Moeilijke start voor PSV-huurling: 'Ik ben een geboren vrachtwagenchauffeur'

Moeilijke start voor PSV-huurling: 'Ik ben een geboren vrachtwagenchauffeur'

donderdag 21 september 2017 om 11:22

Hidde Jurjus heeft absoluut geen spijt van zijn keuze om PSV op huurbasis te verruilen voor Roda JC. Waar de Limburgers stijf onderaan staan in de Eredivisie, wonnen de Eindhovenaren afgelopen weekend de topper tegen Feyenoord.

"Daar had ik zelf niet gespeeld, dus dat is een heel ander verhaal", reageert Jurjus tegen Voetbal Inside. "Ik ben heel blij dat het met PSV goed gaat. Het zijn gasten waar ik een heel jaar mee getraind heb en waar ik nog steeds contact mee heb. Buiten dat ben ik ook nog steeds heel blij dat ik bij Roda ben. Wij moeten hier heel hard aan het werk."

Roda staat na vijf duels nog met lege handen. Toch twijfelt Jurjus er niet aan dat hij een goede stap heeft gemaakt. "Natuurlijk is het klote dat wij zo beginnen. Dat hoef ik niemand uit te leggen. En natuurlijk baal ik wel, ik ben er echt ziek van. De laatste weken als je telkens verliest kom je net iets zuurder thuis. Dan is de kunst om je kop erbij te houden."

Ondanks alles beginnen de autoritjes naar de club niet langer aan te voelen, aldus Jurjus. "Ik denk dat ik een geboren vrachtwagenchauffeur ben, omdat ik het zo lekker vind."

Plaats een reactie

donderdag 21 september 2017 om 11:29
Henk Jurjus Wijngaard
Vind ik leuk
United FC +12499
donderdag 21 september 2017 om 11:37
Met de vlam in de pijp..
Vind ik leuk
Bizzy +5783
donderdag 21 september 2017 om 11:42
De verloren zoon van ...
Vind ik leuk
Leffe +804
donderdag 21 september 2017 om 11:35
Ga je lekker met die reserve-feijnoorder spelen.,,ben bang dat je nooit meer in beeld komt bij een topclub!!
Vind ik leuk
Woudo +4616
donderdag 21 september 2017 om 12:25
Ik ben bang dat jij met jouw iq ook nooit in aanmerking komt voor een topbaan.
Vind ik leuk
Guusman +1451
donderdag 21 september 2017 om 15:10
Of juist wel.
Als je maar wel goed kan likken dan ;)
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 12:46
Hij gaat nog steeds met plezier naar het werk.
Vind ik leuk
Teo Smith +12433
donderdag 21 september 2017 om 13:03
Heerlijk 5 wedstrijden 0 punten.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 13:21
Er zijn erbij die beter vrachtwagen chauffeur kunnen worden in plaats van voetballer.
Vind ik leuk
Rodapaus +1992
donderdag 21 september 2017 om 13:40
Is eindelijk het lek boven water? Een vrachtwagenchauffer bij Roda? We hebben potverdorie een buschauffeur nodig. Wie gaat anders de bekende bus parkeren.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 16:20
Een vrachtwagen werkt toch ook wel? ;)
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 14:13