LIVE-discussie: Van Bronckhorst kiest voor geroemde Feyenoorder en Larsson

LIVE-discussie: Van Bronckhorst kiest voor geroemde Feyenoorder en Larsson

woensdag 20 september 2017 om 19:28

Sam Larsson debuteert woensdagavond in de basis bij Feyenoord. De Rotterdammers nemen het in de eigen Kuip op tegen ADO Den Haag.

Larsson neemt de plek over van Jean-Paul Boëtius, die rust krijgt en niet in de wedstrijdselectie zit. De Zweedse aankoop vormt samen met spits Michiel Kramer en rechtsbuiten Steven Berghuis de basis. Berghuis kan spelen, omdat zijn rode kaart uit de verloren topper tegen PSV (1-0) alleen geldt in de Eredivisie.

Op het middenveld mag Sofyan Amrabat het laten zien als vervanger van Tonny Vilhena. De middenvelder oogstte in de wedstrijden tegen Manchester City en PSV veel lof. Vilhena zit op de bank. Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst kiest verder voor de verwachte namen. Het duel met ADO Den Haag begint woensdagavond om 20.45 uur.

De opstellingen:

Feyenoord: Jones; Diks, Botteghin, Van der Heijden, Haps; El Ahmadi, Amrabat, Toornstra; Berghuis, Kramer, Larsson.

ADO Den Haag: Zwinkels; Ebuehi, Beugelsdijk, Kanon, Meijers; Gorter, Immers, El Khayati; Duplan, Johnsen, Hooi.

Plaats een reactie

BassieN +8150
woensdag 20 september 2017 om 19:31
Alleen Vente nog voor Kramer, dan is het goed.
Vind ik leuk
Roekoe +4394
woensdag 20 september 2017 om 19:38
Wat heeft die vente bewezen dan om beter te zijn dan kramer? Schei uit hoor ik ben ook geen fan maar laat die vente zich eerst maar is bewijzen met invalbeurtjes
Vind ik leuk
BassieN +8150
woensdag 20 september 2017 om 19:54
Slechter dan Kramer kan gewoon niet, Vente is veel beweeglijker. Kramer loopt alleen maar te sjokken.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 19:40
Eens!
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 19:41
Succes tegen Feyenoord vanavond!
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:09
Oh dat zie ik helemaal goed komen :p
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:41
Het zou wel een stunt zijn, gelijkspelen tegen ajax een feyenoord verslaan in de beker achter elkaar!
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 19:42
Vente komt een beetje lengte te kort lijkt me om als aanspeelpunt te dienen.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 19:56
Ik zie zelf liever kramer. Vente moet het eerst maar eens laten zien.
Als je vanavond goed aan aanvallen toekomt en de vleugelspelers zorgen voor de voorzetten, dan zal kramer ook voor een goal zorgen.
Prima opstelling zo. Nu eens kijken wat dit middenveld gaat doen zonder Vilhena.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 19:35
Manman, zet die Vente erin!
Als hem in de CL laat spelen, gooi hem dan nu in de beker
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 19:40
Ik zeg doen!
Vind ik leuk
Roekoe +4394
woensdag 20 september 2017 om 19:43
Ben je ook aanwezig in de kuip vanavond?
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:06
Dan moet ie met t vliegtuig denk ik.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:09
Nee zit 3000 km van Rotterdam.
Vind ik leuk
davidben +2564
woensdag 20 september 2017 om 19:39
Laat Larsson eerst maar presteren voordat we hem in de Kuip 'geroemd' gaan noemen.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 19:42
Geroemde speler slaat op Amrabat...
Vind ik leuk
davidben +2564
woensdag 20 september 2017 om 19:45
Je hebt helemaal gelijk. Begrijpend lezen! Zit met een half oog naar een andere pot te kijken......laat maar.....slecht excuus ;)
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 20:08]
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 19:46
Half oog is genoeg haha! Had meer actie verwacht in Den Haag..
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 19:39
Ben benieuwd wie de volgende na Feyenoord zal worden?
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 19:42
Leuke toespeling, maar ze zeggen dat De Kuip spelers 'de stuipen op het lijf jaagt'. ;)
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 19:42]
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 19:52
Niet die van ons, die winnen wel vaker op Zuid.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:00
Ik weet het niet, maar wanneer was de laatste overwinning van ADO?
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:06
Twee weken geleden tegen Willem 2 of bedoel je gewonnen van Feyenoord?
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 20:06]
Vind ik leuk
davidben +2564
woensdag 20 september 2017 om 20:08
Zo flauw! ;)
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:10
:p
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:20
Linda de Mol en Ron Boszhard hebben vroeger een programma gepresenteerd. 'De Leukste Thuis'
Haha...... ;)

