Van Bronckhorst geprikkeld: Ik ga daar geen antwoord op geven

    Van Bronckhorst geprikkeld: "Ik ga daar geen antwoord op geven"

    donderdag 21 september 2017 om 00:05

    Giovanni van Bronckhorst is niet blij met de terugkerende vragen over Michiel Kramer. De bekritiseerde spits maakte woensdagavond in de bekerwedstrijd de 2-0 tegen ADO Den Haag, maar miste ook veel kansen.

    Van Bronckhorst kan er weinig mee. "Ik kijk heel positief naar Michiel", zegt de Feyenoord-trainer desgevraagd tegen de NOS. "Hij heeft een aantal keren een kopkans gehad en in de tweede helft was hij steeds aanspeelbaar. Volgens mij heeft hij als aanspeelpunt geen bal verloren in de voet. Ik ben blij voor hem dat hij een goal maakt."

    Als de NOS-verslaggever opnieuw vraagt naar Kramer, reageert Van Bronckhorst enigszins geprikkeld. "Ik ga daar geen antwoord op geven. Het is mijn speler. Ik vertrouw in Michiel, ik steun hem en probeer hem te verbeteren. Dat is het belangrijkste." Kramer kreeg tegen Manchester City, PSV en ADO een kans in de Feyenoord-spits vanwege het ontbreken van Nicolai Jörgensen. De topscorer van vorig seizoen heeft een hamstringblessure.

    Poll

    Is het terecht dat Van Bronckhorst voor Kramer blijft kiezen?

    (1014 stemmen)

    Plaats een reactie

    stratumseind +138682
    donderdag 21 september 2017 om 00:09
    doet ie goed gio.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8389
    donderdag 21 september 2017 om 00:38
    Walgelijk pfff tis dat het niet anders kan volgens het boekje van gio.
    Maar dat kan het gewoon wel het elftal kan gewoon niet om hem heen spelen
    Ze zijn teveel afhankelijk van hem en de lange hoge ballen .
    Je ziet als ze voor hun eigen kansen gaan dat ze wel kunnen scoren .
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 06:16]
    Vind ik leuk
    djk1 +171
    donderdag 21 september 2017 om 12:24
    Natuurlijk is Jorgensen meevoetballend 2 klassen beter dan Kramer. Maar dat zegt meer over de naar eredivsiemaatstaven ongekende kwaliteit van Jorgensen dan over Kramer. Jorgensen is de beste spits van Nederland -ondanks dat hij op kutgras totaal niet uit de voeten kan! Bovendien past hij ook nog perfect bij dit Feyenoord. De rest van de voorhoede en de meeste middenvelders kunnen redelijk goed scoren maar veel minder goed een assist of pre-assist geven. En dat is juist de grootste kwaliteit van Jorgensen!
    Kramer heeft gewoon de pech dat hij nauwelijks goede voorzetten krijgt. Als afmaker heeft hij absoluut kwaliteiten maar die kan hij in dit Feyenoord nauwelijks benutten. Hij past dus niet bij het elftal maar al die kritiek op hem is zwaar overdreven. Terecht dat Gio het voor hem opneemt en op zijn balvastheid en kopkracht wijst.

