Feyenoord verliest thuis van NAC door misser Kramer en blunder Jones

Feyenoord verliest thuis van NAC door misser Kramer en blunder Jones

zaterdag 23 september 2017 om 21:36

Feyenoord heeft in de eigen Kuip een beschamende nederlaag geleden tegen NAC Breda. De Rotterdammers oogden geen moment zichzelf en gingen geheel onverwachts met 0-2 de bietenbrug op.

Feyenoord probeerde vanaf moment één NAC bij de keel te grijpen, maar het lukten de Rotterdammers niet om de stugge Bredase defensie te verschalken. Enkele minuten na de eerste grote kans van NAC, namen de bezoekers uit Breda brutaal de leiding. De treffer, die niet uit de lucht kwam vallen, werd gemaakt door Giovanni Korte, die eenvoudig binnen schoot nadat hij de bal kreeg van Thierry Ambrose.

Feyenoord, met de tegenvallende Bilal Basacikoglu als vervanger van Steven Berghuis, had moeite om iets te creëren tegen de ploeg van Stijn Vreven. Twee minuten na de pauze kwam Feyenoord goed weg nadat Manu Garcia ondersteboven werd gelopen door Sofyan Amrabat. Scheidsrechter Jochem Kamphuis beoordeelde het incident als een schouderduw. Onterecht, zo bleek uit de herhaling. NAC had een strafschop moeten krijgen.

Met de ingevallen Sam Larsson zocht Feyenoord nadrukkelijk naar de gelijkmaker. Daar waar NAC geen strafschop kreeg, kreeg de thuisploeg die een kwartier voor tijd wél. Kamphuis wees naar de stip na een lichte charge op Amrabat. De inzet van Michiel Kramer werd echter gepareerd door NAC-doelman Mark Birighitti.

In de 87e minuut gebeurde waar niemand in Rotterdam rekening mee had gehouden. Brad Jones verspeelde de bal in zijn eigen strafschopgebied, waardoor de net ingevallen Thomas Enevoldsen de 0-2 binnen kon tikken. Na de 1-0 nederlaag bij PSV verliest Feyenoord opnieuw. PEC Zwolle, Ajax, Vitesse, PSV en AZ kunnen de Rotterdammers zondag op de ranglijst passeren.

Plaats een reactie

zaterdag 23 september 2017 om 21:38
Zelfs met behulp van de scheidsrechter en jones lukt het niet, lullig dit...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 21:40]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:38
Manchester city blijft lastig :)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 05:57
Blijkbaar het 1e én het 2e ;)
Vind ik leuk
Hoogeveen +4051
zaterdag 23 september 2017 om 21:38
Gefeliciteerd NAC!

Ik ga even in een hoekje uithuilen
Vind ik leuk
Rodapaus +2575
zaterdag 23 september 2017 om 21:44
Ach jullie moeten je niet aanstellen....
Vind ik leuk
Hoogeveen +4051
zaterdag 23 september 2017 om 21:54
Daarom kan ik er wel ziek van zijn.... Heeft met aanstellen niks te maken. Baal gewoon flink van deze verliespartij
Vind ik leuk
Rodapaus +2575
zaterdag 23 september 2017 om 22:03
Komt goed!
Vind ik leuk
Hyena +20539
zaterdag 23 september 2017 om 21:38
De arbitrage heeft nog geprobeerd de avond te redden, maar helaas. Klasse NAC!

Nu verdomme van profiteren morgen.
Vind ik leuk
Ajacied02 +2043
zondag 24 september 2017 om 00:17
Lang geleden dat we profiteerden van puntverlies feyenoord...
Vind ik leuk
ihvmmdk +4189
zaterdag 23 september 2017 om 21:38
Kamphuis slaapt in een Feyenoord pyama :D
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 21:49]
Vind ik leuk
Pvdsluis +2392
zaterdag 23 september 2017 om 21:38
Kamphuis nooit meer laten fluiten, alsjeblieft zeg
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:38
Proficiat Nac! Dik verdiend. Dit wordt zo een zwaar jaar.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:57
Was al ziek...had een kaart voor vak Z maar weggegeven. Pffff echt heel slecht Feyenoord.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:59
Mijn dochters zijn er ook ziek van haha! Deze wedstrijden zitten ertussen, niks aan te doen. Nac was vandaag beter.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:02
Haha! Ja alleen meestal niet in de Kuip....hou me hart vast tegen Napoli
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:39
En wij blijven bovenaan! (Iets langer dan verwacht)
Vind ik leuk
Mallerd +1122
zaterdag 23 september 2017 om 21:39
haahahhahahaha donderdag wordt natuurlijk ook een pakkie slaag tegen Napoli, crisis in Rotterdam?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 21:39]
Vind ik leuk
BassieN +8034
zaterdag 23 september 2017 om 21:40
Dinsdag maar ja, misschien kunnen we die wedstrijd beter schriftelijk afdoen
Vind ik leuk
Mallerd +1122
zaterdag 23 september 2017 om 21:41
Ja donderdag komen Ajax en PSV in actie... oh wacht HAHAHAHAHA
Vind ik leuk
Ajacied02 +2043
zondag 24 september 2017 om 00:19
Jij bent wel een beetje een mallerd he
Vind ik leuk
mcmodd +12067
zaterdag 23 september 2017 om 22:11
@BassieN? Per e-mail? Dat gaat vlugger...
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:41
Donderdag?
Vind ik leuk
Hoogeveen +4051
zaterdag 23 september 2017 om 21:41
Donderdag?? Het is geen EL ;)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:43
7 op rij verliezen! Alleen jammer dat ADO de plicht niet deed....
Vind ik leuk
jaja_PSV +19707
zaterdag 23 september 2017 om 21:39
Het was nie best
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:39
Dit is niet goed....
Vind ik leuk
Farmer +6102
zaterdag 23 september 2017 om 21:46
Pleistertje op de wond van FCG vorige week maar... nee..
Dít Feyenoord moet tegen Napoli vd week..
Alle respect maar die hadden vanavond gewoon met 5 a 6-0 moetne winnen...

