LIVE-discussie: Huntelaar voor Dolberg, Ajax-middenveld lijkt vast te staan

LIVE-discussie: Huntelaar voor Dolberg, Ajax-middenveld lijkt vast te staan

zondag 24 september 2017 om 13:19

Kasper Dolberg begint zondag op de bank bij Ajax. In de thuiswedstrijd tegen Vitesse krijgt Klaas-Jan Huntelaar de voorkeur van Marcel Keizer.

De Ajax-trainer kiest verder voor de gebruikelijke namen bij Ajax. Dat betekent dat Frenkie de Jong en Donny van de Beek samen met Hakim Ziyech het middenveld vormen en Justin Kluivert begint als rechtsbuiten. Ajax start met dezelfde elf als tegen ADO Den Haag (1-1). Dolberg was in de gewonnen bekerwedstrijd tegen Scheveningen (1-5) nog goed voor een hattrick.

Bij Vitesse keert Thulani Serero terug in de ploeg. De middenvelder, die afgelopen zomer overkwam van Ajax, is weer fit genoeg om in actie te komen. De Arnhemmers hebben in Amsterdam wat goed te maken, na de beschamende uitschakeling in de KNVB Beker tegen hoofdklasser AVV Swift. Ajax - Vitesse start om 14.30 uur in de Johan Cruijff Arena.

De opstellingen:

Ajax: Onana; Veltman, De Ligt, Viergever, Dijks; Van de Beek, De Jong, Ziyech; Kluivert, Huntelaar, Younes.

Vitesse: Pasveer; Dabo, Miazga, Kashia, Faye; Serero, Bruns, Foor; Rashica, Matavz, Linssen.

Plaats een reactie

Bengelino +6708
zondag 24 september 2017 om 13:22
Ik hoorde dat NAC had gewonnen
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:24
Dan hoorde je het verkeerd, Feyenoord heeft verloren;)
Vind ik leuk
furgist +1458
zondag 24 september 2017 om 13:46
hahahhaha
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:24
Echt waar wat een ezel elke keer weer een andere opstelling en wie is nou eerste spits...... Keizer zelf hij scoort telkens in de media bahbahbah
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:24
Verrassend. Kluivert. Wordt een rete lastige uitpot dit. Ik gun het Serrero om te laten zien dat Ajax er geheel naast zat bij hem. Had een prima motor van ons middenveld kunnen zijn.

EDIT: Oepsieeeeee. Bedoelde gewoon thuispot natuurlijk haha :-) En nee; ik sta niet in Arnhem gelukkig.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 13:37]
Vind ik leuk
Pvdsluis +2394
zondag 24 september 2017 om 13:26
Uitpot?
Vind ik leuk
Richard020 +10006
zondag 24 september 2017 om 13:27
Zeker vooral wanneer je weet dat Ajax thuis speelt!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12223
zondag 24 september 2017 om 13:29
Lastig voor Vitesse ;)?
Vind ik leuk
Tfoe +449
zondag 24 september 2017 om 13:47
hahaha Arie
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:26
Die verdediging is echt om te janken
Vind ik leuk
Mari +2238
zondag 24 september 2017 om 13:32
Ja, maar merkwaardig genoeg het minst gepasseerd tot nu toe.
Het is niet alleen de speler, maar de wijze van verdedigen, hoe stel je je op, de omschakeling, de passing. Het werk van Keyzer is beneden peil
Vind ik leuk
Jordanees +9179
zondag 24 september 2017 om 13:26
Komop Ajax!!!

Maak het verlies tegen Heracles het gelijkspel tegen Ado goed door met 3 punten nu over onze concurrent Feyenoord te gaan.

