Kramer krijgt steun na storm van kritiek: Zou hem nog een kans en krediet geven

Kramer krijgt steun na storm van kritiek: "Zou hem nog een kans en krediet geven"

zaterdag 23 september 2017 om 08:55

Michiel Kramer is het mikpunt van kritiek nu de spits het niet kan waarmaken bij Feyenoord tijdens de afwezigheid van Nicolai Jörgensen. Oud-Feyenoorder Regi Blinker vindt dat de tweede spits nog een kans moet krijgen.

"De kritiek wordt wel heel erg toegespitst op Kramer", zegt Blinker in gesprek met de NOS. "Ik vind dat niet een reden om het hele team om te gooien. En ik ken Giovanni van Bronckhorst, hij is niet iemand die dat snel doet. Ik zou Kramer nog een kans en krediet geven. Hij is de tweede spits van Feyenoord, hij moet het doen."

Tegen NAC zou Blinker Kramer gewoon opstellen. Tegen Napoli in de Champions League lijkt het ook de oud-voetballer niet verstandig om de tweede spits een basisplaats te geven. "Ik zou dan zeker met twee spitsen spelen. Twee behendige spelers in de voorhoede en Sofyan Amrabat moet dan een kans krijgen op het middenveld. Hij doet het erg goed momenteel", aldus Blinker. "Jean-Paul Boëtius kan je in de spits zetten, al heeft die daar nog nooit gespeeld. Sam Larsson zou ook een mogelijkheid zijn in de punt van de aanval."

Poll

Verdient Kramer nog een kans bij Feyenoord?

(373 stemmen)

