Feyenoord verliest thuis van NAC door misser Kramer en blunder Jones

    Feyenoord verliest thuis van NAC door misser Kramer en blunder Jones

    zaterdag 23 september 2017 om 21:36

    Feyenoord heeft in de eigen Kuip een beschamende nederlaag geleden tegen NAC Breda. De Rotterdammers oogden geen moment zichzelf en gingen geheel onverwachts met 0-2 de bietenbrug op.

    Feyenoord probeerde vanaf moment één NAC bij de keel te grijpen, maar het lukten de Rotterdammers niet om de stugge Bredase defensie te verschalken. Enkele minuten na de eerste grote kans van NAC, namen de bezoekers uit Breda brutaal de leiding. De treffer, die niet uit de lucht kwam vallen, werd gemaakt door Giovanni Korte, die eenvoudig binnen schoot nadat hij de bal kreeg van Thierry Ambrose.

    Feyenoord, met de tegenvallende Bilal Basacikoglu als vervanger van Steven Berghuis, had moeite om iets te creëren tegen de ploeg van Stijn Vreven. Twee minuten na de pauze kwam Feyenoord goed weg nadat Manu Garcia ondersteboven werd gelopen door Sofyan Amrabat. Scheidsrechter Jochem Kamphuis beoordeelde het incident als een schouderduw. Onterecht, zo bleek uit de herhaling. NAC had een strafschop moeten krijgen.

    Met de ingevallen Sam Larsson zocht Feyenoord nadrukkelijk naar de gelijkmaker. Daar waar NAC geen strafschop kreeg, kreeg de thuisploeg die een kwartier voor tijd wél. Kamphuis wees naar de stip na een lichte charge op Amrabat. De inzet van Michiel Kramer werd echter gepareerd door NAC-doelman Mark Birighitti.

    In de 87e minuut gebeurde waar niemand in Rotterdam rekening mee had gehouden. Brad Jones verspeelde de bal in zijn eigen strafschopgebied, waardoor de net ingevallen Thomas Enevoldsen de 0-2 binnen kon tikken. Na de 1-0 nederlaag bij PSV verliest Feyenoord opnieuw. PEC Zwolle, Ajax, Vitesse, PSV en AZ kunnen de Rotterdammers zondag op de ranglijst passeren.

    Plaats een reactie

    Antikunstgras +11717
    zaterdag 23 september 2017 om 21:38
    Zelfs met behulp van de scheidsrechter en jones lukt het niet, lullig dit...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 21:40]
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8084
    zaterdag 23 september 2017 om 21:38
    Manchester city blijft lastig :)
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 05:57
    Blijkbaar het 1e én het 2e ;)
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5780
    zaterdag 23 september 2017 om 21:38
    Gefeliciteerd NAC!

    Ik ga even in een hoekje uithuilen
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5091
    zaterdag 23 september 2017 om 21:44
    Ach jullie moeten je niet aanstellen....
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5780
    zaterdag 23 september 2017 om 21:54
    Daarom kan ik er wel ziek van zijn.... Heeft met aanstellen niks te maken. Baal gewoon flink van deze verliespartij
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5091
    zaterdag 23 september 2017 om 22:03
    Komt goed!
    Vind ik leuk
    Hyena +27327
    zaterdag 23 september 2017 om 21:38
    De arbitrage heeft nog geprobeerd de avond te redden, maar helaas. Klasse NAC!

    Nu verdomme van profiteren morgen.
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1996
    zondag 24 september 2017 om 00:17
    Lang geleden dat we profiteerden van puntverlies feyenoord...
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5993
    zaterdag 23 september 2017 om 21:38
    Kamphuis slaapt in een Feyenoord pyama :D
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 21:49]
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +2766
    zaterdag 23 september 2017 om 21:38
    Kamphuis nooit meer laten fluiten, alsjeblieft zeg
    Vind ik leuk
    Fightnight +2403
    zaterdag 23 september 2017 om 21:38
    Proficiat Nac! Dik verdiend. Dit wordt zo een zwaar jaar.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17277
    zaterdag 23 september 2017 om 21:57
    Was al ziek...had een kaart voor vak Z maar weggegeven. Pffff echt heel slecht Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Fightnight +2403
    zaterdag 23 september 2017 om 21:59
    Mijn dochters zijn er ook ziek van haha! Deze wedstrijden zitten ertussen, niks aan te doen. Nac was vandaag beter.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17277
    zaterdag 23 september 2017 om 22:02
    Haha! Ja alleen meestal niet in de Kuip....hou me hart vast tegen Napoli
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5064
    zaterdag 23 september 2017 om 21:39
    En wij blijven bovenaan! (Iets langer dan verwacht)
    Vind ik leuk
    Mallerd +1697
    zaterdag 23 september 2017 om 21:39
    haahahhahahaha donderdag wordt natuurlijk ook een pakkie slaag tegen Napoli, crisis in Rotterdam?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 21:39]
    Vind ik leuk
    BassieN +10919
    zaterdag 23 september 2017 om 21:40
    Dinsdag maar ja, misschien kunnen we die wedstrijd beter schriftelijk afdoen
    Vind ik leuk
    Mallerd +1697
    zaterdag 23 september 2017 om 21:41
    Ja donderdag komen Ajax en PSV in actie... oh wacht HAHAHAHAHA
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1996
    zondag 24 september 2017 om 00:19
    Jij bent wel een beetje een mallerd he
    Vind ik leuk
    mcmodd +19864
    zaterdag 23 september 2017 om 22:11
    @BassieN? Per e-mail? Dat gaat vlugger...
    Vind ik leuk
    Fightnight +2403
    zaterdag 23 september 2017 om 21:41
    Donderdag?
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5780
    zaterdag 23 september 2017 om 21:41
    Donderdag?? Het is geen EL ;)
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36509
    zaterdag 23 september 2017 om 21:39
    Het was nie best
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81974
    zaterdag 23 september 2017 om 21:39
    Dit is niet goed....
    Vind ik leuk
    Farmer +10244
    zaterdag 23 september 2017 om 21:46
    Pleistertje op de wond van FCG vorige week maar... nee..
    Dít Feyenoord moet tegen Napoli vd week..
    Alle respect maar die hadden vanavond gewoon met 5 a 6-0 moetne winnen...