Aanpakken deze gelegenheid!!!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:29
Was zelf toch voor het volgende gegaan:

Onana
Veltman - De Ligt - Wober - Viergever
Van de Beek
De jong- Ziyech
Neres - Huntelaar - Younes

Dijks kan namelijk echt niet meer en Kluivert blaft veel, maar bijt te weinig. Stel Wöber en Neres een paar wedstrijden achter elkaar op en ze gaan er de rest van het seizoen niet meer uit, daar ben ik zeker van.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:34
Neres heeft toch een lichte blesure?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:35
Hij zit wel bij de selectie, maar als hij nog last heeft dan kan mijn opstelling niet inderdaad ;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:40
:-) 2e helft maar proberen ;-)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:38
"Dijks kan namelijk echt niet meer en Kluivert blaft veel, maar bijt te weinig. "

Goede verwoording van de situatie.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:39
Meestal probeer ik wat meer te beargumenteren, maar in dit geval weet iedereen wat ik bedoel ;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:30
Weer deze defensie....zucht

Ik ga lekker uitwaaien ipv me weer te zitten ergeren aan Veltvrouw

Fijne wedstrijd voor wie gaat kijken of aanwezig is
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:30
Ik krijg het idee dat "wie is de mol" ontstaan is in Amsterdam.
Nu schijnt Bergkamp dat weer te zijn.
Vind ik leuk
Gizmo +3445
zondag 24 september 2017 om 13:33
Nu maar hopen dat Ajax wint, anders horen we onderstaand spreekkoor vanaf de tribune (bron De Speld).

“Zeventig minuten lang
Kankeren op onze club uit Amsterdam
Muisstil verlaten we de tribune
Lekker voor de file thuis. Oooooooooohohohooooooooooooo. jalalalalalalalaaaaaaaaaa.”
Vind ik leuk
Butsbal +4883
zondag 24 september 2017 om 13:34
Middenveld inderdaad statisch
Vind ik leuk
HansVites +2219
zondag 24 september 2017 om 13:37
Het kan mij weinig schelen met welke opstelling Ajax gaat spelen zo lang de 3 punten maar naar Arnhem gaan
Vind ik leuk
DEWEE +1760
zondag 24 september 2017 om 13:37
Ajax krijgt het vandaag wederom erg zwaar. Als ze winnen zou het me echt verbazen. In ieder geval succes!!!
Vind ik leuk
furgist +1458
zondag 24 september 2017 om 13:48
ja, het begint echt frckin irritant te worden dat kluivert de hele tijd mag starten
Vind ik leuk
Melo +1
zondag 24 september 2017 om 14:01
Waarom niet Dolberg op links ipv Younes Dolberg is altijd vleugelspits geweest alleen vorig jaar centrum gaan spelen
Vind ik leuk
United FC +12783
zondag 24 september 2017 om 14:05
Hup Ajax!!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:26
Weer die gare Younes. Tering zeg. Keizer kutcoach.
Vind ik leuk
Hyena +20585
zondag 24 september 2017 om 14:36
Ik ga lekker naar een feestje op een dakterras. Van het huidige Ajax valt weinig te genieten, van deze zon daarentegen zeker wel.
Vind ik leuk
BassieN +8074
zondag 24 september 2017 om 14:41
Ik kom ook
Vind ik leuk
Hyena +20585
zondag 24 september 2017 om 14:42
Het is wel in Rotterdam! Bij Hofplein in de buurt. Bier staat koud.
Vind ik leuk
BassieN +8074
zondag 24 september 2017 om 14:44
Ff de kater van vanmorgen wegdrinken :p
Vind ik leuk
BassieN +8074
zondag 24 september 2017 om 14:39
Kluivertje speelt weer de stervende zwaan
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:46
Het is weer lekker slap allemaal.
Nieuw puntverlies in de maak.

En daar is de goal.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 14:51]
Vind ik leuk
Santi +18848
zondag 24 september 2017 om 14:51
Mijn weekend 10/10
Vind ik leuk
Noudyo. +10449
zondag 24 september 2017 om 14:51
Dit zou nog wel eens een heeeeeeeel lekker weekendje kunnen worden
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:51
Verdorie onze ''concurrent op 1-0'' Kom op ajax!
Vind ik leuk
Foebele +35174
zondag 24 september 2017 om 14:52
Tuurlijk, wat verwacht je ook anders?

