Klagende Keizer is 'prooi' van de media: 'Als zij bloed ruiken, slaan ze toe'

Klagende Keizer is 'prooi' van de media: 'Als zij bloed ruiken, slaan ze toe'

zaterdag 23 september 2017 om 15:07

Het was wellicht niet zo verstandig van Ajax-trainer Marcel Keizer om vrijdag kritiek te uiten op de Nederlandse media. David Endt zegt dat bij radioshow NH Sportcafé. Keizer vindt dat Ajax onnodig hard is aangepakt in een periode dat er nog volop verdriet was om de situatie rond Abdelhak Nouri. 

"Ik begrijp dat de emotie speelt en het is ook terecht dat hij er zo tegen aankijkt. Maar je weet dat er in de voetbalwereld veel haaien zijn en als zij bloed ruiken, slaan ze direct toe", steekt Endt - voormalig perschef in Amsterdam - van wal. 

"In dat opzicht is Marcel Keizer nu een prooi. Er wordt ingehakt op de Europese uitschakeling. De media hebben eigen belangen en zij hebben geen boodschap aan wat de trainer vindt. Daar moet je in de top tegen kunnen."

Endt snapt de reactie van Keizer overigens wel. "Hij ziet hoe het er werkelijk voor staat in het team. Toch roept deze reactie ook weer een tegenreactie op. Daar moet je slim mee omgaan. Je moet je niet kwetsbaar tonen. Als je het nu zo gaat benoemen, maakt het je nóg kwetsbaarder. Dat is heel vervelend."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

zaterdag 23 september 2017 om 15:16
Ach ja, die man moet wennen aan het vergrootglas van de media en de spinnenkuil die Ajax bestuur heet. Ik zeg Welkom Keizer geniet ervan, en van fouten leer je!

Overigens geldt dit voor elke trainer van een topclub..
Vind ik leuk
R2 +3210
zaterdag 23 september 2017 om 15:26
Wat is dat eigenlijk daar bij Ajax? Het rommelt daar al in het bestuur sinds dat gedoe met Cruijff. Ik als PSV-er zeg dat het ooit een mooie club was, maar dat het nu inderdaad op een slangenkuil begint te lijken (indien de berichtgeving over Bergkwamp en consorten juist is).
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 15:27]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 15:44
Ajax is nog steeds een mooie club. Ik kom er regelmatig. En niet als supporter. :-)
Vind ik leuk
darmianto +7831
zaterdag 23 september 2017 om 16:20
Je moet het met een korrel zout nemen denk ik, er zal een kern van waarheid inzitten maar zodra het AD (Rotterdamse krant) met een heel verhaal komt, dan pak ik er zelfs een hele pot zout bij
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 17:03
Het heeft altijd al gerommeld bij Ajax, al vanaf dag 1 van het bestaan. Er zijn veel stromingen en visie's binnen Ajax. De ene keer trekt de ene aan de touwtjes de andere keer de ander. Zelf denk ik dat het probleem zit in het feit dat er een natuurlijke druk bij Ajax is ontstaan om te moeten presteren. Bij niet presteren rollen er koppen of komen er mensen onder druk te staan. Zwelt de roep om verandering aan, en dan begint het spelletje weer van voor af aan. Persoonlijk maak ik me er niet zo druk om. Houdt iedereen scherp, de media heeft weer wat te schrijven, en wij kunnen weer een forum vullen met meninkjes. Zo blijft jan modaal mooi zoet!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 15:16
Keizer weet gewoon helemaal niet wat hij aan het doen is. Dat is het hele probleem.
Vind ik leuk
Cookee +4768
zaterdag 23 september 2017 om 15:24
Als Dolberg vorig seizoen zijn vormcrisis gehad had, dan was Bosz nu een slechte trainer geweest, maar wat doe je er aan?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 15:39
Die heeft dolberg vorig jaar ook gehad..van december tot maart ongeveer geen bal geraakt, keizer is gewoon een matige trainert en een rare keus van het verstopte hart van ajax
Vind ik leuk
Cookee +4768
zaterdag 23 september 2017 om 15:52
Ik denk dat ze Keizer houden, want na Keizer richten alle pijlen zich op het technisch hart. Als de trainer weg is zijn er geen excuses meer... dus keizer zit safe omdat het T-hart zichzelf zal dekken.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 18:04
Ik denk dat jouw analyse kort en doeltreffend is. De vraag is alleen hoe lang de RvT lijdzaam toekijkt. Talenten of niet, transferwaarde is ook een kwestie van marktbewegingen én impulsen.
Vind ik leuk
Cookee +4768
dinsdag 26 september 2017 om 11:54
Ik weet niet hoe een RvT denkt maar geloof niet dat de RvT angstig moet worden van transferwaardes. Transferwaardes zijn alleen belangrijk als je gaat verkopen, ik zie geen speler lopen waar clubs belangstelling voor hebben.
Wat zijn jouw vermoedens?
Ik heb het idee dat Ajax aanzet om van de beurs af te gaan en weer een club te worden, waarom anders zoveel miljoen bewaren? Die RvT en alle moeilijke structuren binnen die club maken het leiden van een club bijna onmogelijk toch?
Maar, ik snap ook dat als Dolberg zondag 3 maakt, dan roept de zaakwaarnemer weer dat FC Balophetdak, 50 miljoen voor hem overheeft, dat is voetbal.
Vind ik leuk
Olfie +2846
zaterdag 23 september 2017 om 16:02
Kijk even hoeveel Europese doelpunten hij heeft gemaakt tussen december en maart. Is Bosz niet die goede trainer door zijn Europese prestaties? Door 2e te worden in de eredivisie krijg je als trainer van Ajax geen pluim...
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 19:46
Denk het niet. Volgens mij is Bosz een goede trainer, omdat hij een duidelijk idee heeft over hoe zijn team moet voetballen en dat kan overbrengen. Dat leidt tot prestaties, zoals die in Europa.