    Hardstikke mooi voor NAC wellicht maar..., qua punten/concurrentie, zie ik NAC liever niet te veel krijgen :P
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17277
    zaterdag 23 september 2017 om 21:50
    Dramatisch! Feyenoord zonder Jorgensen....Toornstra en Berghuis....niet best. Maar Nac verdient gewonnen en Ado had ook kunnen winnen afgelopen woensdag. Gaat een moeilijke periode worden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81974
    zaterdag 23 september 2017 om 21:54
    Het zit even niet mee op het moment. ADO net 1-0 voor, mooie goal Nasser.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17277
    zaterdag 23 september 2017 om 21:58
    De Rotterdammer ;-)
    Vind ik leuk
    14forever +7945
    zaterdag 23 september 2017 om 21:39
    NAC is de beste van Rotterdam.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17277
    zaterdag 23 september 2017 om 22:04
    Manchester City ligt ons niet ;-))))))
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4077
    zaterdag 23 september 2017 om 21:39
    #Gioout?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22821
    zaterdag 23 september 2017 om 21:45
    Dat vind ik wel wat snel
    Vind ik leuk
    2cents +49776
    zaterdag 23 september 2017 om 21:39
    Teveel Feyenoord onwaardige spelers breekt de club op na de blessures en schorsingen. Zelfs het publiek leek het af te laten weten.

    Alleen Kamphuis verzaakte niet, maar het mocht niet baten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 21:53
    Klopt, op een gegeven moment moest ik er gewoon om lachen. Laten we nu dan maar verliezen, zodat dat arrogante gedrag eruit gaat. Totaal Feyenoord onwaardig dit. En een speler een strafschop laten nemen die geen bal geraakt heeft. Ongelooflijk. Ik gun NAC de punten. Hebben gestreden tot er een stuk of 6 kramp hadden.
    Het leedvermaak is groot en dat is prima. Alleen hoop ik dat bijen (Vamos) zich....... vul maar in.
    Vind ik leuk
    BassieN +10919
    zaterdag 23 september 2017 om 21:40
    Verdiende overwinning van NAC. Schaamtelijke nonchalance van Van der Heijden en Vilhena, ontzettend domme actie van Jones en over Kramer begin ik nieteens. Misschien maar weer een belletje naar Advocaat?
    Vind ik leuk
    poklane +4287
    zaterdag 23 september 2017 om 21:40
    6 wedstrijden gespeeld, 6 verliespunten door de tactische blunders van Gio. Gio is Cocu 2.0.
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +2766
    zaterdag 23 september 2017 om 22:27
    Bilal erin omdat je ' een echte buitenspeler tegenover angelino' wilde. Angelino had niet zo'n moeilijke avond, Bilal speelde elke bal over de achterlijn
    Vind ik leuk
    Nosje +1465
    zaterdag 23 september 2017 om 21:40
    Kijk zo kennen we ze weer. Vorig jaar ging het even fout, kampioen, nu gaan ze gewoon weer verder zoals we gewend zijn.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4304
    zaterdag 23 september 2017 om 21:40
    Wat een ophef. NAC heeft gewoon zijn sportieve plicht gedaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 21:40
    En al die feyenoorders maar zeggen dat tegen Ado uit gelijkspelen verschrikkelijk is hahahahahha

    0-2 tegen Nac Breda hahahah
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 21:49
    Daar hebben ze ook gewoon gelijk in. Uit bij ADO gelijk is verschrikkelijk.