Dijks stond bij Kashia maar laat hem gewoon volledig lopen!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 14:52]
Vind ik leuk
BassieN +8074
zondag 24 september 2017 om 14:52
Lekker Kashiaaaa!
Vind ik leuk
United FC +12783
zondag 24 september 2017 om 14:53
Koekoek :(
Vind ik leuk
Bizzy +8586
zondag 24 september 2017 om 14:55
Zegt allemaal niet veel. Verwacht dat Ajax met de winst van door gaat.
Vind ik leuk
DEWEE +1760
zondag 24 september 2017 om 14:53
Dit Ajax gaat niet hoger eindigen dan plek 6. Wat een bedroevend slappe hap. En de kwaliteit op verdedigend vlak is echt degradatie niveau.
Vind ik leuk
Foebele +35174
zondag 24 september 2017 om 14:54
Schrijnend dat de directie dacht dat ze een goede selectie hadden samengesteld.
Vind ik leuk
DEWEE +1760
zondag 24 september 2017 om 14:57
Het is week in week uit lachwekkend hoe er verdedigt word. Maar het ergste is dat je geen verbetering ziet. Het blijft maar door hobbelen.

Aanvallend duurt het zo ontzettend lang voordat er eens kans wordt gecreëerd maw er wordt weer veel teveel gebreid.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:53
Natuurlijk mist younes. Rot nou eens op met hem!!!!!!!!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:53
Typisch dat Van Boekel hier mag fluiten, vorige week geblunderd bij Roda en dan wordt je beloond, tenminste als je Roda benadeeld, zeist maffia
Vind ik leuk
Grimes +466
zondag 24 september 2017 om 15:08
Is helaas altijd zo. Foute beslissingen tegen kleine ploegen maakt niets uit. Maar als hij zo'n blunder vandaag maakt mag hij volgende week Jupiler fluiten.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:54
Ik zou toch Dolberg opstellen voortaan en Huntelaar laatste 20min erin zetten if nodig, maar goed, de beste stuurlui, etc
Vind ik leuk
davidben +2516
zondag 24 september 2017 om 14:54
Tsjonge tsjonge Dijks, beter laat je 'm even uit je rug lopen
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:55
Ik denk dat ik maar eens een lekker biertje ga pakken....


Ik doop dit biertje met de naam : overbruggingsjaar
Vind ik leuk
Jordanees +9179
zondag 24 september 2017 om 14:57
Ow wat vind jij het erg als mensen vinden dat de selectie van Psv niet voldoende vind, ja na een 1-7 en een achterstand voor Ajax wil jij natuurlijk kortzichtig je gram halen.

Hoe halen ze het in hun hoofd Psv geen titel favoriet noemen, ow wat erg is dat net zo erg dat jij Ajax een sekte noemt enz? Jij beledigd Ajax, ik geef gewoon m'n mening over Psv zonder afgunst..
Vind ik leuk
Bizzy +8586
zondag 24 september 2017 om 14:57
Nu pas aan de bier ?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:00
De dag is nog lang en heerlijk begonnen
Vind ik leuk
Bizzy +8586
zondag 24 september 2017 om 15:05
Nu wordt ie helemaal mooi. Heb destijds jouw adviezen gevolgd om eerder aan de bier te gaan. :)

