Een wedstrijd bij kaarslicht en op vloerbedekking. Dat veld was lachwekkend

"Een wedstrijd bij kaarslicht en op vloerbedekking. Dat veld was lachwekkend"

donderdag 21 september 2017 om 08:15

Het geplaagde FC Twente boekte woensdagavond alweer de tweede overwinning op rij. Nadat de Tukkers zondag over FC Utrecht heen walsten (4-0) werd de bekerwedstrijd tegen de amateurs van ONS Neek met 1-3 gewonnen.

FC Twente liet in Sneek niet zijn beste spel zien. "Maar dat was gezien de omstandigheden wel erg lastig. Het was een wedstrijd bij kaarslicht en op vloerbedekking", aldus trainer René Hake in gesprek met FOX Sports. "Dat veld was lachwekkend. Die jongens van ONS zeiden ook dat ze hier niet eens op trainden. Dat de KNVB zo'n veld goedkeurt, is wel heel bijzonder hoor."

Voor Hake viel er dus weinig te genieten. "Behalve het doelpunt van Michael Liendl. Die was fraai. En de treffer van ONS Sneek, die zat er ook goed in." Verder is de oefenmeester vooral blij dat hij met FC Twente een ronde verder is. "Een degelijke overwinning, zonder goed te spelen."

Plaats een reactie

Aal +15520
donderdag 21 september 2017 om 08:18
Hij praat wel anders als ie in Venlo is geweest...
Vind ik leuk
Roekoe +4394
donderdag 21 september 2017 om 08:35
De KNVB heeft zelfs met boetes gedreigt voor dit veld. Het is echt een drama als k de verhalen mag geloven. Nog slechter dan in Venlo
Vind ik leuk
Guust +3827
donderdag 21 september 2017 om 10:18
Dat ken haast niet zou je zeggen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 15:37
Dat veld scheen/schijnt al jaren niet goed te zijn geweest en nu ineens wel? Tja, als het machtige Ajax of zo er kwam spelen was het anders. Maar dit keer was het maar FC Twente..
Vind ik leuk
HanV +2231
donderdag 21 september 2017 om 09:09
Dat veld in Venlo is gloednieuw, er zaten alleen teveel korrels in. Dit veld in Sneek is 10 jaar oud, het is versleten en beschadigd.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 11:56
Ik kan me nog herinneren dat ik als klein ventje tegen ONS speelde. Was toen ook altijd drama qua veld, maar dat was het 2e of 3e veld want het hoofdveld was alleen voor het eerste (nu blijkt waarom).
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 21 september 2017 om 09:21
Als ik me goed herinner was er een identiek verhaal vorig jaar over dat veld in Sneek.
Dat van VVV is bagger maar in Sneek ligt dus een versleten mat.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 11:58
Zolang de spelers er maar geen blessures hebben opgelopen..
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 15:37
En zo is het Rafael!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Een wedstrijd bij kaarslicht en op vloerbedekking. Dat veld was lachwekkend"