Onder Bosz speelden ze trouwens ook beter en dan is het ook makkelijker scoren.
Vind ik leuk
Cookee +4768
dinsdag 26 september 2017 om 11:56
De Europese prestaties moet je ook relativeren, ja Bosz toonde lef, wat in dit land bijna niet meer voorradig is.
Maar Bosz had ook heel vaak geluk, denk aan die geweldige actie van Viergever... dat mazzelpikkie van Dolberg.
Ajax zat het gewoon ook mee.
Vind ik leuk
Olfie +2846
dinsdag 26 september 2017 om 20:17
Makkelijk lullen, tegen Schalke en Lyon had de uitslag thuis groter kunnen en moeten zijn. Dan zijn die uitgoals n.v t
Vind ik leuk
Cookee +4768
woensdag 27 september 2017 om 15:31
Dat klinkt een beetje als van Gaal, alsof elke kans een goal kan zijn. Louis zou als ex-voetballer beter moeten weten. Realiteit is, het zat Ajax gewoon mee, en tegen Nice niet. Dan staat de Ligt daar en die heeft elke wedstrijd een paar "Frank de Boertjes" en dan gaat 't mis.
Die wereldloop van Viergever, op dat moment was Ajax slachtrijp en dan scoort hij en keert alles om.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 19:43
De kwaliteiten van een trainer zijn niet echt afhankelijk van of zijn spits in vorm is of niet volgens mij..?
Vind ik leuk
Cookee +4768
dinsdag 26 september 2017 om 12:14
Klopt, maar een trainer die een Dolberg in vorm heeft. Die hoeft niets doorelkaar te gooien. Ajax heeft Keizer een jaar lang in de keuken gehad, men heeft hem leren kennen, men heeft kunnen zien hoe jAj speelde, dan moet het TH zich ook kritisch analiseren dat ze die man die velen nu slecht vinden wel goed beoordeelden?
Wat kan een toptrainer doen als spelers zijn advies niet uitvoeren. Niks. Wat kan Keizer eraan doen dat de Ligt gewoon zijn concentratie nooit op orde heeft, dat is een gemis aan kwaliteit.
Maar ik vind wel dat Keizer had moeten nadenken en eisen had moeten stellen, want zo'n moeilijke club runnen na Bosz is een hels karwei, geluk houdt een keer op.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 12:46
Een trainer die zijn tactiek op orde heeft hoeft niks om te gooien.
Ja, degene die dit een goed idee vond mag er van mij ook uit.

Welk advies geeft Keizer zijn spelers dan? Dit klinkt alsof Keizer het supergoed heeft bedacht, maar niemand doet wat hij zegt. Is dat ergens op gebaseerd?