Zit nu aan de Skuumkoppe. Na een paar flesjes heb je wel genoeg gehad.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:08
Gewoon doorgaan doe ik ok
Vind ik leuk
Jordanees +9179
zondag 24 september 2017 om 14:55
Komop Ajax!!!
Vind ik leuk
Foebele +35174
zondag 24 september 2017 om 14:55
Geweldige pass terug op de keeper van Frenkie.... man, man, man.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:55
Staan die klunzen weer achter:D
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 14:57
Keizer rot op man!!!
Vind ik leuk
Foebele +35174
zondag 24 september 2017 om 14:58
Ik zou een deurtje verder gaan kijken als je wil dat er mensen moeten oprotten...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:02
Keizer mag sowieso mee. En dat weet jij zelf ook.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 15:02]
Vind ik leuk
Foebele +35174
zondag 24 september 2017 om 15:06
Tuurlijk, hij is totaal niet de juiste man voor de job, maar de schuld van andermaal een kut seizoen ligt echt bij die 3 gasten die keer op keer dezelfde fouten maken!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:12
Flapoor edwin, Muppet Overmars en rat BergRamp?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:23
Hoho, er is maar een flappie..
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:25
Klopt maar dat einde van flappie hoeft voor mij nou ook weer niet voor flapOOR.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:50
Er is maar een flappie en dat is bien..
Vind ik leuk
3ismo +2935
zondag 24 september 2017 om 15:14
keizer is niet de juiste man! heeft weinig ervaring en tactisch en positiespel van Ajax is al sinds dag 1 waardeloos. ajax zit geen hoog druk maar ook het automatisme is helemaal zoek! en dan heb je ook niet de spelers met gif en agressie. jammer echt zonde ajax had kunnen inkopen en de titel kopen en afstand genomen van zowel psv en feyenoord.. denk als ajax dit jaar niet kampioen word veel mensen de eer aan zich zelf houden en opstappen anders barst de bom echt los. wat ik nu zie lijkt op amateurs..
Vind ik leuk
Foebele +35174
zondag 24 september 2017 om 15:17
Had al m'n grote twijfels over Keizer toen de geruchten kwamen. Maar ja, al die blinde kippen hier blijven mij maar negatief noemen, terwijl ik gewoon dingen vooraf benoem die keer op keer uit komen!
Vind ik leuk
Basschot +1737
zondag 24 september 2017 om 15:23
Nep fan! Je moet achter Ajax staan! Ook als je Europees een lachertje bent en met een zeer slechte selectie hebt en vooral geen kritiek hebben!
Vind ik leuk
Foebele +35174
zondag 24 september 2017 om 15:27
?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:04
Het is slecht.
Vind ik leuk
Santi +18848
zondag 24 september 2017 om 15:06
Au! dat ziet err pjinlijk uit

Sterkte Matthijs!!
Vind ik leuk
Nova +1026
zondag 24 september 2017 om 15:09
Er is helemaal niets meer over van vorig seizoen. Met dank aan de directie en Keizer.
Vind ik leuk
pos +4979
zondag 24 september 2017 om 15:09
He leuk 0-1. Laat me raden goal vanuit het niets ?
Vind ik leuk
DEWEE +1760
zondag 24 september 2017 om 15:10
Tja als je als coach al niet weet hoe je wilt spelen.... schuiven met spelers, veranderen van tactiek etc. etc. Wat verwacht je dan van de spelers.... ze doen maar wat.

En als je geen resultaten boekt dan ga je deze coach ook niet serieus nemen met zn Cambuur en Telstar verleden.
Vind ik leuk
Foebele +35174
zondag 24 september 2017 om 15:13
Na een jaartje waarin we eindelijk weer eens wat leuk voetbal hebben gezien zijn we nu weer terug belandt in het tijdperk de Boer...

Weg met dat hele Technische Hart, het is niet om aan te zien werkelijk en we zijn hard op weg om gewoon weer punten te verspelen en de titelstrijd voortijdig op te geven.
Vind ik leuk
DEWEE +1760
zondag 24 september 2017 om 15:15
En dit Ajax kan ook geen achterstand ombuigen in winst. Lekker inpakken na 45 min en op naar volgende week.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:16
Het doet pijn aan mijn ogen...
Vind ik leuk
Noudyo. +10449
zondag 24 september 2017 om 15:18
Mijn weekend is compleet :D
Vind ik leuk
Foebele +35174
zondag 24 september 2017 om 15:18
In de rust nog de gehele directie op straat zetten!
Vind ik leuk
Jordanees +9179
zondag 24 september 2017 om 15:18
Dolberg erin voor De Ligt...

