'Het was een schandalige vertoning, een blamage. Je schaamt je kapot'

    'Het was een schandalige vertoning, een blamage. Je schaamt je kapot'

    woensdag 20 september 2017 om 20:41

    Edward Sturing heeft zich woensdagavond kapot geërgerd aan Vitesse, dat al klaar is in de KNVB Beker. Hoofdklasser AVV Swift uit Amsterdam was na penalty's te sterk voor de Arnhemse eredivisionist.

    Sturing zat als eindverantwoordelijke op de bank bij Vitesse, omdat Fraser ziek thuis zat. Hij heeft geen goed woord over voor zijn falende ploeg. "Het was een schandalige vertoning, een blamage. Swift heeft het prima gedaan, maar wij hebben in de uitvoering niet gebracht wat we van plan waren en dan zie je zo'n wedstrijd uit je handen glippen. Je schaamt je kapot", foetert Sturing.

    De uitschakeling van Vitesse is extra pijnlijk, omdat de Arnhemmers in mei nog de KNVB Beker wonnen. "Tja, het is onderschatting. Ze spelen toch vier niveau's lager. Maar wat het ook is, het blijft schandalig dat je er tegen zo'n elftal uit vliegt. En niks ten nadele van Swift hoor, we hebben dik verdiend verloren", zegt Sturing, die nu aan Fraser moet uitleggen wat er is gebeurd. "Ja, hij was al ziek, maar nu helemaal, denk ik. Hij zal er in ieder geval niet beter van worden."

