LIVE-discussie: Van Beek maakt rentree na jaar absentie, Toornstra ontbreekt

LIVE-discussie: Van Beek maakt rentree na jaar absentie, Toornstra ontbreekt

zaterdag 23 september 2017 om 18:33

Een mooi moment voor Sven van Beek. Na een afwezigheid van ruim een jaar keert de verdediger terug in de wedstrijdselectie van Feyenoord. Van Beek kampte lange tijd met blessureleed. 

In het thuisduel met NAC Breda (aftrap 19.45 uur) maakte de 23-jarige stopper dus weer kans op speeltijd. Feyenoord moet het tegen NAC doen zonder Jens Toornstra. Volgens diverse media kampt hij met een lichte blessure. De Champions League-clash met SSC Napoli van volgende week zou niet in gevaar zijn. Sofyan Amrabat vervangt Toornstra op het middenveld. 

Steven Berghuis is vanwege zijn rode kaart in het duel met PSV geschorst. Trainer Giovanni van Bronckhorst doet daardoor een beroep op Bilal Basacikoglu. Ridgeciano Haps is nog altijd niet inzetbaar. Miquel Nelom staat daarom in de basis. 

De opstellingen

Feyenoord: Jones, Diks, Botteghin, Van der Heijden, Nelom, El Ahmadi, Amrabat, Vilhena, Bilal, Kramer en Boëtius

NAC: Birighitti, Horsfield, Koch, Marí, Angeliño, Mets, Verschueren, El Allouchi, Korte, Ambrose en García

 

I am BACK! #feyenoord

Een bericht gedeeld door Sven van Beek (@svenvanbeek) op

Plaats een reactie

zaterdag 23 september 2017 om 18:35
Hup nac ....... hou het onder de 5......
Vind ik leuk
Feye1908 +6656
zaterdag 23 september 2017 om 20:23
Dat zou voor Feyenoord wel fijn zijn ;-) Wat spelen ze weer dramatisch.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:24
zelfspot, heerlijk en klasse tegelijkertijd.
Vind ik leuk
poklane +3122
zaterdag 23 september 2017 om 18:42
Word een moeilijke pot omdat we heel veel scorend vermogen missen. Kramer in plaats van Jorgensen, Bilal in plaats van Berghuis en Amrabat in plaats van Toornstra. Amrabat vorig seizoen slechts 1 doelpuntje, Toornstra 14. Ik ga er van uit dat Vilhena op de 10 positie terecht komt, hopelijk laat hij het zien. Enige positieve is dat Bilal normaal gesproken wel een paar voorzetjes aflevert terwijl Berghuis liever binnendoor gaat.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 18:43]
Vind ik leuk
Mo +8782
zaterdag 23 september 2017 om 18:57
Dan gaat de aanval van goed naar bagger. Bilal komt kwaliteit te kort voor dit niveau en Kramer kan er gewoon niks van
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 19:16
Ik vind dit er ook niet zo positief uitzien. Alles komt nu wel heel erg tegelijk. Hopelijk wordt het snel 2-0.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 19:18
Amrabat en vilhena moeten de rol van toornstra overnemen zegt Gio net
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 18:43
Met Diks en Nelom heeft Nac zomaar een kans in de Kuip, Gio is weer goed bezig, als die deze 2 ook opstelt tegen Napoli zou het zomaar dubbele cijfers kunnen worden.
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1872
zaterdag 23 september 2017 om 18:48
Off topic: weet iemand hier nog een goede streamingsdienst voor internationaal voetbal?
Vind ik leuk
Hyena +20559
zaterdag 23 september 2017 om 18:49
http://livetv.sx/enx/
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1872
zaterdag 23 september 2017 om 18:54
Thx
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 19:16
You tube meestal ook wel.
Vind ik leuk
Guust +3815
zaterdag 23 september 2017 om 18:49
Toch wel veel blessures dit seizoen bij Feyenoord, dan de zware CL wedstrijden nog, ben benieuwd hoe dat zal gaan dit seizoen, vorig seizoen bleef ze dat redelijk bespaart. Dan is dit weer positief iig.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 18:49]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 19:17
Positief voor wie?

