LIVE-discussie: Cocu verrast met opstelling tegen FC Utrecht

LIVE-discussie: Cocu verrast met opstelling tegen FC Utrecht

zondag 24 september 2017 om 11:36

PSV speelt tegen FC Utrecht met vijf verdedigers. Trainer Phillip Cocu ziet een 5-3-2-formatie als de sleutel om de ploeg van Erik Ten Hag pijn te doen.

Doordat PSV met vijf verdedigers speelt, is Steven Bergwijn zijn plek voorin kwijt. Cocu kiest in de aanval voor Hirving Lozano en Jürgen Locadia. Derrick Luckassen vormt met Daniel Schwaab en Nicolas Isimat-Mirin het centrale blok. Santiago Arias en Joshua Brenet zijn de vleugelverdedigers. Op het middenveld spelen Marco van Ginkel, Gastón Pereiro en Jorrit Hendrix.

Ook bij Utrecht zijn er wijzigingen, want tegen PSV speelt Sean Klaiber op rechtsback. Vorige week tegen FC Twente stond Giovanni Troupée daar. Voor de rest is de formatie van Ten Hag voor een groot deel identiek aan vorige week. Jean-Christophe Bahebeck speelt in plaats van Gyrano Kerk.

De opstellingen:

Utrecht: Jensen; Klaiber, Van der Maarel, Janssen, Braafheid; Van de Streek, Emanuelson, Labyad, Ayoub; Bahebeck, Dessers

PSV: Zoet; Arias, Luckassen, Schwaab, Isimat, Brenet; Van Ginkel, Pereiro, Hendrix; Lozano, Locadia

Plaats een reactie

zondag 24 september 2017 om 11:38
PSV even verliezen, AZ de koppositie pakken. Dan ga ik gillen :)

Wat een kut zin maar jullie begrijpen hem.
Vind ik leuk
Johan.l +4088
zondag 24 september 2017 om 13:01
Hij is je gegunt, voor even dan
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:54
Mislukt, jammer doei!
Vind ik leuk
derksen +7154
zondag 24 september 2017 om 11:39
Een eenvoudige 4-1 voor Utrecht...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:41
al weer een geeltje in de min.......
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:00
oei
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:54
Helaas het is 1-7 geworden, doei!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:40
PSV gaat zich dus aanpassen en niet proberen om hun eigen spel te spelen.

2-1 Utrecht is mijn voorspelling.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:44
1-2/3 denk ik. Utrecht heeft het altijd lastig tegen PSV.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:43
Zo speelt die schijter toch altijd, angsthazen voetbal
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:55
Wel 1-7 gewonnen hoppa!
Vind ik leuk
Forza u +1256
zondag 24 september 2017 om 11:44
Komt goed angsthazen.
Vind ik leuk
ihvmmdk +4202
zondag 24 september 2017 om 11:45
What's up met Dumic?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:46
hoezo verrast.... dit had je kunnen verwachten,,, psv speelt de laatste 2 seizoen altijd 3-4-3 tegen utrecht uit... en het heeft succes gebracht...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:47
Bah wat een verschrikkelijk figuur die Cocu, angst haas. 5 verdedigers en die labiele luckassen. Gaat makkie worden voor Utrecht.
Vind ik leuk
Johan.l +4088
zondag 24 september 2017 om 13:02
Zo zijn we ook 3 de geworden op het wk en wie heeft het daar nu nog over?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:24
Makkie? Jij bent niet goed wijs joh. PSV is sterker en gaat nog naar 1-3 uitlopen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:30
Ah gewoon beetje zeiken op Cocu en ben gewoon geen fan luckassen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:42
Dat kan maar wees wel realistisch
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:55
Helaas PSV heeft dik gewonnen, goede tactiek!
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 11:47
Misschien wel realistisch, en misschien roep je de problemen ook op je af om met iets nieuws te komen uit bij Utrecht.
Maakt de wedstrijd weer wat interessanter om naar te kijken.

Ik weet niet of het gaat werken met die 3 verdedigers, als daar een Moreno stond, meer een leider met niveau dan was het vast stabieler geweest nu is het afwachten.