    Lees meer over:KNVB bekerVitesse

    Plaats een reactie

    RocknRoll +996
    woensdag 20 september 2017 om 20:45
    Die blijft nog wel even ziek..
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 20:47
    De druk werd ze gewoon even iets te veel met zóveel supporters bij de wedstrijd. Zijn ze niet gewend. ;-)
    Vind ik leuk
    Dicky +17120
    woensdag 20 september 2017 om 20:52
    Met zon opmerking sta je nog meer voor lul dan Vitesse.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 20:55
    Nog neer voor lul staan dan Vitesse is simpelweg onmogelijk.
    Vind ik leuk
    Dicky +17120
    woensdag 20 september 2017 om 20:57
    Ik dacht dat het ook onmogelijk was. Maar jij bewijst het tegendeel.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 20:59
    Vind je? Ik kan alleen die keer bedenken dat Vitesse van Lienden verloor.
    Vind ik leuk
    Dicky +17120
    woensdag 20 september 2017 om 21:03
    Ja klopt. Maar dan nog is jouw opmerking heel erg dom aangezien er bij Vitesse gemiddeld 16.000 toeschouwers komen kijken. Die waren er vandaag vast niet bij Swift.
    Vind ik leuk
    darmianto +7854
    woensdag 20 september 2017 om 21:15
    Dat je er uberhaupt serieus op in gaat.. whahaha, dan zit het je diep
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 21:15
    Ik ben een aantal keer naar Vitesse geweest en de enige keer dat ik zoveel mensen in de Gelredome heb gezien was toen ik er was voor een concert van Metallica een aantal jaar terug.
    Vind ik leuk
    Dicky +17120
    woensdag 20 september 2017 om 21:22
    Slayer voor vrouwen bedoel je? Altijd leuk, ben ik ook wel eens geweest. Maar kijk maar in de statistieken.
    Vind ik leuk
    HansVites +4410
    donderdag 21 september 2017 om 00:21
    Net als Ajax van Spakenburg verloor in 2006 bedoel je en vorig seizoen van AFC ?
    Vind ik leuk
    Johan.l +4145
    woensdag 20 september 2017 om 21:30
    Nou 020 je doet wel een aardige poging
    Vind ik leuk
    Waaljanker +130
    woensdag 20 september 2017 om 20:57
    Je staat sowieso foor lul. Gelukkig!
    Vind ik leuk
    Dicky +17120
    woensdag 20 september 2017 om 20:58
    Leg uit. Waarom sta ik voor lul meneer die niet kan spellen?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 21:14
    Ach komt zondag wel goed jongen.
    Vind ik leuk
    Dicky +17120
    woensdag 20 september 2017 om 21:23
    Wat komt goed? Dit is niet meer goed te maken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138675
    woensdag 20 september 2017 om 21:07
    Hahahaha foor lul jaja
    Vind ik leuk
    abraksas +1065
    woensdag 20 september 2017 om 21:23
    "foor lul".. Nou sorry hoor maar dan sta je ook wel flink voor lul
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3135
    woensdag 20 september 2017 om 20:53
    Geweldige opmerking! ;)
    Vind ik leuk
    davidben +3584
    woensdag 20 september 2017 om 20:51
    Hoop niet dat die gekke Rus een impulsieve beslissing neemt, maar het zou me ook weer niet verrassen. Laat hem lekker met zijn Matroesjka's bezig houden.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 20:52
    Fraser griep? Ammehoela, er is daar echt iets anders aan de hand!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11084
    donderdag 21 september 2017 om 13:39
    Dan is Fraser net zo'n watje als die Rutten dan.
    Vind ik leuk
    Dicky +17120
    woensdag 20 september 2017 om 20:56
    Iedereen heeft gefaald dus ook Fräser. Hij mag kwaad zijn op die lamballen op het veld. Maar zij mogen ook kwaad zijn op Fräser die het zelf ook onderschat heeft. Wij supporters zijn de enige die echt pissig mogen zijn. Ik ben dat in ieder geval. Dit kunnen ze dus gewoon niet meer goed maken. Stelletje kneuzen, bah.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11084
    donderdag 21 september 2017 om 13:40
    Die wissels van Fraser afgelopen zondag waren al slecht. En nu doet hij even Rutten na en meld zich ziek.
    Vind ik leuk
    Gozert +2487
    woensdag 20 september 2017 om 21:06
    Vitesse heeft meer dan alleen 'Sturing' nodig. ;)
    Vind ik leuk
    Waaljanker +130
    woensdag 20 september 2017 om 21:10
    Foor lul was natuurlijk bewust verkeerd gespeld. Die naam noemen we niet meer in Nijmegen.
    Heerlijk deze avond. Nijmegen lacht hahaha.
    Vind ik leuk
    Dicky +17120
    woensdag 20 september 2017 om 21:16
    Op het moment dat je het woordje Foor gebruikt in plaats van voor dan noem je die naam dus wel hahahahaha. Dank je wel voor deze geweldige grap. Je hebt nu in één keer weer een lach op het gezicht van een Vitesse man gebracht. Maar nogmaals, waarom sta ik persoonlijk voor lul?
    Vind ik leuk
    Johan.l +4145
    woensdag 20 september 2017 om 21:36
    Die haat zit nog dieper dan Ajax en Feijenoord hoe is het mogelijk! Ze genzen aan elkaar
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11084
    donderdag 21 september 2017 om 13:41
    En vrijdag huilen jullie weer.
    Vind ik leuk
    Dicky +17120
    woensdag 20 september 2017 om 21:35
    VP dus uitdagen mag wel, maar reageren niet? Ik weet dat jullie ook voor 020 zijn en nu zullen jullie mij er wel laf aftrappen. Maar probeer eens onpartijdig te zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 11:40
    Je moet je gewoon gedragen!
    Vind ik leuk
    Dicky +17120
    donderdag 21 september 2017 om 12:00
    En dat zeg jij met je geprovoceer, koekert! Als er mensen zijn die echt verkeerd bezig zijn dan zijn het wel stumpers zoals jij. Ik maak zelf wel uit hoe ik mij gedraag.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 12:13
    Niet zo schelden joh!
    Vind ik leuk
    Dicky +17120
    donderdag 21 september 2017 om 12:32
    In jouw geval zijn het complimenten droeftoeter.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 13:33
    :D
    Vind ik leuk
    Kwal +464
    woensdag 20 september 2017 om 21:51
    Een primeur voor Vitesse: nog nooit werd de bekerhouder in de openingsronde gevloerd door een niet-profclub
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11084
    donderdag 21 september 2017 om 13:44
    Kan me herinneren dat jouw clubje er ook wel eens door een amateurclub werden uitgeschakeld.
    Vind ik leuk
    Kwal +464
    donderdag 21 september 2017 om 21:28
    Mijn club is Real Madrid en ja ik slaap in een Ronaldo pyama
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5672
    woensdag 20 september 2017 om 21:54
    Ik denk dat het maar weer eens bewijst dat we in Nederland steeds verder achter gaan lopen qua voetbal en mentaliteit.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Het was een schandalige vertoning, een blamage. Je schaamt je kapot'