Wat Keizer kan doen aan De Ligt is het achterin anders neerzetten zodat zijn zwakke plek geen hele zwakke plek is.
Vorig jaar stond hij veilig naast Sanchez, maar als je die niet hebt, moet je wat anders verzinnen. Met meer verdedigers bijvoorbeeld, minder, zoals Keizer leuk vindt, is dan helemáál een slecht idee, vind je niet?
Vind ik leuk
Cookee +4768
dinsdag 26 september 2017 om 14:15
Ik zie de opdracht van Keizer, spelers vooruitlopen om druk te zetten, maar ook dat er 1,2 hun man niet opzoeken, dan staat iedereen te ver naar voren maar ze doen er niks mee en achter worden ze kwetsbaar.
Als Barca dat doet, dan worden ze ook overlopen en dan is die trainer ook slecht.

Optie de Ligt.
Ja, dat kan, maar Viergever kan toch ongeveer als Sanchez spelen en de Ligt zal toch wel eens zijn fout afleren? Ze zullen dit analiseren en nu doorhebben wat fout ging.
Ja dat uithalen van een verdediger is een soort Cambuur-optie, een soort wanhoopsdaad als je niet het idee hebt dat ze voorin nog iets klaarmaken?
Maar Fraser blufte terug en liet alles staan, waardoor hij won... al scheelde het niet veel met die bal op de paal.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 14:42
Oké, nou, dan is het een slechte opdracht :p
Teams die deels vooruitlopen en deels blijven hangen zijn verdeeld. Een deel wil druk zetten, en een deel wil achterin hangen omdat ze weten dat ze makkelijk tegengoals krijgen. Het is dus een kwestie van onzekerheid dat een deel van het team niet durft en daardoor komen de linies ver uit elkaar en daardoor verlies je het uiteindelijk.
Dit komt dus door defensieve onzekerheid. Het is aan de trainer daar iets aan te doen.

Viergever kan niet zoals Sanchez spelen. Daarom was Sanchez na één jaar naar Spurs en Viergever na een paar jaar nog steeds in Amsterdam.

De Ligt heeft tijd nodig. Je kunt fouten niet sneller afleren dan je ze afleert. Hij doet er niet expres lang over. Misschien een betere individuele trainer voor verdedigers. Maar nee, De Ligt kan zijn fouten dus niet zo afleren.

Ja, superdoordacht, ik wil meer goals, dus stel ik meer aanvallers op. Dat je daardoor je team moeilijker laat voetballen mist Marcel helaas even, maar het is een kutplan.

Fraser heeft het lang laten staan, en wisselde in de 80e(?) minuut een verdediger erbij omdat ze echt zwaar onder druk stonden. Hij heeft expres zo lang mogelijk gewacht. Vond ik heel verstandig. En opvallend was ook dat de tegengoal kwam door de invaller. (en omdat pasveer niet kan keepen :p)

Ja, als barca dat zou doen ging het daar ook kut.
Maar daar hebben ze een degelijke tactiek, daardoor hebben de spelers vertrouwen en zal het ze niet gebeuren.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 14:43]
Vind ik leuk
Cookee +4768
woensdag 27 september 2017 om 15:11
Ja, je hebt de perfecte analyse. Angst legt het af tegen opdracht vd trainer.

Viergever is geen Sanchez maar hij kan wel ongeveer zo spelen toch? Hij heeft fysiek mee.

Als de Ligt zijn fouten niet afleert dan moet hij naar jAj... je kunt niet een speler opleiden in het eerste, daar moet je meteen staan, de Ligt gaf zoveel onzekerheid aan Oranje en doet dat ook bij Ajax, zou jij durven doorjagen met de Ligt achter je? Nou zelfs Strootman raakte helemaal van slag met hem erachter.

80e minuut.
Ik dacht ook nog steeds dat Ajax het ging redden hoor, omdat ik dat zo gewend ben. En toen Schone erin kwam, dan staat er zoveel ervaring, maar ik zou hem liever dieper hebben dan. We vragen veel van de oude Schone... zoveel km's maken.

Ik vind Fraser ook groei doormaken.

Barca heeft echte voetballers, Ajax heeft taakspelers, a la Bazoer en zo, leuk als het goed draait maar iets forceren ho maar, zelfs tegen Heracles niet. Je moet iemand hebben als Zyech in vorm, maar als men die neutraliseert dan is er niemand.
Vind ik leuk
woensdag 27 september 2017 om 15:27
Ja, maar als spelers angstig worden van je opdrachten moet je betere opdrachten verzinnen waar ze niet angstig van worden.

