Onvergetelijke Ajax-avond: Je merkt in kleine dingetjes dat ze beter zijn

Onvergetelijke Ajax-avond: "Je merkt in kleine dingetjes dat ze beter zijn"

donderdag 21 september 2017 om 07:15

SVV Scheveningen verloor in de beker met 1-5 van Ajax, maar voor Barry Rog was het een onvergetelijke avond. Hij maakte het enige doelpunt van de amateurs tegen de topclub.

"Ik speel bij Scheveningen en dan als echte Scheveningse jongen tegen Ajax te scoren. Dat is hartstikke gaaf", zegt Rog tegen Omroep West. "Die bal kwam voor mijn voeten en ik dacht maar één ding: hij moet er gewoon in. En ik jaag hem erin. Hartstikke kicken!"

"Je weet je geen raad. Je maakt een goal, ik ren naar het publiek toe en ik maak een paar gebaren. Het is gewoon pure vreugde, pure blijdschap", aldus Rog, wiens familie in het stadion zat, op zijn vader na. "Hij moest vandaag gewoon vissen. Maar hij heeft FOX Sports, dus hij zat te kijken. Ik weet zeker dat hij hartstikke trots is."

Rog vond het wel jammer dat de derdedivisionist niet kon stunten. "Je merkt in kleine dingetjes dat ze (Ajax, red.) beter zijn. We hadden met z'n allen gehoopt op wondertje. Dat is niet gebeurd. Het resultaat is jammer, maar mijn avond kan eerlijk gezegd niet meer stuk."

Lees meer over:KNVB bekerAjax

Plaats een reactie

Beulen +940
donderdag 21 september 2017 om 07:21
Ik heb ook tegen Ajax gescoord! Waren wel de zaterdag amateurs.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:28
Ik ook met Fifa. Was door het dolle heen!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 10:50
Ook rennen door de straat en armgebaren???
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 12:13
Dat is niet misschien.
Ene hand een biertje andere hand een fakkel.
Applaus van de hele straat.
Dat moment vergeet je nooit meer!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 10:40
Deze gozer zegt het alsof het verschil het in de details zit...de kleine dingetjes....Nou, je zag het ook gewoon in het grote alles hoor.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 07:22
"In kleine dingetjes dat ze beter zijn"??Zo...laat staan als Scheveningen in hun doen waren dan hadden ze Ajax helemaal weg gespeeld!
Ajax speelde niet op zijn max en dit was een lekker potje om Dolberg zijn vertrouwen weer terug te vinden.
Niet groter maken dan het was!
Vind ik leuk
Spartan +2782
donderdag 21 september 2017 om 08:00
Laat die jongen lekker trots zijn joh. Is voor hem een hoogtepunt. Ik vind het ook wel de charme van bekervoetbal dat doodgewone amateurs zich mogen meten met profs.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:14
Tuurlijk mag hij trost zijn maar ook realistisch.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:34
Wel humor een visser die rog heet...;)
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:46
Wel erg jammer dat ze niet thuis mochten spelen. Nu was er veel te weinig sfeer.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 10:16
Ik schreeuw al sinds jaren hou die Barry Rog in de gaten. Scheveningen heeft zijn eigen Mbappe in de figuur van Rog. Deze man is beter dan welke spits dan ook: een kans en direct een goal. Wie doet het hem na ?
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 10:22
Een beetje heel veel beter
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Onvergetelijke Ajax-avond: "Je merkt in kleine dingetjes dat ze beter zijn"