AZ bijna slachtoffer van Zlatan-achtige goal: 'Ik dacht: ik moet 'm maken'

    AZ bijna slachtoffer van Zlatan-achtige goal: 'Ik dacht: ik moet 'm maken'

    dinsdag 19 september 2017 om 22:57

    MVV mocht ruiken aan een stunt tegen AZ, maar na negentig minuten stapte de Jupiler League-ploeg met lege handen van het veld af: 2-3. Uitblinker Samy Mmaee scoorde twee keer, maar AZ uitschakelen lukte hem niet.

    Op Zlatan-achtige wijze maakte hij twintig minuten voor tijd de 2-2. "Het was een speciaal moment, maar we winnen niet. Dus ben ik teleurgesteld", zegt de Belg tegen FOX Sports. "We hebben alles gegeven. We hebben niet verdedigd, maar gewoon ons eigen spel gespeeld. Het was ons bijna gelukt, maar we liggen eruit. Ik ben blij met de twee doelpunten, maar het belangrijkste was om door te gaan."

    Mmaee maakte de mooiste treffer van de avond uit een vrije trap. Hij dacht er niet bij na en volgde zijn intuïtie. "Ik zag de bal en dacht: ik móet 'm maken. Ik dacht gewoon niet na. Het lukte, dus ben ik er blij mee."

    Plaats een reactie

    Hoofdscout00 +2604
    dinsdag 19 september 2017 om 23:06
    Maar dan dacht je dus toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 september 2017 om 23:09
    Jao dat is us MVV!
    Vind ik leuk
    rjc71 +1288
    dinsdag 19 september 2017 om 23:15
    jammer.. had het jullie gegund..
    hoop echt MVV volgend seizoen de derby in de eredivisie.. prima team daar in Maastreech ..
    Vind ik leuk
    FACT +1973
    dinsdag 19 september 2017 om 23:38
    MmmaNee!

    Je tegenstander scoorde in z'n eigen doel, jij niet...!

    Hij schopte eerst tegen de bal en nam per ongeluk jouw been mee in z'n actie....

    Nix Zlatan-achtigs aan!

    Ei-gen doel-punt!

    Jammer joh......

    Vind ik leuk
    R2 +4816
    dinsdag 19 september 2017 om 23:55
    Was azijn weer in de uitverkoop?
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1540
    woensdag 20 september 2017 om 00:14
    Zeker goed gedaan van MVV, maar AZ verdiend gewonnen.
    Vind ik leuk
    mchollie +3340
    woensdag 20 september 2017 om 12:14
    Complimenten voor MVV, ze hebben AZ het lastig genoeg gemaakt.

    Maar nogmaals, AZ moet de kansen beter benutten en dus vaker scoren, dan is er geen vuiltje aan de lucht.

    weer een ronde verder, dat is het belangrijkste.

    Forza AZ.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    AZ bijna slachtoffer van Zlatan-achtige goal: 'Ik dacht: ik moet 'm maken'