Maar wat het interessant maakt is, hoe reageert Utrecht er op. Die zijn meer gewend vanuit hun spelletje, vanuit hun formatie om tegen een 4-3-3 te spelen.
En niet dat een topclub naar hun komt met een aangepast zelfde systeem dus ja, het kan goed uitpakken voor Psv, maar het kan ook een als een kaartenhuis in elkaar vallen.

Voorspelling: we zien het wel ;-)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:48
En weer stelt die stronteigenwijze Tukker de vorige week hopeloos falende en sowieso al erg matige Mark van der Maarel op..
Vind ik leuk
DrJ +693
zondag 24 september 2017 om 11:49
Hmm, Bergwijn kan nog te (licht) geblesseerd zijn voor een hele wedstrijd en ik denk dat Locadia beter tot zijn recht komt met 2 spitsen, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd. Omschakelen kan altijd nog. Dus kan verrassend uitpakken.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:49
We gaan het zien wie de koppositie,aan het einde van de dag heeft bemachtigd.
Maar ik zeg twee vechten om een been de derde gaat er misschien wel mee heen..

Allen een prettige zondag gewenst
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:49
BIZAR! (maar dan echt)

PSV maakt hier even exact dezelfde fout als Feyenoord tegen Manchester City. Doordat Pereiro géén middenvelder is, speel je effectief dus 5-2-3. Met onzekere, niet doorschuivende centrale verdedigers als Schwaab, Isimat en toch ook Luckassen, gaan Van Ginkel en Hendrix zwemmen. Dat wordt helemaal niets tegen een sterk viermansmiddenveld van Utrecht.

PSV: zero points. Heel dom dit.
Vind ik leuk
DrJ +693
zondag 24 september 2017 om 11:52
Pereiro staat gewoon op 10 zo. De meest aanvallende middenvelder. Locadia en Lozano de 2 spitsen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:02
Ik denk zelf dat Luckassen doorschuift het middenveld op en Pereiro kort achter de twee spitsen speelt!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:24
Wat sta jij ff voor lul zeg.. Luckassen speelt zo goed als middenvelder en isi schuift regelmatig in.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:42
inderdaad heeeeel erg dom .....die reactie van jou
Vind ik leuk
cheeks +2024
zondag 24 september 2017 om 11:58
Wat een geouwehoer over aanpassen opstelling. Ik zie dat juist graag. Doet men overal maar in Nederland is het verboden... Daarom gaat het zo slecht met het voetbal. Men past zich niet aan en blijft maar volharden in een achterhaalde gedachte.
Vind ik leuk
JanTa48 +1557
zondag 24 september 2017 om 11:59
Moet ik dat als een verassing zien, Cocu speelt al tijden reactievoetbal en dan maakt een verdediging meer of minder ook niet zoveel uit.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:03
Met Lozano in je team scoor je wel altijd. 1-3 PSV.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:08
heereveen uit lol
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:04
Heb er veel zin in. Hoop dat utrecht op zijn utrechts psv bij de strot pakt.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:04
Een goede keuze voor 5 verdediging en 3 middenvelders en 2 aanvallers dat is de goede oplossing tegen FC Utrecht dan kan jullie winnen van hun.

