Teruggekeerde Maher maakt 'hele goede indruk' op Cocu: Een lastig parket

    Teruggekeerde Maher maakt 'hele goede indruk' op Cocu: "Een lastig parket"

    donderdag 21 september 2017 om 20:35

    Adam Maher maakt een 'hele goede indruk' en daarom is de middenvelder door Phillip Cocu beloond met een basisplaats in de KNVB Beker. Donderdagavond mag de middenvelder in actie komen tegen SDC Putten. 

    "Hij maakt een hele goede indruk. Op de training laat hij het elke dag zien", aldus Cocu voor de camera van FOX Sports. "Het is iemand die in een heel lastig parket heeft gezeten, maar zich wel heel goed heeft opgesteld. Ik vind dat hij het verdient, omdat hij het laat zien op de trainingen."

    "Daar baseer ik mijn keuzes op", vervolgt de coach. "In de top moet je het afdwingen, vind ik. En jongens die dat doen, die krijgen ook de kans."

    Het is meer dan 500 dagen geleden dat Maher voor de laatste keer in actie kwam tijdens een officieel duel van PSV 1. 

    Poll

    Heeft Cocu te snel afscheid genomen van Maher?

    (697 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 21 september 2017 om 20:40
    Tja, als je het niet meer weet, prakkiseer je wat.

    Vind ik leuk
    Werner1913 +6221
    donderdag 21 september 2017 om 20:43
    Lul niet. Azijn weer in de aanbieding vandaag?

    Edit: 0-1 Maher ;-)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 20:52]
    Vind ik leuk
    stratumseind +139408
    donderdag 21 september 2017 om 21:44
    Is dit jan of chiel?
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 20:40
    Oh? Verrassend wel... Ik hoop dat ie er 3 binnen schiet en terug is op het niveau waar hij hoort. Zou mooi zijn voor die gast als ie nu de revelatie van PSV wordt dit seizoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 21:02
    Ik vond het die paar wedstrijden al heel raar dat als pereiro eruit gaat dat hij niet erin komt. Zou ik een logische wissel vinden gezien wat er anders erin komt.
    Vind ik leuk
    GaoYao +5062
    vrijdag 22 september 2017 om 05:17
    Cocu houdt toch vast aan zijn vaste 11 en aan het begin van het seizoen staat mij er iets van bij dat Maher daar niet in voor komt...
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +9885
    donderdag 21 september 2017 om 21:28
    En dan transfervrij de deur uitloopt.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 21:35
    Is dit zijn laatste contractjaar? Hehe, dan zal je zien dat hij weer zal bloeien en hij gratis de deur uitloopt inderdaad.
    Snap niet dat hij zolang bij PSV is gebleven omdat hij nooit speelde.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +9885
    donderdag 21 september 2017 om 21:46
    Volgens mij wel ja. Het 1e seizoen en in het begin van zijn 2e speelde hij nog wel regelmatig. Toen een tijdje jong PSV, vorig seizoen verhuurd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 21:49]
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10843
    donderdag 21 september 2017 om 20:41
    Goede voetballer en veel te snel afgeschreven, vind ik..
    Vind ik leuk
    MeAgain +5176
    donderdag 21 september 2017 om 20:44
    Hoeveel wedstrijden moet hij spelen dan voor je een speler kan afschrijven?

    Dan hebben jullie je Duitse verdediger ook wel heel snel afgeschreven vind je niet?
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10843
    donderdag 21 september 2017 om 20:47
    In de basis is Maher toch 10x beter, en vooral sneller dan ..... ( ik kan serieus even niet op zijn naam komen)
    Vind ik leuk
    Bertus +4185
    donderdag 21 september 2017 om 20:48
    Je bedoelt Pereiro?
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10843
    donderdag 21 september 2017 om 20:51
    Hahahahaa, nee die Duitse verdediger die 1 seizoen bij ons heeft gespeeld.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 20:42
    Ongelovelijk. Maher zal ook wel lachen achter cocu zijn rug.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11144
    donderdag 21 september 2017 om 20:42
    Apart dat hij dan nooit de kans krijgt in de eredivisie
    Vind ik leuk
    Bertus +4185
    donderdag 21 september 2017 om 20:48
    Daar komt dan misschien ook nog verandering in, het seizoen is nog heel lang, hij is contractspeler dus je weet maar nooit.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11144
    vrijdag 22 september 2017 om 08:17
    Oké, maar als hij het zo laat zien, dan had je die beloning toch al wel verwacht via een invalbeurt ofzo
    Vind ik leuk
    Bertus +4185
    vrijdag 22 september 2017 om 12:46
    We zijn de Maher van 2 jaar geleden nog niet vergeten. Ongeïnspireerd rond lopen en alles op 80% af denken te kunnen.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11144
    zaterdag 23 september 2017 om 09:44
    Dat heeft toch niks met nu te maken? Locadia staat er toch ook nog steeds in en ook Willems was doorgaans basisklant.
    Vind ik leuk
    Bertus +4185
    zaterdag 23 september 2017 om 10:28
    Ben ik met je eens en ook daar stoor ik me kapot aan. Locadia die zich vergelijkt met van Nistelrooij en Willems die vorig jaar Monaco nog beneden zijn niveau vond. Laat iemand die gasten eens keihard tegen hun zak trappen en maak ze eens duidelijk dat ze nog helemaal niks bewezen hebben. Het is gewoon een mentaliteitsprobleem en we hebben een coach die daar niet hard genoeg tegen op treed. Met iemand als van Bommel zou het al heel anders lopen.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11144
    zondag 24 september 2017 om 09:16
    Weet je niet. Hij was als speler zo, maar dat houdt niet in dat hij ook als coach zo is
    Vind ik leuk
    MeAgain +5176
    donderdag 21 september 2017 om 20:42
    Maher moet gewoon verkocht worden. Hij valt helemaal niet op tussen de jeugd, wat heeft hij nou laten zien?
    Stel dan donyell malen op.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15633
    donderdag 21 september 2017 om 20:44
    Waarom zou je een spits op het middenveld zetten?
    Vind ik leuk
    MeAgain +5176
    donderdag 21 september 2017 om 21:31
    Donyell kan ook als vleugelspits als vervanger voor Lozano.
    Sorry maar ik bedoel dat ik maher niet geweldig vind al schiet hij de bal mooi binnen.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15633
    donderdag 21 september 2017 om 21:50
    Ik zie ook liever iemand anders daar staan maar niet Malen.
    Vind ik leuk
    MeAgain +5176
    donderdag 21 september 2017 om 22:26
    Vind je malen niks?
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15633
    donderdag 21 september 2017 om 22:33
    Ik vind Malen geen middenvelder. En bovendien heeft hij in zijn tijd bij Arsenal niet veel laten zien.
    Vind ik leuk
    MeAgain +5176
    donderdag 21 september 2017 om 22:41
    Alsjeblieft zeg, dit meen je niet?
    Of praat je over het eerste van Arsenal?
    Donyell is de beste speler die er in de jeugd rond loopt. Als Cocu deze jongen laat spelen en de kans gaat geven gaat hij psv nog miljoenen opleveren.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15633
    donderdag 21 september 2017 om 22:55
    Heb je hem gezien bij Arsenal? Denk het niet anders zou je dit niet zeggen.

