Bruggink haalt uit: 'Hij is klaar bij Feyenoord. Gaat hem echt niet meer worden'

Bruggink haalt uit: 'Hij is klaar bij Feyenoord. Gaat hem echt niet meer worden'

zaterdag 23 september 2017 om 23:08

Het oordeel van Arnold Bruggink over Bilal Basacikoglu is vernietigend. Volgens de analist is de aanvaller van Feyenoord klaar in Rotterdam-Zuid. Bruggink zag Basacikoglu wederom teleurstellen tegen NAC Breda.

"Hij is gewoon klaar bij Feyenoord. Dat gaat hem echt niet meer worden. Daar ben ik heilig van overtuigd", zegt Bruggink bij FOX Sports. "Feyenoord mag hopen dat daar een Turkse club voor komt en dat ze hem kunnen verkopen. Hij gaat het bij Feyenoord gewoon niet meer maken. Hij zit er nu te lang."

Basacikoglu kreeg de kans omdat Steven Berghuis geschorst was, maar werkte een teleurstellende pot af. Hij werd in de tweede helft vervangen door Sam Larsson. "Hij had tegen NAC de kans om zich te laten zien. Je merkt de reactie bij het publiek. Daar kan hij tegen blijven vechten, maar hij komt er niet doorheen", aldus de analist.

Poll

Heeft Bruggink gelijk?

(2222 stemmen)