    Thuis verliezen van nac is alleen nog erger.
    Vind ik leuk
    Extightass +1579
    zaterdag 23 september 2017 om 21:41
    Die manu garcia speelde goed zeg. Maar nac spelers mogen nog wel een beetje conditie erbij krijgen
    Vind ik leuk
    stratumseind +139223
    zaterdag 23 september 2017 om 21:41
    Beste man aan feijenoord zijde : Kamphuis
    Vind ik leuk
    HansVites +4480
    zaterdag 23 september 2017 om 21:42
    Tikkie terug Jones
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +2470
    zaterdag 23 september 2017 om 21:42
    Geweldige prestatie van NAC , zelfs tegen 12 man in de kuip. Ik heb met geen van beide clubs iets , neutraal , maar die scheids was echt een drama , gelukkig voor NAC dat ze hem toch over de streep hebben getrokken. Leuke voetballer die linksback van Nac , Angelino ofzo. In de vorm waarin AZ momenteel verkeerd , mag Feyenoord vplgende week uit ander vaatje tappen , anders kunnen wij gruwelijk revanche gaan nemem voor de kansloze nederlaag afgelopen seizoen.
    Vind ik leuk
    scRzorz +664
    zondag 24 september 2017 om 01:26
    12e man ? je hoorde 80 minuten lang de supporters uit Breda op tv..
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +2470
    zondag 24 september 2017 om 02:57
    De 12e man was in dit geval de scheidsrechter ;) De Nac supporters waren idd goed hoorbaar en zullen heerlijk genoten hebben.
    Vind ik leuk
    14forever +7945
    zaterdag 23 september 2017 om 21:42
    Lolz op VI beginnen ze al met de excuses.. '' gehavend fey. ,''
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6178
    zaterdag 23 september 2017 om 21:42
    Onverwacht....heb alleen de samenvatting gezien moet ik toegeven

    Maar het was bij Feyenoord niet om aan te gluren

    Wat een zwakke pot
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    zaterdag 23 september 2017 om 21:42
    Daar gaat de kampioen;)
    Vind ik leuk
    Roekoe +4237
    zaterdag 23 september 2017 om 21:42
    Wat een titel.. alsof het hun schuld was. Collectief falen van 11 gasten die er te makkelijk over dachten.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4077
    zaterdag 23 september 2017 om 21:42
    Lekker die NAC keeper uitlachen bij VI.
    Vind ik leuk
    cheeks +3117
    zaterdag 23 september 2017 om 21:58
    VI bestaat uit een misselijkmakend rancuneus mannetje genaamd Derksen.
    Vind ik leuk
    Dordmund +1668
    zaterdag 23 september 2017 om 21:42
    Heerlijke uitslag helemaal niets in Rotterdam ......nu volgende week nog ff een grote nederlaag in cl.
    Vind ik leuk
    Fightnight +2403
    zaterdag 23 september 2017 om 21:55
    En jij bent 55 jaar? Ze zeggen dat wijsheid met de jaren komt, maar dat hebben ze bij jou overgeslagen.
    Vind ik leuk
    Dordmund +1668
    zaterdag 23 september 2017 om 22:21
    Komt hard aan kereltje ik neem er nog ff een borreltje op.....maar succes van de week in cl.......ohhhh wat is dit heerlijk.
    Vind ik leuk
    Fightnight +2403
    zaterdag 23 september 2017 om 22:22
    Komt niet heel hard aan
    Ik neem ook nog een borrel ouwe
    Vind ik leuk
    Dordmund +1668
    zaterdag 23 september 2017 om 22:24
    Er is meer dan voetbal kerel fijne avond nog.
    Vind ik leuk
    Fightnight +2403
    zaterdag 23 september 2017 om 22:26
    JIj ook man. Geniet van je borrel ;)
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 05:05
    Iemand die 55, praat als een kleuter, dortmund verkeerd spelt en over borrels heeft, genoeg gezegd.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 05:08]
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1121
    zaterdag 23 september 2017 om 21:42
    Met behulp van de scheids win je dus niet altijd in die zogenaamde kolkende kuip. Vind het echt een sfeerloos oud krakkemikkeg stadion, snap niet waarom iedereen daar zo op geilt
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 21:51
    Kolkende Kuip?
    Sterfhuis......
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 05:10
    Vandaar dat het geldredome eind vorig seizoen de kuip na deed om de sfeer, ook al is het maar voor heel even te proeven. Beste stadion van nedetland pikkie, guardiola vorige week nog: "de kuip is speciaal nederland speelt het liefst in rotterdam" een coach met internationale allure.
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1121
    zondag 24 september 2017 om 18:29
    Is mijn mening
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24066
    zaterdag 23 september 2017 om 21:43
    Chapeau nac.
    Vind ik leuk
    De Duif +117
    zaterdag 23 september 2017 om 21:43
    Zeg aub woensdag de wedstrijd af!
    Wordt een ramp, heel Nederland wordt te kijk gezet!!!
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2605
    zaterdag 23 september 2017 om 21:44
    WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Schandalig!

    Kramer moet je direct naar de tribune dirigeren. Niet eens meer woorden aan vuil maken. Gewoon opdonderen!

