NEC versterkt zich ver na deadline nog met aanvaller met Champions League-verleden

    NEC versterkt zich ver na deadline nog met aanvaller met Champions League-verleden

    vrijdag 22 september 2017 om 11:42

    NEC heeft zich buiten de transferperiode nog met een aanvaller versterkt. Steeven Langil heeft een contract voor één seizoen met de optie op nog een jaar getekend bij de naar de Jupiler League gedegradeerde club.

    De 29-jarige Langil zat zonder club na zijn vertrek bij Legia Warschau, dat hem de tweede competitiehelft van vorig seizoen verhuurde aan zijn oude club Waasland-Beveren. In Polen en met Auxerre (in 2010) kwam hij in actie in de Champions League. "Steeven is een speler die we aantrekken voor de rechterflank, maar hij kan ook op links uit de voeten", legt technisch directeur Remco Oversier uit op de website van NEC.

    "Het is een speler met veel ervaring op het hoogste niveau en in verschillende competities. Hij brengt snelheid en diepgang, zowel aan de bal als zonder de bal. Hiermee vergroten we ook op de flanken de keuzemogelijkheden", aldus Oversier. Langil heeft een verleden in de Ligue 1 en 2 en kwam in België ook uit voor Royal Excel Moeskroen.

    Plaats een reactie

    vrijdag 22 september 2017 om 11:50
    Ja hoor! Weer een passant uit het vreemdelingenlegioen!
    Vind ik leuk
    Croes +34
    vrijdag 22 september 2017 om 12:01
    Sorry je bent een jaar te laat met grappig willen doen.
    Nog maar 8 buitenlanders in de selectie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 12:51
    Ik probeer hier niet grappig mee te zijn! Maar wat heeft het voor zin om een speler te halen die 9 clubs in 11 jaar heeft gehad te halen? N.E.C is een club die in de eredivisie thuis hoort. En om dat te bereiken moet je vooral spelers hebben met binding met de club en kwaliteit! En persoonlijk twijfel ik of hij daar de goede speler voor is. Hij heeft niet voor niks zoveel clubs gehad, kennelijk was hij overal niet goed genoeg om er langer te kunnen verblijven!
    Vind ik leuk
    Croes +34
    vrijdag 22 september 2017 om 12:53
    Dat geef je dat als reactie ipv te beginnen over een vreemdelingenlegioen. Wat je nu zegt is namelijk compleet wat anders.

    Ik ken de speler niet dus durf niet te zeggen of het een aanwinst is. Maar dat doet er niets aan af dat de selectie flink veranderd is en weer overwegend Nederlands.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 12:58
    Dat ik het een vreemdelingenlegioen heb genoemd is op dit moment verkeer ingeschat van mij, maar de club heeft wel het verleden tegen en de speler heeft zijn cv tegen! En daarvan uitgaande sprak ik over een vreemdelingenlegioen!
    Vind ik leuk
    Jordanees +8736
    vrijdag 22 september 2017 om 15:11
    Zoveel goede keus heeft NEC niet, vooral voorin.
    Ze zijn niet geweldig begonnen in de JL, ze missen snelheid in het spel en wat ervaring erbij is ook geen overbodige luxe. Deze speler kan dat beide geven aan NEC.
    Dit is gewoon een optie erbij voor NEC, en voor NEC in deze situatie is dat nogmaals geen overbodige luxe..
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10676
    vrijdag 22 september 2017 om 15:03
    Bijzonder dat spelers al worden afgeschreven voor ze een bal getrapt hebben bij hun nieuwe club. Geef deze man de tijd en oordeel in de winterstop of hij goed genoeg is.
    Vind ik leuk
    PimNEC +212
    vrijdag 22 september 2017 om 12:06
    Ken de feiten voordat je zomaar onzin gaat roepen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 12:54
    Met vreemdelingenlegioen heb ik mischien een beetje overdreven! Maa N.E.C. heeft wat dat betreft wel de naam een beetje tegen de laatse jaren! En als je kijkt naar het verlwden van die speler past hij wel in het rijtje van spelers die pakweg 1 of 2 jaar geleden bij NEC zaten!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 14:43
    Ja man , echt niet normaal
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +82453
    vrijdag 22 september 2017 om 11:50
    Is niks, hooguit opvulling. Daar zullen de pandabeertjes niet vrolijk van worden!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 20:45
    Jij wil zeker ook graag anaal gestimuleerd worden mooie relnicht
    Vind ik leuk
    BassieN +10921
    vrijdag 22 september 2017 om 11:55
    Nou dat belooft wat.
    Vind ik leuk
    DubRtd +15262
    vrijdag 22 september 2017 om 12:03
    Hallo... we hebben het hier wel over een international, ja.
    Ook over 11 wisselingen van club in 12 jaar maar dat is een detail.

    Edit:

    Zal het stukkie effe opleuken:
    in 2016 nog 5x Cl gespeeld met legia warschau
    In 2010 in de CL tegen Milan en Madrid gespeeld en zijn enige goal in de CL was tegen




    ....... Ajax
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 12:10]
    Vind ik leuk
    robertus +1720
    vrijdag 22 september 2017 om 12:19
    Toppertje dus!
    Vind ik leuk
    DubRtd +15262
    vrijdag 22 september 2017 om 12:22
    Uh huh.
    4-voudig international.
    1 goal

    Wil je weten tegen wie?
    Vind ik leuk
    robertus +1720
    vrijdag 22 september 2017 om 12:30
    Je maakt me nieuwsgierig.
    Vind ik leuk
    DubRtd +15262
    vrijdag 22 september 2017 om 12:55
    Nicaragua.

    Ook 1 gele kaart als international.
    Vind ik leuk
    robertus +1720
    vrijdag 22 september 2017 om 15:09
    Mooie cijfers man;) Ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    Thobar +3627
    vrijdag 22 september 2017 om 12:25
    Excel is een computer programma nu ook in Moeskroen straks ook in R dam
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 15:15]
    Vind ik leuk
    HansVites +4483
    vrijdag 22 september 2017 om 12:43
    Heej een NEC topic of moet ik Enniecee zeggen?
    Vind ik leuk
    Croes +34
    vrijdag 22 september 2017 om 12:45
    Net waar jij jezelf het prettigste bij voelt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 23:30
    Ik swift dit topic wel even schoon met mijn swiffer.
    Vind ik leuk
    pico323 +5161
    zaterdag 23 september 2017 om 12:20
    Wacht maar tot je nog een paar wedstrijden niet wint. Die nijmegenaren kunnen er ook wat van. Jonge jonge daar loopt wat tuig rond.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    NEC versterkt zich ver na deadline nog met aanvaller met Champions League-verleden