We moeten ons diep schamen, want dit kan als Feyenoord zijnde niet

"We moeten ons diep schamen, want dit kan als Feyenoord zijnde niet"

zaterdag 23 september 2017 om 21:55

Karim El Ahmadi vindt dat de spelers van Feyenoord zich diep moeten schamen vanwege de 0-2 nederlaag in Rotterdam tegen NAC Breda. De blamage in eigen huis is het bewijs dat de Rotterdammers nog niet zijn waar ze moeten zijn, stelt de middenvelder.

"We moeten ons diep schamen, want dit kan als Feyenoord zijnde niet", zegt aanvoerder El Ahmadi in gesprek met FOX Sports. "We hebben gewoon heel terecht verloren. Het betekent dat we er nog niet zijn zoals we vorig jaar wel waren. De wedstrijd domineer je wel, maar je creëert gewoon helemaal niets. Alle respect voor NAC ook, maar we hebben van onszelf verloren."

Werkelijk niets lukte bij Feyenoord, dat zelfs een strafschop om zeep hielp. "Als het een beetje mee had gezeten maakten we die penalty nog (van Michiel Kramer, red.) en konden we er nog overheen gaan. Het was gewoon niet goed. De makkelijkste dingen gingen verkeerd. Een club als Feyenoord mag dat niet gebeuren, vooral hier thuis niet. We moeten ons diep schamen, want dit kan niet."

Plaats een reactie

zaterdag 23 september 2017 om 21:56
Ik vind dat van Bronckhorst zich moet schamen. Vanaf Manchester City faalt hij.
Vind ik leuk
poklane +3146
zaterdag 23 september 2017 om 22:00
Als je zegt dat hij faalt doe je nog voorzichtig, hij heeft geen enkel idee wat hij aan het doen is.
Vind ik leuk
djk1 +185
zaterdag 23 september 2017 om 22:28
Diks en Nelom: schande om die in je selectie te hebben, laat staan beiden op te stellen en 95 minuten te laten modderen. Kramer: beter dan de meesten denken maar krijgt veel te weinig bruikbare voorzetten en is 2 klassen minder dan Jorgensen. Bilal: leuk voor de counter maar komt te kort tegen teams die zich ingraven. Amrabat: prima stand-in voor Vilhena en El Ahmadi maar niet voor Toornstra. Dus we misten onze 3 beste aanvallers en speelden ook nog eens met onze 2 zwakste backs. Dan is het niet zo vreemd dat je thuis van een degradatiekandidaat verliest.
Vind ik leuk
Julio-dvd +1472
zaterdag 23 september 2017 om 22:53
Nelom was nog een van de minst slechte vanavond.....
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:15
Hoor van bronckhorst net zwaar teleurgesteld maar zegt hij we kunnen ons dinsdag revancheren, heeft blijkbaar nog niet door hoe de verhoudingen europees zijn. Worden dinsdag volledig weggespeeld.
Vind ik leuk
poklane +3146
zaterdag 23 september 2017 om 22:22
Ik mag toch godverredomme hopen dat Gio dinsdag gewoon de pot gaat dichtgooien met een 5-3-2 of zelfs 5-4-1 formatie. Als je leuk gaat proberen te voetballen ga je er met minstens 5 doelpunten verschil vanaf.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:16
Ik vraag me ook af waarom hij zelden drie keer wisselt. Het is meestal laat en hooguit twee keer.
Vind ik leuk
HansVites +2210
zaterdag 23 september 2017 om 21:57
Een gekregen strafschop terwijl NAC een 100% strafschop door de neus geboord werd, schandalig gefloten Kamphuis moet zich ook schamen.
Vind ik leuk
Julio-dvd +1472
zaterdag 23 september 2017 om 22:59
Klopt pingel was heel makkelijk gegeven en NAC had hem ook moeten krijgen. En Kamphuis heeft inderdaad schandalig gefloten door bizar tijdrekken vanaf de eerste (!) minuut door NAC op geen enkele manier te bestraffen.... En keeper heeft minimaal 6 maal de bal meer dan 10 seconden (meegeteld op scorebord) vastgehouden waar slechts 6 is toegestaan zonder er een keer voor te fluiten.
Maar nederlaag heeft hier niks mee te maken, dat kwam door de lamlendigheid van Feyenoord zelf
Vind ik leuk
HansVites +2210
zaterdag 23 september 2017 om 23:12
Ach ja elke club heeft in het seizoen 1 of 2 van die wedstrijden Feyenoord en Vitesse hebben hem al gehad moet je maar denken.
Vind ik leuk
scRzorz +602
zondag 24 september 2017 om 04:13
en omdat je tegen onze tieners speelde ;)
Vind ik leuk
BassieN +8151
zaterdag 23 september 2017 om 21:59
Kan inderdaad niet, maar morgen stap jij weer in je Mercedes en ben je vandaag al vergeten.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:00
Puur genieten dit
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:00
Ja karim lekker bij kleine Manu García in de tas!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:00
Armoedig, ik kan niet anders zeggen. NAC is niet bepaald een wonderploeg, heel wat anders dan Napoli in ieder geval.
Vind ik leuk
Voebtal +346
zaterdag 23 september 2017 om 22:00
Hoewel niemand dit had kunnen aan zien komen heb ik een paar weken geleden al voorspeld dat europees spelen te veel van het goede is. Daarnaast mist Feyenoord ervaring en moet Larson natuurlijk vanaf het begin meedoen.
Vind ik leuk
Forza u +1256
zaterdag 23 september 2017 om 22:02
Wat doet die kramer bij Feyenoord, wat een aanfluiting die man.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:03
Kan sporadisch een keer gebeuren dit

