Cocu kritisch op PSV'er: 'Heb twee wedstrijden onder m'n niveau gespeeld'

Cocu kritisch op PSV'er: 'Heb twee wedstrijden onder m'n niveau gespeeld'

vrijdag 22 september 2017 om 07:57

Sam Lammers mocht door de afwezigheid van Luuk de Jong in de basis aantreden tegen SDC Putten, maar de spits van PSV is niet tevreden over wat hij heeft laten zien. In gesprek met Voetbal Inside vertelt de jonge aanvaller dat het nog een stuk beter moet.

"Ik moet het laten zien. Ik ben blij dat ik blij ben met de minuten die ik krijg. Een doelpunt maken is altijd lekker als spits. Ik heb ook in andere interviews gezegd dat dit niet mijn niveau is en ik niet heb gespeeld zoals ik kan. Daar ben ik niet tevreden over", zegt Lammers.

Vorig weekend mocht Lammers ook al spelen tegen Feyenoord. Hij bekijkt het van wedstrijd tot wedstrijd en houdt geen rekening met meer. "Je verwacht niet zoveel. Ik ben blij dat ik mocht starten en hoop dat ik dat vaker mag doen, maar dan moet ik het wel laten zien."

Ook PSV-trainer Phillip Cocu is van mening dat Lammers de afgelopen twee wedstrijden te weinig heeft geleverd. "Daar ben ik het mee eens. Ik ben kritisch op mezelf, het moet gewoon veel beter. Ik heb twee wedstrijden onder mijn niveau gespeeld. Dat moet veranderen."

Plaats een reactie

Noudyo. +10430
vrijdag 22 september 2017 om 07:59
Hij is tenminste realistisch, maar speelde wel redelijk belabberd.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 08:00
Cocu heeft een uitstraling en mimiek van een luchtvis of een watersluistang.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 08:02]
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 08:42
Niet alleen Cocu hoor...de gehele top3 heeft n trainer zonder uitstraling.
Vind ik leuk
Bertus +2431
vrijdag 22 september 2017 om 12:44
Weinig aan te merken op Gio toch.
Vind ik leuk
John040 +284
vrijdag 22 september 2017 om 10:48
Nee die Keizer van een gup
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 08:13
Die gaat nog weinig kansen krijgen en gaat voorbij gestreefd worden door een huurling.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 09:41
welke huurling?
Vind ik leuk
Bizzy +8600
vrijdag 22 september 2017 om 10:53
The A Team
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 22 september 2017 om 11:44
B.A. Baracus
Vind ik leuk
Jozef +22969
vrijdag 22 september 2017 om 08:13
Lammers was toch de man die erin moest van de PSV-fans hier?
Dat was toch die superspits die er de oorzaak van is dat deze lui vermoeden dat Cocu blind is?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 08:20
soms moet je een jongen de kans geven
Vind ik leuk
Jozef +22969
vrijdag 22 september 2017 om 08:23
Dat ben ik met je eens hoor. Toch moet ik het nog eerst zien bij hem om het toch te geloven. Niet omdat ik geen PSV-er ben, maar ik zie het niet zo bij Lammers.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 08:28
In de afgelopen 2 wedstrijden zagen denk ik vrij weinig mensen het. Toch ben ik benieuwd wat er gebeurt als hij wat vaker wordt opgesteld.
Vind ik leuk
MeAgain +3863
vrijdag 22 september 2017 om 11:30
Vorig seizoen heeft hij het super gedaan. Dan mag je hem toch een kans geven of niet dan?

Bij jou is het toch nooit goed. Als hij geen speeltijd kreeg ga je huilen dat ze geen kans krijgen en nu krijgt hij de kans en kom je hier mee. Zielig hoor.

Maar kijk eens naar jullie eigen spits en eigen elftal, alsof dat zo lekker draaid.
Vind ik leuk
Jozef +22969
vrijdag 22 september 2017 om 12:18
Bij mij is het nooit goed?
Ik huil?
Zielig?

Nou ja zeg. En ik maar denken dat het bij de PSV supporters nooit goed was. Eerst moet Luuk de Jong eraf volgens die deskundigen; dan mag Locadia het proberen op speciaal verzoek, die presteert vervolgens ondermaats en de roep om Lammers bij het PSV-publiek werd steeds luider... Vervolgens mag Lammers het laten zien in een topwedstrijd en tegen een stel amateurs en wijs ik er slechts op dat er wel heel hard geschreeuwd wordt.

Als je mijn berichten volgt, dan zou je weten dat ik altijd voorstander was van Luuk de Jong in de spits. Gewoon, omdat hij dat vertrouwen verdiend heeft in zijn eerste periode bij PSV en omdat ik vind dat hij een mindere periode mag en kan hebben. Hierbij speelt mee dat heel PSV nou niet bepaald lekker draaide afgelopen jaar en dat de broodnodige aanvoer voor Luuk wel heel schraal was.

Hoezo huilen? Omdat het PSV is mag ik deze mening niet hebben of wat? Als het je een troost mag zijn: het is maar mijn mening he, en niks meer dan dat. Mijn mening is verder dat Lammers het leuk deed in de Jupiler league en dat de stap naar PSV1 nog een tikkie te groot lijkt. Verder dat Locadia het niet best doet, maar dat ook hij te weinig tijd krijgt om zijn draai te vinden in de spits. Met het opstellen van Lammers draai je twee potentieel volwaardige spitsen de vuilnisemmer in.