Hardstikke mooi voor NAC wellicht maar..., qua punten/concurrentie, zie ik NAC liever niet te veel krijgen :P
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:19
Denk dat ze tè afhankelijk zijn van Jørgensen.
Vind ik leuk
Nuance +3128
zaterdag 23 september 2017 om 22:26
En Toornstra, Haps, Berghuis en Nieuwkoop. Het begint bij de verdediging . Die stond vorig seizoen als een huis en nu niet. En met de drie anderen lever je 45 doelpunten in.
Vind ik leuk
Farmer +6102
zaterdag 23 september 2017 om 22:28
Dat bleek wel :P

Kramer is over zn top, als je mij vraagt, of zit in een zwáre vormdip, Feyenoord had gewoon Mahi moeten halen deze zomer, voor onder de 10 mil hadden ze die gehad.(Kan 3x om Kramer heen) en dan Kramer voor de breedte.

Dat ze toch tekort komen voor de CL, bleek tegen City iig, hopelijk kunnen ze tegen Napoli wél wat, al voorspelt dít weinig goeds natuurlijk.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 22:29]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:50
Dramatisch! Feyenoord zonder Jorgensen....Toornstra en Berghuis....niet best. Maar Nac verdient gewonnen en Ado had ook kunnen winnen afgelopen woensdag. Gaat een moeilijke periode worden.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:54
Het zit even niet mee op het moment. ADO net 1-0 voor, mooie goal Nasser.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:58
De Rotterdammer ;-)
Vind ik leuk
14forever +6858
zaterdag 23 september 2017 om 21:39
NAC is de beste van Rotterdam.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:04
Manchester City ligt ons niet ;-))))))
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:39
#Gioout?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:45
Dat vind ik wel wat snel
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:39
Aan deze nederlaag kan van Bronckhorst totaal niets aan doen.
Tenslotte stuurt niet HIJ de aller slechtste 4 spelers het veld in als basisspeler. Kramer, Bilal, Nelom en Diks.
Ook kan HIJ er niets aan doen dat HIJ tectisch verkeerd en te laat wisselt.
Verder kan van Bronkhorst er ook niets aan doen dat HIJ mede de verkeerde aankopen heeft gedaan.
Ook kan van Bronkhorst er niet aan doen dat spers zonder enige passie en bevlieging een wedstrijd in gaan.
Tevens kan HIJ er ook niets aan kan doen dat HIJ achteraf in de media het zelfde en weer zeer zonder enige emotie het zelfde praatje houdt.
Nee, van Bronkhorst kan er niets aan doen dat Feyenoord af gaat glijden naar een zeer bedenkelijk niveau.
Maar ook kan van Bronckhorster er niets aan doen dat Feyenoord vorig seizoen kampioen is geworden.
Want dat is allemaal de schuld geweest van ene Dirk Kuyt.
Maar we hebben misschien een troost in de komende weken.
En dat is dat Swift misschien, maar dan ook heel misschien, thuis in de Kuip verslagen wordt door dit Feyenoord o.l.v. van Giovanni van Bronckhorst.
Maar Gio, ik hoop echt niet dat deze nederlaag tegen NAC je nachtrust verstuurd.
En over die misser van Kramer en die Blunder van Jones wil ik het dan nog niet eens hebben.
Want JIJ kan nergens iets aan doen en JIJ bent ook nergens verantwoordelijk voor..........
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:42
Feyenoord had toch zo goed ingekocht?
Vind ik leuk
poklane +3122
zaterdag 23 september 2017 om 21:46
Zie hier het bewijs van niet. Jorgensen valt weg en je bent de lul. Berghuis valt weg en je bent de lul omdat het je 55 minuten en een 0-1 achterstand kost voordat Gio nodig heeft dat Boëtius op rechts kan.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:48
Van die spelers is alleen Diks "aangekocht"
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:46
Ik vind de aankopen best oké. Volgens mij vond iedereen dat Feyenoord dat het beste had gedaan.
Vind ik leuk
mcmodd +12067
zaterdag 23 september 2017 om 22:18
Het wordt een keer afgestraft als je zegt dat je kampioen gaat worden, of dat je de beste aankopen hebt gedaan, of dat je de beste bankspelers hebt, of als je denkt dat je wel even van NAC zult winnen.
Dan kan niet tegen een beter NAC, dat moet je dus een keer bekopen. Verstandige Feyenoordfans zeiden het tevoren: je mag je niet rijk rekenen. Als je niet altijd voor de overwinning strijdt, loop je een keer een zeperd.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:25
Ja, als je zoiets zegt en je hebt ongelijk dan krijg je het inderdaad altijd te horen.
Ik snap ook niet dat Gio zoveel wisselt. Ik snap dat ze CL moeten spelen, maar het spel wordt er niet beter op.
Ik weet niet of je het hebt gezien, maar elke bal van Nelom naar Boëtius kwam op z'n hoofd :p kun je lekker veel mee.

Maar qua aankopen was het toch niet slecht?

Berghuis, Haps, St. Juste, Amrabat, Larsson, Boëtius en Diks.
Ze staan er allemaal in of zijn goed genoeg om er binnen niet al te lang in te komen. Diks speelt niet goed, maar was een vrij talentvolle back, heeft bijna 2,5 jaar eredivisie ervaring, dat begreep ik ook wel. Die kan ook nog echt wel beter denk ik.
Vind ik leuk
Nuance +3128
zaterdag 23 september 2017 om 22:29
De aankopen zijn ok als ze in een goed draaiend elftal kunnen worden ingepast. Er zijn 5 basisspelers niet bij, dat is teveel. Dus als straks de vaste basis er weer is, zal het weer beter gaan. Zo gaat het bij elke club.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:46
Doe je even een open sollicitatie jongen? Denk dat je zo de prullenbak in gebonjourd wordt.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:47
Wat een onzin. Echt belachelijk. Gaat nu even mis nou nou. Ik ben voor AJAX maar ik had graag st juste + haps + berghuis + amrabat( larsson misschien ) wel bij ons willen zien. Feyenoord speelde niet goed , zonder toornstra , zonder haps , zonder jorgensen , kan wel is gebeuren. Tegen city viel er niks te redden en vandaag was erg slecht. Maar bij ons , ligt het probleem veel dieper , bij ons is iedereen in een vormdip en bij ons is het slechtSTE aankoopbeleid en bij ons is denk ik de gifbeker nog lang niet leeg. Feyenoord gaat gewoon tot het einde mee doen en meer kan je niet verwachten.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:54
Mooi geschreven gozert.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:39
Nu al een goed weekend
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:44
Ho even, eerst nog ajax meer dan een punt halen en pas als ado verliest is het echt een goed weekend
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:48
Volgens mij heb je het niet zo op Ado :)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:02
Mwah...
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:06
Haha valt wel mee ja. Je steekt het niet onder stoelen of banken haha
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:02
Niet mijn avond verpesten hè?!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:04
Je kan niet iedereen tevreden hebben toch?. Sorry, maar ik kies in dit geval toch voor mijzelf....
Vind ik leuk
2cents +36026
zaterdag 23 september 2017 om 21:39
Teveel Feyenoord onwaardige spelers breekt de club op na de blessures en schorsingen. Zelfs het publiek leek het af te laten weten.