Groetjes van Rens tielen uit blerick en America
Vind ik leuk
Teo Smith +13805
zondag 24 september 2017 om 12:05
Utrecht heeft echt een leuk elftal, veel succes!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:03
Heel leuk ja:D
Vind ik leuk
Drobtine +1925
zondag 24 september 2017 om 12:07
Wat een trieste man die Cocut. Ik ga lekker niet vertellen wat de opstelling is jullie hebben de namen toch dus dat is toch genoeg. Typisch de tactiek van een trainer die het niet echt meer weet.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 12:07]
Vind ik leuk
mirkoff +1900
zondag 24 september 2017 om 12:20
Waarom triest dan als die zijn tactiek niet kenbaar wil maken?
Vind ik leuk
Korm +23141
zondag 24 september 2017 om 18:01
Dat hebben we gezien ;)
Vind ik leuk
jtodam +478
zondag 24 september 2017 om 12:29
Philip Cocu, opperlafaard.
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 12:37
Come on Utrecht!!
Vind ik leuk
Carl +1555
zondag 24 september 2017 om 12:40
Hoe is dat geen penalty??? De bal wordt niet geraakt en Bahebeck wordt vol geraakt.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 12:41
Utrecht zit iig beter in de wedstrijd
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:44
nondeju wat een tijdstip weer dit is nie vol te houden al die zondagochtend potjes....
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 12:45
wow was een duidelijke corner...
Vind ik leuk
Butsbal +4969
zondag 24 september 2017 om 12:46
Waarom toch 5-3-1 spelen ?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:49
dit heeft cocu daar al eerder succesvol gedaan , daarom.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
zondag 24 september 2017 om 12:57
luckassen speelt gewoon op middenveld... slim gedaan om ayoub/labyad beetje af te stoppen
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 12:47
NEEEEEEEEEE :(
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:49
wat ?
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 12:49
Locadia scoort...
Vind ik leuk
Jozef +22985
zondag 24 september 2017 om 12:51
JAAAAAAAAA :)
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 12:53
:D
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:52
100% pingel.
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 12:52
Hoppa!
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 12:53
Wel tegen de verhoudingen in, scheids fluit ook wel tegen Utrecht zeg, had een pingel moeten krijgen. Psv moet daar natuurlijk niet om malen, maar ik zie Utrecht nog wel terug komen spelen verder goed
Vind ik leuk
Carl +1555
zondag 24 september 2017 om 12:53
Goedmakertje, vorige situatie met Bahebek was 100% een penalty, deze is veel te makkelijk gegeven.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 12:54
Das wel toevallig, ja ze komen idd terug;) op het moment dat ik het schreef haha
Vind ik leuk
frankn27 +4397
zondag 24 september 2017 om 12:56
die scheidsrechter had toch een verleden m.b.t. sponsor bijbaantjes bij utrecht? dat verklaard de pingel
Vind ik leuk
Simon1989 +2320
zondag 24 september 2017 om 12:57
Hmm en daardoor gaf die hem in de andere situatie zeker niet?
Vind ik leuk
frankn27 +4397
zondag 24 september 2017 om 12:58
Dat vond ik geen pingel duel om bal
Vind ik leuk
Simon1989 +2320
zondag 24 september 2017 om 12:58
En nu de handsbal van Pereiro?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:59
Nee, met twee handen vasthouden wat de hele wereld ziet. Dat verklaard de penalty. Zo moeilijk is dat toch niet.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
zondag 24 september 2017 om 13:02
let eens op de val van je spits
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:07
Wat maakt het uit hoe die valt wat is dat voor onzin. Je krijgt geen strafschop of je wel of niet goed valt.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
zondag 24 september 2017 om 13:09
Hij duikt in de armen
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:13
Tuurlijk jongen, eet je pizza.
Vind ik leuk
Simon1989 +2320
zondag 24 september 2017 om 12:56
PSV is weer teruggevallen op het typische reactieve counter spelletje. Utrecht heeft het team dit jaar uitstekend voor elkaar.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:56
Lekker hoor!!!! 1-1
Vind ik leuk
derksen +7154
zondag 24 september 2017 om 12:57
Misschien moet cocu net als in de beker maar 6-3-1 gaan spelen
Of 7-3-0..
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:45
al noem je het 1-10-0 who give s a f... als het na 90 minuten 1-7 staat
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:59
Door het slappe gedoe achterin en het constante dreigende voorin heeft PSV wel een monopoly op geweldige wedstrijden dit seizoen.