Maaruh.....ik weet het echt niet. Wanneer heeft ADO Feyenoord in De Kuip verslagen? Geloof in de tijd van Michel Adam en Cor Lems, toch?
Haha....dat waren wel characters hoor.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:21
Nee joh veel recenter, was er zelf bij. Ik geef een voorzetje, Immers en 0-3.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:25
Ja ja.....2011. Verhoek 2x. Toen Verhoek bij Feyenoord kwam was mijn eerste gedachte; Sodeju, die gast heeft aanleg om dik te worden. ;)
We zullen zien. In ieder geval.....all the best to you
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:27
Hopen op een leuke wedstrijd, goeie wedstrijd!
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:34
Grote kans om vandaag te winnen. We hebben jullie bij de strot :D
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:42
Ik kan hem niet kijken. Stream werkt niet. Kan alleen maar afgaan op jouw oprechte reactie
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 19:47
Derby tegen FC Scheveningen kan je vergeten!
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 20 september 2017 om 19:47
Hé, hé, niet zo bijdehand he :-p
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:14
Krijg ik misschien toch gelijk Niels :p
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 20 september 2017 om 21:34
Als het zo doorgaat wel. ADO jaagt Feyenoord lekker op en we komen nauwelijks aan voetballen toe. Prima gedaan van ADO ;-)
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:34
Zo moet je spelen tegen de top :p
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 21:34]
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 20 september 2017 om 21:37
Zekers, gewoon vol gaan en ze geen ruimte geven om te voetballen. Ben benieuwd naar de tweede helft, maar in de eerste helft vind ik ADO zeker niet minder dan Feyenoord.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:39
Ik voorspel echt een mooi seizoen voor ons. Wie weet de verassing van het seizoen :)
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 20 september 2017 om 21:41
Zou leuk zijn en zoals ze nu spelen is dat ook zeker mogelijk!
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 20 september 2017 om 19:40
Jammer dat Toornstra niet in de spits staat en Larsson als aanvallende middenvelder. Dan had je gewoon met Boetius kunnen spelen...
Vind ik leuk
DrDeef +433
woensdag 20 september 2017 om 19:51
Gio wil Larsson ritme laten opdoen en wat spelers sparen. Aangezien Berghuis zondag vrij is door z'n domme rode kaart van afgelopen weekend is t wel begrijpelijk dat hij nu speelt en boetius bankt.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 20 september 2017 om 20:53
Daar heb je gelijk in. Maar Kramer moet wel meer gaan brengen dan dat hij dit seizoen tot op heden doet. Vandaar dat ik graag Toornstra in de spits had gezien.
Vind ik leuk
DrDeef +433
woensdag 20 september 2017 om 21:26
Jens steekt ook niet in de allerbeste vorm, laat die maar vanaf z'n beste stekkie ballen. Moet echt wel gewonnen kunnen worden met Kramer in de spits. Als ze eens voorzetten een meter lager gaan geven.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 20 september 2017 om 21:35
Klopt, al heeft Kramer wel drie kansen met het hoofd gehad. Zeker die na de voorzet van Amrabat had meer ingezeten.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 19:40
Vitesse verliest van de amateurs! Proost.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 19:40
Weg met kramer
Vind ik leuk
J Kiprich +8618
woensdag 20 september 2017 om 19:48
Hup Feyenoord!
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 19:49
Kramer? Gio, je maakt je eigen belachelijk.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:19
VInd ik niet. Hij kan niet anders, heeft geen andere smaken. Vente is gewoon nog te vroeg. Nu kun je Kramer best gebruiken. Zo niet dat hebben je buitenspelers hun werk niet gedaan. Je moet wel iemand in de 16 hebben die kan koppen. Om daar met 3 buitenspelers te gaan staan dan moet je ook maar zien wat het wordt.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:28