Alleen Kamphuis verzaakte niet, maar het mocht niet baten.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:53
Klopt, op een gegeven moment moest ik er gewoon om lachen. Laten we nu dan maar verliezen, zodat dat arrogante gedrag eruit gaat. Totaal Feyenoord onwaardig dit. En een speler een strafschop laten nemen die geen bal geraakt heeft. Ongelooflijk. Ik gun NAC de punten. Hebben gestreden tot er een stuk of 6 kramp hadden.
Het leedvermaak is groot en dat is prima. Alleen hoop ik dat bijen (Vamos) zich....... vul maar in.
Vind ik leuk
BassieN +8034
zaterdag 23 september 2017 om 21:40
Verdiende overwinning van NAC. Schaamtelijke nonchalance van Van der Heijden en Vilhena, ontzettend domme actie van Jones en over Kramer begin ik nieteens. Misschien maar weer een belletje naar Advocaat?
Vind ik leuk
poklane +3122
zaterdag 23 september 2017 om 21:40
6 wedstrijden gespeeld, 6 verliespunten door de tactische blunders van Gio. Gio is Cocu 2.0.
Vind ik leuk
Pvdsluis +2392
zaterdag 23 september 2017 om 22:27
Bilal erin omdat je ' een echte buitenspeler tegenover angelino' wilde. Angelino had niet zo'n moeilijke avond, Bilal speelde elke bal over de achterlijn
Vind ik leuk
Nosje +1249
zaterdag 23 september 2017 om 21:40
Kijk zo kennen we ze weer. Vorig jaar ging het even fout, kampioen, nu gaan ze gewoon weer verder zoals we gewend zijn.
Vind ik leuk
Bossie020 +1792
zaterdag 23 september 2017 om 21:40
Wat een ophef. NAC heeft gewoon zijn sportieve plicht gedaan.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:40
En al die feyenoorders maar zeggen dat tegen Ado uit gelijkspelen verschrikkelijk is hahahahahha

0-2 tegen Nac Breda hahahah
Vind ik leuk
feyeniels +17895
zaterdag 23 september 2017 om 21:47
Dat is het toch ook? Alleen is thuis van NAC verliezen nog drie keer erger...
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:49
Daar hebben ze ook gewoon gelijk in. Uit bij ADO gelijk is verschrikkelijk.

Thuis verliezen van nac is alleen nog erger.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:41
Die manu garcia speelde goed zeg. Maar nac spelers mogen nog wel een beetje conditie erbij krijgen
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:41
Beste man aan feijenoord zijde : Kamphuis
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:45
Geen Kramer??
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:47
Kamphuis hielt de bal beter vast , was 90 minuten lang een houvast voor de andere 11 rotterdammers en creeerde de meeste kansen voor feijenoord dus ik ga voor kamphuis.....
Vind ik leuk
HansVites +2210
zaterdag 23 september 2017 om 21:42
Tikkie terug Jones
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:42
Geweldige prestatie van NAC , zelfs tegen 12 man in de kuip. Ik heb met geen van beide clubs iets , neutraal , maar die scheids was echt een drama , gelukkig voor NAC dat ze hem toch over de streep hebben getrokken. Leuke voetballer die linksback van Nac , Angelino ofzo. In de vorm waarin AZ momenteel verkeerd , mag Feyenoord vplgende week uit ander vaatje tappen , anders kunnen wij gruwelijk revanche gaan nemem voor de kansloze nederlaag afgelopen seizoen.
Vind ik leuk
scRzorz +602
zondag 24 september 2017 om 01:26
12e man ? je hoorde 80 minuten lang de supporters uit Breda op tv..
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 02:57
De 12e man was in dit geval de scheidsrechter ;) De Nac supporters waren idd goed hoorbaar en zullen heerlijk genoten hebben.
Vind ik leuk
14forever +6858
zaterdag 23 september 2017 om 21:42
Lolz op VI beginnen ze al met de excuses.. '' gehavend fey. ,''
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:42
Onverwacht....heb alleen de samenvatting gezien moet ik toegeven

Maar het was bij Feyenoord niet om aan te gluren

Wat een zwakke pot
Vind ik leuk
masterpsv +6381
zaterdag 23 september 2017 om 21:42
Daar gaat de kampioen;)
Vind ik leuk
Roekoe +4395
zaterdag 23 september 2017 om 21:42
Wat een titel.. alsof het hun schuld was. Collectief falen van 11 gasten die er te makkelijk over dachten.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:42
Lekker die NAC keeper uitlachen bij VI.
Vind ik leuk
cheeks +1976
zaterdag 23 september 2017 om 21:58
VI bestaat uit een misselijkmakend rancuneus mannetje genaamd Derksen.
Vind ik leuk
Dordmund +1536
zaterdag 23 september 2017 om 21:42
Heerlijke uitslag helemaal niets in Rotterdam ......nu volgende week nog ff een grote nederlaag in cl.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:55
En jij bent 55 jaar? Ze zeggen dat wijsheid met de jaren komt, maar dat hebben ze bij jou overgeslagen.
Vind ik leuk
Dordmund +1536
zaterdag 23 september 2017 om 22:21
Komt hard aan kereltje ik neem er nog ff een borreltje op.....maar succes van de week in cl.......ohhhh wat is dit heerlijk.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:22
Komt niet heel hard aan
Ik neem ook nog een borrel ouwe
Vind ik leuk
Dordmund +1536
zaterdag 23 september 2017 om 22:24
Er is meer dan voetbal kerel fijne avond nog.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:26
JIj ook man. Geniet van je borrel ;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 05:05
Iemand die 55, praat als een kleuter, dortmund verkeerd spelt en over borrels heeft, genoeg gezegd.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 05:08]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:42
Met behulp van de scheids win je dus niet altijd in die zogenaamde kolkende kuip. Vind het echt een sfeerloos oud krakkemikkeg stadion, snap niet waarom iedereen daar zo op geilt
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:44
Hallo, laat mij er buiten. Ik vind dat bak beton helemaal niks.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:51
Kolkende Kuip?
Sterfhuis......
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 05:10
Vandaar dat het geldredome eind vorig seizoen de kuip na deed om de sfeer, ook al is het maar voor heel even te proeven. Beste stadion van nedetland pikkie, guardiola vorige week nog: "de kuip is speciaal nederland speelt het liefst in rotterdam" een coach met internationale allure.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:29
Is mijn mening
Vind ik leuk
Teo Smith +13789
zaterdag 23 september 2017 om 21:43
Chapeau nac.
Vind ik leuk
De Duif +119
zaterdag 23 september 2017 om 21:43
Zeg aub woensdag de wedstrijd af!
Wordt een ramp, heel Nederland wordt te kijk gezet!!!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:44
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Schandalig!

