NEC versterkt zich ver na deadline nog met aanvaller met Champions League-verleden

NEC versterkt zich ver na deadline nog met aanvaller met Champions League-verleden

vrijdag 22 september 2017 om 11:42

NEC heeft zich buiten de transferperiode nog met een aanvaller versterkt. Steeven Langil heeft een contract voor één seizoen met de optie op nog een jaar getekend bij de naar de Jupiler League gedegradeerde club.

De 29-jarige Langil zat zonder club na zijn vertrek bij Legia Warschau, dat hem de tweede competitiehelft van vorig seizoen verhuurde aan zijn oude club Waasland-Beveren. In Polen en met Auxerre (in 2010) kwam hij in actie in de Champions League. "Steeven is een speler die we aantrekken voor de rechterflank, maar hij kan ook op links uit de voeten", legt technisch directeur Remco Oversier uit op de website van NEC.

"Het is een speler met veel ervaring op het hoogste niveau en in verschillende competities. Hij brengt snelheid en diepgang, zowel aan de bal als zonder de bal. Hiermee vergroten we ook op de flanken de keuzemogelijkheden", aldus Oversier. Langil heeft een verleden in de Ligue 1 en 2 en kwam in België ook uit voor Royal Excel Moeskroen.

Plaats een reactie

vrijdag 22 september 2017 om 11:50
Ja hoor! Weer een passant uit het vreemdelingenlegioen!
Vind ik leuk
Croes +35
vrijdag 22 september 2017 om 12:01
Sorry je bent een jaar te laat met grappig willen doen.
Nog maar 8 buitenlanders in de selectie.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:51
Ik probeer hier niet grappig mee te zijn! Maar wat heeft het voor zin om een speler te halen die 9 clubs in 11 jaar heeft gehad te halen? N.E.C is een club die in de eredivisie thuis hoort. En om dat te bereiken moet je vooral spelers hebben met binding met de club en kwaliteit! En persoonlijk twijfel ik of hij daar de goede speler voor is. Hij heeft niet voor niks zoveel clubs gehad, kennelijk was hij overal niet goed genoeg om er langer te kunnen verblijven!
Vind ik leuk
Croes +35
vrijdag 22 september 2017 om 12:53
Dat geef je dat als reactie ipv te beginnen over een vreemdelingenlegioen. Wat je nu zegt is namelijk compleet wat anders.

Ik ken de speler niet dus durf niet te zeggen of het een aanwinst is. Maar dat doet er niets aan af dat de selectie flink veranderd is en weer overwegend Nederlands.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:58
Dat ik het een vreemdelingenlegioen heb genoemd is op dit moment verkeer ingeschat van mij, maar de club heeft wel het verleden tegen en de speler heeft zijn cv tegen! En daarvan uitgaande sprak ik over een vreemdelingenlegioen!
Vind ik leuk
Jordanees +9162
vrijdag 22 september 2017 om 15:11
Zoveel goede keus heeft NEC niet, vooral voorin.
Ze zijn niet geweldig begonnen in de JL, ze missen snelheid in het spel en wat ervaring erbij is ook geen overbodige luxe. Deze speler kan dat beide geven aan NEC.
Dit is gewoon een optie erbij voor NEC, en voor NEC in deze situatie is dat nogmaals geen overbodige luxe..
Vind ik leuk
Paul1982 +6729
vrijdag 22 september 2017 om 15:03
Bijzonder dat spelers al worden afgeschreven voor ze een bal getrapt hebben bij hun nieuwe club. Geef deze man de tijd en oordeel in de winterstop of hij goed genoeg is.
Vind ik leuk
PimNEC +186
vrijdag 22 september 2017 om 12:06
Ken de feiten voordat je zomaar onzin gaat roepen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:54
Met vreemdelingenlegioen heb ik mischien een beetje overdreven! Maa N.E.C. heeft wat dat betreft wel de naam een beetje tegen de laatse jaren! En als je kijkt naar het verlwden van die speler past hij wel in het rijtje van spelers die pakweg 1 of 2 jaar geleden bij NEC zaten!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 14:43
Ja man , echt niet normaal
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:50
Is niks, hooguit opvulling. Daar zullen de pandabeertjes niet vrolijk van worden!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 14:45
Hou jij maar bezig met saté stokjes maken voor wang. P
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 14:52
Saté is Indonesisch gozah ;)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 15:08
Weet ik ;-)
Vind ik leuk
1892 +7120
vrijdag 22 september 2017 om 15:58
Hou jij je maar bezig met bamboe verzamelen.Anders heeft jullie mascotte niks te vreten.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:06
Hou jij nou maar bezig met mannen versieren want het zijn de HomoSs Yes Yes van vietessss!!!!!!
Vind ik leuk
1892 +7120
vrijdag 22 september 2017 om 18:23
Je keft als een poedeltje ,en hij noemt zich bulldog.
Ik zal niet teveel zeggen want anders word het toch verwijderd.
Dat gejank van Nekkertjes bij vp
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:45
Jij wil zeker ook graag anaal gestimuleerd worden mooie relnicht
Vind ik leuk
BassieN +8151
vrijdag 22 september 2017 om 11:55
Nou dat belooft wat.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
vrijdag 22 september 2017 om 12:03
Hallo... we hebben het hier wel over een international, ja.
Ook over 11 wisselingen van club in 12 jaar maar dat is een detail.

