Harde woorden van Everse over Feyenoorder: 'Hij lijkt wel een amateur'

    Harde woorden van Everse over Feyenoorder: 'Hij lijkt wel een amateur'

    donderdag 21 september 2017 om 22:47

    Jan Everse is niet onder de indruk van Kevin Diks. De back maakt tijdens zijn eerste wedstrijden namens Feyenoord een zwakke indruk, zegt Everse bij De Week van Feyenoord van Recht uit Rotterdam. 

    "Ik vind Diks enorm onzeker", aldus de oud-trainer van onder meer PEC Zwolle en FC Dordrecht. "Ik zie hem dingen doen waarvan ik denk: dat zou een amateurspeler kunnen zijn die bij Feyenoord zomaar mag debuteren."

    "Ik vind hem niet overtuigend en véél te onrustig", vervolgt Everse. "Hij lijdt veel te veel balverlies, tegen ADO Den Haag ook weer. Hele simpele ballen speelt-ie zo naar een tegenstander. En dat is niet de eerste keer. Als je uit de eerste wedstrijden een conclusie moet trekken, zeg je: hij heeft niet het niveau voor Feyenoord 1."

    Diks (20) wordt dit seizoen door Feyenoord gehuurd van Fiorentina. Ruim een jaar geleden betaalde de Serie A-club miljoenen euro's aan Vitesse voor de back.  

    Poll

    Is Diks goed genoeg voor Feyenoord 1?

    (5400 stemmen)

    Plaats een reactie

    davidben +3584
    donderdag 21 september 2017 om 22:51
    Bitterbal!
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 23:10
    Wel lekker makkelijk van Everse, om een jongen van 20 af te branden. Stoer hoor.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    donderdag 21 september 2017 om 23:16
    Vind ik ook. Vond niemand goed tegen ADO.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    vrijdag 22 september 2017 om 09:31
    Feyenoord is ook niet goed ;-)
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    vrijdag 22 september 2017 om 09:38
    Vorig jaar wel ;-)
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    vrijdag 22 september 2017 om 09:40
    Pfff ja helaas wel ja.... Hoop toch dat het dit seizoen minder gaat ;-)
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    vrijdag 22 september 2017 om 09:43
    We hebben verloren van Psv, vorig jaar wonnen we die.....
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    vrijdag 22 september 2017 om 09:45
    Komt ook omdat jullie verloren hebben van City. Vorig jaar wonnen jullie van United.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    vrijdag 22 september 2017 om 09:50
    Ja dat is best klote.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    vrijdag 22 september 2017 om 09:55
    Je moet ook realistisch blijven. Natuurlijk hoop je op een stunt. Maar verlies is geen drama. Het kwaliteitsverschil is veel te groot. Met alle Nederlandse clubs overigens. We hebben helaas niks meer te zoeken in de CL. EL is ook maar sporadisch. Nu gewoon hopen op een off day van de andere clubs en proberen 3e te worden.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    vrijdag 22 september 2017 om 09:58
    Vrees dat Shakhtar3e wordt....Maar hopen op een stuntje. City is echt op dreef en Napoli ook.....
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    vrijdag 22 september 2017 om 10:01
    Ja dat zit er dik in. Die wonnen ook van Napoli. Terwijl ik Shakhtar toch de mindere van de 3 vond.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    vrijdag 22 september 2017 om 10:21
    Ja ik ook.......:-(
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    vrijdag 22 september 2017 om 10:21
    Je mag mijn schouder wel gebruiken om op te huilen hoor ;-)
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    vrijdag 22 september 2017 om 10:26
    Dat is lief van je!
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    vrijdag 22 september 2017 om 10:30
    :D
    Vind ik leuk
    darmianto +7854
    donderdag 21 september 2017 om 23:26
    Als je zo n gast huurt mag je verwachten dat hij er staat, of hij nou 16 of 26 is.. als het koop was en een foutje maakt, tja, het is een investering in dat geval.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11909
    donderdag 21 september 2017 om 22:54
    Met een Nelom in je team wordt het ook lastig om daar bovenuit te stijgen.
    Vind ik leuk
    KevinMe +150
    donderdag 21 september 2017 om 23:01
    Toch gek, ik vond het bij Vitesse altijd een aardige speler, geen uitblinker maar ook zeker geen speler die er niets van kan, wat is er gebeurd in Italie vraag ik me af.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1255
    donderdag 21 september 2017 om 23:01
    Eens hij is niet niveau voor Feyenoord evenals Nelom en Kramer van deze 3 kan je gewoon zsm afscheid nemen vervangers heb je al in je selectie .
    Vind ik leuk
    meloen87 +701
    donderdag 21 september 2017 om 23:05
    Het is echt te hopen dat Nieuwkoop weer gauw terugkeert. Diks werd natuurlijk gehaald als backup voor hem, maar dat hij al direct aan de slag moest pakt tot nu toe niet goed uit. Komt veel te veel te kort om mee te kunnen doen op het hoogste niveau.
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1996
    donderdag 21 september 2017 om 23:11
    Diks of Dijks, een pot nat
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12596
    donderdag 21 september 2017 om 23:11
    Zal blij zijn als Nieuwkoop terug is, en voor nu Amrabat daar neer zetten.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8210
    donderdag 21 september 2017 om 23:20
    Ik zou liever St Juste als back up rechtsback zetten en Amrabat op het middenveld.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1473
    donderdag 21 september 2017 om 23:24
    Everse heeft gelijk. Iedereen roept dat Feyenoord het zo goed gedaan heeft op de transfermarkt, maar de enige aankoop die echt overtuigt is Amrabat.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 23:32
    Dolberg wordt met iedere reservebeurt minder waard. Diks presteert dit blijkbaar door wedstrijden te spelen :-/ Allemaal tactiek om de transferkosten te drukken voor Feyenoord natuurlijk...
    Vind ik leuk
    donderdag 21 september 2017 om 23:36
    Ja vind je het gek, hij is onze wissel, en hij doet het best prima als wisselspeler, als Nieuwkoop terug is zit hij weer op de bank
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 00:16
    Ben ik het zeker mee eens maar toch is ie niet goed genoeg hoop dat Nieuwkoop gauw weer terug is
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 00:01
    Evers(e) is dat die leipo die mensen nadoet omdat ie zelf geen kut kan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 00:14
    Hij moet nog heel veel leren teveel onzekerheid hij is niet zuiver met de bal ...overtredingen....maar ook nog jong... te jong en te nerveus voor FEYENOORD
    Vind ik leuk
    Utca 030 +633
    vrijdag 22 september 2017 om 06:58
    Lijk me dat hij het nieveau van Feyenoord moet halen anders heb je als scouting toch gefaald
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 07:00
    Fc
    Vind ik leuk
    Barry10 +1227
    vrijdag 22 september 2017 om 07:12
    Hoogste tijd dat Nieuwkoop weer fit is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 18:52
    Hoe goed was Everse zelf eigenlijk???
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 23:03
    Die vent die nooit wat gepresteerd heeft moet gewoon zijn muil houden, Dat die Diks het moeilijk heeft zien we ook wel
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Harde woorden van Everse over Feyenoorder: 'Hij lijkt wel een amateur'