Flinke kritiek op scheidsrechter bij Feyenoord: Hij is gewoon bang

    Flinke kritiek op scheidsrechter bij Feyenoord: "Hij is gewoon bang"

    zaterdag 23 september 2017 om 22:18

    Arnold Bruggink is van mening dat scheidsrechter Jochem Kamphuis in het voordeel van Feyenoord gefloten heeft. Wat de analist betreft had NAC in de tweede helft een strafschop moeten krijgen en Feyenoord juist niet. Het was echter andersom. In De Kuip werd het 0-2.

    "Dit is typisch een moment voor een scheidsrechter in De Kuip", steekt Bruggink van wal bij FOX Sports. "Hij is gewoon bang. De Kuip is te intimiderend voor hem. Het was absoluut geen penalty. Amrabat heeft hem toch ook vast? Je wíst dat hij hem ging geven."

    Oud-Feyenoorder Ruben Schaken is ook aanwezig en weet dat scheidsrechters vaak in het voordeel van de topclub fluiten. "Je kunt hem geven. Het is fifty-fifty, denk ik. Eerlijk is eerlijk. Ze zijn onder de indruk van De Kuip. Dit was misschien zo'n moment."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    Kopstootje +5810
    zaterdag 23 september 2017 om 22:19
    Zit wel iets in. Ben dan wel blij dat hij gestopt word.
    Vind ik leuk
    BassieN +10921
    zaterdag 23 september 2017 om 22:19
    Dit is geen penalty en die charge van Amrabat was wel een penalty, gaan we dit nog 100 keer herhalen of is het nu wel duidelijk?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24167
    zaterdag 23 september 2017 om 22:20
    Zeikerds, vond het eerlijk gezegd ook geen penalty.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35431
    zaterdag 23 september 2017 om 22:22
    Wow....
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5810
    zaterdag 23 september 2017 om 22:25
    Ik vond het zelfs dieprood en 7 wedstrijden schorsing.
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1996
    zondag 24 september 2017 om 00:06
    Ik vond het rood voor de scheids nadat die floot voor de penal
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 00:06]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 22:21
    Heerlijk dit
    Vind ik leuk
    Fightnight +2403
    zaterdag 23 september 2017 om 22:21
    We hadden de scheids niet echt tegen haha
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35431
    zaterdag 23 september 2017 om 22:22
    Dit was inderdaad overduidelijk Kuipvrees bij de scheids. Enkele overduidelijke zaken die hij compleet verkeerd veroordeelde. Zou niet mogen.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6204
    zaterdag 23 september 2017 om 22:22
    Ja de mazzel

    Zoek het lekker uit Feyenoord met dat gejammer

    Vorig seizoen kreeg men alles mee en nu jammeren

    Slechte verliezers
    Vind ik leuk
    ficusje +1676
    zaterdag 23 september 2017 om 22:27
    Op naar de 7.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6204
    zaterdag 23 september 2017 om 22:42
    Nieuw record

    8 :p
    Vind ik leuk
    Nuance +6935
    zaterdag 23 september 2017 om 22:36
    Wie jammert er dan? Terechte overwinning NAC, slim gespeeld. En wij waren gewoon niet fanatiek en niet creatief genoeg. En met Diks, Nelom en Kramer in de basis zou elke ploeg het moeilijk hebben. Daarnaast zijn Vilhena en Karim brekers en geen opbouwers/afmakers. Bilal pakt zijn kans niet. Dus uithuilen en wachten tot Jörgensen, Berghuis, Toornstra, Haps en Nieuwkoop weer terug zijn. Dan wordt het weer beter.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6204
    zaterdag 23 september 2017 om 22:42
    Algemeen beeld

    Men gaat de boot in met 0-2 en meteen ligt het aan de scheidsrechter
    Vind ik leuk
    _Mark +794
    zaterdag 23 september 2017 om 23:52
    Wat lul je nou man. Niemand zegt dat die aan de scheidsrechter ligt.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6204
    zondag 24 september 2017 om 03:02
    Zie de kop van het artikel

    Hoeft niet altijd om leden van VP te gaan :)

    Meer een feit

    Stukje gerechtigheid :)

    Vorig heeft Feyenoord genoeg mazzel en beslissingen mee gehad
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5779
    zaterdag 23 september 2017 om 23:56
    Degenen die hier over de scheidsrechter beginnen zijn óf voor Ajax óf voor PSV. Lijkt me dat er geen Feyenoorders kunnen klagen over die man
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6204
    zondag 24 september 2017 om 03:04
    Of die kijken objectief

    De scheidsrechter was niet best maar in dit geval moet men eerst naar zichzelf kijken

