Manchester United heeft zijn eigen Dembélé of Mbappé: Doet niets voor hen onder

Manchester United heeft zijn eigen Dembélé of Mbappé: "Doet niets voor hen onder"

donderdag 21 september 2017 om 08:01

Marcus Rashford doet helemaal niets onder voor supertalenten Ousmane Dembélé en Kylian Mbappé. Dat stelt analist en oud-speler van Manchester United Gary Neville na de 4-1 bekerzege van United op Burton.

Rashford scoorde tijdens dat duel twee keer en gaf ook een assist op Anthony Martial. "Iedereen looft Ousmane Dembélé en Kylian Mbappé, maar niemand praat over Rashford in dit land", zei Neville tegen Sky Sports. "Omdat hij een Engelsman is zeggen we: hij speelt op de linkerflank, hij is prima. Maar hij zit in dezelfde categorie als Dembélé en Mbappé, die ook op de vleugels spelen."

"Mensen zeggen dat Rashford als spits moet spelen, maar je kunt hem overal opstellen want zo goed is hij. Rashford zit in hetzelfde mandje als die twee, die spelers van 100 en 150 miljoen pond", vervolgt Neville. "Hij brak door onder Van Gaal en zette de wereld in vuur en vlam. In zijn tweede seizoen dacht iedereen dat hij niet zou spelen, maar hij stond er in iedere grote wedstrijd. Nu scoort hij ook nog vaak. Hij kan van asolute wereldklasse worden."

Poll

Is Rashford net zo goed als Dembélé en Mbappé?

(619 stemmen)

Plaats een reactie

Gavv +619
donderdag 21 september 2017 om 08:07
Groot gelijk. Hij doet het toch al maar voor het 3e seizoen op rij, in één van de beste en zeker fysiek zwaarste competitie ter wereld. Hij maakt er misschien wat minder en daardoor staat een Mbappé (ook wel terecht dan misschien) meer in de spotlights.. hij speelt dan ook wel in een competitie met veel meer concurrentie.

Grote toekomst als hij zo blijft verder doen !
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 08:08]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:31
Mbappé is echt wel beter. Rashford is vooral goed in onbelangrijke wedstrijden.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:34
hahahaha, Mbappe speelt alleen maar onbelangrijke wedstrijden in vergelijking met de premier league waar rashford in speelt.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 09:24
Zeker geen Champions League gekeken afgelopen seizoen.

En Rashford heeft afgelopen seizoen 5 goals gemaakt in 32 wedstrijden in de PL. Geweldig inderdaad.
Vind ik leuk
El Unicum +1569
donderdag 21 september 2017 om 11:30
Vorig seizoen inderdaad wat minder, had ook een terugval (erg zeg voor een toentertijd 18 jarig ventje) maar speelde voornamelijk op de vleugel en was de helft van de tijd invaller.

Maakte in zijn debuutseizoen 5 uit 11 wedstrijden. Heeft er inmiddels weer 3 gescoord in 6 wedstrijden. Is nog altijd maar 19 en speelt bijna niet op zijn vertrouwde positie in de spits.

Nee, Rashford is maar matig joh.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 11:41
Rashford is een goede speler en zeker een groot talent, dat is niet het punt. Mbappe is op dit moment gewoon verder. Mbappe is overigens pas 18.
Vind ik leuk
Guust +3826
donderdag 21 september 2017 om 10:15
Zou je toch wat vaker moeten kijken, hij speelt best vaak en goed.
Vind ik leuk
Gavv +619
donderdag 21 september 2017 om 10:23
Ieder zijn mening, maar ik denk dat de concurrentie voor Rashford vele malen groter is. 38 Wedstrijden tegen Chelsea, City, Tottenham, ... zelfs tegen pakweg Leicester of Stoke is toch wel een stukje moeilijker als tegen Lyon, Marseille, Guincamp of Toulouse.

