Van Gaal toch onsterfelijk bij United-fans door transfer: 'Eeuwig dankbaar'

    Van Gaal toch onsterfelijk bij United-fans door transfer: 'Eeuwig dankbaar'

    donderdag 21 september 2017 om 13:29

    Na de League Cup-wedstrijd van Manchester United tegen Burton (4-1) viel de naam van voormalig manager Louis van Gaal opeens vaak onder de United-fans. Marcus Rashford en Anthony Martial waren de absolute uitblinkers bij de thuisploeg en Van Gaal kreeg daar de credits voor.

    De ruim een jaar geleden ontslagen oefenmeester liet Rashford (twee goals en een assist tegen Burton) doorstromen naar het eerste elftal en kocht Martial (een goal tegen Burton) van AS Monaco op jonge leeftijd. Daar wordt hij, ondanks zijn weinig succesvolle verblijf op Old Trafford, nu voor op handen gedragen.

    Plaats een reactie

    Bengelino +10149
    donderdag 21 september 2017 om 13:33
    Louis prachtvent
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 13:34
    Ik denk dat Truus zei; hee Louis, je moet die jongen van Monaco halen. Alle credits naar Truus
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81733
    donderdag 21 september 2017 om 13:41
    Louis is de spreekbuis/marionet van Truus.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81733
    donderdag 21 september 2017 om 13:40
    Louis heeft altijd al oog voor talent gehad, eeuwig zonde dat hij ermee kapt.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 13:44
    iniesta..puypl..xavi..valdes..
    müller..badstuber..alaba..kroos..
    etc..etc..deze spelers zijn LVG nog altijd dankbaar voor hun debuut..En dan noem ik ajax niet eens..
    Vind ik leuk
    RWMD +120
    donderdag 21 september 2017 om 14:07
    Hopelijk komt Van Gaal nog eens bij die KNVB in welke rol dan ook.
    Vind ik leuk
    badeend. +1245
    donderdag 21 september 2017 om 14:24
    laat van gaal trainers opleiden, kan iedereen tegen hem opkijken en luisteren naar hem zoals hij het graag heeft! ik denk echt dat dat de reddingsboei van het nederlands voetbal kan zijn.
    Vind ik leuk
    Mari +5582
    donderdag 21 september 2017 om 14:12
    Als je iets tot je beschikking hebt (en hebt gekocht) moet je er ook iets mee kunnen doen.
    Ik heb gereedschap gekocht en gekregen: geen idee wat ik er mee aan moet.
    Dit zegt toch iets over mij en niet over het gereedschap?!
    Vind ik leuk
    inimini +2089
    donderdag 21 september 2017 om 14:26
    Juist want van Gaal heeft geen enkel idee wat hij met zijn materiaal moet doen... Dan begrijp je er niet veel van.

    Kijk alleen al naar het NL elftal waarmee hij de halve finale heeft bereikt.
    Vind ik leuk
    Mari +5582
    donderdag 21 september 2017 om 19:08
    Met heel veel mazzel en afzichtelijk.spel
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 19:09]
    Vind ik leuk
    stratumseind +139080
    donderdag 21 september 2017 om 14:29
    als louietje dit leest zit ie weer achter truus aan.....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 14:58]
    Vind ik leuk
    Truth +2905
    donderdag 21 september 2017 om 14:41
    Ja ja louis is hem zelf gaan scouten en heeft er zelf voor betaald !
    United heeft niks te danken aan hem behalve 2 verloren jaren met enorm kutvoetbal
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 15:52
    United legend pfff de 2 jaar onder lvg waren verschrikkelijk om te zien.nu mourinho dr zit weiger ik united te kijken zelfs
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22152
    donderdag 21 september 2017 om 16:44
    Mooi. Respect voor een echte vakman.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 17:14
    De mooiste transfer was Schweinsteiger, wat een legende, jammer dat spelers als Carrick en Fellaini of Herrera daar de voorkeur kregen
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1055
    donderdag 21 september 2017 om 21:34
    Laat Louis de boel bij Ajax maar eens opschudden.
    Prima algemeen directeur, MET uitstraling.
    Kan flappie Sar keeperstrainer worden, vind Onana geweldig.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Gaal toch onsterfelijk bij United-fans door transfer: 'Eeuwig dankbaar'