Van Bronckhorst geprikkeld: Ik ga daar geen antwoord op geven

Van Bronckhorst geprikkeld: "Ik ga daar geen antwoord op geven"

donderdag 21 september 2017 om 00:05

Giovanni van Bronckhorst is niet blij met de terugkerende vragen over Michiel Kramer. De bekritiseerde spits maakte woensdagavond in de bekerwedstrijd de 2-0 tegen ADO Den Haag, maar miste ook veel kansen.

Van Bronckhorst kan er weinig mee. "Ik kijk heel positief naar Michiel", zegt de Feyenoord-trainer desgevraagd tegen de NOS. "Hij heeft een aantal keren een kopkans gehad en in de tweede helft was hij steeds aanspeelbaar. Volgens mij heeft hij als aanspeelpunt geen bal verloren in de voet. Ik ben blij voor hem dat hij een goal maakt."

Als de NOS-verslaggever opnieuw vraagt naar Kramer, reageert Van Bronckhorst enigszins geprikkeld. "Ik ga daar geen antwoord op geven. Het is mijn speler. Ik vertrouw in Michiel, ik steun hem en probeer hem te verbeteren. Dat is het belangrijkste." Kramer kreeg tegen Manchester City, PSV en ADO een kans in de Feyenoord-spits vanwege het ontbreken van Nicolai Jörgensen. De topscorer van vorig seizoen heeft een hamstringblessure.

Poll

Is het terecht dat Van Bronckhorst voor Kramer blijft kiezen?

(1014 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 21 september 2017 om 00:09
doet ie goed gio.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:38
Walgelijk pfff tis dat het niet anders kan volgens het boekje van gio.
Maar dat kan het gewoon wel het elftal kan gewoon niet om hem heen spelen
Ze zijn teveel afhankelijk van hem en de lange hoge ballen .
Je ziet als ze voor hun eigen kansen gaan dat ze wel kunnen scoren .
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 06:16]
Vind ik leuk
djk1 +186
donderdag 21 september 2017 om 12:24
Natuurlijk is Jorgensen meevoetballend 2 klassen beter dan Kramer. Maar dat zegt meer over de naar eredivsiemaatstaven ongekende kwaliteit van Jorgensen dan over Kramer. Jorgensen is de beste spits van Nederland -ondanks dat hij op kutgras totaal niet uit de voeten kan! Bovendien past hij ook nog perfect bij dit Feyenoord. De rest van de voorhoede en de meeste middenvelders kunnen redelijk goed scoren maar veel minder goed een assist of pre-assist geven. En dat is juist de grootste kwaliteit van Jorgensen!
Kramer heeft gewoon de pech dat hij nauwelijks goede voorzetten krijgt. Als afmaker heeft hij absoluut kwaliteiten maar die kan hij in dit Feyenoord nauwelijks benutten. Hij past dus niet bij het elftal maar al die kritiek op hem is zwaar overdreven. Terecht dat Gio het voor hem opneemt en op zijn balvastheid en kopkracht wijst.