Meteen moord en brand schreeuwen is ook weer niet nodig....

Naar 'Gio' moet wel op zijn tellen gaan passen
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:05
Zie je wel dat Feyenoord de tv-gelden nodig heeft.

Anders wordt het nog slechter... ;)
Vind ik leuk
Bizzy +8641
zaterdag 23 september 2017 om 22:06
Gaat mij te ver om zeggen dat Feijenoord teveel middelmaat heeft ingekocht. Seinen staan wel op rood. Van Bronckhorst heeft geen oneindig krediet en de legioen kennende moet dit niet te lang duren. Neem aan dat de kuip haar inventaris goed verzekerd heeft.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:06
Het is jammer van dat doordeweeks bekerpotje (wat ze ook al hadden kunnen verliezen) anders hadden ze er al weer 3 op rij.........
Vind ik leuk
Chloe +570
zaterdag 23 september 2017 om 22:06
Snap er niets van dat Van Bronckhorst hém opstelt'
Kramer, Nelom,Diks en Bila in de basis...
Ik neem Gio niet meer serieus als een trainer
Ik begin mezelf echt meer serieus als een trainer te nemen
want dit ik zelf kunne bedenken...GEEN NELOM, DIKS, KRAMER EN BILAR......
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 22:08]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:08
Hadden Boëtius in de punt moeten zetten en Larsson op de flank.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:30
Ik neem heel feyenoord niet serieus!
Vind ik leuk
fey010 +125
zaterdag 23 september 2017 om 22:06
inderdaad heel diep schamen ja! Gefeliciteerd nac eens moest de eerste keer zijn dat was dus vandaag!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:07
Dit kan als Feyenoord zijnde niet? Waarom gebeurde het dan zojuist?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:12
Word tijd om Dickie weer ff te bellen.
Vind ik leuk
ficusje +1116
zaterdag 23 september 2017 om 22:17
Eendagsvlieg.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:15
In Italië ga je gewoon een week op strafkamp op het complex met zijn allen na zo'n wanprestatie.
Vind ik leuk
Pukstra +646
zaterdag 23 september 2017 om 22:16
Je zou maar bovenaan staan;)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:19
Zonder Jorgensen Toornstra berghuis is het maar een zwak elftal. Al dat gelul over versterkingen er staat er niet eentje op waarvan ik nou denk ja wat een verademing
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:27
Zelfs de scheidsrechter kon de kakkies dit keer niet helpen.
Vind ik leuk
Liwwadder +3465
zaterdag 23 september 2017 om 22:38
Feyenoord zakt door de grond en daar komt dinsdag nog een dikke nederlaag bij vrees ik.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:47
Nog knap dat ze verliezen met zo’n scheids
Vind ik leuk
remakil +1793
zaterdag 23 september 2017 om 22:52
Nou Kenneth Perez, kom er maar in! Ik neem de quote over FC Utrecht van eerder deze week ff mee... of zou hij nu een ander verhaal hebben??