Dat bleef Feyenoord bespaard? Tjonge ... wat noem jij besparen?
Vind ik leuk
Guust +3815
zaterdag 23 september 2017 om 23:48
Dat hij weer terug is na een lange blessure.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 19:31
op papier voelt dit toch aan als een opstelling van 4 jaar geleden toen we nog blij waren dat we Lex Immers als GROTE aankoop hadden
Vind ik leuk
CasK +36
zaterdag 23 september 2017 om 19:33
Mooi voor Sven! Hopelijk komt ie snel weer op niveau
Vind ik leuk
pico323 +3450
zaterdag 23 september 2017 om 19:41
NAC gaat stunten 2-3
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:19
waar kan ik ergens tekenen?
Vind ik leuk
poklane +3122
zaterdag 23 september 2017 om 20:19
En daar is ie, de dik verdiende 0-1 voor NAC. We zijn echt beschamend slecht, ik schaam me dood.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:19
Lekker 0-1. vasthouden en uitbreiden.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 23 september 2017 om 20:20
Ik moet zeggen, een zeer verdiende 0-1
Ze hadden al de grootste kans gehad, en voetballen goed nu!
Vind ik leuk
Teo Smith +13773
zaterdag 23 september 2017 om 20:21
Bilal eruit aub. Aub. Doet pijn aan mijn ogen. Doe zelfs mijn bril af haha.
Vind ik leuk
BassieN +8030
zaterdag 23 september 2017 om 20:23
Wat een armoede dit, niet normaal meer
Vind ik leuk
poklane +3122
zaterdag 23 september 2017 om 20:26
Je kan met Boëtius op rechts en Larsson op links spelen en Gio kiest voor dit....... gaat echt nergens over.
Vind ik leuk
Teo Smith +13773
zaterdag 23 september 2017 om 21:18
Dit is echt slecht hoor.
Vind ik leuk
BassieN +8030
zaterdag 23 september 2017 om 20:22
Niet normaal dit, staan allemaal lucht te dekken en oh wat vinden we het toch allemaal erg, aan wie zou het nou liggen dat die aanvaller daar helemaal alleen staat? Ongelooflijk die nonchalante koppen van Jan-Arie en Eric
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:23
Korte.... ik tel m
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:27
No Jörgensen no party
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:27
Als de hulpdiensten er maar snel genoeg bij zijn op 10 hoog achter
Vind ik leuk
poklane +3122
zaterdag 23 september 2017 om 20:33
Thuis tegen Manchester City 90 minuten als een stelletje kutjes weggezet, uit bij PSV de eerste helft als een stelletje debielen over het veld lopen huppelen, thuis tegen ADO 90 minuten extreem veel moeite en nu de eerste helft thuis tegen NAC de mindere. Ik schaam me kapot, mensen zeiden als snel dat het crisis was bij Ajax en PSV maar bij ons is op dit moment overduidelijk de grootste crisis.
Vind ik leuk
Foebele +35200
zaterdag 23 september 2017 om 20:43
Bizar seizoen dit, bij Ajax en PSV was de onrust en ellende al snel duidelijk, daar waar Feyenoord in eerste instantie onderweg leek naar een simpele rit naar de tweede titel op rij, maar daar is het na die pot tegen City ineens helemaal hopeloos.

Nou zijn er een paar afwezige spelers die belangrijk zijn voor het team, maar dan nog mag Feyenoord niet zover afzakken, we dachten nou juist dat Feyenoord in de breedte juist was gegroeid.
Vind ik leuk
Jozef +22852
zondag 24 september 2017 om 00:32
Op het moment dat het bij PSV en Ajax al fout ging kon Feyenoord nog niet veel negatiefs uitrichten.