Vente de laatste 20 minuten. Alvast klaarstomen voor als Jørgensen verkocht gaat worden binnen 1 a 2 jaar.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 20:29]
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:35
Kan jij niet ff invallen Wim?
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:37
Wacht ff dan ... eerst nog mijn rollator zoeken. En mijn kunstknieen in elkaar schroeven.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 21:38]
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 22:17
Komt goed ;-)
Vind ik leuk
J Kiprich +8618
woensdag 20 september 2017 om 19:52
Welk kanaal is het eigenlijk?
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:09
Fox1
Vind ik leuk
J Kiprich +8618
woensdag 20 september 2017 om 20:10
Ah jammer. Heb ik niet meer.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 22:08
Goed zo. Komt toch alleen maar Ajax en Jong-Ajax en Ajax-in-de-luiers op. FOX draait blijkbaar om alleen Ajax. Zelfs Excelsior-SC Heerenveen kwam er niet op. Op 2 zenders Ajax en nu ook Feyenoord. Te erg voor woorden.
Vind ik leuk
Teo Smith +13809
woensdag 20 september 2017 om 19:56
Dika en kramer man man.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:05
Dat is toch raar. Lozano is wel geschorst voor de beker.
Vind ik leuk
davidben +2564
woensdag 20 september 2017 om 20:30
Schorsingen tellen voor alle competities (NL)
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:31
Maar bij een rode cq 2 gele kaarten niet?
Vind ik leuk
davidben +2564
woensdag 20 september 2017 om 20:35
Volgens mij gelden kaarten voor zowel de eredivisie als voor de beker. Ze tellen door.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:41
Berghuis mag meedoen vanavond. En VP schrijft dat hij voor de comp geschorst is.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 20:42]
Vind ik leuk
davidben +2564
woensdag 20 september 2017 om 20:45
Oh! Je wordt geschorst bij 7 gele kaarten, bij 2x geel (en rood) wordt je direct 1 wedstrijd geschorst.
Dan klopt er helemaal niks van wat ik schrijf.
Dan geldt dus bij direct rood de schorsing voor alle competities en bij 2x geel (en rood) alleen voor de competitie.
Dan heeft Lozano wel erg veel mazzel.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:49
Ik denk dat het verschil is, dat Lozano een opgelegde schorsing kreeg. Maar ik blijf het een raar verschil vinden. En niet logisch.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:08
Ik snap wel dat Kramer speelt, die jongen moet een beetje zelfvertrouwen terugwinnen nadat iedereen en z'n ouwe moer die jongen tot op de schoenveters heeft afgebrand.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:30
Toch wel raar dat tegen PSV Bilal mocht invallen en nu Larsson een basisplaats krijgt.
Vind ik leuk
DrDeef +433
woensdag 20 september 2017 om 21:27
Ik denk dat we Bilal de tweede helft nog wel gaan zien. Hoeft van mij niet maar t zal wel.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:12
Diks eruit Amrabat op zijn plek en Vilhena gewoon op het middenveld,tjonge jonge is dit nu zo moeilijk,kunnen ze dat op die bank nu niet zelf verzinnen.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:21
Prima zo juist. Amrabat is te goed voor de back positie, dus dat is zijn plaats niet.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 07:22
Connie het gaat mij om het elftal ,als Amrabat als rechtsback speelt hoef je het middenveld niet uit elkaar te halen want dat is doodzonde en vanaf zijn rechtsback positie kan die makkelijk aansluiten op het middenveld.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:43
Blijven ook de mooiste shirts van afgelopen jaren.
De ''FC Den Haag look''
Vind ik leuk
J Kiprich +8618
woensdag 20 september 2017 om 20:51
Iemand een *kuch* *stream* ......*kuch,kuch*......
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:57
gewoon een fox sports abonnementje nemen, jij ouwe knakenpoetser!
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:00
Meestal gewoon you tube.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 20 september 2017 om 20:56
