FIFA 18: check de ratings van alle spelers van Feyenoord, Ajax en PSV

    FIFA 18: check de ratings van alle spelers van Feyenoord, Ajax en PSV

    donderdag 21 september 2017 om 11:45

    Over een week wordt FIFA 18 gelanceerd en onze speciale clubsites hebben al beslag kunnen leggen op de ratings van alle spelers van Feyenoord, Ajax en PSV. Check ze snel!

    Check hier de ratings van alle Feyenoord-spelers

    Check hier de ratings van alle Ajax-spelers

    Check hier de ratings van alle PSV-spelers

    *De ratings van de spelers van de andere clubs zijn nog niet volledig bekend.

    Plaats een reactie

    Squirreltom +1006
    donderdag 21 september 2017 om 11:51
    Lekker voor de ligt. Als 18 jarige goud in FUT
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17141
    donderdag 21 september 2017 om 11:52
    Blijf het vreemd vinden om Nouri er tussen te zien staan... :-/
    Vind ik leuk
    Fce9091 +1487
    donderdag 21 september 2017 om 12:29
    Gewoon belachelijk
    Vind ik leuk
    Jeroenvk94 +3857
    donderdag 21 september 2017 om 11:54
    Mooi dat ze Nouri een apart kaartje hebben gegeven
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 11:56
    Wel bijzonder hoe Hakim Ziyech zoveel beter wordt geschat dan de rest van de spelers. Zeker een fantastische voetballer maar zoveel beter dan de rest?
    Vind ik leuk
    Youri99 +7556
    donderdag 21 september 2017 om 12:00
    Ja
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 20:01
    Maar 1 puntje hoger dan El Ahmadi, toch met gemak de twee beste middenvelders in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16783
    donderdag 21 september 2017 om 11:59
    Is PES 2018 iets ? Graphics op een bekende vido site zijn om te watertanden.
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1155
    donderdag 21 september 2017 om 12:16
    Of even op sofifa.com kijken
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 12:28
    En nu de andere eredivisie clubs
    ..
    Vind ik leuk
    talentje +161
    donderdag 21 september 2017 om 12:50
    Bizar dat Larsson een downgrade heeft gekregen!! Ook het potentieel van hem van 83 naar 78?? Wat een onzin zelfde als Jones kom op man 77 laat en niet lachen
    Vind ik leuk
    Hyena +27302
    donderdag 21 september 2017 om 13:40
    Appie :(
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1128
    donderdag 21 september 2017 om 14:27
    Ik heb als supporter alleen ff die van psv gekeken en wat een onzin. Waar zijn de kracht van de jong en bergwijn? Het passen van hendrix en pereiro? De overall van lozano? En waar zijn obispo en mauro?
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 19:58
    Van leer bij ajax verassend hoge rating
    Vind ik leuk
    5by5 +1253
    vrijdag 22 september 2017 om 00:07
    Ben geen fifa spelletjes fan maar door Veldman een 77 te geven maken ze zich ook niet erg geloofwaardig.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    FIFA 18: check de ratings van alle spelers van Feyenoord, Ajax en PSV