    Ajax tegen Heracles was al triest, maar dit?!?!?!
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +760
    zaterdag 23 september 2017 om 21:44
    Ajax"supporters" die nu lachen.. zelf als 2x punten verspeeld tegen kleintjes en zelf morgen nog moeten spelen tegen vitesse. Lach maar niet te vroeg want jullie staan ZELFS nog onder dit feyenoord
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 21:52]
    Vind ik leuk
    Dee79 +2201
    zaterdag 23 september 2017 om 21:44
    Dat was niet best wat feijenoord liet zien..
    Vind ik leuk
    Henk3 +200
    zaterdag 23 september 2017 om 21:44
    “Beste supporters van Nederland” fluiten hun eigen speler uit, en verlaten het stadion voor de wedstrijd voorbij is..
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 21:44
    zo zeg, dat was slecht
    Vind ik leuk
    TheMariner +2744
    zaterdag 23 september 2017 om 21:45
    Onze deelnemer aan het hoogste Europees tournooi zakt finaal door de ondergrens. Hopen op een beetje mededogen van Napoli. Misschien als de Italianen een paar belangrijke spelers rust geven dat de schade beperkt kan worden.
    Vind ik leuk
    Tienus +964
    zaterdag 23 september 2017 om 21:45
    Gefeliciteerd NAC. Feyenoord weet zelfs met behulp van de scheidsrechter niet te winnen
    Vind ik leuk
    pos +7885
    zaterdag 23 september 2017 om 21:46
    Volgende week AZ-Feyenoord wordt een interessant potje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 21:46
    Mooi nieuws voor ons PSV bakt er toch niks van
    Vind ik leuk
    stratumseind +139223
    zaterdag 23 september 2017 om 21:49
    ja die van jullie spelen wekelijks iedereen van de mat......
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 21:52
    Slecht beginnen is kampioen worden check de historie..
    Vind ik leuk
    stratumseind +139223
    zaterdag 23 september 2017 om 21:53
    vorig jaar begonnen jullie ook slecht.......
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 22:06
    Begonnen prima, ken de feiten, Sparta - Ajax 1 - 3.......
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    zaterdag 23 september 2017 om 21:48
    Feyenoord was niet goed, en NAC werd bijna onrecht aangedaan. Eerst een pingel die ze ontnomen werd en daarna een onterechte pingel tegen.

    Natuurlijk, zulke wedstrijden kunnen gebeuren al is het spel de laatste tijd niet goed. Jorgensen misschien te belangrijk voor dit Feyenoord..

    Een titel, succes. Ik zeg het al vaker, iedere club die succes heeft dat veranderd de supporter wel. Feyenoord voorheen stonden achter hun club bij een achterstand, of toen die debacle tegen Psv uit, toen kwamen de supporters toch de bus op wachten om de spelers te ondersteunen. Maar het publiek nu, is veel kritischer en verwacht nu elke keer succes. Want één uur lang met tussen pauzes veel fluitconcerten naar de spelers, dat was niet mals, ook veel supporters die veel eerder weggingen.
    Dat is toch ander soort gedrag dan we voorheen zagen in De Kuip.
    En Bilal werd hard aangepakt, klopt hij voldoet niet maar hij moest het ongelden, en speelde daardoor met 100 kilo lood in de schoenen.

    Nac netjes gedaan, verliezen bij Achilles en dan uit winnen bij Feyenoord.
    Ook maar een reden te meer dat Ajax tegen Vitesse op hun hoede moeten zijn.
    Want een uitgelezen kans om de nederlaag tegen Heracles, gelijkspel tegen Ado weer goed te maken door bij winst over Feyenoord te gaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 22:03
    Netjes gesproken Blufke. En met toch respect naar Feyenoord. Het was zeer onder de maat vandaag. En toch hou ik van mijn club.
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    zaterdag 23 september 2017 om 22:22
    Voor het eerst in een jaar heb ik iets van kritiek naar Feyenoord, vooral nu dan voor de supporters in De Kuip. maar kritiek heb ik ook naar mn club soms loopt het gewoon even niet, maar de titelstrijd zal gewoon tussen Ajax en Feyenoord gaan. Maar dat is mn mening waar heel Eindhoven het niet mee eens hoeft te zijn;)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 22:23]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 22:11
    Nette reactie. Zo kan het dus ook. Met respect naar een andere club.
    Vind ik leuk
    Kuip +5820
    zaterdag 23 september 2017 om 21:48
    Ik had het afgelopen zomer al voorspeld. Feyenoord is een stuk zwakker t.o.v vorig seizoen. Iedereen riep dat ze zo goed hadden ingekocht. Dat is nu juist het probleem. Zonder Kuyt, Karsdorp, Kongolo en Elia is de club er flink op achteruit gegaan. En van Bronckhorst is natuurlijk ook geen toptrainer. Hij blijft vasthouden aan losers als Bacacikoglu, Kramer en Nelom.
    Vind ik leuk
    Utca 030 +633
    zaterdag 23 september 2017 om 21:48
    Eens moet de eerste keer zijn
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 21:50
    Hahahaha en de rotterdammers staan we met de benen op de grond . In 2 weken tijd 6 goals tegen , 0 voor en 0 punten !
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 21:50]
    Vind ik leuk
    sn8er +27
    zaterdag 23 september 2017 om 21:50
    Feyenoord als collectief en ook individueel door de ondergrens gezakt:

    Conclusie 1 : Kuyt was in alle opzichten doorslaggevend vorig seizoen
    Conclusie 2 : Feyenoord mist creativiteit en wordt veel te voorspelbaar
    Conclusie 3 : Kramer en Başaçıkoğlu halen het vereiste niveau niet

    Ik ga ervan uit dat Gio zich achter de oren krabbelt en gepaste maatregelen neemt.
    Vind ik leuk
    poklane +4287
    zaterdag 23 september 2017 om 21:57
    "Kramer en Başaçıkoğlu halen het vereiste niveau niet"
    Understatement van het jaar. Bilal heeft 55 minuten letterlijk, maar dan ook echt letterlijk alles verkeerd gaan. Gaat in een slakkentempo op z'n man af waardoor de verdediging van de tegenpartij in positie kan komen en een tweede man op hem kan zetten. Dan denkt Bilal dat hij een hele goede actie heeft, maar dat heeft hij niet want 9 van de 10 keer komt hij er niet langs. En die ene keer dat hij er langs komt geeft hij een voorzet af van niks.

    En Kramer, tja, daar zal ik maar 1 ding over zeggen: een gigantische blunder dat hij de penalty mag nemen. Je slechtste speler die onder enorm veel druk staat mag hem nemen bij een 0-1 achterstand. Hoe is het mogelijk.
    Vind ik leuk
    nacbreda1 +428
    zaterdag 23 september 2017 om 21:50
    Waar zijn die mafkezen nou met hun Nac degradatie kandidaat nummer 1 onzin?! Wat heerlijk zeg! En wat heeft Feyenoord een groot probleem zodra er wat basisspelers uitvallen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 21:58
    Jorgensen wordt zeker gemist, maar dat kan deze nederlaag niet verklaren. Je maakt mij niet wijs dat de andere afwezigen niet inwisselbaar zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 21:52
    Héérlijk
    Vind ik leuk
    DrDeef +1167
    zaterdag 23 september 2017 om 21:53
    Dacht dat t wel kon met Kramer tegen NAC. Maar als niemand een fatsoenlijke voorzet geeft heb je er dus echt geen reet aan. Hoe kan je met zulk broos vertrouwen achter de onterechte penalty gaan staan? Larsson zat als enige in de wedstrijd, heeft ze bij Heerenveen ook binnen getrapt, die had t moeten doen. Amrabat is een goed speler maar wel in plaats van vilenha of el ahmadi. Nu heb je 3 dezelfde types, weinig creativiteit. Bilal kan echt alleen t laatste half uur als de tegenstander moe is en hij z'n snelheid kan gebruiken. Vilenha en heel de achterhoede in dramatische doen. Er mankeerde een hoop aan. Napoli krijg je dik op je klote, ook als je wel in vorm bent. Tegen AZ maar lekker op de counter ballen. Worden zware weken zonder Jörgensen, toch een te belangrijke en intelligente kapstok. We worden zeer terecht uitgelachen vandaag.
    Vind ik leuk
    MokumXXX +703
    zaterdag 23 september 2017 om 21:55
    Dit was niet best Feijenoord! Maar de grootste joker is toch echt wel die Kamphuis...wat een slapzak die vent! Voorlopig 2e divisie laten fluiten.
    Vind ik leuk
    pos +7885
    zaterdag 23 september 2017 om 21:57
    Zou prachtig zijn als ook Vitesse morgen revanche kan nemen voor die bekernederlaag. Dan wordt het weekend helemaal leuk, als AZ wint natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22222
    zaterdag 23 september 2017 om 21:59
    Sensatie! Proficiat NAC Breda!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 21:59
    Hahahaha en dan zeggen ze wat over een ander. Ik heb 80 minuten lang alleen de mensen van NAC horen zingen.

    Trots op m'n kleine broerke.

    HUP NAC!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Hammie +1037
    zaterdag 23 september 2017 om 21:59
    En wie is de grootste schuldige vandaag

    Precies


    BROCKHORST

    Diks,Nelom en Bilal opstellen dan snap je er toch niet veel van....
    Vind ik leuk
    Bizzy +16969
    zaterdag 23 september 2017 om 21:59
    Feijenoord zit in de hoek waar de klappen vallen. Verwacht dat ze gaat revancheren. Blijft toch een titel kandidaat.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 22:00]
    Vind ik leuk
    Foebele +48352
    zaterdag 23 september 2017 om 22:10
    PSV en Ajax staan anders ook al een tijdje in een hoek waar klappen vallen. Heel raar seizoen tot nu toe, kan zomaar weer eens een heel laag punten aantal kunnen worden voor de club die kampioen wordt dit jaar.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16969
    zaterdag 23 september 2017 om 22:19
    En op dr laatste dag het kampioenschap beslissen. 100 pct met je eens !
    Vind ik leuk
    Farmer +10244
    zaterdag 23 september 2017 om 23:00
    Nou... zó zit ik dus ook te kijken...