Kramer moet je direct naar de tribune dirigeren. Niet eens meer woorden aan vuil maken. Gewoon opdonderen!

Ajax tegen Heracles was al triest, maar dit?!?!?!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:44
Feyenoord-Manchester City 1 (0-4)
Feyenoord-Manchester City 3 (0-2)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:06
Feyenoord- Fc Twente 2-1
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:10
Ja? Dus?....FC Twente doet niet mee om het kampioenschap. En...oh wacht. Feyenoord ook niet ;-) 7-op-een-rij.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:17
Mag toch hopen van niet. Maar ik reageerde alleen zo omdat jij zo reageerde. Vind Twente een mooie club, heb eigenlijk geen hekel aan andere clubs. Maar ik baal behoorlijk. En de reacties op het verlies van Feyenoord zijn te verwachten maar dat maakt het niet minder zuur.
Vind ik leuk
Dtc0314 +187
zaterdag 23 september 2017 om 21:44
Ajax"supporters" die nu lachen.. zelf als 2x punten verspeeld tegen kleintjes en zelf morgen nog moeten spelen tegen vitesse. Lach maar niet te vroeg want jullie staan ZELFS nog onder dit feyenoord
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 21:52]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:48
Waar staat de Graafschap dan? Ook onder Feyenoord?
Vind ik leuk
Dee79 +1999
zaterdag 23 september 2017 om 21:44
Dat was niet best wat feijenoord liet zien..
Vind ik leuk
Henk3 +211
zaterdag 23 september 2017 om 21:44
“Beste supporters van Nederland” fluiten hun eigen speler uit, en verlaten het stadion voor de wedstrijd voorbij is..
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:44
zo zeg, dat was slecht
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:45
Onze deelnemer aan het hoogste Europees tournooi zakt finaal door de ondergrens. Hopen op een beetje mededogen van Napoli. Misschien als de Italianen een paar belangrijke spelers rust geven dat de schade beperkt kan worden.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:49
Nu ik dit voetbal zo zie/zag ben ik bang dat Feijenoord er met 0 punten en een tegengoaltje of 20 naar huis kan.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 05:15
Eleveldski: 7 op een rij en nog ruim boven twente eindigen. Zuur omdat jouw clupje nooit meer cl ( el ) Zal spelen? Zielig ventje :)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:23
Nee hoor. 7 op een rij omdat ze gewoon slecht zijn. Daaaaag kampioensschap :)
Vind ik leuk
feyeniels +17895
zaterdag 23 september 2017 om 21:45
Nelom, Basacikoglu, Diks en Kramer voorop hebben, net als Tapia, helemaal niks bij Feyenoord te zoeken. Van hen neem ik liever vandaag dan morgen nog afscheid.
Van Der Heijden toont nu ook al een aantal wedstrijden op rij aan dat hij geen basisspeler voor Feyenoord is. Wat laat hij zich keer op keer eenvoudig aftroeven door de lucht.
Vilhena speelde ook slecht, maar hij heeft bij mij wel wat krediet. Hetzelfde geldt voor Jones, die een ongelofelijke blunder maakt.

Kortom, wat een enorm klote begin van het weekend!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:49
Vergeet niet dat een paar jaar geleden het lijstje onwaardige spelers veel langer was :p
Vind ik leuk
feyeniels +17895
zaterdag 23 september 2017 om 22:00
Dat is zeker zo, maar neemt niet weg dat het balen is dat dit soort spelers nog steeds bij ons op het veld lopen. Die eerste vijf moet je echt zo snel mogelijk vervangen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:06
Klopt wel. Maar wat ik ook bedoel en niet duidelijk zei is dat het proces om dit soort spelers te lozen nog bezig is. Daar ben je binnen 1 à 2 jaar van af.
Vind ik leuk
feyeniels +17895
zaterdag 23 september 2017 om 22:08
Dat klopt, je kan niet in een keer je halve team vervangen. Heb je helemaal gelijk in!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:09
Houd moed! :p
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:51
Tapia deed niet eens mee man. Bij FC Twente was die an sich best aardig bezig. Kan nooit slechter dan Diks..... Of Botteghin en Jan-Scharie. Maar goed, hij krijgt de kans niet. En alsof Amrabat zo goed is...
Vind ik leuk
feyeniels +17895
zaterdag 23 september 2017 om 22:02
Best aardig bij Twente is niet goed genoeg bij Feyenoord. Hij heeft best een aantal wedstrijden meegedaan, maar hij heeft het niet waargemaakt. Anders hadden ze Amrabat ook nooit aangetrokken.
Diks is inderdaad dramatisch en Van Der Heijden heeft niet het niveau om basisspeler te zijn. Aan de bal is hij goed, hij een een goede tackle, maar komt tekort in kopduels en snelheid.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:07
En kijkt naar de bal bij de 1-0 van NAC :p
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:05
Amrabat is echt best wel goed. Die gaat Sinouh de mond snoeren
Vind ik leuk
feyeniels +17895
zaterdag 23 september 2017 om 22:09
Qua instelling lijkt hij mij ook een goeie. Hij was vandaag niet best, maar vooralsnog hoor je mij niet klagen over zijn start bij Feyenoord.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:13
En hij kan ook gewoon echt goed voetballen. Hij kan mooi een jaar meevoetballen en op den duur El Ahmadi eruit spelen. Of Diks :p
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:53
Ach Niels, niet druk maken om die miljonairs, moet je maar denken.
Vind ik leuk
feyeniels +17895
zaterdag 23 september 2017 om 22:03
Dat is ook zo. Maar wel balen!
Vind ik leuk
Tienus +702
zaterdag 23 september 2017 om 21:45
Gefeliciteerd NAC. Feyenoord weet zelfs met behulp van de scheidsrechter niet te winnen
Vind ik leuk
pos +4977
zaterdag 23 september 2017 om 21:46
Volgende week AZ-Feyenoord wordt een interessant potje.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:51
Ik zet wel een 1 op de toto.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:46
Mooi nieuws voor ons PSV bakt er toch niks van
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:49
ja die van jullie spelen wekelijks iedereen van de mat......
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:52
Slecht beginnen is kampioen worden check de historie..
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:53
vorig jaar begonnen jullie ook slecht.......
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:06
Begonnen prima, ken de feiten, Sparta - Ajax 1 - 3.......
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 23 september 2017 om 21:48
Feyenoord was niet goed, en NAC werd bijna onrecht aangedaan. Eerst een pingel die ze ontnomen werd en daarna een onterechte pingel tegen.