AZ, Feyenoord en nu ook deze pot is het kijken absoluut waard.
Vind ik leuk
derksen +7154
zondag 24 september 2017 om 13:02
Zeker weten ik vermaak me prima
En heb me eerste toto al weer binnen
Boven 1.5 eerste helft
Wordt top dag vandaag!
Zonnetje schijnt net ff boodschappen gedaan en gaan als de brandweer..
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:03
Labyad is toch wel een baas hoor, ik snap niet dat ze die zo makkelijk hebben laten gaan bij PSV.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:29
Dit meen je niet he.. Labyad had beloofd een profcontract te tekenen maar toen het eenmaal zover was naaide hij hem zelf naar sporting. Lekker voor hem, nu speelt hij in de middenmoot ipv nederlandse top.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:38
Dat is een heel verschil inderdaad.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:13
We lopen 1 op 2 qua pingels tegen ....dat moet ook anders
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 13:15
Dat doet Utrecht toch wel slecht hoor.
Qua spelbeeld was dit niet nodig, voor Psv komt dat wel goed uit. Vind dat er weinig verrassing zit in het spel van Psv, bijvb een Pereiro hij is technisch vaardig met een goede trap techniek, alleen zijn tempo ligt zo ongelofelijk laag altijd.

Verder wel een vermakelijke wedstrijd, maar dat komt ook door de vele fouten van beide.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 13:19
Zo, Dessers hoe kan je die bal missen.
Echt veel fouten in deze wedstrijd.
Vind ik leuk
derksen +7154
zondag 24 september 2017 om 13:22
Een mooie 3-3
Prima wedstrijd vergeleken met mijn club van gister avond
Gelukkig maak bier een hoop goed in het leven!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:27
Tja als ze zo verdedigen kunnen ze beter aan de koffie blijven en de 3 puntjes gewoon aan die lampies geven man man man gelukkig schijnt t zonnetje nog
Vind ik leuk
feyeniels +17878
zondag 24 september 2017 om 13:30
Kom op Utrecht, houdt die punten in eigen huis!
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 13:33
Utrecht is wel beter, maar gaat slordig om met de kansen en achterin teveel fouten..
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:40
Utrecht beter? Wees eerlijk gewoon PSV voetbalt veel makkelijker en weet de vrije man steeds te vinden.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 13:42
Eerste helft was Utrecht beter, met meer kansen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:44
Ook niet! kijk jij wel of misgun je PSV gewoon.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 13:47
Misgun? Ben je blind, eerste helft was Utrecht duidelijk beter met meer kansen alleen maakte ze het Psv makkelijk door die fouten.

Nee ik reageer niet met misgun zoals jij altijd doet naar Ajax....
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:48
:D
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:50
Ik gun ze ook niets en daar ga ik niet omheen lullen zoals jij altijd doet met je sterke verhalen.

Ik heb trouwens ook niks met beide clubs dus dat scheelt ook weer een bak ellende.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 13:52]
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 13:54
Jij bent afgunstig, ik niet. Ik hoef geen clubs te beledigen en kan gewoon normaal een wedstrijd beoordelen. Ik ben geen klein kindje, al die afgunstig altijd zo erg onvolwassen.
Vind ik leuk
Senn +3527
zondag 24 september 2017 om 13:53
Als je fouten maakt ben je niet beter bluf. Wat een onzin kraam jij uit. Huichelaar
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 13:56
Huichelaar nog wel, idioot!

Je kan goed spelen, kansen creeren enz dan speel je idd beter. Dat je dan achterin 2 fouten maakt waardoor je in de eerste helft op achterstand kwam die 2 fouten maken niet dat Psv beter speelde!!! Dus weer een heel dom bericht van jou...

2de helft speelt Psv wel beter.

En kap eens met beledigen zo onvolwassen!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:58
Mooi weer prater is het!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:43
Het eerste deel van de eerste helft was Utrecht de betere. Gesterkt door de voorsprong voetbalt PSV nu beter, maar dat komt voor 80% door onnodige fouten bij Utrecht
Vind ik leuk
Jozef +22985
zondag 24 september 2017 om 14:05
Zelfs de 1-0 voor PSV was al terecht na een goed begin van Utrecht. De 1-1 was een geschenkje en alhoewel Zoet enkele keren heel goed moest ingrijpen kon je aan alles zien dat PSV deze middag de baas is. Ik zie het liever anders, maar het is nou eenmaal zo.... doen ze goed.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:12
Realiteitszin is ver te zoeken bij sommige hier. PSV is op alle vlakken Utrecht de baas.
Vind ik leuk
Jozef +22985
zondag 24 september 2017 om 14:19
Het zij zo. Voor mij mocht PSV lekker verliezen vanmiddag, maar al vanaf de tiende minuut waren de spelverhoudingen zodanig dat een logische PSV overwinning er wel in zat.