Plaats een reactie

Vamos M +4602
zaterdag 23 september 2017 om 23:12
Vond beste zielig hele kuip floot Bilal uit en kreeg hele kuip tegen zich. Is dan nou het honds trouw Feyenoord legioen? Arme jongen durfde amper meer een actie te maken.
Vind ik leuk
Santi +15650
zaterdag 23 september 2017 om 23:12
Ja op zich is fluiten niet erg, maar als je de hele wedstrijd richt op je eigen speler bij elke actie wordt het wel flauw. Jammer, maar kan t ze wel vergeven
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:03
ik heb m ook heel lang de hand boven t hoofd gehouden, maar inmiddels al 3 of 4 seizoenen verder en nog n rendement van nix. vorig jaar tijdens t kampioensfeest zorgde hij dr voor dat ie op elke foto stond, alsof ie kuyt 2.0 was... dan weet je dat je veel over je heen krijgt als t niet gaat.
hoewel ik nog altijd anders hoop, vrees ik dat bruggink gelijk heeft
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 12:05
Bruggink heeft idd gelijk. lGing hhem al lang niet meer worden
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:18
Logisch dat jij het zielig vindt dat hij uitgesloten werd. Jij weet ten slotte hoe dat voelt.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 04:34
Respect moet je eerst verdienen in de kuip en de mensen hebben echt wel geduld maae bilal heeft geen enkele noemenswaardige bijdrage aan niets gehad de laatste jaren, gewoon een gebrek aan techniek en inzicht, met snelheid alleen kom je er niet, met de centjes die zon jongen verdiend zou je toch op zn minst een keer een man voorbij mogen of een goeie voorzet afleveren in een wedstrijd. Tijd om terug te keren naar heerenveen
Vind ik leuk
Sazzz +7977
zondag 24 september 2017 om 08:32
Is dat dan een reden om iemand uit te fluiten? Omdat hij niet goed genoeg is? Hij is ook maar een mens hoor. Ik vind het misselijkmakend
Vind ik leuk
joedelie +1933
zondag 24 september 2017 om 09:32
En daar komt bij dat Bilal zeker niet de enige is die het niveau niet aan kan.. Denk aan Kramer en die geweldige back..
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:18
daar staan wel heel veel seizoenen tegenover dat ie wel credits kreeg van t legioen! credits raken een keer op...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:17
respect kun je ook geven. maar bilal heeft genoeg credits gehad. elke keer weer dat gepiel met trucjes en gemakzuchtig doen.... hij had er inmiddels al wel n keer van kunnen leren en gewoon keihard werken.
nogmaals: ik hoop anders, maar vrees dat bruggink gelijk heeft
Vind ik leuk
Johan.l +3742
zondag 24 september 2017 om 07:37
Hondstrouw ik zag verleden week in de 70 min dat hondstrouw plubliek tot met bosjes het stadion verlaten
Vind ik leuk
Sazzz +7977
zondag 24 september 2017 om 08:32
Deze keer ook
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:34
Enige die voor Feyenoord floot was Kamphuis dus an sich heeft Bilal niet iedereen tegen zich gehad.
Vind ik leuk
tollie +732
zaterdag 23 september 2017 om 23:12
Die brugink is ook maar een mooi prater...
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:20
Nee, want die basa... speelt al maanden/jaren zo ontiegelijk goed...
Vind ik leuk
BassieN +6785
zaterdag 23 september 2017 om 23:12
Die gast heeft echt teveel krediet, komt nog geen lantaarpaal voorbij
Vind ik leuk
DrDeef +221
zaterdag 23 september 2017 om 23:12
Gio, als zelfs Bruggink het ziet en jij niet mag je je echt achter je oren krabben. Ik geloof nog meer in Sinterklaas dan in Bilal.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:14
Tegenwoordig wordt elke mening vernietigend genoemd, mensen kunnen zelf oordelen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:15
Hij was toch niet echt slecht?
Vind ik leuk
DrDeef +221
zaterdag 23 september 2017 om 23:16
Nee lachwekkend zelfs.
Vind ik leuk
poklane +2548
zaterdag 23 september 2017 om 23:21
Heeft 55 minuten letterlijk alles verkeerd gedaan. Veldspel werd ook vele malen beter toen Larsson erin kwam.
Vind ik leuk
_AJAX_ +1967
zondag 24 september 2017 om 03:04
En 55 minuten lang liet Gio hem aanknoeien...
Vind ik leuk
Guust +3600
zaterdag 23 september 2017 om 23:42
Laatste 35 minuten was hij goed, op de bank waar hij hoort, hij is niet goed genoeg.
Vind ik leuk
Teo Smith +12433
zaterdag 23 september 2017 om 23:16
Bilal zuigt en zuigt hard. Zelden zo'n baggere speler gezien...
Vind ik leuk
United FC +12499
zondag 24 september 2017 om 01:47
Is het je vriendje?
Vind ik leuk
Teo Smith +12433
zondag 24 september 2017 om 06:59
Qua spel gozert. Hij zit er nou 3 jaar... elk seizoen is er een te veel.
Vind ik leuk
J Kiprich +8291
zaterdag 23 september 2017 om 23:16
Oh jee, we gaan nu echt degraderen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:18
trek het je niet aan jozef, wij waren al in juli afgeschreven
Vind ik leuk
J Kiprich +8291
zaterdag 23 september 2017 om 23:28
Dan begrijpt u mij!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:29
op zeker.
Vind ik leuk
J Kiprich +8291
zaterdag 23 september 2017 om 23:32
Zal de leeftijd wel zijn. Proost maat!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:33
ik denk het wel , neem er nog 1 doe ik ook .... en misschien daarna nog wel 1 als ik nog dorst heb
Vind ik leuk
J Kiprich +8291
zaterdag 23 september 2017 om 23:37
Nou, heb al de nodige vino's op en nu aan de whiskey. Nog eentje en dan naar de bedski. Morgen weer verder met laminaat leggen. Is mijn eigen schuld hoor. Had ik maar hobbies moeten hebben ;)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:39