Natuurlijk, zulke wedstrijden kunnen gebeuren al is het spel de laatste tijd niet goed. Jorgensen misschien te belangrijk voor dit Feyenoord..

Een titel, succes. Ik zeg het al vaker, iedere club die succes heeft dat veranderd de supporter wel. Feyenoord voorheen stonden achter hun club bij een achterstand, of toen die debacle tegen Psv uit, toen kwamen de supporters toch de bus op wachten om de spelers te ondersteunen. Maar het publiek nu, is veel kritischer en verwacht nu elke keer succes. Want één uur lang met tussen pauzes veel fluitconcerten naar de spelers, dat was niet mals, ook veel supporters die veel eerder weggingen.
Dat is toch ander soort gedrag dan we voorheen zagen in De Kuip.
En Bilal werd hard aangepakt, klopt hij voldoet niet maar hij moest het ongelden, en speelde daardoor met 100 kilo lood in de schoenen.

Nac netjes gedaan, verliezen bij Achilles en dan uit winnen bij Feyenoord.
Ook maar een reden te meer dat Ajax tegen Vitesse op hun hoede moeten zijn.
Want een uitgelezen kans om de nederlaag tegen Heracles, gelijkspel tegen Ado weer goed te maken door bij winst over Feyenoord te gaan.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:53
Dat zie ik bij ons ook gebeuren Jordanees. De supporters/fans/successupporters van FC Twente zijn veel te kritisch. An sich mag het ook wel, maar blijf wel altijd achter je club staan.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 23 september 2017 om 21:57
Gebeurd overal, ik zag het bij Twente, bij AZ enz. Arrogantie enz word ons altijd alleen toegedicht, maar bij succes praat zowat elke supporter anders.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:58
Die arrogantie hebben jullie en Ajax zelf gekweekt. Doe maar normaal en bescheiden in plaats van altijd maar te roepen; wij zijn de beste. Maar dat mogen jullie natuurlijk helemaal zelf weten, ben alleen bang dat je nooit meer van dat imago afkomt.
Vind ik leuk
ihvmmdk +4189
zaterdag 23 september 2017 om 22:03
WZAWZDB! :D Nu alleen nog van Vitesse winnen :D
Vind ik leuk
Farmer +6102
zaterdag 23 september 2017 om 22:49
'Wij Zakken Af, Wij Zijn De Beursgenoteerden"? :P
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 23 september 2017 om 22:06
Amsterdamse bluf, vertrouwen uitspreken enz dat is waar wij voor staan.
Daar is het bij begonnen en daar zijn we ook groot mee geworden, Cruijff had dat ook.. Arrogantie in de positieve zin, andere zien het anders en daar is vaak veel chagrijn over daarom noemen wij die mensen pessimistisch, en kiezen we liever voor arrogantie.

wzdb enz dat schrijf ik nooit, maar weet wel waar dat vandaan komt! vGaal riep dat, toen we dat waren en meteen iedereen viel weer over ons over. Spreekkoren enz, het werd ons niet in dank genomen wat vGaal zei, dat vonden de Ajacieden weer erg pessimistisch en meteen werd het om die reden telkens gebruikt, omdat wij daar zoveel commentaar over kregen. Meteen werden de shirtjes bedrukt, en het werd het omarmt vooral tegen het pessimisme. Dat is waar wzdb voor staat, en niet omdat we denken dat we de beste zijn als we dat niet zijn, het is een soort van trots dat toen ontstaan is, dat toen ontstond omdat we kritiek erover kregen toen we daadwerkelijk de beste waren.

Psv supporters, Feyenoorders enz, ik zie bij succes vaak en altijd dezelfde arrogantie met één verschil wij komen er voor uit.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 22:12]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:03
Netjes gesproken Blufke. En met toch respect naar Feyenoord. Het was zeer onder de maat vandaag. En toch hou ik van mijn club.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zaterdag 23 september 2017 om 22:22
Voor het eerst in een jaar heb ik iets van kritiek naar Feyenoord, vooral nu dan voor de supporters in De Kuip. maar kritiek heb ik ook naar mn club soms loopt het gewoon even niet, maar de titelstrijd zal gewoon tussen Ajax en Feyenoord gaan. Maar dat is mn mening waar heel Eindhoven het niet mee eens hoeft te zijn;)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 22:23]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:11
Nette reactie. Zo kan het dus ook. Met respect naar een andere club.
Vind ik leuk
Kuip +3386
zaterdag 23 september 2017 om 21:48
Ik had het afgelopen zomer al voorspeld. Feyenoord is een stuk zwakker t.o.v vorig seizoen. Iedereen riep dat ze zo goed hadden ingekocht. Dat is nu juist het probleem. Zonder Kuyt, Karsdorp, Kongolo en Elia is de club er flink op achteruit gegaan. En van Bronckhorst is natuurlijk ook geen toptrainer. Hij blijft vasthouden aan losers als Bacacikoglu, Kramer en Nelom.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:48
Eens moet de eerste keer zijn
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:50
Hahahaha en de rotterdammers staan we met de benen op de grond . In 2 weken tijd 6 goals tegen , 0 voor en 0 punten !
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 21:50]
Vind ik leuk
sn8er +26
zaterdag 23 september 2017 om 21:50
Feyenoord als collectief en ook individueel door de ondergrens gezakt:

Conclusie 1 : Kuyt was in alle opzichten doorslaggevend vorig seizoen
Conclusie 2 : Feyenoord mist creativiteit en wordt veel te voorspelbaar
Conclusie 3 : Kramer en Başaçıkoğlu halen het vereiste niveau niet

Ik ga ervan uit dat Gio zich achter de oren krabbelt en gepaste maatregelen neemt.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:55
Dat de ouwe zak het moest doen bij Feijenoord zegt toch wel tergend veel over de mentaliteit van de voetballertjes tegenwoordig. Iets van: Oh, ik krijg mijn centen toch wel.
Vind ik leuk
poklane +3122
zaterdag 23 september 2017 om 21:57
"Kramer en Başaçıkoğlu halen het vereiste niveau niet"
Understatement van het jaar. Bilal heeft 55 minuten letterlijk, maar dan ook echt letterlijk alles verkeerd gaan. Gaat in een slakkentempo op z'n man af waardoor de verdediging van de tegenpartij in positie kan komen en een tweede man op hem kan zetten. Dan denkt Bilal dat hij een hele goede actie heeft, maar dat heeft hij niet want 9 van de 10 keer komt hij er niet langs. En die ene keer dat hij er langs komt geeft hij een voorzet af van niks.

En Kramer, tja, daar zal ik maar 1 ding over zeggen: een gigantische blunder dat hij de penalty mag nemen. Je slechtste speler die onder enorm veel druk staat mag hem nemen bij een 0-1 achterstand. Hoe is het mogelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:50
Waar zijn die mafkezen nou met hun Nac degradatie kandidaat nummer 1 onzin?! Wat heerlijk zeg! En wat heeft Feyenoord een groot probleem zodra er wat basisspelers uitvallen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:54
Volgende week weer op de kloten tegen ADO Den Haag. Zo kan het vergaan in de Eredivisie.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:58
Jorgensen wordt zeker gemist, maar dat kan deze nederlaag niet verklaren. Je maakt mij niet wijs dat de andere afwezigen niet inwisselbaar zijn.
Vind ik leuk
feyeniels +17895
zaterdag 23 september 2017 om 22:37
Gefeliciteerd! Feyenoord heeft inderdaad een probleem als de spits en backs wegvallen (Jorgensen, Nieuwkoop en Haps). Dan komen Kramer, Diks en Nelom erin en die kunnen het niveau niet aan. Hetzelfde geldt voor Basacikoglu, dus ik snap niet waarom Larsson niet gewoon mocht starten...
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:52
Héérlijk
Vind ik leuk
DrDeef +430
zaterdag 23 september 2017 om 21:53
Dacht dat t wel kon met Kramer tegen NAC. Maar als niemand een fatsoenlijke voorzet geeft heb je er dus echt geen reet aan. Hoe kan je met zulk broos vertrouwen achter de onterechte penalty gaan staan? Larsson zat als enige in de wedstrijd, heeft ze bij Heerenveen ook binnen getrapt, die had t moeten doen. Amrabat is een goed speler maar wel in plaats van vilenha of el ahmadi. Nu heb je 3 dezelfde types, weinig creativiteit. Bilal kan echt alleen t laatste half uur als de tegenstander moe is en hij z'n snelheid kan gebruiken. Vilenha en heel de achterhoede in dramatische doen. Er mankeerde een hoop aan. Napoli krijg je dik op je klote, ook als je wel in vorm bent. Tegen AZ maar lekker op de counter ballen. Worden zware weken zonder Jörgensen, toch een te belangrijke en intelligente kapstok. We worden zeer terecht uitgelachen vandaag.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:55
Dit was niet best Feijenoord! Maar de grootste joker is toch echt wel die Kamphuis...wat een slapzak die vent! Voorlopig 2e divisie laten fluiten.
Vind ik leuk
pos +4977
zaterdag 23 september 2017 om 21:57
Zou prachtig zijn als ook Vitesse morgen revanche kan nemen voor die bekernederlaag. Dan wordt het weekend helemaal leuk, als AZ wint natuurlijk.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:59
Sensatie! Proficiat NAC Breda!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:59
Hahahaha en dan zeggen ze wat over een ander. Ik heb 80 minuten lang alleen de mensen van NAC horen zingen.

Trots op m'n kleine broerke.

HUP NAC!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Hammie +648
zaterdag 23 september 2017 om 21:59
En wie is de grootste schuldige vandaag

Precies


BROCKHORST

Diks,Nelom en Bilal opstellen dan snap je er toch niet veel van....
Vind ik leuk
Bizzy +8578
zaterdag 23 september 2017 om 21:59
Feijenoord zit in de hoek waar de klappen vallen. Verwacht dat ze gaat revancheren. Blijft toch een titel kandidaat.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 22:00]
Vind ik leuk
Foebele +35169
zaterdag 23 september 2017 om 22:10
PSV en Ajax staan anders ook al een tijdje in een hoek waar klappen vallen. Heel raar seizoen tot nu toe, kan zomaar weer eens een heel laag punten aantal kunnen worden voor de club die kampioen wordt dit jaar.
Vind ik leuk
Bizzy +8578
zaterdag 23 september 2017 om 22:19
En op dr laatste dag het kampioenschap beslissen. 100 pct met je eens !
Vind ik leuk
Farmer +6102
zaterdag 23 september 2017 om 23:00
Nou... zó zit ik dus ook te kijken...

Ajax,
Feyenoord,
PSV,

Alle drie lopen ze 'met regelmaat te klooien en prutsen'..
Dan heb je;
Utrecht,
AZ,
dit jaar ook: Vitesse,
En momenteel verassend(lichter rooster gehad)Heerenveen zelfs aan kop.
Groningen, normaal gesproken, Twente zitten daar ook bij...

De top drie kan zo maar 'verzuipen' in die middenmoot en subtop, dit seizoen, en wéér een jaar met een ándere kampioen?
De Top drie moet gewoon eens wakker worden en zich realiseren hóe ver ze achterlopen tov Europa, en hoe zwaar ze aan het inzakken zijn!

PSV dat 'zo maar' door Osijek(wie???) te grazen wordt genomen,

Ajax dat door(jaren) wanbeleid, steeds verder afzakt; (1 zwaluw..)Finale Europaleague: dík aan verdiend, en... gewoon fk-all er mee gedaan; team compleet uit elkaar laten donderen: zelfs de cóach nog verkocht.... en er '2 volgeplakte hema-spaarkaarten en een paar airmiles'voor terug gegeven aan 42.000 SCC's.