Hij is kleiner en veel minder sterk, en daarnaast was Sanchez heel erg goed en kon daardoor heel veel fouten van anderen goedmaken. Dat kan Viergever gewoon niet zo goed, doordat hij minder goed is dan Sanchez.

De Ligt mocht denk ik vorig jaar vooral veel spelen doordat Sanchez naast hem stond. Die kon het goedmaken en De Ligt leerde sneller.

En als blijkt dat De Ligt niet goed genoeg is moet je hem vervangen. En als dat niet kan moet je maar met 3 centrale verdedigers. Want je krijgt teveel en te makkelijk tegendoelpunten :p

Ik verwachtte van niet, omdat er weinig vertrouwen in zit. Dat doelpunt was ook meer geluk dan wijsheid. Van der Werff en Pasveer die een foutje maken.

Ik was alleen verbaasd dat hij er een verdediger bij zette, dat loopt bijna altijd verkeerd af.

Ja, daarom heb je een goede tactiek nodig, zoals vorig jaar. Nu doet iedereen maar wat, en dan wordt het moeilijk. Maar met een goede tactiek kun je Heracles uit best winnen als je Ajax bent.

Overigens was het Keizer die het middenveld van Ajax neutraliseerde door met Huntelaar en Dolberg te spelen. Dan zakt er steeds één in en hebben de middenvelders minder ruimte om aan te sluiten.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 15:28
Centen binnenharken.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 15:16
Ajax wij zijn de beste Whaha al lang niet meer hihi..
Vind ik leuk
Simon1989 +2269
zaterdag 23 september 2017 om 15:24
En waar precies baseer je dat op dan? Prijzen? Want daar hebben we er genoeg van staan hoor ;)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 15:28
Ondertussen wel een stofdoek nodig ;)
Vind ik leuk
Simon1989 +2269
zaterdag 23 september 2017 om 16:17
Hahaha dat valt niet te ontkennen ;)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 19:46
Die winnen we ook wel
Vind ik leuk
R2 +3210
zaterdag 23 september 2017 om 15:28
Het "hebben staan staan van prijzen" zegt niks over de huidige kwaliteit van de club. SKIETE WILLY onderbouwt het niet, maar jij komt ook met een flutargument.
Vind ik leuk
Simon1989 +2269
zaterdag 23 september 2017 om 16:54
Ik wil alleen duidelijk maken dat zijn punt onzin is.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 19:47
Hij zegt dat we allang geen topclub meer zijn.
Dan is het hebben van prijzen geen argument.
Wel als het prijzen zijn van de afgelopen paar seizoenen.
Vind ik leuk
Simon1989 +2269
zaterdag 23 september 2017 om 20:36
De afgelopen paar seizoenen toch 4x landskampioen. Het is maar net hoe je het bekijkt en vanaf waar je de grens trekt.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:40
Ja, "Laatste 7 jaar 4x kampioen" of "Meeste kampioenschappen van de afgelopen 10 jaar" waren allebei wel argumenten geweest.
Maar prijzen an sich zijn geen argument.
Als je tegen Sjaak Swart zegt "Jij bent geen topvoetballer meer" en hij zegt "Ik heb 3x de Europa League 1 gewonnen" is dat ook geen argument.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 17:10
Ik denk dat hij doelt op de belabberde prestaties van dit seizoen. 9 officiële wedstrijden gespeeld en slechts 3 gewonnen
Vind ik leuk
Jozef +22851
zaterdag 23 september 2017 om 17:46
Willy skiet ook al lang niet meer, hihi.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 15:19
Marcel Keizer doet iets onverstandigs.. bel de krant.. :p
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 15:27
Keizer is populair op VP.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 15:28
Keizer is populair voor leedvermaak ja.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 15:55
Wie haalt het dan ook in z'n hoofd om een trainer met zo weinig ervaring in de top als hoofdtrainer van Ajax te benoemen. Oh ja, ene Dennis B.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 15:57
Ik denk dat het maar zelden vertoond is dat een club een persoon naar voren schuift en vooraf al de intentie heeft om m als trekpop te gebruiken.

Ik noem m altijd gekscherend "der kaiser" maar je zou haast met de mens keizer te doen krijgen.

Nergens maar dan ook echt door niemand van het cocktail trio word ie uit de wind gehouden.
Vind ik leuk
Jozef +22851
zaterdag 23 september 2017 om 17:51
Wat verwacht je dan, Stratum?

