Veltman graaft in geheugen: De laatste keer was onder Frank de Boer

    Veltman graaft in geheugen: "De laatste keer was onder Frank de Boer"

    donderdag 21 september 2017 om 17:52

    Joël Veltman heeft geen idee waarom Ajax stroef voor de dag kwam tegen SVV Scheveningen. De Amsterdammers wonnen weliswaar met 1-5, maar het kwaliteitsverschil was niet altijd te zien.

    "Dit soort wedstrijden moet je gewoon winnen. Simpel. Plichtmatig? Dat kun je op een of andere manier niet tegenhouden", zegt Veltman tegen AT5. "Ik zag net dat Swift gewoon van Vitesse wint. Als een eredivisionist tegen een amateurclub speelt, weet je gewoon dat je met grote cijfers moet winnen. Dan moet je met 5, 6-0 winnen als het niet meer is. Het is wachten op een snelle goal, maar zij stonden allemaal op de zestien. Dat is af en toe lastig."

    Pas in de tweede helft liep Ajax uit op de amateurs. Veltman: "Dit is een wedstrijd die je simpel moet winnen. Als je 10-0 wint, had je 15-0 moeten winnen. Zo is dat natuurlijk ook", doelt Veltman op de verwachtingen van het publiek.

    Tegen Scheveningen stond Veltman op zijn oude vertrouwde plek in het hart van de defensie. "Het is wel de plek waar ik het liefste speel. Iedereen weet dat. Het was wel even wennen, de laatste keer was onder Frank de Boer."

    Plaats een reactie

    Senn +5137
    donderdag 21 september 2017 om 17:56
    Ja ja we gaan door met de onzin...


    Geen nieuws is ook nieuws
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 17:56]
    Vind ik leuk
    rik.bless +174
    donderdag 21 september 2017 om 17:59
    Nee, je verwacht dat zo'n wedstrijd hoop zal geven voor het vervolg en dat deed het niet helemaal. Als je ziet hoe traag en van een enorm amateur niveau de spelers van Scheveningen zijn, het is ze niet kwalijk te nemen, verwacht je en geen tegengoal en een Ajax dat heel goed kan combineren. Dit geeft (nog) geen hoop. Daarbij komt Veltman tekort om centraal achterin te spelen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 18:01]
    Vind ik leuk
    Robbie 0346 +2472
    donderdag 21 september 2017 om 18:53
    veltman komt zoiezo te kort vind ik
    hij had maar wat moeite gister en dan heb je nog die domme overtredingen van hem
    Vind ik leuk
    Vakkie D +685
    donderdag 21 september 2017 om 18:13
    Het is hier altijd het mysterie 'wat was de vraag'. Ik dacht hier dat de vraag zou zijn wanneer hij voor het laatst een echt goede wedstrijd speelde
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14015
    donderdag 21 september 2017 om 18:20
    Dat zou suggereren dat hij die ooit speelde.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +685
    donderdag 21 september 2017 om 19:40
    Ik ben goedhartig, en bedenk je wel, je speelt niet in het 1e van ajax als je niet kan voetballen! Maar ik vind dat ajax zou moeten streven naar een ander niveau
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 20:24
    Younes speelt er ook en hij kan NIET voetballen.
    Vind ik leuk
    King080 +167
    donderdag 21 september 2017 om 18:46
    Zijn beste plek is de reserve bank
    Vind ik leuk
    Robbie 0346 +2472
    donderdag 21 september 2017 om 18:54
    tribune*
    Vind ik leuk
    Johan.l +4145
    donderdag 21 september 2017 om 19:03
    Er zijn er hier toch een hoop die echt geen bal van het spelletje snapen
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 19:25
    Ik snap, jij snapt, zij snapen? ;-)
    Vind ik leuk
    Robbie 0346 +2472
    donderdag 21 september 2017 om 19:38
    veltman ook niet hehe
    Vind ik leuk
    Nosje +1465
    donderdag 21 september 2017 om 19:39
    Ik dacht dat het over zijn laatste foutloze wedstrijd ging.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1055
    donderdag 21 september 2017 om 19:51
    Kan hij na de winterstop weer samen met Frank, Hennie en Dennis over gaan praten.
    Vind ik leuk
    furgist +1399
    donderdag 21 september 2017 om 20:45
    Ik ben bang dat het stroeve pas weg gaat uit de ploeg, wanneer bepaalde spelers structureel worden weggelaten..
    Vind ik leuk
    El Cazador +4753
    donderdag 21 september 2017 om 22:15
    Ook hier weer een 3-tonig (tatutata), alle notoire zeikers voorop zijn weer uitgerukt!!!! Snel scoren over de rug van Joël Veltman.
    Dames het tijdperk Tete is echt voorbij!!!!!
    Vind ik leuk
    myrthewit +1473
    donderdag 21 september 2017 om 23:40
    Komt mogelijk ook door de andere samenstelling in het elftal. Wober voor het eerst, Orejuela voor het eerst in het eerste, Eiting voor de tweede keer, Siem weer voor het eerst sinds zijn terugkomst enz. Meestal moet een team een beetje op elkaar ingespeeld raken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Veltman graaft in geheugen: "De laatste keer was onder Frank de Boer"