    Waarom denk je dat ze hem zo makkelijk lieten gaan omdat hij geen potten kon breken en bijna nooit speelde.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8085
    donderdag 21 september 2017 om 20:52
    Fijn intikkertje
    Vind ik leuk
    furgist +1398
    donderdag 21 september 2017 om 20:57
    hij is nooit een slechte speler geweest, integendeel,zat tussen de oren niet goed
    Vind ik leuk
    Jordanees +8736
    donderdag 21 september 2017 om 21:01
    Kwam en komt handelingssnelheid tekort, voor de top in NL komt hij gewoon tekort, hebben we jaren kunnen zien. Zei ik ook al toen hij bij AZ speelde, en heeft daarna niet mn ongelijk bewezen..
    Vind ik leuk
    furgist +1398
    donderdag 21 september 2017 om 21:03
    Aha, ja ik kende je nog niet in zijn AZ tijd he. Mij viel altijd op dat hij met kop en schouders boven de AZ selectie uitstak, ze hadden de beker ook nog gepakt met maher toendertijd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 21:03]
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 21:21
    Vind je dat altijd zo belangrijk om bij bijna elk bericht dat je neerzet erbij te vermelden dat je dit al van te voren had gezegt? Lijkt wel of jij het voetbal heb uitgevonden
    Vind ik leuk
    Jordanees +8736
    donderdag 21 september 2017 om 21:32
    Ik zeg dat alleen bij de dingen die ik heb gezegd, geen borst klopperij, maar indeze gewoon hoe ik erover dacht en er nu over denk..
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 22:02
    Mag ook hoor, maar valt me op hoevaak ik het lees na je reactie. Misschien dat dat het mij alleen opvalt en dat ik spoken zie. Bedoel het ook niet negatief maar valt mij gewoon erg op.
    Vind ik leuk
    Gerro +5507
    donderdag 21 september 2017 om 21:12
    Toevallig loopt naar dit seizoen zijn contract af dus dat zal dan wel de extra prikkels geven bij hem om te presteren dit om een nieuw en goed contract af te dwingen zij het bij psv zij het bij een ander club.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7508
    donderdag 21 september 2017 om 21:13
    Grappig dit. Stijf in de kruising.
    Vind ik leuk
    United FC +11610
    donderdag 21 september 2017 om 21:13
    Wat een gulle man...
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 21:15
    Straks komt een andere en staat Maher weer bij het grofvuil wat een lul
    Vind ik leuk
    Mari +5629
    donderdag 21 september 2017 om 21:32
    Hmm, weet Cocu het ook al niet meer?
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1120
    donderdag 21 september 2017 om 21:32
    Jij maakt geen goede indruk
    Vind ik leuk
    Forza u +1469
    donderdag 21 september 2017 om 21:41
    Ach ik weet wel een club die Maher wel aan de praat kan krijgen.....
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2795
    donderdag 21 september 2017 om 22:13
    Kijk eens 2 doelpunten en assist. Doet hij netjes.
    Vind ik leuk
    DrJ +852
    donderdag 21 september 2017 om 22:25
    Volgende kop: Maher beloont Cocu.
    Vind ik leuk
    Kuip +5835
    donderdag 21 september 2017 om 22:37
    Ja, tegen een amateurclub lukt het nog wel. Maar is totaal ongeschikt voor topvoetbal. Maher is van het niveau Sparta.
    Vind ik leuk
    mchollie +3340
    donderdag 21 september 2017 om 22:43
    Ik hoop echt dat Maher het lek bij zich zelf boven heeft. Nu presteren en een opstelling afdwingen in de ED, hij kon zo goed voetballen bij AZ.

    en anders transfer vrij de deur uit bij PSV en weer terug naar AZ.
    Vind ik leuk
    orion73 +1216
    vrijdag 22 september 2017 om 08:59
    Positief dat Maher zich op de trainingen laat zien om te laten zien dat hij nog niet afgeschreven is. Leuk dat hij mee mocht doen maar niet vergeten dat het tegen een club was die een paar treden lager speelt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Teruggekeerde Maher maakt 'hele goede indruk' op Cocu: "Een lastig parket"