Neemt niet weg dat Gio ook wel eens het systeem zou kunnen omgooien naar 4-4-2. Of misschien Van der Heijden in de spits zou kunnen proberen. Dan mis je wat lengte maar je krijgt er meer meevoetballend vermogen voor terug. St Juste kan zijn plaats achterin overnemen.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 17:06
Van der Heijden in de spits :-0) hahaha ! Gekste opstelling ooit zou dat zijn :-0)
Dat Sint juste een goede basisplek begint te verdienen wordt ook gauw duidelijk ja je mist de snelheid achterin bij bal verlies
Vind ik leuk
peinke +437
donderdag 21 september 2017 om 11:46
Vind ik ook, maar het gekke is dat Amrabat hier ook weer iets over te zeggen heeft. En moet die dan ook niet gewoon z'n mond houden? Zeker als je Amrabat bent.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:10
Kramer pakt toch z'n doelpunt mee in een draak van een wedstrijd. Was gewoon een perfect ingeschoten penalty en ik gun het die goser!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:10
Ze winnen tenminste, kunnen veel profclubs niet zeggen
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:13
Empty
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:45]
Vind ik leuk
Recycle +1772
donderdag 21 september 2017 om 00:16
Esso in lveen doelwit van een aanslag? Je kunt daar weinig fout rijden. Je moet wel heel erg aan je stuur hangen wil je de stoep op rijden.
Ik heb er niets van gehoord, van waar is heb je de info?
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:18
Empty
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:48]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:19
Empty
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:45]
Vind ik leuk
Recycle +1772
donderdag 21 september 2017 om 00:22
Ik dacht dat je het over leidschenveen esso had. Dicht bij het stadion ook. Hoop dat het mee blijkt te vallen. Naar bericht
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:22
empty
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:43]
Vind ik leuk
Recycle +1772
donderdag 21 september 2017 om 00:26
Je eigen ogen liegen niet. Neem aan dat hier onderzoek naar gedaan gaat worden. Dronken en dus verkeerde pedaal is een optie. Drugs in het spel. Alles is mogelijk en laten we vertrouwen op het feit dat de politie/recherche hun werk goed moeten doen.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:38
Empty
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:44]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 06:56
Voor de nieuwsgierigen onder ons.
https://nieuwsopbeeld.nl/2017/09/21/flinke-ravage-na-een-ongeval-tussen-twee-voertuigen-korte-stadionweg-rotterdam/
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:26
Waar heb je het over?
Wie wat waar wanneer?
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:29
empty
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:43]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:31
Vast iemand met psychische problemen.
Of had hij een baard?
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:32
Empty
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:50]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:33
En een jurk?
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:34
Empty
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:44]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:45
Edit:
Ik neem aan dat ze goed gaan onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Loop je daar vaak langs? Want ik weet dat er op dat stuk vaak idioot hard wordt gereden.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:50]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:47
Empty
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 01:17]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:57
Als ik die foto's zie op die nieuwssite moet het inderdaad een keiharde klap geweest zijn. Begrijp best dat het even schrikken was. Reed hij op de verkeerde weghelft waardoor hij tegen die uitrijdende auto botste?

[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 01:04]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 01:02
Empty
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 07:19]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 01:13
Klinkt inderdaad heel vaag. Ik zou doen wat Recycle hierboven ook al voorstelde. Gelukkig is het maar bij 1 lichtgewonde gebleven.

Peace on earth! :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 01:14]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 01:17
Dankjewel voor de reacties sorry dat ik mensen hiermee lastig val maar ik schrik niet snel maar dit was toch een soort wakeupcall. Reed die auto daar niet weg waren er zeker doden gevallen dat raakt me het meeste zo dichtbij komt het dan
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 01:36
No worries! En als dat ook echt de bedoeling was lijkt het me vanwege al die factoren en getuigenverklaringen niet al te lastig om het ook aan te tonen. Mocht je het dwars blijven zitten zou ik ook daarvoor naar de politie stappen. Misschien dat ze je kunnen uitleggen hoe het heeft kunnen gebeuren.

