'Je merkt aan alles dat PSV het ziet als een topwedstrijd. Zo zien wij het ook'

'Je merkt aan alles dat PSV het ziet als een topwedstrijd. Zo zien wij het ook'

vrijdag 22 september 2017 om 19:19

Erik ten Hag hoopt dat FC Utrecht in de 'topwedstrijd' tegen PSV de nederlaag van vorige week tegen FC Twente wegpoetst. De trainer zag de Domstedelingen als een kaartenhuis in elkaar zakken.

"Je merkt aan alles dat PSV de wedstrijd van zondag ziet als een topwedstrijd. Zo zien wij het ook", zegt Ten Hag op de clubsite. "Als de houding niet goed is, valt alles weg. Het viel tegen FC Twente als een kaartenhuis in elkaar. Ik hoop dat het een eye opener is geweest, dat we beseffen: alles wat we willen, gaat alleen als de houding goed is. Pas als dat zo is, vallen de dingen ook jouw kant op en dwing je het af."

FC Utrecht kan tegen PSV ook putten uit de Europese ervaring. "We hebben al wel topwedstrijden gespeeld dit seizoen, en ook laten zien dat we topploegen kunnen kloppen", doelt Ten Hag op het uitschakelen van Lech Poznan en de thuiszege op Zenit Sint-Petersburg. "Dat vertrouwen moeten we meenemen richting de wedstrijd van zondag. Zeker is dat we tegen PSV heel goed moeten zijn om een resultaat te halen."

De statistieken spreken allerminst in het voordeel van Utrecht, dat slechts twee van 49 laatste duels met PSV in de Eredivisie won en bovendien de laatste negen daarvan verloor. "De recente resultaten tegen PSV zijn niet goed', weet Ten Hag. "Het was voorafgaand aan het seizoen één van onze doelen om dit seizoen in de duels met de topteams niet alleen goed voor de dag te komen, maar ook te winnen."

Poll

Doorbreekt Utrecht de slechte reeks tegen PSV?

(418 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 22 september 2017 om 19:20
Ben erbij zondag. Verheug me op een open en leuke wedstrijd.
Vind ik leuk
Bayern FC +1316
vrijdag 22 september 2017 om 19:24
Ik ook...maar dan thuis voor de tv :) een biertje erbij is me nog te vroeg :)
Vind ik leuk
Roekoe +4394
vrijdag 22 september 2017 om 19:28
Het is nooit te vroeg voor een pilsje
Vind ik leuk
Bayern FC +1316
vrijdag 22 september 2017 om 19:40
Zondag slaap ik lekker uit tot een uur of 11...Dan moet ik eerst bijkomen om te kunnen eten en dan ben je al een uurtje verder.

De wedstrijd Ajax vs Vitesse kan ik wel een lekker pilsje nemen. :)
Vind ik leuk
Roekoe +4394
vrijdag 22 september 2017 om 19:44
Wat dat betreft ben ik echt een varken ghehe.. ik werk in de continue dienst dus ik drink soms zelfs op maandagochtend als ik mn weekend in ga een biertje. Geniet ervan in ieder geval:)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:22
Wat noem je slecht? Oke twente uit ja maar voor de rest???
Vind ik leuk
flipper +902
vrijdag 22 september 2017 om 19:26
Zet hem op Utreg.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
vrijdag 22 september 2017 om 19:28
Utrecht zal thuis licht de favoriet zijn.
Ik verwacht wel een gemotiveerd Utrecht die erop gaat knallen.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
vrijdag 22 september 2017 om 19:44
Waar is dat op gebaseerd? op de statistieken?
Vind ik leuk
Jordanees +9162
vrijdag 22 september 2017 om 20:17
Op de ontwikkelingen bij Utrecht, huidige selectie en staf. Tegen een Psv wat ik niet denderend vind naar mn mening, vind ze minder dan vorig jaar en toen ging het ook niet top.

Vind ik leuk
frankn27 +4397
vrijdag 22 september 2017 om 20:28
ok maar toch vind ik spelers als lozano en van ginkel verder zijn dan de utrecht spelers vandaar dat ik toch naar psv neig
Vind ik leuk
Jordanees +9162
vrijdag 22 september 2017 om 20:32
Lozano kan het niet alleen en hij is toch nog steeds geschorst? vGinkel ook niet want het middenveld draait nog voor geen meter. Utrecht thuis, acht ik sterker dan Psv. Vooral de verdediging van Psv is zorgelijk en aanvallend loopt het niet.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 22:04
Lozano is niet meer geschorst.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
vrijdag 22 september 2017 om 22:06
Dat is mooi voor Psv, maar veranderd niet mn mening..

Een fijne voetbal weekend toegewenst!
Vind ik leuk
JCJWZ +9860
zaterdag 23 september 2017 om 04:08
Die 3e wedstrijd schorsing van Lozano was is voorwaardelijk.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 23 september 2017 om 05:50
Ja, ik had die beker wedstrijd niet meegerekent;)

Blijft apart dat je dan ook geschorst bent voor de beker, een hele andere competitie dan waar hij die rode kaart voor kreeg.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 05:52]
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:28
We moeten spelen met:

______dessers________bahebeck_______
______________labyad__________________
Ayoub____________________vd streek
___________ strieder _______________
Emanuelson__janssen__dumic_klaiber
______________jensen__________________

Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:39
Hoe bevalt van der Streek daar in Utrecht? Kan hij een beetje mee op het niveau? Ik kijk te weinig wedstrijden om daar echt hoogte van te krijgen, daarom vraag ik het je. Hij was in zijn tijd bij Cambuur een grote topper en ik gun die jongen het beste.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:14
Speelt aardige wedstrijden kan nog beter is op de goede weg
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 01:11
Goed om te horen, bedankt!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:15
Helemaal mee eens
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:32
ik zie godverdomme net dat het al weer een wedstrijd word die sochtends vroeg gespeeld gaat worden....

Hopelijk zijn die van ons deze keer wel wakker
en ik ok
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 19:33]
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:35
Dat laatste lijkt me het belangrijkst ;)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:37
haha dat ik wakker ben??
Gewoon doorhalen de nacht ervoor en om kwart over 2 smiddags naar bed denk ik....
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:38
Mag ook, zolang je daarna maar weer wakker wordt :P
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 19:34
Ik verwachtte eigenlijk een verlaat bericht over SDC Putten
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:13
Geen cm ruimte geven die angsthazen de bovenop zitten erop klappen je voeten uit je slofffen lopen uuuuuuuuuuuuuu
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:23
Heel benieuwd! Ik hoop op de vorn en passie zoals tegen Zenit thuis. Dan komt het meer dan goed!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 20:23
Wat mij betreft wint de thuis ploeg met eclatante cijfers van de bezoekers!!!
Mss zet ik er wel een tientje of twintig piek op.
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
vrijdag 22 september 2017 om 20:26
Dat gelul voor een wedstrijd altijd! De bal is rond em we spelen 11 tegen 11 het staat 0-0 en op echt gras ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 01:16
Als FC Utrecht erop klapt met dezelfde passie en inzet als ze tegen Ajax spelen moet psv geen enkel probleem zijn !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Je merkt aan alles dat PSV het ziet als een topwedstrijd. Zo zien wij het ook'