Ik denk dat de kans om van Feyenoord te winnen 0,1 procent is

"Ik denk dat de kans om van Feyenoord te winnen 0,1 procent is"

vrijdag 22 september 2017 om 17:59

Guido Molee, speler van bekersensatie Swift, kon zijn geluk niet op toen Feyenoord uit de koker kwam tijdens de loting van de KNVB Beker. De amateurs versloegen eerst Vitesse en mogen in de tweede ronde aantreden in De Kuip. 

"Fantastisch! Dit is waar veel jongens uit het team op hoopten", zegt Molee tegen NH Sport. "Zelf hoopte ik op een thuiswedstrijd tegen een leuke ploeg uit de Eredivisie, maar stiekem waren Ajax uit of Feyenoord uit toch wel het leukst. Ik ben zelf nog nooit in de Kuip geweest, dat gaat er dus nu echt van komen en dan sta ik dus op het veld."

De Amsterdamse club weet dat het bekeravontuur naar alle waarschijnlijkheid strandt in Rotterdam, maar of de amateurs ook kansloos zijn? "Tja, eerst de bekerhouder verslaan, nu maar winnen van de landskampioen. Vooraf zeiden we dat de kans dat we Vitesse konden verslaan één procent was, ik denk dat de kans om van Feyenoord te winnen 0,1 procent is. Maar als je er staat, heb je een kans."

Feyenoord - Swift wordt op woensdag 25 oktober gespeeld om 20.45 uur. 

Lees meer over:KNVB bekerFeyenoord

Plaats een reactie

vrijdag 22 september 2017 om 18:03
Gewoon op de 0 spelen , als kramer erin staat doet feijenoord dat ook dus laat die pingels maar weer komen.........
Vind ik leuk
Nuance +3156
vrijdag 22 september 2017 om 18:16
Grappig, elke keer dezelfde soort reactie. Het wordt een soort Pawloveffect. Kun je niet gewoon blij zijn voor die gasten dat ze in de Kuip mogen voetballen?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:02
waarom zou ik ? ik ken er niemand van
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:07
Let jij nou maar lekker op Luuk ... bij Feyenoord is Kramer ten minste nog de nr.2 spits.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:12
luuk heeft ons 2 titels bezorgd, kramer zorgt bij jullie voor de bitterballen mag ik hopen?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:15
Kramer heeft Feyenoord vorig jaar de titel bezorgd. Wat deed Luuk vorig jaar? De feestvlaggetjes verwijderen?
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 22 september 2017 om 19:29
De kar weer op stal zetten.
Vind ik leuk
darmianto +7831
vrijdag 22 september 2017 om 19:40
Toen was ie stil :-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:42
hij hoefde gelukkig geen letters van een bus te halen.....
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:41
de bijdrage was wel heel nihil...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 19:42]
Vind ik leuk
Nuance +3156
vrijdag 22 september 2017 om 19:45
Dus jij kan niet gewoon blij zijn voor andere mensen? Jammer. Die jongens van Swift krijgen de voetbaldag van hun leven. In het mooiste stadion van Nederland, tegen de landskampioen. Prachtig.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:46
zeker prachtig maar wat moet ik er mee?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:04
Swift wint gewoon in de Kuip en ik verwijder dan mijn account;)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:06
succes supporter.... o wacht dat gaat een beetje moeilijk als je feijenoorder bent , sorry
Vind ik leuk
Nuance +3156
vrijdag 22 september 2017 om 18:16
En weer een
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:56
serieuze pudding gegeten vandaag?
Vind ik leuk
Nuance +3156
vrijdag 22 september 2017 om 19:49
Nee hoor. Jouw reacties vallen me alleen op. Hoewel de laatste ook opgevat kan worden als compliment, want wij zijn inderdaad geen successupporters.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:56
hehe zo bedoel ik het ook
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:46
Hah!
Vind ik leuk
Koeien +1593
vrijdag 22 september 2017 om 18:07
Hahaha, daar hou ik je aan. Swift heeft natuurlijk wel de gunfactor.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:11
Nou ...?
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 22 september 2017 om 19:29
Mooi!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:32
Mooi voor zo'n club om in het mooiste stadion te mogen spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:12
Amsterdammers die hun eigen dorp verlaten. Wat zullen ze schrikken.
Vind ik leuk
Liwwadder +3463
vrijdag 22 september 2017 om 19:21
0,01 dan.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:24
Als er 8 basisspelers van Feyenoord geblesseerd zijn en de anderen buikgriep hebben, als het veld door een tyfoon onbespeelbaar is geworden, als het thuispubliek zich massaal tegen de eigen ploeg keert, als alle Swift spelers aan de doping gaan en er niet op worden betrapt, dan lijkt me 0.1% een redelijke inschatting. In alle andere gevallen is dat pure waanzin.
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 22 september 2017 om 19:26
Toch geweldig mooi voor zo'n ploeg! Gewoon even de bekerwinnaar van vorig seizoen uitschakelen. Nu hebben ze weer een mooie wedstrijd.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:52
Het leukste is het natuurlijk voor de jeugd. Al voelt pa zich meestal net zo jeugdig op zo'n moment. Haha.

Hé, ga eens opzij joh. Ik zie niks.
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 22 september 2017 om 20:09
Hahaha! Dat is het zeker.
Vind ik leuk
Sytz +1140
vrijdag 22 september 2017 om 20:11
Toen ik de titel las, dacht ik dat het over Mertens ging.
Vind ik leuk
fer65 +203
zaterdag 23 september 2017 om 14:22
Zeker ben ik blij voor ze ,maar ik ben blijer als ze naar huis gestuurd worden met een flinke draai om de oren dag hoor.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Ik denk dat de kans om van Feyenoord te winnen 0,1 procent is"