Goed en slecht Ajax-nieuws voor Keizer: Hij is nog een twijfelgeval

Goed en slecht Ajax-nieuws voor Keizer: "Hij is nog een twijfelgeval"

vrijdag 22 september 2017 om 13:59

Goed en slecht nieuws voor Ajax in de aanloop naar de competitiewedstrijd tegen Vitesse (zondag). Daley Sinkgraven heeft de groepstraining hervat, terwijl David Neres niet helemaal fit is.

Dat bevestigt trainer Marcel Keizer vrijdag tijdens het wekelijkse persmoment. Neres heeft last liesklachten. "Hij is nog een twijfelgeval", aldus Keizer, daags voor de thuiswedstrijd tegen Vitesse. De Braziliaanse aanvaller trainde vrijdag apart van de groep. Hij scoorde deze week nog voor Ajax in het bekerduel met Scheveningen (1-5 zege).

De terugkeer van Sinkgraven is het goede nieuws uit Amsterdam. De middenvelder, die vorig jaar door Peter Bosz werd gebruikt als linksback, heeft de groepstraining hervat. Hij is nog steeds herstellende van een slepende knieblessure, maar deed vrijdag de complete oefensessie mee.

Keizer maakt zijn borst nat voor het treffen met Vitesse. "Je kunt aan Vitesse zien dat ze niet voor niets zo hoog staan. Het is een tandje hoger dan we tot nog toe hebben gehad", aldus de Ajax-trainer, die wel ziet dat Ajax steeds beter gaat draaien. "Ook al zijn we nog wisselvallig. Tegen ADO kregen we serieus goede kansen."

Plaats een reactie

flipper +833
vrijdag 22 september 2017 om 14:06
Ik houd mijn hart vast! !!!!!
Vind ik leuk
mcmodd +10306
vrijdag 22 september 2017 om 14:15
Eigenlijk zegt de trainer hier ook dat ze tegen ADO serieus goede kansen misten. Dit kan de club gaan achtervolgen, hetgeen natuurlijk niet de bedoeling is. Wellicht, als Sinkgraven op het middenveld staat, dat het evenwicht weer in de ploeg komt. Een goed team is gebaat bij balans, zonder balans is er nooit een goed team, zo leerde ik vroeger op een trainerscursus.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 15:43
Laten we nou niet doen alsof Sinkgraven de verlosser is op het middenveld, want dat is hij niet, gewoon linksback opstellen tegen Rashica, dat zal al moeilijk zat worden.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 14:15
Neres maakt het Keizer makkelijk. Hoeft ie geen gekke redenen te zoeken om zijn oogappel Kluivert op te stellen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 14:23
Wat is het goede nieuws?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 14:29
"De terugkeer van Sinkgraven is het goede nieuws uit Amsterdam. "
Hij kan nog niet meedoen. Het is goed nieuws, maar met mate :p
Vind ik leuk
Ale +890
vrijdag 22 september 2017 om 14:27
2x slecht nieuws dus!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 14:39
Hopelijk doet zinkgrave mee dan gaan wij zeker winnen in amsterdam
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 14:43
Midden-Noord wannabe?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 14:47
Swift
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 14:48
Heb je al gefapt
Vind ik leuk
United FC +12226
vrijdag 22 september 2017 om 15:14
Baffer ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 14:44
Hahaha hij scoorde afgelopen woensdag
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 14:59
En weeeeer puntenverlies met die knakworst op de bank!
Vind ik leuk
DEWEE +1569
vrijdag 22 september 2017 om 15:43
Dat wordt weer aan zware partij aankomend weekend.

Vitesse heeft heel wat goed te maken. Na het bekerduel. Die zijn dus getergd.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 15:44
Neres scoorde niet tegen Scheveningen, het was een eigen doelpunt..
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 16:41
Hoe laat begint het dorpsfeest vanavond in duivendrecht : Daley traint weer mee!!!!
Vind ik leuk
United FC +12226
vrijdag 22 september 2017 om 16:56
Er is gratis bier ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:39
Er zijn er weinig die ook zien dat het steeds beter gaat draaien volgens mij.
We gaan steeds meer teruggrijpen op het voetbal van FdB en niet het voetbal van afgelopen seizoen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:19
Wat swift kan

Kunnen jullie ook
Vind ik leuk
United FC +12226
vrijdag 22 september 2017 om 19:04
Maar dan beter ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:34
Keizer zal wel blij zijn met de blessure van Neres. Dan hoeft er geen discussie te komen als hij hem weer passeert .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Goed en slecht Ajax-nieuws voor Keizer: "Hij is nog een twijfelgeval"