Helaas leven we in een tijd waarbij je goed moet opletten, maar dan wel zonder angst. Dat is wat ze willen. Hoop dat je gauw over die schrik heen komt.
Vind ik leuk
Recycle +1772
donderdag 21 september 2017 om 00:36
Je omschrijft dat songfestivalfiguur. Ben de naam kwijt
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:39
Empty
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:45]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:39
Conchita Wurst was het
Vind ik leuk
Recycle +1772
donderdag 21 september 2017 om 00:39
Haha. Die inderdaad. Gevaarlijke figuren zijn dat
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:41
Met die naaldhakken blijft het gas vaak hangen.
Erg gevaarlijk!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:25
empty
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:42]
Vind ik leuk
Recycle +1772
donderdag 21 september 2017 om 00:32
Ik zou je adviseren om morgen even een bezoekje te doen aan het politiebureau. Leg uit hoe jij het hebt ervaren. Het was niet niks zoals je het omschrijft.
Laat je niet teveel opfokken door te gaan speculeren. Er is al genoeg narigheid om ons druk over te maken.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:36
Empty
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 00:41]
Vind ik leuk
Recycle +1772
donderdag 21 september 2017 om 00:39
Komt goed gozer. Neem aan dat er politie ter plaatse kwam of in ieder geval een schaderapport opgemaakt is. Dan hebben ze altijd wat aan een getuige. Je zult niet de enige zijn.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:14
Het ook kansloos dat gezeik, iedereen weet toch dat kramer een spits is voor club uit de middel moot.
Vind ik leuk
HansVites +1681
donderdag 21 september 2017 om 00:27
Tuurlijk doet Gio dat goed hij zou wel een lul zijn als hij hem liet vallen, maar als je eerlijk bent die Kramer kan er geen kloten van.
Vind ik leuk
buddha +4580
donderdag 21 september 2017 om 00:43
kramer HELD
Vind ik leuk
Mike123 +260
donderdag 21 september 2017 om 00:43
Hij gaat deze antwoord niet bevragen!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:50
Hoewel andersom, ook wel logisch is.
Vind ik leuk
Mo +6388
donderdag 21 september 2017 om 00:48
Blijf het maar zeggen hij kan er heel erg weinig van
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 00:52
Trainer dient ten alle tijde zijn spelers te beschermen of hij voldoet of niet. Anders ben je nooit meer betrouwbaar voor anderen. Dat weet iedereen! Als je dat niet begrijpt dan ben je niet geschikt ...Feedback dient altijd 1 op 1 te zijn en niet met derden.
Vind ik leuk
buddha +4580
donderdag 21 september 2017 om 00:54
stuur hem maar jullie kleine broertje. wij vangen hem wel op.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 01:21
Wat of wie moet die er anders neerzetten dan?
Breedte elftal is alleen nu eenmaal zo en hij is/was tweedespits
Vind ik leuk
Rafael +439
donderdag 21 september 2017 om 06:05
Voor wie moet hij anders kiezen dan. Dan ga je weer jongens neer zetten die geen spits zijn
Vind ik leuk
United FC +12499
donderdag 21 september 2017 om 09:49
Voorin met snelheid en bewegelijkheid spelen is ook wel lekker hoor.
Vind ik leuk
Teo Smith +12433
donderdag 21 september 2017 om 06:14
Haal nou eens een fatsoenlijke spits in de winterstop man, dit kan echt niet meer.
Vind ik leuk
United FC +12499
donderdag 21 september 2017 om 09:52
Come to Feyenoord Teo!! ;-)
Vind ik leuk
Teo Smith +12433
donderdag 21 september 2017 om 12:11
Zelfs een oma zou het beter doen in de spits.
Vind ik leuk
United FC +12499
donderdag 21 september 2017 om 12:14
Zelfs met 10 man waren jullie beter ;-)
Vind ik leuk
derksen +6303
donderdag 21 september 2017 om 07:14
Tjongejonge VP is het algehele kramer razzia of sjow?

Heb niet hele wedstrijd gezien alleen samenvatting
Maare ik heb kramer geen 100 procent kansen zien krijgen
Ja een kopbal die net naast ging misschien maar voor de rest gewoon degelijk gespeeld
Achterlijk gedoe de laatste 2 weken om die jongen!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 07:16
Gewoon hopen dat Nico snel weer terug is van zijn blessure. Tot die tijd niet zeiken op Kramer, hij kan er ook niet zo veel aan doen... wat er niet in zit, kan er ook niet uitkomen. Het is gewoon geen top spits. Niet nu ineens het systeem omgooien en dan straks met Nicolai weer terug naar het vertrouwde systeem.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 09:42
Heb je wel zitten kijken gio. Hij leed talloze keren balverlies. Net als de rest vd voorhoede overigens. Was een dramatische pot maar je bent gelukkig wel door. Zaterdag moet het echt beter.
Vind ik leuk
Och jeh +967
donderdag 21 september 2017 om 09:48
Ja tuurlijk, wie anders!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 10:20
Gio Gio is echt goed, doet geen gekke dingen, vind hem "gentleman" waardig .
Of hij langs de lijn staat, of- met zijn spelers, journalisten - verslaggevers, altijd netjes staat hij klaar voor iedereen met respect. TOPTRAINER aan het worden dat is duidelijk, ik weet zeker dat KNVB samen met GULLIT / van BRONCKHORST de kar gaan trekken bij het Nederlands elftal, volgend jaar.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 11:34
Dat gezeik over Kramer, steun je club eens op een positieve manier, zootje helden achter je toetsenbord, Kramer is Feijenoorder, de zeikers hier echt niet.
Vind ik leuk
ronnieb +181
donderdag 21 september 2017 om 11:57
Tegen Napoli echt 4-4-2 spelen met middenveld Ahmadi, vilhena, toornstra, amrabat en voorin Boetius en Berghuis
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Bronckhorst geprikkeld: "Ik ga daar geen antwoord op geven"