Ondertussen 1-7 Bergwijn. Goed gedaan hoor. Ere wie ere toekomt.
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 14:36
Lekkere actie van Bergwijn.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:39
Daar is de voorspelde 1-3!
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 17:02
Je kan maar beter niet meer voorspellen ;-)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:03
Dat is bij een normale stand, maar het liep vandaag de spuigaten uit.
Vind ik leuk
DEWEE +1777
zondag 24 september 2017 om 13:40
PSV wint deze pot.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 13:41
Utrecht maakt teveel fouten daardoor gaat het nu wel verliezen. Beetje slappe instelling achterin bij Utrecht.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:46
Het is ook niet veel soeps achterin met Maarel Jansen en de slome Braafheid.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:42
Wat een foutenfestijn bj Utrecht achterin zeg! PSV profiteert optimaal!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:43
Matig achterhoede.
Vind ik leuk
DEWEE +1777
zondag 24 september 2017 om 13:42
Na vorige week gaat PSV gewoon een hele reeks met overwinningen boeken.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:44
Zolang ten Hag die Edson Braafheid blijft opstellen blijft zn verdediging kwetsbaar. 1e en 3e doelpunt heft hij buitenspel op en bij de 2e ziet hij niet wat er in zn rug opduikt.
Vind ik leuk
Jozef +22985
zondag 24 september 2017 om 13:48
PSV heeft het totaal niet moeilijk. Ze doen het zo goed dat alle bezieling bij Utrecht al na een half uur verdwenen was. Opvallend.

Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 13:52
Utrecht mist teveel kansen, en maakt teveel fouten.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:57
Haha 1-4
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 14:00
Ik snap die haha niet.

Idd 1-4 proficiat Psv
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:01
Haha staat voor de zoveel gemiste kansen die Utrecht kreeg..lachwekkend noem ik dat.
Vind ik leuk
Noudyo. +10443
zondag 24 september 2017 om 13:58
Misschien dat het te maken heeft met dat Utrecht dezelfde tenuekleuren heeft als Bayern München
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 24 september 2017 om 14:01
Veel goals tegen laatste 2 wedstrijden voor Utrecht, zou toch maar een Dumic erin zetten.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:02
Foutjes bedankt
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:02
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Feyenoord als titelkandidaat nummer 1 zag maar de selectie is toch veel te smal. Als je uit kunt winnen van Utrecht met deze cijfers dan lijkt het me duidelijk dat je titelkandidaat nummer 1 bent. Die Lozano druipt de klasse vanaf. Met afstand de beste speler van de eredivisie.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:03
Of zo goed is Utrecht niet?
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
zondag 24 september 2017 om 14:09
Niet erkennen dat PSV gewoon goed is......hoppa 1-5
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:13
Zal wel met beide te maken hebben-;)
Vind ik leuk
derksen +7154
zondag 24 september 2017 om 14:07
Ik kan overdrijven, maar jij kan er ook wat van!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:10
Fff serieus, wat heeft lozano vanmiddag behalve een intikker laten zien
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:15
Goede looplijnen en is een ware plaag voor de 0 zo langzame achterhoede van Utrecht.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:21
Goede looplijnen? Nee, als je die hebt dan druipt de klasse er inderdaad af...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:24
Je ziet aan alles dat ie jongen klasse heeft, dat jij dat niet ziet met je kunstkop kan ik niks aan doen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:00
Dat zal het zijn. Nee inderdaad, hij speelde vanmiddag een fantastische partij....Ik weet niet wat jij gezien hebt, ik heb hem een keer wat goed zien doen en dat was het doelpunt en zijn looplijnen natuurlijk. Ik ben onder de indruk...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:11
hij maakt 1 goal en is direct betrokken bij 3 goals , heb jij met je rug naar je telefoontje zitten kijken?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:09
Zuivere pingel! 1-5 man man wat erg dit.
Vind ik leuk
Jozef +22985
zondag 24 september 2017 om 14:14
Utrecht zakt wel erg diep door de ondergrens.