    Neemt niet weg dat Gio ook wel eens het systeem zou kunnen omgooien naar 4-4-2. Of misschien Van der Heijden in de spits zou kunnen proberen. Dan mis je wat lengte maar je krijgt er meer meevoetballend vermogen voor terug. St Juste kan zijn plaats achterin overnemen.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8389
    donderdag 21 september 2017 om 17:06
    Van der Heijden in de spits :-0) hahaha ! Gekste opstelling ooit zou dat zijn :-0)
    Dat Sint juste een goede basisplek begint te verdienen wordt ook gauw duidelijk ja je mist de snelheid achterin bij bal verlies
    Vind ik leuk
    peinke +1831
    donderdag 21 september 2017 om 11:46
    Vind ik ook, maar het gekke is dat Amrabat hier ook weer iets over te zeggen heeft. En moet die dan ook niet gewoon z'n mond houden? Zeker als je Amrabat bent.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 00:10
    Kramer pakt toch z'n doelpunt mee in een draak van een wedstrijd. Was gewoon een perfect ingeschoten penalty en ik gun het die goser!
    Vind ik leuk
    Extightass +1580
    donderdag 21 september 2017 om 00:10
    Ze winnen tenminste, kunnen veel profclubs niet zeggen
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 00:13
    Empty
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:45]
    Vind ik leuk
    Recycle +1802
    donderdag 21 september 2017 om 00:16
    Esso in lveen doelwit van een aanslag? Je kunt daar weinig fout rijden. Je moet wel heel erg aan je stuur hangen wil je de stoep op rijden.
    Ik heb er niets van gehoord, van waar is heb je de info?
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 00:18
    Empty
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:48]
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 00:19
    Empty
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:45]
    Vind ik leuk
    Recycle +1802
    donderdag 21 september 2017 om 00:22
    Ik dacht dat je het over leidschenveen esso had. Dicht bij het stadion ook. Hoop dat het mee blijkt te vallen. Naar bericht
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 00:22
    empty
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:43]
    Vind ik leuk
    Recycle +1802
    donderdag 21 september 2017 om 00:26
    Je eigen ogen liegen niet. Neem aan dat hier onderzoek naar gedaan gaat worden. Dronken en dus verkeerde pedaal is een optie. Drugs in het spel. Alles is mogelijk en laten we vertrouwen op het feit dat de politie/recherche hun werk goed moeten doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 00:38
    Empty
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:44]
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 00:25
    empty
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:42]
    Vind ik leuk
    Recycle +1802
    donderdag 21 september 2017 om 00:32
    Ik zou je adviseren om morgen even een bezoekje te doen aan het politiebureau. Leg uit hoe jij het hebt ervaren. Het was niet niks zoals je het omschrijft.
    Laat je niet teveel opfokken door te gaan speculeren. Er is al genoeg narigheid om ons druk over te maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 00:36
    Empty
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:41]
    Vind ik leuk
    Recycle +1802
    donderdag 21 september 2017 om 00:39
    Komt goed gozer. Neem aan dat er politie ter plaatse kwam of in ieder geval een schaderapport opgemaakt is. Dan hebben ze altijd wat aan een getuige. Je zult niet de enige zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 00:14
    Het ook kansloos dat gezeik, iedereen weet toch dat kramer een spits is voor club uit de middel moot.
    Vind ik leuk
    HansVites +4410
    donderdag 21 september 2017 om 00:27
    Tuurlijk doet Gio dat goed hij zou wel een lul zijn als hij hem liet vallen, maar als je eerlijk bent die Kramer kan er geen kloten van.
    Vind ik leuk
    buddha +7698
    donderdag 21 september 2017 om 00:43
    kramer HELD
    Vind ik leuk
    Mike123 +366
    donderdag 21 september 2017 om 00:43
    Hij gaat deze antwoord niet bevragen!
    Vind ik leuk
    Mo +10831
    donderdag 21 september 2017 om 00:48
    Blijf het maar zeggen hij kan er heel erg weinig van
    Vind ik leuk
    Lusitano +232
    donderdag 21 september 2017 om 00:52
    Trainer dient ten alle tijde zijn spelers te beschermen of hij voldoet of niet. Anders ben je nooit meer betrouwbaar voor anderen. Dat weet iedereen! Als je dat niet begrijpt dan ben je niet geschikt ...Feedback dient altijd 1 op 1 te zijn en niet met derden.
    Vind ik leuk
    buddha +7698
    donderdag 21 september 2017 om 00:54
    stuur hem maar jullie kleine broertje. wij vangen hem wel op.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 01:21
    Wat of wie moet die er anders neerzetten dan?
    Breedte elftal is alleen nu eenmaal zo en hij is/was tweedespits
    Vind ik leuk
    Rafael +712
    donderdag 21 september 2017 om 06:05
    Voor wie moet hij anders kiezen dan. Dan ga je weer jongens neer zetten die geen spits zijn
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    donderdag 21 september 2017 om 09:49
    Voorin met snelheid en bewegelijkheid spelen is ook wel lekker hoor.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23730
    donderdag 21 september 2017 om 06:14
    Haal nou eens een fatsoenlijke spits in de winterstop man, dit kan echt niet meer.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    donderdag 21 september 2017 om 09:52
    Come to Feyenoord Teo!! ;-)
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23730
    donderdag 21 september 2017 om 12:11
    Zelfs een oma zou het beter doen in de spits.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    donderdag 21 september 2017 om 12:14
    Zelfs met 10 man waren jullie beter ;-)
    Vind ik leuk
    derksen +8310
    donderdag 21 september 2017 om 07:14
    Tjongejonge VP is het algehele kramer razzia of sjow?

    Heb niet hele wedstrijd gezien alleen samenvatting
    Maare ik heb kramer geen 100 procent kansen zien krijgen
    Ja een kopbal die net naast ging misschien maar voor de rest gewoon degelijk gespeeld
    Achterlijk gedoe de laatste 2 weken om die jongen!
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 07:16
    Gewoon hopen dat Nico snel weer terug is van zijn blessure. Tot die tijd niet zeiken op Kramer, hij kan er ook niet zo veel aan doen... wat er niet in zit, kan er ook niet uitkomen. Het is gewoon geen top spits. Niet nu ineens het systeem omgooien en dan straks met Nicolai weer terug naar het vertrouwde systeem.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 09:42
    Heb je wel zitten kijken gio. Hij leed talloze keren balverlies. Net als de rest vd voorhoede overigens. Was een dramatische pot maar je bent gelukkig wel door. Zaterdag moet het echt beter.
    Vind ik leuk
    Och jeh +1587
    donderdag 21 september 2017 om 09:48
    Ja tuurlijk, wie anders!
    Vind ik leuk
    Richard99 +23
    donderdag 21 september 2017 om 10:20
    Gio Gio is echt goed, doet geen gekke dingen, vind hem "gentleman" waardig .
    Of hij langs de lijn staat, of- met zijn spelers, journalisten - verslaggevers, altijd netjes staat hij klaar voor iedereen met respect. TOPTRAINER aan het worden dat is duidelijk, ik weet zeker dat KNVB samen met GULLIT / van BRONCKHORST de kar gaan trekken bij het Nederlands elftal, volgend jaar.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Appie53 +173
    donderdag 21 september 2017 om 11:34
    Dat gezeik over Kramer, steun je club eens op een positieve manier, zootje helden achter je toetsenbord, Kramer is Feijenoorder, de zeikers hier echt niet.
    Vind ik leuk
    ronnieb +352
    donderdag 21 september 2017 om 11:57
    Tegen Napoli echt 4-4-2 spelen met middenveld Ahmadi, vilhena, toornstra, amrabat en voorin Boetius en Berghuis
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Bronckhorst geprikkeld: "Ik ga daar geen antwoord op geven"