Quote Perez: "Je ziet het vaker gebeuren: door alle positieve aandacht gaan teams soms denken dat ze beter zijn dan in werkelijkheid het geval is. Waardoor ze onbewust net iets minder gedreven zijn."
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:16
En toch een 'speler van de week' van Feyenoord bij VI.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 23:17]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:41
slechte opstelling van gio.zie je steeds vaker
Vind ik leuk
Teo Smith +13813
zaterdag 23 september 2017 om 23:50
Haal charisteas terug haha.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:58
T wordt niet beter als de trainer zich ook niet verbetert! En ja, ook de spelers mogen zich ook diep schamen ondanks dat Gio alsmaar slechte keuzes maakt en geen enkele verfrissende tactische inbreng heeft.
Ik weet niet of t ego is of gewoon dommigheid, alsmaar met Kramer spelen terwijl hij alsmaar laat zien dat hij niet goed genoeg is voor Feyenoord. Ik weet dat hij geen echte andere alternatief achter de hand heeft, behalve Vente, maar dan nog, de selectie geeft wel mogelijkheden om iets anders te spelen. Bovendien mis gewoon passie langs de lijn die misschien over kan slaan op t team. Ik hou van types als Simeone, Guardiola en Klopp..... Sommigen vinden dat misschien overdreven, maar voetbal is emotie, niks verkeerd om dat ook te tonen, proberen dat bij de spelers te overbrengen, tijdens de wedstrijden daarmee de boel scherp te houden. De hele bank direct laten warmlopen wanneer t team slecht begint en slap speelt, een signaal af geven! ... Dat mis ik, teveel afwachtend, direct ingrijpend wanneer t team WEER slecht faalt, maar ja, moet je dat wel kunnen zien en t vermogen hebben om verbetering in te brengen, t verschil kunnen maken, niets van dat alles.
Als t team draait hoef je amper wat te doen, maar juist wanneer t niet draait, dan moet je als trainer t verschil kunnen maken, anders kan je iedereen voor de groep zetten....... Ik heb niks tegen Gio persoonlijk, maar als trainer mis ik teveel aan bepaalde kwaliteiten om een team aan zijn hand te laten groeien, op een hoger nivo brengen, jonge spelers beter te maken, een plan B te hebben.
Maar ja, wie ben ik om iemand met zijn status te bekritiseren........ Er was ooit een van Marwijk, Europa cup gewonnen met ene van Hooijdonk + een hechte spelersgroep, top trainer? Elders nooit echt opgevallen, vond ik als trainer ook maar zo zo.... Nu beker en kampioen met ene Kuijt en wederom een hechte spelers groep, Top trainer? Of puur mazzel en afhankelijk van de vorm van zijn selectie? .............
Hopelijk heeft de selectie zelf nu door dat ze zich gauw moeten verbeteren, anders zijn we weer terug naar af!
Vind ik leuk
Voebtal +346
zondag 24 september 2017 om 00:03
El Ahmadi, goede gast. Maar als 1 team het kan dan is het Feyenoord wel als je een beetje terug gaat in de geschiedenis. Het was vorig jaar een mooi jaar voor onze vrienden uit Rotterdam, vrees dat ze daar weer 18 jaar op moeten teren. Wat een dramatisch slecht team zeg, en erg weinig potentieel. Vorig jaar zat alles mee en dit jaar ben ik bang voor ze dat ze kei en kei hard op hun bek gaan met allemaal kinderen die weer gaan huilen enzo. Vreselijke beelden, ik zie ze nu al voor me.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:21
Misschien vorig jaar teveel geluk
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:40
Van Bronkhorst moet zich diep schamen,niet alleen door mijn, niet alleen door de Feyenoord fans maar zeker ook door de analitisi die werkelijk verstans van van hennen, en daar schaar ik o.a. zeker Willem van Hanegem onder, maar ook daar zal Gio Bronkhorst zich wel weer te groot voelen.Het wordt gwoon tijd dat van Bronkhorst zich gaat mengen die zich onderdenietszeggendemzaam van voetbal analist gaan noemen met dan wel bij een zender die ergens op Carabische eilanden te zien is maar zeker niet in Nederklansd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"We moeten ons diep schamen, want dit kan als Feyenoord zijnde niet"