Als ze dat doen dan gaat het weer van 'kan die Keizer niet voor zichzelf opkomen?' of zo...

En je eerste zin is gebaseerd op gebakken lucht. Je gaat wel erg mee in wat er hier en daar opgegooid wordt.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 17:56
Ben jij ook maar een beetje in de veronderstelling dan dat keizer de dienst uit maakt aangaande de speelstijl tactiek en opstelling?
Vind ik leuk
Jozef +22851
zaterdag 23 september 2017 om 17:57
Ben je ook maar een beetje in de veronderstelling dat Ajax een coach aanstelt die totaal niet past in de huisstijl?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 17:59
dat heet ontwijken wat je nu doet
Vind ik leuk
Jozef +22851
zaterdag 23 september 2017 om 18:01
Nee, gewoon met een feitje onderuit halen van hele dagen loos gelul hier....
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 18:08
dat mag maar nou weet ik je antwoord nog steeds niet op mijn vraag.
Vind ik leuk
Jozef +22851
zaterdag 23 september 2017 om 18:15
Moet ik dan antwoorden op een suggestieve vraag?

Nou vooruit, maar eigenlijk was mijn eerste antwoord voor een goed lezer eigenlijk voldoende hoor.
Natuurlijk voert Keizer zijn taak als coach uit en heeft hij verantwoordelijkheid over tactiek, opstelling en speelstijl. Hij is aangesteld, omdat hij bewees in dat stramien te passen. Als hij het roer omgooit en overschakelt op een vaste huisstijl van 5-3-2 dan vliegt hij gelukkig de laan uit...., want zulk soort fratsen passen nu eenmaal niet bij Ajax. In die zin heeft hij niet alles te zeggen, nee. Nogmaals, godzijdank...
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 18:17
Als Jozef zijnde moet je wel goedgelovig zijn.

Vind ik leuk
Jozef +22851
zaterdag 23 september 2017 om 18:19
Stratum zijnde moet je vuurtjes verzinnen als je rooksignalen denkt te zien...

Toch?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 18:20
waar rook is is vuur enne .... ik verzin ze niet ,je hoeft er maar op te wachten
Vind ik leuk
Jozef +22851
zaterdag 23 september 2017 om 18:23
Hmm, ik vind het maar een hoop geouwehoer van mensen die in de media hun brood willen verdienen. Gooi zulke dingen maar genoeg op en je verwerft bekendheid.

Bij PSV wordt er al lange tijd hetzelfde geluld over Brands en Cocu. Volgens mij is er niet zoveel aan de hand. Hooguit loopt er over een jaar bij beide clubs een andere coach rond en wijzigen de gezichten van poppetjes binnen de organisatie, maar op zich bewijst dat niks over wat er nu gaande is...
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 18:33
ik vind dat je gedeeltelijk gelijk hebt : natuurlijk is veel stemmingsmakerij van de pers maar in het geval van keizer zit er natuurlijk wel meer achter.

Er zijn teveel feiten gepasseerd (jonk ,v duivenbode bijvoorbeeld) om het op de pers te schuiven.
Ze wilden een "ajax" coach maar wel 1 die in de pas zou lopen van wat "het technisch hart" bedenkt.

Natuurlijk zei keizer meteen ja zonder zich te realiseren dat hij als marionet moet dienen.
Je kan er van vinden wat je wilt maar een ajax coach behoort toch enige statuur te hebben.

Wie is daar nu volgens jou de echte kapitein dan?
Vind ik leuk
Jozef +22851
zaterdag 23 september 2017 om 18:39
Volgens wat ik ervan begrijp is er een technisch hart voor cultuurbewaking op korte en lange termijn. In principe maken zij de dienst uit, ja, en ik kan me voorstellen dat men ging steigeren toen Bosz er meer een Boszhart van wilde maken.

Bosz heeft het leuk gedaan afgelopen jaar, maar laten we vooral niet vergeten dat hij over een toen inmiddels gepokt en gemazelde Klaassen beschikten en over godsgeschenk Sanches... dat is nogal een verschil met waar zijn voorganger en opvolger het mee moesten stellen. Verder was Bosz bij tijd en wijle stronteigenwijs in zijn keuzes. Ik zag een hoop mooie ontwikkelingen, maar ook blunders. Hij hield te lang vast aan Traoré (die met terugwerkende kracht steeds beter lijkt te worden...) en aan Schöne....
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 19:04
Bosz was terecht eigenwijs wat traore betreft.

traore werd in mijn ogen veel te veel en onterecht belachelijk gemaakt door jullie eigen supporters.