Plaats een reactie

Teo Smith +12344
zaterdag 23 september 2017 om 09:03
Nee kappen gewoon. Niet goed genoeg.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 11:11
Ja, mee eens. Niet goed genoeg voor top 3. Subtoppertje akkoord. Heb trouwens ook mijn twijfels over zijn instelling. Lijkt mij nou niet echt een teamplayer...
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 09:04
Kramer is ook niet echt een spits voor de top, ik denk dat ze beter kramer wegdoen en een andere goede tweede spits aanschaffen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 09:17
Hoeveel kansen moet je nog krijgen bij een normale werkgever zou je ook ontslagen worden voor het steeds verkloten van weet ik veel wat
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 09:27
Zo lopen er wel meer hoor tapia bilal al 2 of 3 seizoenen nelom dus niet alleen kramer maar als ie vanavond er een paar in t netje leg en de aankomende potjes word ie zeker niet meer de grond in getrapt kom op mensen waarom lees ik dan niets over jens die tegen psv die kans voor open goal miste jens scoort ook alleen maar in de kuip je moet achter je spelers en club blijven staan in goede en slechte wedstrijden !!!!!!!
Vind ik leuk
AFC +3786
zaterdag 23 september 2017 om 09:41
Kijk even hoe boethius de bal aanspeelt bij Toornstra .. zo n bal moet over de grond niet met een irritante stuit... dat s voor iedereen lastig
Vind ik leuk
HWET +796
zaterdag 23 september 2017 om 09:28
Ik zou Kramer ook altijd nog een kans geven. en nog 1 en nog 1. Zelfs als Jorgensen fit is. :)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 09:36
Wat een gezeik. Het is toch harstikke logisch dat je 2e spits niet beter is dan je 1e spits. Daarbij heeft jorgensen ook de eerste wedstrijden niks laten zien
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 09:42
Maar het is zo'n groot verschil wanneer Jörgensen speelt en wanneer Kramer speelt. Het irritante van Kramer is ook dat wanneer het even niet loopt, hij nog wel eens een tikkie hier en daar uitdeelt (zie de wedstrijd tegen Manchester City). Had zomaar rood kunnen zijn en dan sta je met 10 man. Ik ben het met je eens dat de 2de spits niet beter is dan je 1ste spits. Maar als het met Kramer niet goed gaat, investeer dan in je eigen jeugd: Dylan Vente.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 09:46
Dylan vente is nog niet goed genoeg voor eredivisie, dus kramer moet het nu nog wel opvangen. Maar kramer is inderdaad wel erg irritant. Maar wel een feyenoord spits, die ze met lange ballen of als aanspeelpunt kunnen gebruiken.
Vind ik leuk
AFC +3786
zaterdag 23 september 2017 om 09:43
Kramer was gewoon eerste spits .. is vervolgens niet goed genoeg en raakt de plek kwijt maar wordt dan wel goed genoeg bevonden als 2 e spits.. gewoon door selecteren
Vind ik leuk
joedelie +1892
zaterdag 23 september 2017 om 09:40
Tegen PSV speelde Boetius als spits en dit ging hem goed af.. Je kan er toch zeker niet slechter van worden om hem daar neer te zetten ipv Kramer?
Vind ik leuk
frankn27 +3817
zaterdag 23 september 2017 om 09:45
scoort tegen nac gewoon hoor alleen voor topwedstrijden niet goed genoeg indd... volgens mij best paar belangrijke goals gemaakt vorig seizoen waardoor de titel behaald werd? roda uit en utrecht uit?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 09:50
Geen kans meer geven heeft hij al genoeg kansen gehad.afscheid nemen van deze speler. Feyenoord onwaardig met alle respect
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 09:52]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 09:55
Wat een genie die blinker, zit weinig ander op helaas bij gebrek aan beter, in de winterstop snel wat beters halen, moet niet heel moeilijk zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 10:35
Nog meer kansen krijgen?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 10:53
Zegt ook maar wat heh, die kerel.
Kramer heeft zich bewezen, als ongeschikt.
Een auto die maar twee keer paar jaar start heb je ook niks aan ...
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 11:26
Laten we wel zijn, Kramer hoort in het rijtje Veltman, Castaignos, Immers.
Allemaal waardeloze, zwaar overschatte tuinkabouters.
Vind ik leuk
rinirat +692
zaterdag 23 september 2017 om 12:17
Als je met 10 man en een pylon wilt spelen...zet je hem neer.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 12:17
Kramer past niet in het plaatje van Feyenoord, het is een middelmatige spits, misschien goed genoeg voor de sub top of net daar onder.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 12:32
Kramer past niet bij het spel dat Feyenoord graag speelt, we zijn gewend met Jorgensen, een spits die de bal vasthoudt en het middenveld laat bijsluiten. Gio wil hetzelde spel spelen met een speler die dit totaal niet kan. Het lijkt me dat Gio een speler opstelt dat meer past bij de speelstijl van Jorgensen of hij laat het volledige team anders spelen , het spel zoals dat past bij een spits als Kramer..
En nog 1 keer, Nelom en Diks horen niet thuis bij Feyenoord.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 12:33]
Vind ik leuk
fer65 +146
zaterdag 23 september 2017 om 12:36
Dillen Venteeeeeeeeeeeeeeeee Dillen Venteeeeeeeee ze zijn daar net zo doof en blind als de overheid en de knavb.tegfen Napoli Botius Dillen Vente schijthuizen ,je kan altijd nog wisselen.En om te beginnen tegen NAC ,maar nee hij zet gewoon die paal daar neer dag hoor.Ook straks tegen Ajax in de kuip gewoon die slak neer zetten.
Vind ik leuk
fer65 +146
zaterdag 23 september 2017 om 12:39
Die man heeft totaal geen rendement voor de plieg niets niks nada,neemje verlies en verkoop hem voor niks gratis bagger die man ,hoord niet bij feijemoord te spelen
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 12:44
Kramer dat is een goede voor NAC
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 13:26
Regi blinkt weer eens uit met verstandige uitspraken!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 17:57
En alweer kritiek op Kramer.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kramer krijgt steun na storm van kritiek: "Zou hem nog een kans en krediet geven"