Kuyt sprak in geheim met Van Bronckhorst: Mensen wisten er zo min mogelijk over

Kuyt sprak in geheim met Van Bronckhorst: "Mensen wisten er zo min mogelijk over"

vrijdag 22 september 2017 om 08:47

Dirk Kuyt denkt dat mensen een heel andere kant van hem gaan zien door zijn documentaire KUYT, die donderdag in première is gegaan. De onlangs gestopte voetballer werd het hele vorige seizoen gevolgd door documentairemaakster Deborah van Dam. 

"Ik ben de aandacht gewend, maar met name op het voetbalveld", vertelt Kuyt aan de NOS. "Nu krijgen de mensen een heel andere Kuyt te zien. Dat is spannend, omdat je veel van jezelf laat zien dat mensen nog nooit gezien hebben."

Weinig mensen wisten van het project af. Kuyt lichtte alleen Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst in. "Ik vond dat het zo naturel mogelijk gefilmd moest worden. Als veel mensen op de hoogte zijn, gaan ze zich vaak anders gedragen. De mensen wisten er zo min mogelijk over. Dat is in de documentaire mooi naar voren gekomen."

"Ik ben als voetballer beoordeeld op wat ik negentig minuten op het veld doe. Nu krijgen mensen te zien wat het inhoudt om voetballer te zijn en wat je er allemaal voor moet doen en moet laten. Ook komen er veel spanningen bij kijken."

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +12202
vrijdag 22 september 2017 om 08:51
Nou, ik ga er in ieder geval goed voor zitten :-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 09:01
niet nodig hoor.
Ik schat in dat de komende 2 dagen 20 topics over deze documentaire op VP komen.
Dan hoef je niet meer te kijken.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12202
vrijdag 22 september 2017 om 09:14
Dan kijk ik toch liever met een half oog dan dat ik al die 20 topics moet gaan lezen ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 09:18
Met spannende koppen als, BIZAR: Kuyt komt met een onthutsende onthulling.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 09:18]
Vind ik leuk
410hhw +1357
vrijdag 22 september 2017 om 08:55
Een documentaire over Kuyt..
Net of iemand daar geïnteresseerd in is.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 08:58
Ken je die docu van Ajax nog: "Daar hoorden ze engelen zingen". Dat was echt een mooi kijkje in de keuken.

Ook hier ga ik eens goed voor zitten. Lijkt me een mooie docu!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 09:09
meer als in jouw gezever
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 11:28]
Vind ik leuk
13 +2518
vrijdag 22 september 2017 om 09:14
Je suis iemand.
Vind ik leuk
Hammie +647
vrijdag 22 september 2017 om 12:33
Meer als die kut club van jou, die doen er 100 jaar over om die hogedrukpan van naam te veranderen.
Vind ik leuk
Bengelino +6694
vrijdag 22 september 2017 om 08:58
In het geheim....oe spannnend. Lijkt Bassie en Adriaan wel
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 09:01
Ja je moet alleen zelf het muziekje er bij denken of maken.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 09:01
drommels!
Vind ik leuk
ficusje +1116
vrijdag 22 september 2017 om 09:17
Zie je wel,dat hij altijd van die rare preken had.dat doen alle dominee s.
Vind ik leuk
chicken +6507
vrijdag 22 september 2017 om 09:24
He, wat zeggie?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 09:47
allememaggies
Vind ik leuk
Fredsjhe +2511
vrijdag 22 september 2017 om 09:23
Met Kuyt als plaaggeest van Ajax en PSV ;)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 09:28
H.E.L.D.
Vind ik leuk
Johan_D +3239
vrijdag 22 september 2017 om 09:59
Deze documentaire wordt dan zeker in een later stadium uitgezonden door de EO ...
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 10:03
De inhoudt te zien?
T is geen werkwoord...
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 10:13
Nou poe poe voor dat salaris mag je je om inspannen
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 10:43
Van mij hoeft het niet zo nodig.. Heb Kuijt altijd gewaardeerd om zijn werklust en vooral om het " normaal" blijven doen...

Daarom vindt ik zo'n documentaire absoluut niet bij hem passen maar goed...
Vind ik leuk
13 +2518
vrijdag 22 september 2017 om 11:10
Ik ben er wel benieuwd naar, zo'n inkijkje, en dat het een veelbewogen jaar was, maakt het extra interessant.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:26
Ga hem ook wel kijken hoor, ;) heb zeker respect voor Kuijt...

Maar vind het niet iets wat bij hem past, maar goed probeer er neutraal in te stappen .. misschien is hij wel top;)
Vind ik leuk
HansVites +2210
vrijdag 22 september 2017 om 10:53
Kuyt een gast met een fantastische mentaliteit, het school voorbeeld van een voetballer die alles uit zijn carrière heeft gehaald.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 10:53
Overdreven, commerciële aandacht voor deze niets toevoegende docu. Wel een prima prof natuurlijk.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 10:54]
Vind ik leuk
13 +2518
vrijdag 22 september 2017 om 11:11
Heb je de docu gezien?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 13:10
Ik kijk tv.
Vind ik leuk
13 +2518
vrijdag 22 september 2017 om 13:50
Als je de docu niet hebt gezien, kun je je er ook geen mening over vormen.
Vind ik leuk
Voebtal +345
vrijdag 22 september 2017 om 10:53
Ben heel benieuwd! Bijzondere voetballer. Beetje houterig en traag maar met een verschrikkelijke drive, kracht en energie.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2134
vrijdag 22 september 2017 om 11:46
Ik ben wel benieuwd. Kuyt lijkt mij wel een sympathieke vent.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:19
Als dit net zo spannend wordt als zijn interviews, dan zitten we wel heel veel te kijken naar Kuyt die boerenkool opschept, z'n kinderen naar blokfluitles brengt en een band plakt.
Vind ik leuk
klaas +146
vrijdag 22 september 2017 om 16:27
een documentaire over cruyff,van hanegem , van basten of gullit oke,die hebben wat laten zien in nederland en de rest van de wereld,maar kuyt,alstublieft moet ie weer in de belangstelling of zo
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 23:24
haal je voetbalschoenen maar weer te voorschijn , we missen je het voetballen is niet om aan te zien Dirk !!!!!!!!!!!! Kramer eruit en Dirk erin en aub geef die Diks terug aan Fiorentina !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kuyt sprak in geheim met Van Bronckhorst: "Mensen wisten er zo min mogelijk over"