind ik leuk
FACT +338
woensdag 20 september 2017 om 00:07
Ja, daaaaaag! Heb FoxSports by the way....

Zet 't filmpje maar eens stop op het 'moment supreme'...

;-)
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 00:08]
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 00:09
Nee bedankt. Beide mannen geven aan dat het een doelpunt is van hem. Deze 2 personen waren daar wist je dat?

Herken je fouten. Dit is nog meer beschamend dan je uitspraak.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 00:22]
Vind ik leuk
FACT +338
woensdag 20 september 2017 om 00:13
'Deze 2 personen waar daar wist je dat?'

Laat ik nu maar niet beginnen over 'Herken je fouten'

......

;-)

Gewoon eigen doelpunt!
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 00:14]
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 00:18
Je houd van feiten? Het feit is dat hij het doelpunt op zijn naam heeft gekregen. Beide spelers geven het toe. Maar goed.

Succes met je waanideeën. Fijne avond.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 01:08]
Vind ik leuk
19AZ82 +1064
woensdag 20 september 2017 om 00:14
Zeker goed gedaan van MVV, maar AZ verdiend gewonnen.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 00:21
AZ heeft ook niet veel kansen gehad.
Ik moet wel toegeven dat AZ zijn kansen goed heeft afgemaakt!
Vind ik leuk
19AZ82 +1064
woensdag 20 september 2017 om 00:29
Gelukkig heeft AZ Weghorst en niet Locadia, die hadden zich vast niet kunnen opladen met motivatie voor dit duel.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 00:47
Haha had het liever andersom gezien. Ben MVV supporter.

Maar ach MVV heeft het goed gedaan en de focus gaat uit naar de competitie.
Vind ik leuk
19AZ82 +1064
woensdag 20 september 2017 om 10:16
Ik meen het echt dat wanneer ik zeg dat als MVV deze inzet gedurende een heel seizoen in de Eredivisie zou tonen ze zeker in het "linkerrijtje" zouden eindigen. Hulde aan MVV en geweldige supporters ze zijn de HELE wedstrijd geen moment stil geweest. Kan menig publiek een voorbeeld aan nemen vooral de Alkmaarse supporters.
Vind ik leuk
mchollie +2606
woensdag 20 september 2017 om 12:14
Complimenten voor MVV, ze hebben AZ het lastig genoeg gemaakt.

Maar nogmaals, AZ moet de kansen beter benutten en dus vaker scoren, dan is er geen vuiltje aan de lucht.

weer een ronde verder, dat is het belangrijkste.

Forza AZ.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

AZ bijna slachtoffer van Zlatan-achtige goal: 'Ik dacht: ik moet 'm maken'