'Na PSV graag Feyenoord-thuis. Ik heb nog wat recht te zetten tegen ze...'

'Na PSV graag Feyenoord-thuis. Ik heb nog wat recht te zetten tegen ze...'

donderdag 21 september 2017 om 08:26

Sander Duits nam vorig seizoen afscheid van het profvoetbal door met Go Ahead Eagles uit de Eredivisie te degraderen. De middenvelder neemt het donderdagavond echter op tegen PSV, dat bij zijn nieuwe club SDC Putten op bezoek komt.

"Voor mij is een wedstrijd tegen een topclub als PSV nog heel speciaal. Alleen is het nu als amateur", laat de 34-jarige middenvelder weten aan De Telegraaf. "We moeten vooral genieten. Voor veel jongens is dit het duel van hun leven. Mensen zullen zeggen dat er in voetbal altijd kansen zijn, maar dan moeten wij wel op ons allerbest spelen en PSV heel slecht. Als we er maar niet af gaan met een nulletje of tien."

"Weet je, we hadden ook Telstar of FC Oss kunnen loten. Dan verlies je waarschijnlijk ook", vult de routinier aan in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Dan is PSV natuurlijk veel mooier. Ook financieel. Dankzij deze bekerpot weten we nu al dat we in de winter wéér op trainingskamp kunnen, vier dagen naar Torremolinos." Duits blikt alvast glimlachend voor uit op de volgende bekerronde. "Dan graag Feyenoord-thuis. Ik heb nog wat recht te zetten tegen ze, na die 8-0 nederlaag met Go Ahead Eagles van afgelopen seizoen..."

Lees ook: Nieuwe strategie na monsteroverwinning Feyenoord: 'Geen open huis tegen PSV'

Plaats een reactie

donderdag 21 september 2017 om 08:30
Sandertje mag altijd naar de kuip komen, maar als hij slim is koopt hij dan gewoon een kaartje en blijft hij van het veld af
Vind ik leuk
Mad Max +5863
donderdag 21 september 2017 om 08:37
Haha, inderdaad. Maar wel een gouden gozer lijkt me dit. Lekker op "trainingskamp" in Torremolinos. Goudgele pretcilinders trainen ja.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:46
Dat klinkt als een geslaagd trainingskamp
Vind ik leuk
Fredsjhe +2398
donderdag 21 september 2017 om 08:46
En geloof me, dan kan Sander wel. ;)
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 09:45
Oh wacht, nu snap ik waarom Cocu deze wedstrijd UITERST serieus neemt.....Sander Duits speelt in die ploeg!!
Vind ik leuk
HJR +4136
donderdag 21 september 2017 om 09:49
Dat doet Cocu niet! Die riep dat voor de spelers van SDC dit de enige keer is dat ze tegen een topclub spelen.
Sander Duits dus al sowieso niet en SDC speelde al tegen Feyenoord in de voorbereiding.
Cocu is totaal niet op de hoogte ;).
Wat ook niet hoeft lijkt mij, want ze zullen makkelijk winnen.
Cocu wil gewoon graag op trainingskamp in Putten, de parel van de Veluwe!!! ;)
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 12:24
Ermelo is toch net ietsje mooier vind ik :P
Vind ik leuk
HJR +4136
donderdag 21 september 2017 om 13:53
Ach ja niet iedereen heeft een goede smaak natuurlijk ;).
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 14:12
Het is altijd beter dan in Sneuwolde :P
Vind ik leuk
HJR +4136
donderdag 21 september 2017 om 15:04
Haha das waar!
Vind ik leuk
HanV +1835
donderdag 21 september 2017 om 10:00
En zijn broer ook.
Vind ik leuk
Aal +14049
donderdag 21 september 2017 om 08:30
Hij heeft gelijk..... beter een topclub loten dan een laagvlieger Jupiler League. Levert Putten vast een leuke recette op!

