Haps snapt vraagtekens: Het blijft wel apart, dat je miljoenen euro's kost

Haps snapt vraagtekens: "Het blijft wel apart, dat je miljoenen euro's kost"

zaterdag 23 september 2017 om 09:46

Ridgeciano Haps is na Danko Lazovic en Steven Berghuis de duurste aankoop ooit van Feyenoord en dat vindt de linksback een gek idee. De Rotterdammers betaalden zo'n zes miljoen euro aan AZ.

"Het blijft wel apart, dat je miljoenen euro's kost", zegt Haps in gesprek met ELF Voetbal. "Maar wat merk je er in het dagelijks leven van? Het zijn cijfers, meer niet. Misschien dat het extra druk kan geven, maar ik denk dat iedere speler bij Feyenoord druk voelt om te presteren. Ik ook, maar niet extra vanwege het transferbedrag. Ik laat me niet afleiden."

"Ik snap wel dat er veel mensen zijn die niet kunnen begrijpen dat voetballers voor zoveel geld van club wisselen", vervolgt de linksback. "Zeker als je deze zomer de transfermarkt ziet. Meer dan tweehonderd miljoen, voor Neymar, is bizar. Normaal zijn backs niet de duurste spelers, maar nu haalde Manchester City ook Benjamin Mendy en Kyle Walker voor vijftig, zestig miljoen euro. Backs tellen ook steeds meer mee hè, haha."

Plaats een reactie

zaterdag 23 september 2017 om 09:51
Die Mendy lijkt wel een echte te zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 09:56
Ik verbaas me nog altijd over de bierprijs in de kroeg
Vind ik leuk
Jorchie +200
zaterdag 23 september 2017 om 09:56
Wat merk je ervan: misschien is op je banksaldo kijken.
Vind ik leuk
Forza u +1201
zaterdag 23 september 2017 om 10:18
De enige speler die niet voor geld kiest? Vast wel...
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 10:33
Het is ook te veel geld voor een speler als hij
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 10:47
6m vind ik marktconform. Gewoon een goed bedrag voor een Nederlandse back die er gelijk staat.
Vind ik leuk
AFC +3786
zaterdag 23 september 2017 om 13:03
6 ml voor back van az is heel verl geld.. Er meteen staan weet je bij het betalen nog niet
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 13:03]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 13:33
6m voor een potentiële international die sterk snel en NL talig is in 2017 is niet extreem veel geld imo.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 19:47
6 milj is prima voor een speler die er direkt staat, maar dus niet voor haps want kan het niveau niet aan. Maakt veel te veel fouten.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 19:48]
Vind ik leuk
AFC +3786
zaterdag 23 september 2017 om 13:01
Haps en Vermeer lijken donkeren broers van Bart Simpson
Vind ik leuk
RubenVB +628
zaterdag 23 september 2017 om 13:08
Ik snap dat je grappig probeert te zijn, maar dit is niets meer dan een mislukte oneliner.
Vind ik leuk
AFC +3786
zaterdag 23 september 2017 om 13:10
Uhmmm ok
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 13:34
Ik zie t ook wel eig! Dan is ie best sterk gevonden... ga zo door! :-D
Vind ik leuk
AFC +3786
zaterdag 23 september 2017 om 13:59
Hahaha Thanks...
Vind ik leuk
RubenVB +628
zaterdag 23 september 2017 om 13:10
Hij heeft wat terugval in spel na zijn blessure, maar dit is een uitstekende koop voor Feyenoord. Ajax en PSV hebben al een tijdje een zoektocht en zijn nog steeds niet geslaagd. Haps had bij elke topclub kunnen slagen in Nederland. Mooi dat hij Feyenoord speelt!
Vind ik leuk
pinkelman +2502
zaterdag 23 september 2017 om 17:25
Haps is een uitstekende speler echter het kan geen toeval zijn dat juist op die positie telkens een speler bij de Alkmaarders in de spotlights staat.
Zo was Poulsen destijds een stoomtrein die niet te stoppen was, daarna weer Haps en nu doet die Ouwejan het ook niet veel minder.
Haps doet het ook bij Feijenoord niet slecht echter zijn opvallende rushes heb ik nog niet gezien.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 19:06
Ik snap er geen reet van, vorig jaar tegen Feyenoord alle hoeken van het veld gezien, tot nu toe is het niet bijzonder wat die laat zien
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Haps snapt vraagtekens: "Het blijft wel apart, dat je miljoenen euro's kost"