Nog altijd positief over de aankopen van Feyenoord?
Vind ik leuk
Foebele +35200
zondag 24 september 2017 om 03:32
De aankopen doen het prima, het team stort alleen ineens in en vooral spelers als Vilhena. Daarnaast missen ze enkele spelers door blessures. Dus staat los van de aankopen dat het nu niet loopt.
Vind ik leuk
Jozef +22852
zondag 24 september 2017 om 11:53
Ah zo.

Ondanks de hele goede aankopen draait het niet bij Feyenoord. En ja, hun spits is geblesseerd...
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 12:19]
Vind ik leuk
2cents +36003
zaterdag 23 september 2017 om 20:34
Feyenoord heeft duidelijk te lijden on de blessures en de schorsing. Met Bilal, Diks, Kramer, Nelom en Amrabat (van dit moment) staat er teveel Feyenoord onwaardig materiaal op het veld.
Vind ik leuk
Foebele +35200
zaterdag 23 september 2017 om 20:40
Wat zakt die Vilhena gruwelijk door het ijs de laatste weken. Anders hef je eerst even buitenspel op om daarna niet te springen bij het kopduel waardoor de bal naar een volledig vrij staande speler van Nac terecht kon komen...
Vind ik leuk
poklane +3122
zaterdag 23 september 2017 om 20:46
Nog een paar van zulke wedstrijden en Gio kan hem onmogelijk laten staan. Echt een ramp de laatste weken.
Vind ik leuk
Foebele +35200
zaterdag 23 september 2017 om 20:48
Best wel gek na toch een prima seizoen vorig jaar.

Ben er ook van overtuigd dat hij zijn opvallende kapsel en baard afgeschoren heeft na die vernederende avond tegen City, die bal door zijn benen is toch door heel veel mensen gezien, dus dan snap ik wel dat hij het er daarom afgehaald heeft.
Vind ik leuk
Foebele +35200
zaterdag 23 september 2017 om 20:49
Feyenoord staat voor de tweede keer in korte tijd thuis te schutteren tegen Man City...
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:51
godkneten dat was een 100 procent strafschop , laffe hond die kamphuis
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:51
Interessante pot.