Laat Rashford in Frankrijk spelen en zijn statistieken gaan een stuk de hoogte in.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 11:18
Of Stoke beter is dan Lyon of Marseille waag ik te betwijfelen maar vergelijk dan de statistieken van Mbappe in de Champions League vs. Rashford in de Europa League . Mbappe is gewoon een stuk verder.
Vind ik leuk
Gavv +619
donderdag 21 september 2017 om 13:38
Lyon of Marseille wil ik dan ook vergelijken met Chelsea of City en Leicester of Stoke eerder met Toulouse of Guingamp. In alle lagen van de competitie is de Engelse gewoon sterker en zwaarder.. Behalve dan aan de absolute top waar PSG minstens even goed is als de Engelse top, maar aangezien hij er nu zelf voor speelt heeft hij geen noemsenwaardige tegenstand in de Ligue 1 naar mijn mening.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 13:40]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 15:42
De Engelse competitie is zwaarder, dat ben ik wel met je eens.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:45
Ik zie wel degelijk een verschil tussen Mbappe en Rashford en Dembele.
Er zit een ruim jaar tussen in ontwikkeling.

Mbappe is technisch veel verfijnder en heeft net die x factor die hem ooit de beste voetballer op zal leveren.

Dembele is goed, Rashford is gelijk waardig maar Mbappe heeft die x factor en is ook nog de Benjamin van deze 3
Vind ik leuk
dhrwobo +9659
donderdag 21 september 2017 om 08:49
Nja.. Dembele is gewoon een beetje overschat. Goeie voetballer maar door de transfermarkt enorm gehyped en zeker geen 100 miljoen waard. Mbappe is wel echt een klasse apart, Rashford is ook absoluut Mbappé-waardig als je kijkt wat hij presteert en waar anderen voor gekocht worden.
Vind ik leuk
Bizzy +8600
donderdag 21 september 2017 om 09:09
Ga toch liever voor Paulo Dybala.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 09:07
Bijna net zo goed, behoort zeker tot de allergrootste talenten.
Vind ik leuk
Rafael +513
donderdag 21 september 2017 om 09:14
Rashford is zeker wel van dezelfde klasse. Heeft bij iedere debuut zowel als united als Engels nationaal elftal als beker en champions league direct gescoord. Dat wil wat zeggen voor een mannetje van zijn leeftijd. Mbappe scoort meer maar heeft ook zeker wel meer speelminuten op zijn naam. Maar dit zijn de toekomstige wereldvoetballer als ze zo door gaan
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 21 september 2017 om 09:24
En gary neville is natuurlijk de objectiviteit zelve.
En ex utd speler die het over een Engelse Utd speler heeft.
Dat zijn precies de ingrediënten voor een lekkere objectieve, nuchtere kijk op zaken.

Is hij al uitgeroepen tot de man die Engeland wereldkampioen gaat maken volgende zomer?
Vind ik leuk
Truth +2777
donderdag 21 september 2017 om 10:45
Zeer flauwe en kinderachtige reactie
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 09:36
In mijn ogen doet Martial ook niet onder voor Mbappe, Dembele of Rashford. Voor mij ook potentiële goudenbal winnaar.
Vind ik leuk
Mo +8807
donderdag 21 september 2017 om 09:41
Heeft hij volkomen gelijk in geweldige speler die Rashford
Vind ik leuk
wijze man +1465
donderdag 21 september 2017 om 09:48
Zeker als Dembele
Vind ik leuk
Vidar +704
donderdag 21 september 2017 om 10:03
Persoonlijk vind ik dat Rashford verder is dan Mbappe en zeker Dembele. Rashford laat al 3 seizoenen zijn talenten zien en hij wordt alleen maar beter. Granted Mbappe ziet er technisch ietjes beter uit dan Rashford, maar ik wil zien hoe/of hij zich dit seizoen staande weet te houden. Dembele heeft in mijn optiek nog te weinig laten zien, en kijken hoe hij terugkomt van zijn blessure.
Vind ik leuk
United FC +12744
donderdag 21 september 2017 om 10:31
Gaat ook zeker een grote worden! Geweldig talent!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 15:24
Jawel daar zit echt nog een groot verschil tussen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Manchester United heeft zijn eigen Dembélé of Mbappé: "Doet niets voor hen onder"