Edit:

Zal het stukkie effe opleuken:
in 2016 nog 5x Cl gespeeld met legia warschau
In 2010 in de CL tegen Milan en Madrid gespeeld en zijn enige goal in de CL was tegen




....... Ajax
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 12:10]
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:19
Toppertje dus!
Vind ik leuk
DubRtd +15763
vrijdag 22 september 2017 om 12:22
Uh huh.
4-voudig international.
1 goal

Wil je weten tegen wie?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:30
Je maakt me nieuwsgierig.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
vrijdag 22 september 2017 om 12:55
Nicaragua.

Ook 1 gele kaart als international.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 15:09
Mooie cijfers man;) Ben benieuwd!
Vind ik leuk
Thobar +2750
vrijdag 22 september 2017 om 12:25
Excel is een computer programma nu ook in Moeskroen straks ook in R dam
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 15:15]
Vind ik leuk
HansVites +2210
vrijdag 22 september 2017 om 12:43
Heej een NEC topic of moet ik Enniecee zeggen?
Vind ik leuk
Croes +35
vrijdag 22 september 2017 om 12:45
Net waar jij jezelf het prettigste bij voelt.
Vind ik leuk
1892 +7120
vrijdag 22 september 2017 om 13:05
Volgens mij ,Enniesee ,Eniesee ,Niesee.
Weet je wat ,zoek het maar uit haha
Vind ik leuk
1892 +7120
vrijdag 22 september 2017 om 13:10
Maak er maar Nek van .
Vind ik leuk
ppdf +253
vrijdag 22 september 2017 om 13:57
Poeh he. Helemaal zelf bedacht? Grote knul. Straks lekker in bad haartjes kammen een bekertje ranja en op tijd naar bed.
Vind ik leuk
1892 +7120
vrijdag 22 september 2017 om 15:54
En een pandabeer naast mijn kussen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 16:15
jouw kussen zal gebruikt worden voor je gemastur-beer ipv een panda-beer
Vind ik leuk
1892 +7120
vrijdag 22 september 2017 om 17:24
Klopt.......Lekker man
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 13:25
Ziet er goed uit snelle jonge. Dit is wat we nodig hebben
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 14:44
Hoe zie je dat hij snel is, het beeld staat stil?
Vind ik leuk
1892 +7120
vrijdag 22 september 2017 om 15:55
Snelle jongen dat klopt ,rent van de ene naar de andere club.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:07
Ander woord voor snel??? Swift
Vind ik leuk
1892 +7120
vrijdag 22 september 2017 om 17:29
Ben ik alweer over heen panda ,ga Maandag maar lekker kijken bij Nek tegen Jong Psv.
Niet op Zondag : Psv -Nek
Maar
Maandag !
Jong Psv -Nek
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 20:25]
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:41
Het is Jong PSV-NEC. En dat ga ik zeker doen ja! Verder nog onzinnige dingen te melden?? Ow wacht.... je doet niet anders!
Vind ik leuk
1892 +7120
vrijdag 22 september 2017 om 17:44
Jong Psv-NEK !
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:14
Je varkens kop zit op je NEk
Vind ik leuk
1892 +7120
vrijdag 22 september 2017 om 18:24
Je NEK moet er af.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:42
Vieze Rijn janker
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 18:42]
Vind ik leuk
1892 +7120
vrijdag 22 september 2017 om 18:32
Miauw
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 23:30
Ik swift dit topic wel even schoon met mijn swiffer.
Vind ik leuk
pico323 +3501
zaterdag 23 september 2017 om 12:20
Wacht maar tot je nog een paar wedstrijden niet wint. Die nijmegenaren kunnen er ook wat van. Jonge jonge daar loopt wat tuig rond.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

NEC versterkt zich ver na deadline nog met aanvaller met Champions League-verleden