Crystal Palace-ster steunt De Boer: Hij had iets meer tijd moeten krijgen

Crystal Palace-ster steunt De Boer: "Hij had iets meer tijd moeten krijgen"

vrijdag 22 september 2017 om 14:27

Frank de Boer had meer tijd moeten krijgen om zich te bewijzen als manager van Crystal Palace. Dat zegt Wilfried Zaha, aanvaller van de Engelse club.

De Boer werd anderhalve week geleden na exact 77 dagen ontslagen door Crystal Palace. Niet helemaal terecht, vindt Zaha. "Ik denk dat De Boer iets meer tijd had moeten krijgen, want het is niet makkelijk om de hele speelstijl om te gooien. We spelen op dit moment heel anders dan we vorig seizoen deden", vertelt de steraanvaller aan The Daily Mail.

"Maar goed, we weten allemaal dat de voetbalwereld keihard is. Als je geen resultaten haalt word je ontslagen", aldus Zaha. "Dat is ook wat er gebeurd is. We moeten dit accepteren en doorgaan."

Crystal Palace wacht nog steeds op de eerste overwinning én goal van het nieuwe Premier League-seizoen. De Boer werd opgevolgd door Roy Hodgson, die zijn borst kan natmaken voor de volgende competitiewedstrijd: Manchester City is zaterdag de tegenstander in het Etihad Stadium.

Plaats een reactie

vrijdag 22 september 2017 om 14:37
Komt ie nu mee ,slappe zak . Had dat gedaan voordat Boertje ontslagen werd
Vind ik leuk
Youri99 +4969
vrijdag 22 september 2017 om 17:17
Het mooie is, nu gooien ze de hele filosofie van de Boer weer overhoop en word Hodgson de hemel in geprezen als ze met beton-voetbal 17e eindigen.
Vind ik leuk
Teo Smith +12433
vrijdag 22 september 2017 om 14:38
Een hop weer een nederlaag haha.
Vind ik leuk
Koeien +1487
vrijdag 22 september 2017 om 15:37
En de week erop United, die week daar weer op Chelsea. Dat wordt een leuk feestje voor Woy.
Vind ik leuk
DubRtd +13567
vrijdag 22 september 2017 om 14:38
En dezelfde Zaha geblesseerd raken hielp ook niet.
Als je maar 2 goede spelers hebt is het niet echt lekker als 1 daar van wegvalt.
Vind ik leuk
kcim +2010
vrijdag 22 september 2017 om 14:51
Steraanvaller met nul doelpunten ;-)
Vind ik leuk
Paul1982 +6677
vrijdag 22 september 2017 om 15:33
Wellicht komt het omdat Zaha herstellende is van een blessure. Of heb jij ooit een geblesseerde speler vanaf de tribune een doelpunt zien maken?

Juist omdat Zaha niet mee kan doen krijgt Benteke de kans en hij verprutst de grootste kansen. Straks al Zaha weer speelt en gaat scoren is Hogdson een goede vervanger van De Boer.
Vind ik leuk
fdev86 +585
vrijdag 22 september 2017 om 18:00
Niet vanaf de tribune wel, vanaf de middenstip :P, is dat ook ver genoeg
Vind ik leuk
Paul1982 +6677
vrijdag 22 september 2017 om 15:30
Dit komt altijd op het moment dat het te laat is. En op dit moment spelen ze helemaal niet totaal anders dan vorig seizoen, want die nieuwe trainer speelt weer het al oude Engelse voetbal. Van de hele visie van de clubleiding om een nieuwe speelstijl te implementeren is dus ook niets meer over. Dat bewijst ook dat De Boer nooit een echte eerlijke kans heeft gehad.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 16:28
Wees blij dat die neptrainer weg is. Kan er helemaal niets van.
Vind ik leuk
Paul1982 +6677
vrijdag 22 september 2017 om 18:20
4 keer kampioen van Nederlanden 1 keer 2e in 5,5 jaar lukt iedere trainer inderdaad. Dat zegt inderdaad helemaal niks.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 16:34
Dat noemen ze nu mosterd na de maaltijd
Vind ik leuk
Basschot +1681