    Leggen simpelweg een waardeloze pot op de mat
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5779
    zondag 24 september 2017 om 09:06
    Mee eens, hij was behoorlijk geïntimideerd door het publiek. Hij floot ronduit vreemd.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6204
    zondag 24 september 2017 om 10:23
    Jep....
    Vind ik leuk
    HanV +3453
    zondag 24 september 2017 om 09:10
    Wel raar dat iedereen over de scheidsrechter blijft emmeren als het een keer niet uitmaakt.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5779
    zondag 24 september 2017 om 09:12
    Nee hoor, hij floot niet best. Das niet emmeren maar een feit. Of was jij het met zijn beide penalty momenten eens?
    Vind ik leuk
    stratumseind +139407
    zaterdag 23 september 2017 om 22:24
    vorige week was de beer nog los
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5779
    zondag 24 september 2017 om 09:07
    Zal een circusbeer zijn geweest, Jet zo tandeloos gisteren
    Vind ik leuk
    Enden +3073
    zaterdag 23 september 2017 om 22:28
    Bilal en Nelom zullen nooit het niveau aankunnen.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5810
    zaterdag 23 september 2017 om 22:31
    Kramer wel. Hij moet alleen flink blijven oefenen.
    Vind ik leuk
    Enden +3073
    zaterdag 23 september 2017 om 22:46
    Sorry die was ik inderdaad vergeten. Oei wanneer hij niet als stormram gebruikt wordt is hij inderdaad niet best. Gelukkig doet hij geen gekke dingen en is hij een harde werker
    Vind ik leuk
    Soky21 +283
    zaterdag 23 september 2017 om 22:28
    vorig jaar het hele seizoen de scheids mee , kampioenschap mede mogelijk gemaakt door de KNFB ... schande is het .
    Vind ik leuk
    Sytz +2806
    zaterdag 23 september 2017 om 22:37
    Haha wat een onzin zeg. Tegen bijvoorbeeld GAE een geldig doelpunt gemaakt net zoals tegen Sparta. Twee verliespartijen van de in totaal 4 die anders dus niet verloren zouden worden. Waar heeft Feyenoord en scheids dan meegehad? Ik zeg niet dat die ons tegen zat maar mee zat die ook niet.
    Vind ik leuk
    Nuance +6935
    zaterdag 23 september 2017 om 22:37
    Haha, jullie hadden gewoon thuis niet van Willem II moeten verliezen!
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5779
    zaterdag 23 september 2017 om 23:57
    Fijn hè, beetje hulp uit Zeist :)
    Vind ik leuk
    Mo +10847
    zaterdag 23 september 2017 om 22:29
    Is echt zo. Bij dat penaltymoment van NAC ziet toch iedereen dat hij hem in zijn rug loopt
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 22:32
    Kom op, hier kijkt toch niemand meer van op, in Zeist wordt er besloten wie kampioen mag worden, hebben we vorig jaar nog gezien, ook dat jaar dat Twente kampioen werd, het is gewoon 1 maffia
    Vind ik leuk
    Nuance +6935
    zondag 24 september 2017 om 07:59
    Doe ff je aluminium hoedje af.
    Vind ik leuk
    Voebtal +1968
    zaterdag 23 september 2017 om 22:32
    Het was duidelijk een thuisfluiter. Had waarschijnlijk hetzelfde bij Ajax of psv thuis gedaan. Absoluut ongeschikt als scheids. Je zag hem een paar keer bang uit zijn ogen kijken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139407
    zaterdag 23 september 2017 om 22:33
    haha die schaken met zijn fifty fifty .... wat rookt hij??
    Vind ik leuk
    Valderrama +436
    zaterdag 23 september 2017 om 22:34
    Inderdaad echt weer een scheidsrechter voor de top 3 moment,dit zie je zo vaak.
    Gelukkig word het vandaag niet beloond,maar veels te vaak wel.
    Vind ik leuk
    North +2411
    zaterdag 23 september 2017 om 22:36
    Het gebeurt zo vaak dat de scheidsrechter bang ia in de Kuip. De statistieken over het aantal gegeven strafschoppen aan Feyenoord thuis laten dat al jaren zien.

    Scheidsrechters zijn bang voor al die snuiftokkies in de Kuip.
    Vind ik leuk
    Sytz +2806
    zaterdag 23 september 2017 om 22:41
    Feyenoord heeft vorig seizoen in totaal drie strafschoppen gehad. Dat is niet heel veel hoor.
    Vind ik leuk
    Sytz +2806
    zaterdag 23 september 2017 om 22:43
    Allebei penalties. Amrabat loopt vol in de rug en die gozert van NAC doet een soort rugby tackle
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 september 2017 om 22:50
    Amrabat houdt de NAC speler vast en gaat dan liggen....
    Vind ik leuk
    Sytz +2806
    zaterdag 23 september 2017 om 23:07
    Nou liggen. Die jongen die gaat er vol in. Ja hij houd vast maar die gast gaat gewoon met lichaam en al er vol in. Is gewoon een penalty hoor. Net zo erg als dat NAC er een had moeten hebben.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139407
    zaterdag 23 september 2017 om 22:59
    heb je al lang last van staar?
    Vind ik leuk
    Sytz +2806
    zaterdag 23 september 2017 om 23:09
    Slechtziend ben ik zeker maar staar niet nee. Goede vraag wel!
    Vind ik leuk
    stratumseind +139407
    zaterdag 23 september 2017 om 23:12
    ik dacht al dat het iets moest zijn.....
    Zelf gaan mijn ogen gezien mijn leeftijd ook langzaam maar zeker achteruit vandaar dat ik een groot scherm aan de muur heb laten hangen.
    Dan kan je zien dat de feijenoord speler juist degene is die vasthoud.