Een stunt kan altijd, maar die kans is minder dan een procent.
(Maar zie.... Vitesse overkwam t ook gister)............helaas..........
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:43
Menig hoofdklasser speelt beter voetbal dan clubs onderin de Jupiler league.
Maw je hebt als eredivisie club makkelijker tegen helmond sport als tegen een goeddraaiende hoofdklasser
Vind ik leuk
Pec010 +362
donderdag 21 september 2017 om 09:29
Jupiler league, tweede klasse, derde klasse en dan pas hoofdklasse. Lijkt me dus niet
Vind ik leuk
HJR +4136
donderdag 21 september 2017 om 09:46
Swift is ook een hoofdklasser toch?
Vind ik leuk
Pec010 +362
donderdag 21 september 2017 om 09:53
Klopt, ze kunnen ook wel winnen. Het is alleen onzin om te stellen dat menig hoofdklasser beter is dan de onderkant van de Jupiler.
Vind ik leuk
Teo Smith +12433
donderdag 21 september 2017 om 08:32
Go putten!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 11:08
sta je op de golfcourse?
Vind ik leuk
Teo Smith +12433
donderdag 21 september 2017 om 12:10
Was het maar zo'n feest. Footgolf.
Vind ik leuk
Roekoe +4419
donderdag 21 september 2017 om 08:33
Hij heeft dit jaar ook al met 10-1 verloren van Feyenoord dus die 8-0 valt wel mee
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:42
Feyenoord loot liever een ere divisieclub. Dat zijn we zo gewend geraakt. Anders valt t zo tegen.
Vind ik leuk
Roekoe +4419
donderdag 21 september 2017 om 08:47
Vergeet er niet bij te zeggen thuis. Want wij spelen vals we krijgen alleen maar thuis potjes:(
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:51
Ach zolang je maar thuis speelt toch.
Vind ik leuk
Guust +3600
donderdag 21 september 2017 om 10:12
Ah PSV was ook al een gewonnen wedstrijd, en zie daar, kan raar lopen Wim. Maar doet je PC het weer goed? :-)
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 10:13]
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 15:29
Jij wilt mij zeker weer proberen chagerijnig te krijgen hè? Dat lukt je lekker toch niet meer. Haha.
Vind ik leuk
United FC +12499
donderdag 21 september 2017 om 16:26
Ben jij toevallig John de Bever?
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 16:36
Die man die zo verschrikkelijk goed kan zingen en heel erg knap en rijk is?

Nee.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:51
"Weet je, we hadden ook Telstar of FC Oss kunnen loten. Dan verlies je waarschijnlijk ook", vult de routinier aan in gesprek met het Algemeen Dagblad.

VVSB - Telstar 4-1 (VVSB met 10 man bij een 0-1 stand)

Denk best dat jullie kans hadden gehad Sander :')
Vind ik leuk
DubRtd +13567
donderdag 21 september 2017 om 09:13
Ja.... 888 heeft over 6,5 goals voor 5.4x mijn inzet.
Wilde ik maar wel even wat op inzetten.
Als PSV er geen 7 inschiet is het een afgang.
Vind ik leuk
Rafael +439
donderdag 21 september 2017 om 09:18
Lekkere instelling. Zeker niet naar Vitesse gekeken
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 09:34
Psv die als zondag speelt kan zo nog een vrije dag extra dit seizoen krijgen
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 11:09
als psv zo speelt als in de eerste helft tegen feijenoord is het voor rust beslist.
Vind ik leuk
HJR +4136
donderdag 21 september 2017 om 09:41
Deze gaat SDC gewoon winnen ;). Speciaal een dag eerder vakantie genomen terug naar NL. Altijd leuk je 'eigen' team te zien winnen van PSV.

Cocu liet eerder in de week al zien, niet goed op de hoogte te zijn van de geschiedenis van SDC: 'onderschatting'

Slechts één club bestaat er, in heel Nederland, daar wij hebben allen ons hart verband. Kom blauw witte leeuwen zingt allen nu mee, lang leve voor eeuwig ons SDC!!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 09:41]
Vind ik leuk
Fredsjhe +2398
donderdag 21 september 2017 om 09:47
Misschien zie ik je vanavond wel...

"We are blue, we are white, we are Puttens dynamite, lalalala lalala lala"

Vind ik leuk
John M. +2889
donderdag 21 september 2017 om 10:07
Je hebt een leuk avatar. Ik dacht eerst dat er een vlek op mijn scherm zat.
Vind ik leuk
Johan.l +3742
donderdag 21 september 2017 om 15:43
En het kunstgras vervangen mogen wij betalen?
Vind ik leuk
5by5 +485
donderdag 21 september 2017 om 17:16
Feyenoord zal voor de volgende ronde gewoon weer een eredivisie club treffen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Na PSV graag Feyenoord-thuis. Ik heb nog wat recht te zetten tegen ze...'