    Ajax,
    Feyenoord,
    PSV,

    Alle drie lopen ze 'met regelmaat te klooien en prutsen'..
    Dan heb je;
    Utrecht,
    AZ,
    dit jaar ook: Vitesse,
    En momenteel verassend(lichter rooster gehad)Heerenveen zelfs aan kop.
    Groningen, normaal gesproken, Twente zitten daar ook bij...

    De top drie kan zo maar 'verzuipen' in die middenmoot en subtop, dit seizoen, en wéér een jaar met een ándere kampioen?
    De Top drie moet gewoon eens wakker worden en zich realiseren hóe ver ze achterlopen tov Europa, en hoe zwaar ze aan het inzakken zijn!

    PSV dat 'zo maar' door Osijek(wie???) te grazen wordt genomen,

    Ajax dat door(jaren) wanbeleid, steeds verder afzakt; (1 zwaluw..)Finale Europaleague: dík aan verdiend, en... gewoon fk-all er mee gedaan; team compleet uit elkaar laten donderen: zelfs de cóach nog verkocht.... en er '2 volgeplakte hema-spaarkaarten en een paar airmiles'voor terug gegeven aan 42.000 SCC's.

    Feyenoord moet oppassen in de CL dat ze niet compleet vernietigd worden; Als ze tegen Napoli ook meer dan 3 goals tegen krijgen, is het voorlopig wel gedaan met het Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    fer65 +213
    zaterdag 23 september 2017 om 22:01
    Je kan hier meningen geven watje wild ,het houd geen zier in.Ik heb al eens gezegd dat wanneer jorgensen wegvald hebje geen goede vervanger,maar de man van het middenveld M.VGeel weet het altijd beter de klojo.En Gio moet nu eens de jongens wat harder aanpakken wat trainingen betreft dit gaat helemaal nergens overwat een blamage ze verdienen bakken met gerld bedankt hoor feijenoord en dat moet nog tegen ajax pffff ik houd mijn hart vast.Dit elftal moet terug naar school ik kijk nog liever naar het tweede de zoveelste afgang denhaag was ook op zijn blote kond 2-0 dus rot nu is op Gio dat het beter moet neemje moeder in de maling ik word hier niet goed van .kampioen vam het rechterrijtje straks let maar op.
    Vind ik leuk
    Chloe +637
    zaterdag 23 september 2017 om 22:02
    Snap er niets van dat Van Bronckhorst hém opstelt'
    KRAMER, Nelom,Diks en Bila in de basis...
    Ik neem Gio niet meer serieus als een trainer
    Ik begin mezelf echt meer serieus als een trainer
    IK BEN FUCKIN BOOS!!!!
    Vind ik leuk
    Foebele +48352
    zaterdag 23 september 2017 om 22:09
    Ik merk het dat je boos bent. Je moet ook wel spelers tot je beschikking hebben he als coach en omdat Gio die niet altijd heeft staan sommige van die spelers in het veld die eigenlijk niet voldoen voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139223
    zaterdag 23 september 2017 om 22:03
    Dit is nou brabantse gemoedelijkheid
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 22:11
    NAC: DE club van Brabant............
    Vind ik leuk
    fer65 +213
    zaterdag 23 september 2017 om 22:04
    We roepen al twee jaar dat Nelomp en Kramert nu dus ook Dixks helemaal klote is van Geel doe er eens wat aan .
    Vind ik leuk
    Wouta80 +274
    zaterdag 23 september 2017 om 23:31
    Wordt niets dit jaar...
    Vind ik leuk
    Forza u +1457
    zaterdag 23 september 2017 om 22:05
    Mooie ontlading bij vreven.
    Vind ik leuk
    Foebele +48352
    zaterdag 23 september 2017 om 22:06
    Twee keer van Man City thuis verliezen is toch geen schande? ;-)
    Vind ik leuk
    RW1913 +1634
    zaterdag 23 september 2017 om 22:09
    Het is feest in Brabant. NAC Gefeliciteerd!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11909
    zaterdag 23 september 2017 om 22:09
    "Joden lopen altijd weg"
    "Bij Ajax lopen ze 5 min voor tijd al weg"
    "Ajacieden zijn successupporters"
    "Ajax fans zingen alleen als ze voor staan"
    "Ajax supporters zijn verkleed als stoeltje"

    Na al het commentaar op de Ajacieden had je wel wat meer mogen verwachten van de Feyenoord supporters zelf, maar het valt me een beetje tegen jongens.
    Voortaan maar lekker stil zijn als het gaat over de "nep" supporters van Ajax ;-)