    Misschien een tip voor je
    Vind ik leuk
    Sytz +2806
    zaterdag 23 september 2017 om 23:13
    Bedankt man!
    Vind ik leuk
    Jelbert +1
    zaterdag 23 september 2017 om 22:44
    Even een verwijzing voor alle mensen die nu lekker lopen te afgeven,
    check dit volgens mij een behoorlijk objectief stuk op een Feyenoord site :

    https://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/44274-slecht-feyenoord-verliest-dure-punten-tegen-nac.html

    Mbt penalty momenten ; de eerste heeft de NOS niet zeer duidelijk in beeld gebracht, de penalty voor Feyenoord lijkt mij OOK zwaar gestraft.

    En aan die PSV mieper(shandy, kinderdrankje) die wss niets beter heeft te doen, want ja PSV gaat echt geen kampioen worden dit jaar. Jullie moeten oppassen dat jullie club niet in dezelfde positie komt als Feyenoord 10 jaar terug.....

    Buiten dat, goeie avond!
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4085
    zaterdag 23 september 2017 om 22:45
    Slaap lekker!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 22:46]
    Vind ik leuk
    Jelbert +1
    zondag 24 september 2017 om 09:34
    Fantastisch geslapen, de tijd dat ik hiervan wakker zou liggen, ligt 5 maanden achter me. Hahahaha, kampioenen :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +139407
    zaterdag 23 september 2017 om 22:50
    mocht je nog zo laat op blijven dat je tijd genoeg had om hiervoor een nieuw account aan te maken?
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4085
    zaterdag 23 september 2017 om 22:45
    Geen nieuws, kuiperitis.
    Vind ik leuk
    VAK429 +99
    zaterdag 23 september 2017 om 22:45
    Je ken zeggen wat je wil, maar het zat tot het fluitsignaal bompie vol :P
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1996
    zondag 24 september 2017 om 00:08
    Ben benieuwd naar de eerste ‘krijgen jullie de arena maar eens vol’ reactie
    Vind ik leuk
    North +2411
    zaterdag 23 september 2017 om 22:46
    Ook vandaag was de Kuip na 75 minuten alweer voor de helft leeg..
    Het legioen is met pensioen.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5034
    zaterdag 23 september 2017 om 22:46
    Sportief dat Kramer miste. Mag ook wel eens gezegd worden
    Vind ik leuk
    stratumseind +139407
    zaterdag 23 september 2017 om 22:58
    Kamphuis de volgende week maar naar de lange leegte sturen.....
    Vind ik leuk
    Dicky +17436
    zaterdag 23 september 2017 om 23:16
    Dit gebeurt zo vaak bij wedstrijden van de top 2 en Feyenoord. Bij twijfel gaat het voordeel naar de grote club. Zo werkt de arbitrage nou eenmaal in Nederland.
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1996
    zondag 24 september 2017 om 00:06
    En weer hadden ze 5 minuten blessure tijd, knvb het gaat opvallen!!!
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 03:17
    Onzin , alleen vitesse krijgt slechte partijdige scheidsrechters
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24167
    zondag 24 september 2017 om 07:02
    Doen ze bij ajax en psv ook dus het zal allemaal wel ;)
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1217
    zondag 24 september 2017 om 07:24
    Beide gevallen een penalty
    Vind ik leuk
    stratumseind +139407
    zondag 24 september 2017 om 10:14
    er gaat niks boven zelfkennis en daarvoor ook volmondig uit durven te komen middels je nickname.

    Die van feijenoord was een lachertje
    Vind ik leuk
    Juppes046 +353
    zondag 24 september 2017 om 12:44
    De overtreding van Amrabat was inderdaad een 100% strafschop! Als Feyenoord hogerop wil moeten ze echt eens afscheid gaan nemen van Kramer, Basaçikoglu en Nelom. Larsson is goed. En sowieso Botteghin of Van der Heijden vervangen door St. Juste.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 16:49
    Vorige week feyenoord een pingel onthouden tegen PSV.
    Zo gaat dat nou eenmaal, de ene keer mee en de andere keer tegen.
    Snap die huilebalken hier niet, die beweren dat Feyenoord altijd de scheids mee heeft. Beetje gefrustreerd denk
    Vind ik leuk
    maandag 25 september 2017 om 15:51
    Maar uiteindelijk heeft iedere club wel eensnel een reden tot klagen. Waarom hoorde ik 2 seizoenen niks toen Luuk de Jong Kongolo duwde, waardoor PSV kon scoren. Toen was Björn Kuipers echt op de hand van PSV. Stond met zijn neus erbovenop. Maar ik wil geen Calimero klinken, maar toen is het kampioenschap gekocht.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Flinke kritiek op scheidsrechter bij Feyenoord: "Hij is gewoon bang"