De Jong alweer terug op trainingsveld: Hij moet onder de pijngrens blijven

De Jong alweer terug op trainingsveld: "Hij moet onder de pijngrens blijven"

woensdag 20 september 2017 om 17:15

Drie dagen na zijn blessure staat Luuk de Jong alweer op het trainingsveld. De PSV-spits viel tegen Feyenoord uit na een stevige tackle van Steven Berghuis. Voor het herstel stond aanvankelijk een week, maar De Jong herstelt snel.

De spits van de Eindhovenaren moest tegen Feyenoord noodgedwongen worden gewisseld. Naast zijn ribben werden ook zijn hart- en longstreek geraakt. "Het gaat gelukkig redelijk goed. Hij is weer heel licht binnen aan het trainen", laat trainer Phillip Cocu weten aan FOX Sports.

"Het is moeilijk te zeggen hoe lang het gaat duren. Hij moet onder de pijngrens blijven. We hopen dat het heel snel beter gaat, want kan Luuk heel snel aansluiten. Het valt enigszins mee." Berghuis ontving een gele kaart voor de overtreding op De Jong. De wedstrijd eindigde in 1-0 in het voordeel van PSV. Gastón Pereiro zette de thuisploeg al na twee minuten op voorsprong.

Plaats een reactie

Leffe +971
woensdag 20 september 2017 om 17:26
Het viel dus mee , nu nog goed gaan voetballen en dan valt het helemaal mee.
Vind ik leuk
Cookee +4771
woensdag 20 september 2017 om 17:43
Hij leek herboren, nou misschien iets overdreven, maar hij ging er wel voor en was ook belangrijk bij de goal. Zou wel leuk vinden als hij nu zijn draai weer vindt, dan zet hij al die "snelle meningen voor joker".
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 17:34
Een echte diehard.
Vind ik leuk
Cookee +4771
woensdag 20 september 2017 om 17:45
Maakt wel verschil... gebroken of kneuzing van ribben... zelfs lachen deed mij al pijn, nou valt er momenteel niet overmatig veel te lachen bij PSV dat is wel weer goed geregeld door Brands.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 18:22
Weet ook niet welke pijnstillers hij inneemt. Ik had ook enorm veel pijn, en zeker niet na een paar dagen weer rondhuppelen. Dus zal inderdaad wel meegevallen hebben.
Vind ik leuk
Cookee +4771
woensdag 20 september 2017 om 20:20
Ja misschien wil hij zo graag, dat hij doorbijt.
Maar lijkt mij prettiger als je fit bent om te knokken voor je plek.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 17:46
Jankerd
Vind ik leuk
R2 +3206
woensdag 20 september 2017 om 18:11
Ik denk dat je anders zou piepen als je in dezelfde situatie zou zitten.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 06:30
Zou helemaal niet piepen en geen muis
Vind ik leuk