Het is wel gebleken dat een coach die geen meeloper is en zijn eigen kijk heeft wel degelijk kan werken.


Vind ik leuk
Jozef +22851
zaterdag 23 september 2017 om 19:55
Bosz liet het elftal spelen op een wijze die ras-Ajacieden herkennen en geweldig vinden. Hooguit kun je zeggen dat hij op een geweldige manier invulling gaf aan het gevraagde in de profielschets Ajax-trainer...

Traoré deed sporadisch leuke dingen, maar wekte vooral enorme ergernis met zijn spel. En ere wie ere toekomt: in de wedstrijden tegen Lyon toonde hij waarom Bosz zoveel vertrouwen in hem toonde. Toch waag ik te zeggen dat zijn vaak labberdekakkie optredens Ajax punten heeft gekost........... Ga er voor het gemak maar vanuit dat een andere speler op zijn plek ook nuttige dingen had kunnen doen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:01
ik denk dat als ze bij jullie niet zo veel last hadden gehad van het "ik ben de belangrijkste binnen de club" en petertje meer tegemoet zouden zijn gekomen het jullie geen windeieren zou leggen dit seizoen.
Zie hoe snel hij het op de rit heeft in dortmund .

Het "opstartprobleem " zou er niet geweest zijn in ieder geval.
Vind ik leuk
Jozef +22851
zaterdag 23 september 2017 om 20:06
Onvergelijkbaar. Bij Dortmund verliest hij weliswaar toppers, maar kan hij ook naar hartenlust shoppen.

Bij Ajax had hij het hoe dan ook zonder Klaassen, Sanchez en vooruit...Traoré moeten doen dit seizoen. Een aderlating waar ook hij weer een oplossing voor had moeten bedenken. Afgelopen jaar kostte dat denken van Bosz ons uiteindelijk het kampioenschap middels onvergefelijk puntenverlies tegen Roda JC en WillemII thuis....
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:07
bij psv toch?
Vind ik leuk
Jozef +22851
zaterdag 23 september 2017 om 20:11
Die kun je altijd een keer verliezen. Thuis tegen Roda en Willem II moet je 'gewoon' winnen en dat gebeurt normaal gesproken ook. Dan waren we 'gewoon' kampioen geworden, ondanks PSV na te weinig rust na een EL wedstrijd... Lijkt me weinig tegenin te brengen.

Petertje heeft aanvankelijk gewoon gefaald en dat kostte ons een feessie...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 20:11]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:12
precies en diezelfde fout word nu door trio el en niek weer gemaakt door keizertje voor de leeuwen te gooien vind ik.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:50
ut vuur wakkert snel aan jozef.....
Vind ik leuk
Jozef +22851
maandag 25 september 2017 om 07:41
Och, dan brandt het he...

Gisteren lijkt de spreekwoordelijke druppel gevallen te zijn. Hoe dat nou precies samen gaat met dat vuurtje is me een raadsel trouwens...:-)

Het komt allemaal wel weer goed met mijn cluppie....
Vind ik leuk
flipper +902
zaterdag 23 september 2017 om 16:22
Gelukkig hebben wel Cocu nog........
Vind ik leuk
flipper +902
zaterdag 23 september 2017 om 16:22
we
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
zaterdag 23 september 2017 om 16:34
Keizer lekker blijven zitten waar je zit en verroer je niet.......het gaat toch goed zo.
Weer helemaal niets in Amsterdam!!!!
Vind ik leuk
Jozef +22851
zaterdag 23 september 2017 om 17:52
Je loopt wel erg ver op de feiten vooruit, vind je zelf ook niet?
Vind ik leuk
Basschot +1736
zaterdag 23 september 2017 om 18:22
Tot nu toe is het niets. Al Europees uitgeschakeld en veel puntenverlies in de ED
Vind ik leuk
Jozef +22851
zaterdag 23 september 2017 om 18:27
Ja, we lopen welgeteld twee punten achter op de koplopers, zitten nog in de beker en doen niet meer mee aan een toernooi dat al 15 jaar door geen enkele Nederlandse club is gewonnen.

Poehoe... Crisis in de tent hoor.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 18:27]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Klagende Keizer is 'prooi' van de media: 'Als zij bloed ruiken, slaan ze toe'