Feyenoord moet oppassen in de CL dat ze niet compleet vernietigd worden; Als ze tegen Napoli ook meer dan 3 goals tegen krijgen, is het voorlopig wel gedaan met het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
fer65 +203
zaterdag 23 september 2017 om 22:01
Je kan hier meningen geven watje wild ,het houd geen zier in.Ik heb al eens gezegd dat wanneer jorgensen wegvald hebje geen goede vervanger,maar de man van het middenveld M.VGeel weet het altijd beter de klojo.En Gio moet nu eens de jongens wat harder aanpakken wat trainingen betreft dit gaat helemaal nergens overwat een blamage ze verdienen bakken met gerld bedankt hoor feijenoord en dat moet nog tegen ajax pffff ik houd mijn hart vast.Dit elftal moet terug naar school ik kijk nog liever naar het tweede de zoveelste afgang denhaag was ook op zijn blote kond 2-0 dus rot nu is op Gio dat het beter moet neemje moeder in de maling ik word hier niet goed van .kampioen vam het rechterrijtje straks let maar op.
Vind ik leuk
Chloe +570
zaterdag 23 september 2017 om 22:02
Snap er niets van dat Van Bronckhorst hém opstelt'
KRAMER, Nelom,Diks en Bila in de basis...
Ik neem Gio niet meer serieus als een trainer
Ik begin mezelf echt meer serieus als een trainer
IK BEN FUCKIN BOOS!!!!
Vind ik leuk
Foebele +35169
zaterdag 23 september 2017 om 22:09
Ik merk het dat je boos bent. Je moet ook wel spelers tot je beschikking hebben he als coach en omdat Gio die niet altijd heeft staan sommige van die spelers in het veld die eigenlijk niet voldoen voor Feyenoord.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:03
Dit is nou brabantse gemoedelijkheid
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:11
NAC: DE club van Brabant............
Vind ik leuk
fer65 +203
zaterdag 23 september 2017 om 22:04
We roepen al twee jaar dat Nelomp en Kramert nu dus ook Dixks helemaal klote is van Geel doe er eens wat aan .
Vind ik leuk
Wouta80 +289
zaterdag 23 september 2017 om 23:31
Wordt niets dit jaar...
Vind ik leuk
Forza u +1256
zaterdag 23 september 2017 om 22:05
Mooie ontlading bij vreven.
Vind ik leuk
Foebele +35169
zaterdag 23 september 2017 om 22:06
Twee keer van Man City thuis verliezen is toch geen schande? ;-)
Vind ik leuk
1892 +6959
zaterdag 23 september 2017 om 22:07
Gefeliciteerd Nac ,verdiend gewonnen .Penalty onthouden en penalty van Feyenoord was cadeau.
Vind ik leuk
RW1913 +1139
zaterdag 23 september 2017 om 22:09
Het is feest in Brabant. NAC Gefeliciteerd!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:09
"Joden lopen altijd weg"
"Bij Ajax lopen ze 5 min voor tijd al weg"
"Ajacieden zijn successupporters"
"Ajax fans zingen alleen als ze voor staan"
"Ajax supporters zijn verkleed als stoeltje"

Na al het commentaar op de Ajacieden had je wel wat meer mogen verwachten van de Feyenoord supporters zelf, maar het valt me een beetje tegen jongens.
Voortaan maar lekker stil zijn als het gaat over de "nep" supporters van Ajax ;-)

Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:09
kramer is stiekem voor Ajax
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:09
kramer is stiekem voor Ajax
Vind ik leuk
rinirat +966
zaterdag 23 september 2017 om 22:13
Lekker kramer blijven opstellen!
Vind ik leuk
Wouta80 +289
zaterdag 23 september 2017 om 23:31
Oneindig veel krediet :-)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:22
Denk dat een nederlaag tegen Napoli al ingecalculeerd is.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:23
WHOEHAHAHA
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:29
En dat is 2,Feyenoord is hard op weg naar een crisis
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:51
Ik denk dat het komt doordat NAC op kunstgras speelt.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:12
Welk kunstgras
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:20
Wat maakt dat nu uit. Kunstgras krijgt op het moment toch overal de schuld van. Ongetwijfeld zijn er wel weer een stel meelopers die kunstgras hier ook de schuld van geven.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:22
Dach dat je bedoelde dat nac op kunstgras speelde
Vind ik leuk
Starkoo +344
zaterdag 23 september 2017 om 22:55
Lekker zo avondje NAC het geluk van vorige jaar is op maar goed PSV en Ajax moeten nu wel is toeslaan afgelopen jaar naar misstap gingen Ajax en PSV ook de fout in! De gun factor Heerenveen mooi op 1!

En Utrecht moet is zo spelen als ze de meeste jaren tegen Ajax doen dan gaat PSV er aan!
Vind ik leuk
Enden +1877
zaterdag 23 september 2017 om 23:00
Wordt er bij Feyenoord serieus Heineken light geschonken?????
Ik snap die kwaaie koppen op de tribune wel.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:21
En voor sommigen is dat Light nog te zwaar
Vind ik leuk
mcmodd +12067
zaterdag 23 september 2017 om 23:02
Een wedstrijd verliezen is niet erg voor Feyenoord, een wedstrijd in de Kuip verliezen is wel erg, maar als dat tegen NAC is is dat minstens een drama te noemen.
Over de hele wedstrijd gezien ben ik geneigd te zeggen dat op basis van balbezit Feyenoord toch beter was, maar schijn bedriegt. NAC was de hele wedstrijd uiterst effectief, de veldbezetting was in de breedte en in de lengte precies goed genoeg, zodat er bij Feyenoord teveel ruimte tussen de linies ontstond, voor NAC is dat lekker voetballen.
Fout van Jones. Ja, daarmee geef je het tweede doelpunt van de avond ook nog weg en erger nog, heel even later gaat het bijna weer mis, op dezelfde manier. Ongelooflijk.

De selectie van Feyenoord is dus niet zo breed in kwaliteit als vooraf werd gedacht, wat werden Jørgensen en Toornstra gemist vandaag en wat lieten veel anderen het vandaag afweten. Kom op Feyenoord, nu niet wegzakken! Sterkte, ook a.s. Week tegen, wat was het, Napoli is het niet?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:45
Jones is een kneus. ik riep vorig jaar al dat het een dramatische keeper was, zelfs voor de Liverpool reserves te slecht. Kon vorig jaar teren op de kracht van Botteghin / Scharie en de snelheid van Karsdorp. Nu is de verdediging ruk en blijkt dat Jones een verschrikkelijke grabbelaar is,pakt niets klem, is nerveus aan de bal en geen enkele bal die hij speelt komt bij een rood-wit shirt terecht.