1. Feyenoord komt zeer goed weg. Was volgens mij wel een penalty.
2. Nac kan toch ineens wat...
3. Feyenoord heeft een veel te magere selectie voor 3 fronten.
4. Die Amrabat-hype zal wel weer even luwen...
Vind ik leuk
chicken +6492
zaterdag 23 september 2017 om 20:58
Er was daar toch zo lekker ingekocht voor de breedte?
Vind ik leuk
mitch +216
zaterdag 23 september 2017 om 20:53
100% Strafschop voor Nac niet gegeven bij 'n 0-1 achterstand.De intimidatie is weer van invloed.
Vind ik leuk
2cents +36003
zaterdag 23 september 2017 om 20:56
Kamphuis doet wel z'n best voor Feyenoord in ieder geval.
Vind ik leuk
mitch +216
zaterdag 23 september 2017 om 20:59
Wat 'n schande weer in de kuip zeg,misselijkmakend dit.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:01
Ah man, dit gaat niet lekker zo.
Vind ik leuk
2cents +36003
zaterdag 23 september 2017 om 21:15
Uiteraard geeft hij Feyenoord wel een penalty...
Vind ik leuk
chicken +6492
zaterdag 23 september 2017 om 21:26
Die kamphuis heeft ook geen instructies gehad..
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:16
Hahaha.
Doet die scheids dit. Krijg je Kramer.
Vind ik leuk
Foebele +35200
zaterdag 23 september 2017 om 21:16
Dat is natuurlijk geen pingel, het is gewoon een duel en Amrabat maait over de bal. Terecht dat Kramertje hem mist.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:16
Gerechtigheid!
Vind ik leuk
Hyena +20559
zaterdag 23 september 2017 om 21:17
Schandalig gegeven pingel ook.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
zaterdag 23 september 2017 om 21:17
Jezus Kramer... Lever gewoon je contract in man!
Vind ik leuk
Foebele +35200
zaterdag 23 september 2017 om 21:20
Echt totaal niet Feyenoord waardig die jongen, niet qua gedrag en niet qua niveau. Lekker verkopen deze winter, tegen ieder bod op te halen
Vind ik leuk
feyeniels +17878
zaterdag 23 september 2017 om 21:32
Klopt helemaal. Maar Diks, Nelom en Basacikoglu hebben ook niks bij Feyenoord te zoeken. En Tapia ook niet, al staat hij er nu niet in.
Vind ik leuk
derksen +7136
zaterdag 23 september 2017 om 21:18
Tis zeker veelste mooi weer geweest vandaag
Tjongejonge wat een drama rama vanavond met me clupi
Een troost als Barcelona nog 1 keer scoort heb ik weer vakantie voor niks
Vind ik leuk
mitch +216
zaterdag 23 september 2017 om 21:19
Vieze Kamphuis geeft de penalty weer aan Feyenoord wat er amper een was.Daar waar Nac 100% de penalty had moeten hebben.Vieze corrupte knvb!!
Vind ik leuk
14forever +6869
zaterdag 23 september 2017 om 21:20
Wooopieeee Kramer... HELD...
Vind ik leuk
derksen +7136
zaterdag 23 september 2017 om 21:22
Soms zit het mee soms zit het tegen
Tjongejonge!
Vind ik leuk
poklane +3122
zaterdag 23 september 2017 om 21:30
SCHAAM JE KAPOT
Vind ik leuk
mitch +216
zaterdag 23 september 2017 om 21:31
Hahaha wat terecht dit 0-2 Feyenooid-Nac.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
zaterdag 23 september 2017 om 21:32
Jones, waar ben je mee bezig zeg...
Vind ik leuk
Hyena +20559
zaterdag 23 september 2017 om 21:34
5 MINUTEN!?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:36
Mijn cluppie speelt niet best.
Vind ik leuk
derksen +7136
zaterdag 23 september 2017 om 21:39
Jones is echt goed!
Tjongejonge
Zenuwpees
Maar dat zeg ik al een jaar
Pfff
Damn
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:52
maar gelukkig had je een geeltje op nac gezet toch??
Vind ik leuk
derksen +7136
zaterdag 23 september 2017 om 22:37
Stratumseind
Ik gok niet op wedstrijden van 1.20
Ik heb alle score duels goed plus nog2 poules
Echt sireneus gewoon over de 3 k vandaag!
Dankzij bilbao, dortmund, tottenham, Barcelona
Ik leg helemaal dubbel!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:39
haha doe je goed man , zijn toch weer een paar kisjes bier en een pak brandaris....
Vind ik leuk
derksen +7136
zaterdag 23 september 2017 om 22:52
Ja maar door dit feest gedruis van vanavond moet ik morgen om12 uur weer hard naar de buurt super, bier bijna op en woensdag 3 kratten gehaald, is eigenlijk niet goed maar is zo lekker
O stratumseind ff tip
Utrecht -psv een 1
ajax -vitesse een 2
Gewoon ff 50 eu er op en Katjing!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:54
ik heb in mijn leven 3 x gegokt en alle drie de keren verloren ....
Ik begin er niet meer aan en bovendien tegen mijn clubke wedden doe ik sowieso al niet al is de kans nog zo groot.
Vind ik leuk
derksen +7136
zaterdag 23 september 2017 om 23:02
Dat begrijp ik
Ik wed ook nooit op mij club
Maar op ajax en psv ga ik morgen wel ff goki wagen op een zwaar agressieve fraser, en op doc anders!
Vind ik leuk
Guust +3815
zaterdag 23 september 2017 om 23:51
Met Kerst kampioen toch, nou weet niet welke kerst.
Vind ik leuk
Jozef +22852
zondag 24 september 2017 om 00:37
Bij kerst kan men vast nog zeggen dat ze de huidige kampioen zijn, denk je niet?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: Van Beek maakt rentree na jaar absentie, Toornstra ontbreekt