Zoet heeft PSV trouwens op cruciale momenten gered.

PSV is 'gewoon' titelkandidaat. Niks nieuws, maar toch...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:07
Vorige week ook al diep door de zogenaamde ondergrens gezakt. Kan toch geen toeval meer zijn, toch?
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 17:08]
Vind ik leuk
Jozef +22985
zondag 24 september 2017 om 17:18
Tja, geen idee eigenlijk.

Ben nogal ziek over Ajax vandaag. Dit deed wel heel erg veel pijn eigenlijk...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:20
Beterschap-:)
Vind ik leuk
Jozef +22985
zondag 24 september 2017 om 17:52
Dank je.

Tja. Als.een mens niet intens meeleeft is sport niet meer leuk denk ik...
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
zondag 24 september 2017 om 14:14
Wat is Locadia slecht....En wat is Cocu een waardeloze trainer en wat een schijt tactiek etc etc etc.......
Willen vanaf nu alle criticasters hun mond dichthouden over PSV......
Vind ik leuk
isnake +1474
zondag 24 september 2017 om 14:16
Ik vond de commentaren ook overdreven, maar zo gaat dat nu eenmaal in het voetbal.
Maar 1 zwaluw...
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 14:42
1 zwaluw maakt nog geen zomer ;p
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:05
7 zwaluwen wel hoor-;)
Vind ik leuk
Korm +23141
zondag 24 september 2017 om 18:14
Klopt, al heeft psv wel alle grote ploegen zo’n beetje gehad, Vitesse en Ajax nog. Ajax en Feyenoord lopen nu al achter en dan moeten de grotere wedstrijden nog komen ;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:14
Je zou kunnen concluderen dat psv een wereldpot speelt. Maar wat dat utrecht is nog slechter dan ado.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:18
Je bedoelt vast wel nog slechter dan je droevige tobclub
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:06
Ajax nog slechter dan Utrecht.
0-2 achter Whahahahah sukkel toch. Ajax zowaar nog slechter dan Swift. Het kan verkeren-:)
Vind ik leuk
DEWEE +1777
zondag 24 september 2017 om 14:14
PSV wordt kampioen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:16
1-6 lachwekkend en beschamend voor het voetbal!
Vind ik leuk
Noudyo. +10443
zondag 24 september 2017 om 14:17
Hoezo?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:19
1-6 thuis op je bek gaan is not done gewoon.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 14:20]
Vind ik leuk
BassieN +8145
zondag 24 september 2017 om 14:17
Die Locadia blijft natuurlijk gewoon een slechte voetballer, 1 zwaluw maakt nog geen zomer
Vind ik leuk
Bizzy +8638
zondag 24 september 2017 om 14:20
Hij wordt alleen afgerekend op goals. Dat hij een slechte voetballer is doet in zijn geval niet ter zake. De man spits van Psv. Next....
Vind ik leuk
Bizzy +8638
zondag 24 september 2017 om 14:18
Vermakelijk potje voetbal.
Vind ik leuk
Noudyo. +10443
zondag 24 september 2017 om 14:18
Steventje Bergwijn AKA Pablo Rosario (volgens de commentator) doet dat gewoon even
Vind ik leuk
Jozef +22985
zondag 24 september 2017 om 14:21
Dacht dat Rosario ook blond was inmiddels....;-)
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 14:45
Erg grappig idd. Dacht dat is toch het kapsel van Bergwijn (zo'n harige paddestoel)
Vind ik leuk
derksen +7154
zondag 24 september 2017 om 14:21
Eerlijk is eerlijk
Heb echt genoten!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:21
Zo Utrecht is ook weer terug op aarde. Best een lekker uitslag voor Ten Hag!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:26
En iedereen maar afgeven op Cocu met zn gekke 532 tactiek:D
Vind ik leuk