Het is schandalig dat deze grabbelaar nog onder de laat staat en week na week domme fouten mag maken, Van Geel had Hahn nooit moeten verkopen.

En dan ga ik niet eens beginnen over Nelom, Kramer, Diks, Bassie, Botteghin, Scharie en Vilhena...
Vind ik leuk
Wouta80 +289
zaterdag 23 september 2017 om 23:29
Zie je wel, 1 titel en veel bla bla. Nu al crisis?;-)
Vind ik leuk
furgist +1456
zaterdag 23 september 2017 om 23:40
Zo, dat komt aan. Wat een vreemde competitie hebben wij toch
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:44
Nou, dit is nog ns mooi nieuws ...
Vind ik leuk
mitch +217
zondag 24 september 2017 om 00:14
Zo geholpen door de KNVB en nog verliezen een woord geweldig!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:21
Weet niet waar ik meer van genoten heb.
Het falende feyenoord of het falende legioen.

Kuipfabel.
Vind ik leuk
palko +1634
zondag 24 september 2017 om 00:43
Tsja, Feyenoord, als je een cadeautje krijgt van de scheidsrechter moet je 'm wél uitpakken?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:53
Het zal wel even duren voor het naar buiten komt, maar dit is toch een teken dat er niets helemaal goed zit in die groep / club.

Zo slap beginnen, zo veel spelers beneden peil, zulke slechte resultaten... dat kun je niet alleen aan de afwezigheid van Jörgensen ophangen. Hier is meer aan de hand...
Vind ik leuk
Drobtine +1918
zondag 24 september 2017 om 01:16
Tja dit soort wedstrijden heb je erbij
Vind ik leuk
Padason +323
zondag 24 september 2017 om 01:55
Hoop dat ze degraderen aldus van Hanegem :P
Vind ik leuk
_AJAX_ +2135
zondag 24 september 2017 om 02:54
Ik heb toch gezegd dat Feyenoord never nooit 2x achter elkaar kampioen wordt. Ook PSV heeft nou ook niet echt een kampioenselftal er rondlopen. Nu kan Ajax dit seizoen kampioen worden, maar nu hebben we er geen fatsoenlijke trainer eraan staan, dus al met al is het puur armoede.
zelfs een midden moot kan dit seizoen verrassend kampioen worden.
Vind ik leuk
Teo Smith +13789
zondag 24 september 2017 om 06:54
De ventjee die zaten te lachen bij fox,die zijn pas zielig.
Vind ik leuk
Vak-DD +8010
zondag 24 september 2017 om 07:03
Gefeliciteerd Nac, gun het vooral Stijn Vreven.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 07:57
Ik wil wel lachen, doe ik ook maar dan denk ik aan onze wedstrijd tegen willem II van vorig jaar :(
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:10
Vind Kramer btje te lief op het veld..
Met zijn lengte moet ie toch mensen imponeren trekken duwen gwn vervelend zijn.
Aan de bal vind ik hem veel te simpel hij moet met een hele andere statement het veld in gaan want als Jorgenssen terug is kan ie meteen de bank weer gaan opzoeken.
Denk dat Feyenoord in de winterstop een spits gaat zoeken of ik zou zeggen haal iemand uit de jeugd die wel gretig is.
Kramer krijgt nu zn kansen alleen hij pakt ze niet.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:10
Eindelijk de 0 gehouden,en een onverwachte maar tevens zeer verdiende overwinning !
Scheidsrechter voortaan in 3 klasse laten fluiten, was echt schandalig slecht

En kan die kleuter hier eindelijk een ban krijgen, is nog schandaliger als die scheids!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Jafio +485
zondag 24 september 2017 om 09:11
Media werkt ook altijd lekker mee. Gehavend Feijenoord maar het feit dat Nac drie basisspelers mist is niet gehavend.
Nac speelde gewoon goed en Feijenoord kon geen vuist maken.
Natrappen van el Ahmadi na overtreding Verschueren en de niet gegeven penalty geeft goed weer waarom er zo weinig ploegen winnen in de Kuip. Het keurkorps van de scheidsrechters durft niets.

Heerlijk dat mijn cluppie nu gewonnen heeft maar er moet wel wat veranderen met die knvb vertegenwoordigers op het veld.

Nu lekker genieten van het resultaat met een in aanvallend opzicht uitblinkende Manu Garcia en de geweldige voorzet van Angelino.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:25
CL bonus voor NAC voor het geluk-hebben van tegen een tegenstander te moeten die komende week CL moet spelen, en die daar duidelijk volledig met zijn hoofd bij was, niet bij gisteravond. Zegt niets over de werkelijke krachtsverhoudingen. Maar ja uiteindelijk, lekker gevoel, de nul gehouden, en die drie punten pakken ze niet meer af.
Vind ik leuk
Teo Smith +13789
zondag 24 september 2017 om 10:31
Wel leuk dat alle psv'ers een grote bek hebben haha.
Vind ik leuk
fer65 +203
zondag 24 september 2017 om 12:00
Feijenoord heeft het compleet aanzichzelf te danken en niemand gaat vrij uit.een ding wil,
Ik opmerken en dat is datje voor het inkopen van Geel kan aanspreken .Om dat hij niet gezorgd heeft voor een tweede goede spits,en Kramert een totale fiasco is maar nee we blijven heerlijk door modderen met Kramert had hem wat mij betreft voor niks weggegeven ,enje verlies genomen.Nu verliesje nog veel en veel meer zo wel in de competitie als in de champignon leage afgezien dat ajax nog hierheen komt.Ik kanje vertellen die komen feijenoord afslagten ,geen twijfel mogelijk ,zo kwetsbaar feijenoord gemaakt is door M.v.Geel .Nelomp basicoglu Kramert zijn drie overbodige spelers die alleen maar geld blijven kosten ongeloofelijk dat zij zulke kenners dat niet hebben zien aankomen.Stel dan Dillen Vente op om daar mee te verliezen is dan geen ramp samen met Larson ,dat had hij gelijk moeten doen Gio is daar ook mede verantwoordelijk voor.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord verliest thuis van NAC door misser Kramer en blunder Jones