FC Utrecht-fans hoeven niet te vrezen: Voorlopig ga ik zeker niet terug

    FC Utrecht-fans hoeven niet te vrezen: "Voorlopig ga ik zeker niet terug"

    woensdag 20 september 2017 om 21:56

    FC Utrecht-fans hoeven niet te vrezen: Cyriel Dessers wil ondanks zijn goede prestaties in Nederland voorlopig nog niet terug naar zijn vaderland België. Dat zegt hij in gesprek met Het Laatste Nieuws. 

    "Ik was als kind wel fan van Racing Genk", begint Dessers. Een terugkeer naar België zit er echter nog niet aan te komen. "Voorlopig ga ik zeker niet terug naar België. Ik had vorige zomer kunnen kiezen voor een Play-Off 1-club, maar het project van Utrecht sprak me meer aan. Bovendien heb ik hier in Nederland iets opgebouwd en dat wil ik niet zomaar laten schieten."

    De spits is dolgelukkig bij zijn nieuwe club. "Het plaatje klopt bij FC Utrecht gewoon. De coach gelooft in mij, we hebben een héél sterke ploeg... Het klinkt als een verkooperspraatje, maar de realiteit is gewoon dat ik hier heel gelukkig ben", besluit hij. Dessers heeft nog een contract tot medio 2020 bij Utrecht.

    Plaats een reactie

    Kopstootje +5672
    woensdag 20 september 2017 om 22:04
    Eerst nog ff een hattrick tegen PSV.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 22:06
    Als ze net zo in vorm zijn als tegen Twente?
    Dan gaat dat voor jou niet lukken
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5672
    woensdag 20 september 2017 om 22:10
    We zullen het mee gaan maken.
    PSV is ook niet ongeslagen volgens mij.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3136
    woensdag 20 september 2017 om 22:12
    Ik verwacht een 3-1 zege voor PSV.
    Vind ik leuk
    darmianto +7854
    woensdag 20 september 2017 om 22:20
    Ik verwacht een 6-0 winst voor Utrecht
    Vind ik leuk
    Utca030 +8008
    woensdag 20 september 2017 om 22:21
    Ben je bezopen of zo
    Vind ik leuk
    mcmodd +19831
    woensdag 20 september 2017 om 22:36
    OK, daar kan ik inkomen. Vooruit dan maar een keer.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22069
    woensdag 20 september 2017 om 22:06
    Van mij hoef je ook niet weg ;-) De volgende stap van Dessers zal naar een grote club zijn. Niet in Nederland of België.. Hij heeft veel mogelijkheden.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +10323
    woensdag 20 september 2017 om 22:09
    Geweldige speler, gaat Utrecht nog heel veel plezier aan beleven en geld aan verdienen!
    Vind ik leuk
    R2 +4811
    woensdag 20 september 2017 om 22:19
    Off topic: Hoort Berghuis niet geschorst te zijn voor deze wedstrijd tegen Ado of telt het voor de bekerwedstrijden alleen bij een directe rode kaart?
    Vind ik leuk
    Johan.l +4145
    woensdag 20 september 2017 om 22:30
    Telt alleen in de competitie
    Vind ik leuk
    R2 +4811
    woensdag 20 september 2017 om 23:02
    Vreemd systeem, Lozano is wel geschorst voor de wedstrijd voor morgen. Ik snap het doel van het onderscheid niet. Schorsing zou schorsing moeten zijn. Direct rood of 2 x geel maakt niet uit..
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 00:26
    Dat is inderdaad wel krom ja.
    Vind ik leuk
    Utca030 +8008
    woensdag 20 september 2017 om 22:20
    2-0 utreg
    Vind ik leuk
    dhrwobo +19929
    donderdag 21 september 2017 om 08:47
    Wel typisch dat Utrecht echt een klinkende zege boekt op Ajax (amateurs), maar dat daar nergens iets over terug te lezen is. Doet het Ajax-hart van VP daar te zeer voor?
    Vind ik leuk
    1UEU +67
    donderdag 21 september 2017 om 09:35
    Ik vroeg me dus precies hetzelfde af...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    FC Utrecht-fans hoeven niet te vrezen: "Voorlopig ga ik zeker niet terug"