Op zondag schiep god de rustdag en voor mij die andere 6 ook
Vind ik leuk
J Kiprich +8291
zaterdag 23 september 2017 om 23:45
Je gelooft niet in god. Zeg dan gewoon: Ik ben lui omdat het kan!
Vind ik leuk
buddha +4580
zondag 24 september 2017 om 00:18
waarom moet je dorst hebben om een biertjuh te drinken???
Vind ik leuk
Santi +15650
zaterdag 23 september 2017 om 23:39
Wijsheid komt met de jaren :)
IK heb nog een excuus vreselijk dom te zijn :D
Vind ik leuk
J Kiprich +8291
zaterdag 23 september 2017 om 23:46
Dom zijn is nooit een excuus. Niet willen leren daarentegen.....
Vind ik leuk
Santi +15650
zaterdag 23 september 2017 om 23:48
Ik ben eerder andersom eigenlijk ahha
Vind ik leuk
J Kiprich +8291
zondag 24 september 2017 om 00:05
Niet willen leren maar wel dom zijn?
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 00:06
Nee
Vind ik leuk
Nuance +1280
zaterdag 23 september 2017 om 23:28
Ik vind Bilal een prima gozer, maar een matige rechtsbuiten. Uitfluiten doe ik hem niet. Hij probeert zijn best te doen, maar het lukt hem niet. Prima speler voor Willem II of PEC, net als Kramer en Nelom.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:32
wel knap om ZO hard met een bal over de achterlijn te rennen! Da's toch een talent!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:37
Ben ik de enige die medelijden kreeg met Bilal? Uitgefloten worden door je eigen supporters omdat je akties niet lukken, hoop dat hij zijn vertrouwen weer hervindt en alle supporters die hem uitfloten laat zien dat dit onterecht was.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:37
Open deuren intrappen hoort ook bij het vak van een analist.
Vind ik leuk
buddha +4580
zondag 24 september 2017 om 00:20
en om weer eens met open deuren te gaan gooien is ook een overdreven vak wat de laatste tijd veels te vaak voorbij komt hier
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:39
Joh dat ziet een blinde zelfs
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:13
dat heb ik ook gezegd over Diks is niks Sint jutmis en Larsson komt ook geen knikker voorbij ik zei loopt 1 op 10!!!!!!! Paniek aankopen !!!!! Geef mij Dirk a u b nog een jaar terug , wel te rusten Giovanni en droom maar lekker hoe je ze weer aan het voetballen krijgt , met die geweldige aankopen (miskleunen)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 04:28
Gedeeltelijk mee eens, larsson goeie speler, techniek, fijne trap ( zag je vandaag ook weer ) en inzicht in de passing, altijd wel zijn waarde bij heerenveen gehad en moet nog wennen aan het spel van feyenoord, maar om te denken dat je met boetius een vervanger voor elia in huis heb omdat hij een jaartje "gerijpt" heeft in basel/belgie ( werkt op mijn lachspieren ) en dat je kramer als kampioen de juiste stand in voor jorgensen vind, gaat mijn pet te boven.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:37
ik vind Kramer helemaal niks ,ik zei en ze haal Dirk nog een jaar terug ,heeft meer in zijn voeten dan Kramer in heel zijn lichaam !!!! We are legion
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:26
Mee eens, leuke spits voor ado maar voor feyenoord komt hij gewoon te kort
Vind ik leuk
buddha +4580
zondag 24 september 2017 om 00:21
ik dacht bij deze kop dat het over kramer zou gaan. tot aan ik de foto bekeek.
Vind ik leuk
Ajacied02 +1868
zondag 24 september 2017 om 00:31
Dat je als ‘legioen’ zo tegen je eigen speler kunt keren. Als je zo trouw bent fluit je hem niet uit, in ieder geval niet bij elke actie...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:46
Bedoelt jij alleen Bilal of ook Kramer en zeker ook van Bronkhorst.
Vind ik leuk
AFC +3786
zondag 24 september 2017 om 02:18
Eigen speler uitfluiten ... sup die bij een 0-1 al vertrekken.. en maar zeuren op de Ajax-supporters
Vind ik leuk
Harrie82 +2171
zondag 24 september 2017 om 03:07
De Lurling van deze tijd.
Vind ik leuk
Kuip +2830
zondag 24 september 2017 om 08:19
Van Bronckhorst laat net als De Boer, Keizer, Cocu etc zien dat hij een prutser is. Twee spelers opstellen die al twee jaar niets hebben laten zien en allang uitgekotst zijn door het publiek. Dan snap je er niets van.
Vind ik leuk
Sazzz +7977
zondag 24 september 2017 om 08:36
In dit geval bij gebrek aan beter. Beide spelers staan erin omdat de eerste keus geblesseerd of geschorst is. Dat Bilal speelt moet je Berghuis aanrekenen, niet Van Bronckhorst.
Vind ik leuk
Kuip +2830
zondag 24 september 2017 om 10:17
Waarom is Larsson dan gehaald? Die had voor Bilal moeten spelen. In een 4-4-2 formatie met Boetius en Larsson voorin.
Vind ik leuk
Sazzz +7977
zondag 24 september 2017 om 08:40
Schande dat zo'n jongen door zijn eigen publiek wordt uitgefloten. Die knul doet ook maar gewoon zijn best. Dat hij gewoonweg niet goed genoeg is, is geen reden om hem uit te fluiten, wordt hij ook niet beter van. Feyenoord wordt ook een keer kampioen, supporters krijgen het gelijk in hun kop
Vind ik leuk
pinkelman +2510
zondag 24 september 2017 om 08:53
Hoe vond men Larson invallen...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:06
Hannover 96

Dat was het voor Nol.
Vind ik leuk
Teo Smith +12433
zondag 24 september 2017 om 12:19
Snap niet dat zijn contract is verlengd... Kan er geen klote van, zit er ook alweer 3 jaar. Sekou Cisse was beter
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Bruggink haalt uit: 'Hij is klaar bij Feyenoord. Gaat hem echt niet meer worden'