    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 22:09
    kramer is stiekem voor Ajax
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 22:09
    kramer is stiekem voor Ajax
    Vind ik leuk
    rinirat +1486
    zaterdag 23 september 2017 om 22:13
    Lekker kramer blijven opstellen!
    Vind ik leuk
    Wouta80 +274
    zaterdag 23 september 2017 om 23:31
    Oneindig veel krediet :-)
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5742
    zaterdag 23 september 2017 om 22:22
    Denk dat een nederlaag tegen Napoli al ingecalculeerd is.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 22:23
    WHOEHAHAHA
    Vind ik leuk
    Valderrama +436
    zaterdag 23 september 2017 om 22:29
    En dat is 2,Feyenoord is hard op weg naar een crisis
    Vind ik leuk
    Wilkie58 +170
    zaterdag 23 september 2017 om 22:51
    Ik denk dat het komt doordat NAC op kunstgras speelt.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +970
    zondag 24 september 2017 om 00:12
    Welk kunstgras
    Vind ik leuk
    Wilkie58 +170
    zondag 24 september 2017 om 10:20
    Wat maakt dat nu uit. Kunstgras krijgt op het moment toch overal de schuld van. Ongetwijfeld zijn er wel weer een stel meelopers die kunstgras hier ook de schuld van geven.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +970
    zondag 24 september 2017 om 10:22
    Dach dat je bedoelde dat nac op kunstgras speelde
    Vind ik leuk
    Starkoo +507
    zaterdag 23 september 2017 om 22:55
    Lekker zo avondje NAC het geluk van vorige jaar is op maar goed PSV en Ajax moeten nu wel is toeslaan afgelopen jaar naar misstap gingen Ajax en PSV ook de fout in! De gun factor Heerenveen mooi op 1!

    En Utrecht moet is zo spelen als ze de meeste jaren tegen Ajax doen dan gaat PSV er aan!
    Vind ik leuk
    Enden +3071
    zaterdag 23 september 2017 om 23:00
    Wordt er bij Feyenoord serieus Heineken light geschonken?????
    Ik snap die kwaaie koppen op de tribune wel.
    Vind ik leuk
    Wilkie58 +170
    zondag 24 september 2017 om 10:21
    En voor sommigen is dat Light nog te zwaar
    Vind ik leuk
    mcmodd +19864
    zaterdag 23 september 2017 om 23:02
    Een wedstrijd verliezen is niet erg voor Feyenoord, een wedstrijd in de Kuip verliezen is wel erg, maar als dat tegen NAC is is dat minstens een drama te noemen.
    Over de hele wedstrijd gezien ben ik geneigd te zeggen dat op basis van balbezit Feyenoord toch beter was, maar schijn bedriegt. NAC was de hele wedstrijd uiterst effectief, de veldbezetting was in de breedte en in de lengte precies goed genoeg, zodat er bij Feyenoord teveel ruimte tussen de linies ontstond, voor NAC is dat lekker voetballen.
    Fout van Jones. Ja, daarmee geef je het tweede doelpunt van de avond ook nog weg en erger nog, heel even later gaat het bijna weer mis, op dezelfde manier. Ongelooflijk.

    De selectie van Feyenoord is dus niet zo breed in kwaliteit als vooraf werd gedacht, wat werden Jørgensen en Toornstra gemist vandaag en wat lieten veel anderen het vandaag afweten. Kom op Feyenoord, nu niet wegzakken! Sterkte, ook a.s. Week tegen, wat was het, Napoli is het niet?
    Vind ik leuk
    Jeroenvk94 +3857
    maandag 25 september 2017 om 14:45
    Jones is een kneus. ik riep vorig jaar al dat het een dramatische keeper was, zelfs voor de Liverpool reserves te slecht. Kon vorig jaar teren op de kracht van Botteghin / Scharie en de snelheid van Karsdorp. Nu is de verdediging ruk en blijkt dat Jones een verschrikkelijke grabbelaar is,pakt niets klem, is nerveus aan de bal en geen enkele bal die hij speelt komt bij een rood-wit shirt terecht.

    Het is schandalig dat deze grabbelaar nog onder de laat staat en week na week domme fouten mag maken, Van Geel had Hahn nooit moeten verkopen.

    En dan ga ik niet eens beginnen over Nelom, Kramer, Diks, Bassie, Botteghin, Scharie en Vilhena...
    Vind ik leuk
    Wouta80 +274
    zaterdag 23 september 2017 om 23:29
    Zie je wel, 1 titel en veel bla bla. Nu al crisis?;-)
    Vind ik leuk
    furgist +1399
    zaterdag 23 september 2017 om 23:40
    Zo, dat komt aan. Wat een vreemde competitie hebben wij toch
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1217
    zaterdag 23 september 2017 om 23:44
    Nou, dit is nog ns mooi nieuws ...
    Vind ik leuk
    mitch +321
    zondag 24 september 2017 om 00:14
    Zo geholpen door de KNVB en nog verliezen een woord geweldig!
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 00:21
    Weet niet waar ik meer van genoten heb.
    Het falende feyenoord of het falende legioen.