Waarom zou ik hier over huilen?Als Ajacied zou ik blij moeten zijn met deze ontwikkeling.... Gaat echt lekker...
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 16:49
nu nog wel , de achterstand van jullie zal echter meer dan 2 punten gaan worden........
Vind ik leuk
Jozef +22969
zaterdag 23 september 2017 om 09:18
Dromen mag altijd natuurlijk...
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 10:29
ik doe nooit anders , heerlijk
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 10:09
Heerenveen uit was behoorlijk lastig, maar Utrecht uit wordt een makkie?? En AZ, Feijenoord en Ajax uit?? Jij moet wel een echte PSV fan zijn als je blijft geloven in de titel na wat je tot nu toe gezien hebt van je cluppie.....
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 10:30
gelukkig spelen ajax en feijenoord wekelijks iedereen van de mat..... ohhh wacht .... misschien ok nie?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 11:00
Dat zeg ik niet. Alleen hebben zij wel lastige uitwedstrijden gehad en hebben jullie de thuiswedstrijden met mazzel (eerlijk zijn want goed voetbal was het niet....) gewonnen. De enige lastige uitwedstrijd hebben jullie kansloos verloren in het mooie Friesland.
"Met zoet hendrix bergwijn locadia brenet paal staat er al meer dan genoeg "eigen aanwas" in dat wat daarachter komt moet het maar laten zien in invalbeurtjes." Even een quote van jou die je ontschoten is omdat je je eerste biertje nog niet op hebt om 09:13 uur.....
Echt grappig, zeker omdat Hendrix de enige is die in de buurt komt van het niveau wat PSV zou moeten nastreven met die begroting....
Vind ik leuk
Morris +14786
vrijdag 22 september 2017 om 08:14
luister maar niet naar Cocu.. die man heeft totaal geen realiteitszin.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 08:33
Gewoon laten staan, de Jong heeft meer dan 20 wedstrijden onderrmaats gespeeld en die liet Cocu ook gewoon staan. Nu Lammers afzeiken na amper 2 wedstrijden.....gewoon laten staan tot aan de winterstop en dan kijken of hij zich echt verbeterd heeft of dat het nivo toch te hoog is....zijn jonge collega van Ajax speelt ook verre van goed...maar door hem te laten staan tankt hij zelfvertrouwen. Geldt voor Lammers ook, zelfvertrouwen moet hem de push tot scoren teruggeven. Komt goed!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 08:37
In ieder geval speelde hij die 2 wedstrijden nog beter dan Locadia
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 09:13
Cocu heeft gewoon 100 procent gelijk.

De eerste 11-12 zijn al weinig constant en moeten nog veel beter laat staan de nummers 13 tot en met 20.

Allemaal leuk dat geschreeuw om eigen jeugd maar ze zijn er nog lang niet klaar voor om 34 wedstrijden vol te maken op het hoogste niveau en dan ook nog eens prijzen te pakken.

Dat word trouwens elders ook al ruim 3 jaar aangetoond dus die kant moeten we niet op willen.

Met zoet hendrix bergwijn locadia brenet paal staat er al meer dan genoeg "eigen aanwas" in dat wat daarachter komt moet het maar laten zien in invalbeurtjes.

En voorlopig is dat een lammers nog niet gelukt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 09:18]
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 09:15
Wat denk je van Locadia? een saaie en geen technische voetballer in en al houten blok. I.P.V. dat Cocu locadia eruit haalt, haalt die Pereiro eruit. wat een trainer is dit zeg, heeft misschien zijn ogen in zijn zak zitten of misschien bang om Locadia eruit te halen iedereen ziet toch dat hij geen toegevoegde waarde is voor PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:08
Ja want Pereiro speelde inderdaad super goed.....Die gast moet niet aan de zijkant staan.
Vind ik leuk
henkvlis +1282
vrijdag 22 september 2017 om 09:29
Lammers heeft al meer gebracht in 2 wedstrijden dan Luuk de Jong in een heel seizoen en tevens als Locadia ..... namelijk doelpunten.

Lammers loopt wel 1 op 2... dat gemiddelde heb ik niet gezien bij De Jong of bij Locadia.

het kan altijd beter ja,... Lammers is geen Romario, maar hij heeft wel de toekomst en De Jong en Locadia NIET !
Vind ik leuk
HansVites +2210
vrijdag 22 september 2017 om 11:03
Ik zou hem lekker laten staan PSV speelt toch al een verloren seizoen, dat die jongen kwaliteiten heeft kan iedereen zien in de Jupiler League
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
vrijdag 22 september 2017 om 13:48
Wij zitten nog in de beker en doen volop mee voor het kampioenschap dus ik weet niet waar het over hebt......gefrustreerd misschien????
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:54
Daarom moet je lammers ook als stand in gebruiken om hem te laten wennen.
Luuk is nr 1

En locadia moeten ze zo snel mogelijk lozen hij is geen spits en al helemaal geen flank speler.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Cocu kritisch op PSV'er: 'Heb twee wedstrijden onder m'n niveau gespeeld'