FIFA 18: check de ratings van alle spelers van Feyenoord, Ajax en PSV

FIFA 18: check de ratings van alle spelers van Feyenoord, Ajax en PSV

donderdag 21 september 2017 om 11:45

Over een week wordt FIFA 18 gelanceerd en onze speciale clubsites hebben al beslag kunnen leggen op de ratings van alle spelers van Feyenoord, Ajax en PSV. Check ze snel!

Check hier de ratings van alle Feyenoord-spelers

Check hier de ratings van alle Ajax-spelers

Check hier de ratings van alle PSV-spelers

*De ratings van de spelers van de andere clubs zijn nog niet volledig bekend.

Plaats een reactie

Santi +15358
donderdag 21 september 2017 om 11:49
Arias te laag.
Vind ik leuk
Don Leo +217
donderdag 21 september 2017 om 12:24
Dat valt wel een beetje mee;)
Vind ik leuk
Santi +15358
donderdag 21 september 2017 om 12:29
Ze baseren ratingen veelal op het jaar ervoor. Arias was naast Moreno de enige goede PSV'er (en zoet de eerste seizoenshelft)

Die mag echt wel hoger
Vind ik leuk
El Unicum +1303
donderdag 21 september 2017 om 15:58
Vooral als je ziet dat Veltman eenzelfde rating heeft haha
Vind ik leuk
joedelie +1892
donderdag 21 september 2017 om 18:13
Lozano ook..
Vind ik leuk
Santi +15358
donderdag 21 september 2017 om 18:46
Maar hij is nog wel nieuw dus vind ik het nog acceptabel. Jammer trouwens ook ( maar terecht) dat PSV dit jaar geen geheel gouden selectie meer heeft..... (CV....)

Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 11:51
Lekker voor de ligt. Als 18 jarige goud in FUT
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 11:52
Blijf het vreemd vinden om Nouri er tussen te zien staan... :-/
Vind ik leuk
Fce9091 +144
donderdag 21 september 2017 om 12:29
Gewoon belachelijk
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 11:54
Mooi dat ze Nouri een apart kaartje hebben gegeven
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 11:56
Wel bijzonder hoe Hakim Ziyech zoveel beter wordt geschat dan de rest van de spelers. Zeker een fantastische voetballer maar zoveel beter dan de rest?
Vind ik leuk
Youri99 +4877
donderdag 21 september 2017 om 12:00
Ja
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 20:01
Maar 1 puntje hoger dan El Ahmadi, toch met gemak de twee beste middenvelders in de Eredivisie.
Vind ik leuk
Bizzy +5665
donderdag 21 september 2017 om 11:59
Is PES 2018 iets ? Graphics op een bekende vido site zijn om te watertanden.
Vind ik leuk
Santi +15358
donderdag 21 september 2017 om 12:16
De gameplay zuigt in PES


PES koop je omdat je een careermode wilt spelen puur uit simulaties (vooral dan)
wegens het hebben van heel veel landen (nepselecties soms) en allerlei kampioenen van kleine europese landen voor de CL en EL.

Het spel zelf is echt matig en de futvariant van PES stelt niks voor
Vind ik leuk
Bizzy +5665
donderdag 21 september 2017 om 12:25
Moet het toch eens ervaren. Voorlopig zal ik PES even laten voor wat het is. Careermode bij FIFA lijkt me wel gaaf. Wanneer je bij FIFA 18 een speler wilt kopen of verkopen zul je als manager echt aan de onderhandelingstafel gaan zitten om met de directeur van de andere club, zaakwaarnemer en speler te praten over de transfer. Daarnaast kun je bij in- en uitgaande transfers clausules toevoegen aan het contract en kun je doorverkoop-percentages afdwingen. Het wordt allemaal een stuk realistischer. Heel gaaf.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 12:16
Of even op sofifa.com kijken
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 00:15
Voor de headscanss. P
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 12:28
En nu de andere eredivisie clubs
..
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 12:50
Bizar dat Larsson een downgrade heeft gekregen!! Ook het potentieel van hem van 83 naar 78?? Wat een onzin zelfde als Jones kom op man 77 laat en niet lachen
Vind ik leuk
Hyena +18014
donderdag 21 september 2017 om 13:40
Appie :(
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 14:27
Ik heb als supporter alleen ff die van psv gekeken en wat een onzin. Waar zijn de kracht van de jong en bergwijn? Het passen van hendrix en pereiro? De overall van lozano? En waar zijn obispo en mauro?
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 19:58
Van leer bij ajax verassend hoge rating
Vind ik leuk
5by5 +484
vrijdag 22 september 2017 om 00:07
Ben geen fifa spelletjes fan maar door Veldman een 77 te geven maken ze zich ook niet erg geloofwaardig.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 00:17
Laag ratings maar ja onze teams stellen ook geen zak voor pfff
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

FIFA 18: check de ratings van alle spelers van Feyenoord, Ajax en PSV