    Kuipfabel.
    Vind ik leuk
    palko +1790
    zondag 24 september 2017 om 00:43
    Tsja, Feyenoord, als je een cadeautje krijgt van de scheidsrechter moet je 'm wél uitpakken?
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 00:53
    Het zal wel even duren voor het naar buiten komt, maar dit is toch een teken dat er niets helemaal goed zit in die groep / club.

    Zo slap beginnen, zo veel spelers beneden peil, zulke slechte resultaten... dat kun je niet alleen aan de afwezigheid van Jörgensen ophangen. Hier is meer aan de hand...
    Vind ik leuk
    Drobtine +2375
    zondag 24 september 2017 om 01:16
    Tja dit soort wedstrijden heb je erbij
    Vind ik leuk
    Padason +735
    zondag 24 september 2017 om 01:55
    Hoop dat ze degraderen aldus van Hanegem :P
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2866
    zondag 24 september 2017 om 02:54
    Ik heb toch gezegd dat Feyenoord never nooit 2x achter elkaar kampioen wordt. Ook PSV heeft nou ook niet echt een kampioenselftal er rondlopen. Nu kan Ajax dit seizoen kampioen worden, maar nu hebben we er geen fatsoenlijke trainer eraan staan, dus al met al is het puur armoede.
    zelfs een midden moot kan dit seizoen verrassend kampioen worden.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24066
    zondag 24 september 2017 om 06:54
    De ventjee die zaten te lachen bij fox,die zijn pas zielig.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11245
    zondag 24 september 2017 om 07:03
    Gefeliciteerd Nac, gun het vooral Stijn Vreven.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 07:57
    Ik wil wel lachen, doe ik ook maar dan denk ik aan onze wedstrijd tegen willem II van vorig jaar :(
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 08:10
    Vind Kramer btje te lief op het veld..
    Met zijn lengte moet ie toch mensen imponeren trekken duwen gwn vervelend zijn.
    Aan de bal vind ik hem veel te simpel hij moet met een hele andere statement het veld in gaan want als Jorgenssen terug is kan ie meteen de bank weer gaan opzoeken.
    Denk dat Feyenoord in de winterstop een spits gaat zoeken of ik zou zeggen haal iemand uit de jeugd die wel gretig is.
    Kramer krijgt nu zn kansen alleen hij pakt ze niet.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 08:10
    Eindelijk de 0 gehouden,en een onverwachte maar tevens zeer verdiende overwinning !
    Scheidsrechter voortaan in 3 klasse laten fluiten, was echt schandalig slecht

    En kan die kleuter hier eindelijk een ban krijgen, is nog schandaliger als die scheids!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Jafio +1287
    zondag 24 september 2017 om 09:11
    Media werkt ook altijd lekker mee. Gehavend Feijenoord maar het feit dat Nac drie basisspelers mist is niet gehavend.
    Nac speelde gewoon goed en Feijenoord kon geen vuist maken.
    Natrappen van el Ahmadi na overtreding Verschueren en de niet gegeven penalty geeft goed weer waarom er zo weinig ploegen winnen in de Kuip. Het keurkorps van de scheidsrechters durft niets.

    Heerlijk dat mijn cluppie nu gewonnen heeft maar er moet wel wat veranderen met die knvb vertegenwoordigers op het veld.

    Nu lekker genieten van het resultaat met een in aanvallend opzicht uitblinkende Manu Garcia en de geweldige voorzet van Angelino.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 09:25
    CL bonus voor NAC voor het geluk-hebben van tegen een tegenstander te moeten die komende week CL moet spelen, en die daar duidelijk volledig met zijn hoofd bij was, niet bij gisteravond. Zegt niets over de werkelijke krachtsverhoudingen. Maar ja uiteindelijk, lekker gevoel, de nul gehouden, en die drie punten pakken ze niet meer af.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24066
    zondag 24 september 2017 om 10:31
    Wel leuk dat alle psv'ers een grote bek hebben haha.
    Vind ik leuk
    fer65 +213
    zondag 24 september 2017 om 12:00
    Feijenoord heeft het compleet aanzichzelf te danken en niemand gaat vrij uit.een ding wil,
    Ik opmerken en dat is datje voor het inkopen van Geel kan aanspreken .Om dat hij niet gezorgd heeft voor een tweede goede spits,en Kramert een totale fiasco is maar nee we blijven heerlijk door modderen met Kramert had hem wat mij betreft voor niks weggegeven ,enje verlies genomen.Nu verliesje nog veel en veel meer zo wel in de competitie als in de champignon leage afgezien dat ajax nog hierheen komt.Ik kanje vertellen die komen feijenoord afslagten ,geen twijfel mogelijk ,zo kwetsbaar feijenoord gemaakt is door M.v.Geel .Nelomp basicoglu Kramert zijn drie overbodige spelers die alleen maar geld blijven kosten ongeloofelijk dat zij zulke kenners dat niet hebben zien aankomen.Stel dan Dillen Vente op om daar mee te verliezen is dan geen ramp samen met Larson ,dat had hij gelijk moeten doen Gio is daar ook mede verantwoordelijk voor.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord verliest thuis van NAC door misser Kramer en blunder Jones