Het is nog niet best wat we in de eerste 10 minuten laten zien :-(
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 20:58
jullie wedstrijd is in ieder geval op tv, mijn clubje wordt niet eens uitgezonden.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 20 september 2017 om 21:09
Klopt, maar tot op heden wordt ik er niet vrolijk van. Het lijkt nergens op en ADO is de bovenliggende partij :-(
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:35
Nou ... Dat ook weer niet. Het lijkt wel of Feyenoord met lood in de schoenen speelt. Op 70%. Meestal moet je dat bekopen.
Die rode kaart heeft veel energie gekost zondag. Haps en Larsson spelen niet denderend.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 20 september 2017 om 21:38
Klopt, dit is niet des Feyenoord. ADO zit er wel lekker kort op, zodat we weinig aan voetballen toekomen!
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:10
We zijn niet slecht begonnen, hier is wat te halen.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:11
Tis nie veul
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:23
T is echt slecht.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:28
Ut word nie veul beter ok nie.....hopen op wa goals in het tweede bedrijf
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:30
De top 3 is nog niet echt in top vorm. Haha.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 21:32
Nee die uit dat ene deel van nederland roepen zoals gewoonlijk wel hard maar ze doen alle drie voor elkaar niks onder
Vind ik leuk
poklane +3146
woensdag 20 september 2017 om 21:32
Wat is dit extreem slecht zeg.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 20 september 2017 om 21:41
Ik zou Diks eruit halen voor Vilhena. Dan kan Amrabat op rechts en inschuiven naar het middenveld bij balbezit.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 22:01
De Haagse supporters zijn aardig te horen.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 22:03
Mag ook wel. Voetbal is niet om aan te gluren.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 20 september 2017 om 22:01
Nou Kramer, kop eens wat op doel!
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 22:03
Makkelijke gele kaart voor Beugelsdijk. Kutscheids.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 20 september 2017 om 22:04
Sloeg inderdaad helemaal nergens op!
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 20 september 2017 om 22:03
Belachelijke gele kaart voor Beugelsdijk. Dan kun je voortaan voor iedere tackle wel geel geven!
Vind ik leuk
Hyena +20681
woensdag 20 september 2017 om 22:05
Waarom maak je hem tegen Ajax wel verdomme?
Vind ik leuk
Gwadt +2533
woensdag 20 september 2017 om 22:05
Dit doet nu al een uur pijn aan mijn ogen... Hopelijk wordt een verlenging ons bespaard
Vind ik leuk
Feye1908 +6664
woensdag 20 september 2017 om 22:16
Zeer goede actie van Bilal. Mag ook wel eens gezegd worden!
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 22:17]
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 22:17
Wat een gore kutpot zeg. Alle ballen terug naar de keeper, zelfs vanaf de middenlijn. Ik had die gasten gelijk gewisseld. Bij de voorzet pakt niemand die knaap aan! Met 2 man staan ze te kijken en Berghuis knalt hem binnen. Het nederlandse voetbal is totaal niet interessant meer. Ik kijk niet meer. Verloren tijd zeg!
Vind ik leuk
Hyena +20681
woensdag 20 september 2017 om 22:17
En nou ken die ballen recht op hem af opeens niet pakken. Sjongejonge.
Vind ik leuk
Teo Smith +13809
woensdag 20 september 2017 om 22:20
Kramer is en blijft een drama....
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 20 september 2017 om 22:23
Helaas maar waar. Met hem kun je zeker niet in de basis beginnen.
Vind ik leuk
mablo46 +527
woensdag 20 september 2017 om 22:27
die is zich aan het opladen voor de Champions League, wacht maar ;)
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 20 september 2017 om 22:22
Waarom nou weer geel voor Kanon? De kaarten vliegen je om de oren zonder dat het een harde wedstrijd is...
Vind ik leuk
feyeniels +17878