Weer kamikaze voetbal.......
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:19
Ik neem nog een biertje het lijkt dit weekend wel of ik jarig ben wat een feest
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:20
Laat maar mooi staan met 3 man achterin. Nulletje of 5.
Vind ik leuk
Jordanees +9179
zondag 24 september 2017 om 15:21
Maar het altijd alleen moeten vieren.
Wat een knal feest...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:22
Geen moeite mee er is genoeg voor mij alleen
Vind ik leuk
Jordanees +9179
zondag 24 september 2017 om 15:22
Gezellig..............
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:23
Veel gezelliger als in die ufo op dit moment
Vind ik leuk
Jordanees +9179
zondag 24 september 2017 om 15:26
Nee wij kunnen tegen een tik, ufo bla bla je bent een eenzame man die al jaren 24/7 zijn enige vorm van contact op vp heeft... Vooral veel Ajax beledigen nou wat een feest jouw leven!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:27
Het is niet gemakkelijk maar ik sla me er door heen
Vind ik leuk
pos +4979
zondag 24 september 2017 om 15:27
Gefeliciteerd, en dan moet AZ-Excelsior als toetje nog komen. Hehe hou me hart vast. Eerst nog maar een Leffe tegen de spanning.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:29
De titel zal gaan tussen de 2 klassiekers az en psv....
Vind ik leuk
pos +4979
zondag 24 september 2017 om 15:32
Ja dat was wellicht een dure nederlaag die eerste pot. Dan moet het in Alkmaar maar beslist worden. Eerst maar zorgen dat we niet worden weggetikt door Excelsior.
Vind ik leuk
BassieN +8074
zondag 24 september 2017 om 15:19
Wie het laatst lacht
Vind ik leuk
Jordanees +9179
zondag 24 september 2017 om 15:22
Die lacht in mei, en wie dat zal zijn...
Daar is deze competitie te gek voor, wat een gek weekend weer..
Vind ik leuk
DEWEE +1760
zondag 24 september 2017 om 15:19
Goed zo.
Vind ik leuk
Hyena +20585
zondag 24 september 2017 om 15:20
Een regelrechte schande. Twee tegendoelpunten ook als gevolg van de rampzalige Dijks.

Ik ga aan het bier.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 15:20]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:20
Loopt er nou geen linksback rond in de geroemde opleiding van Ajax?
Vind ik leuk
Basschot +1737
zondag 24 september 2017 om 15:21
Wel een Braziliaan gehaald voor 13 miljoen die nog steeds geen basis speler is
Vind ik leuk
Bizzy +8586
zondag 24 september 2017 om 15:24
Uuuuh nee en bij ons in Eindhoven ook niet. Triest he
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:27
Dijks is niveau Helmond sport man. Brenet is 2 klassen beter en dat zegt genoeg. Ook niet bij mee uiteraard.
Vind ik leuk
Jordanees +9179
zondag 24 september 2017 om 15:20
Keizer, Keizer... Vertrouwen raakt nu wel op, Dolberg voor de geblesseerde De Ligt.
Tsjonge jonge....
Vind ik leuk
Sabes +11
zondag 24 september 2017 om 15:20
die dijks kan toch niet
Vind ik leuk
Basschot +1737
zondag 24 september 2017 om 15:20
Gewoon achter Ajax staan in goede en slechte tijden en vooral geen kritiek geven! Waar zijn de echte supporters?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:21
Schapen bedoel je? Of gewoon je kop houden en accepteren?
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 16:11]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:20
Optyfen Keizer
Vind ik leuk
derksen +7133
zondag 24 september 2017 om 15:21
Wat een ongelooflijke mooie voetbal dag is het vandaag toch voor de neutrale voetbal kijker
Als straks az er ook nog wat van maakt
Topi jopi!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:21
Lekker Vitesse! Straf dat beleid in Amsterdam maar flink af.
Vind ik leuk
derksen +7133
zondag 24 september 2017 om 15:21
Die bergkamp is echt goed!
Veel beter als bosz
Whoeahahahhahha
Vind ik leuk
vinny99 +698
zondag 24 september 2017 om 15:22
Geld is alles voor Ajax.. Kwaliteit staat niet op het lijstje bij de directie.. Supporters is voor Ajax directie al helemaal niet van belang...respectloos directie.!!!!!!
Vind ik leuk
Sabes +11
zondag 24 september 2017 om 15:22
Als keizer zo graag wilt spelen als jong ajax, kan hij ze beter allemaal wisselen.... wat een niveau
Vind ik leuk
Bizzy +8586
zondag 24 september 2017 om 15:22
0 - 2 ? Wat gebeurt er in Amsterdam
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:22
#keizerout, de boer maar aanstellen en schoon schip maken beleidtechnisch
Vind ik leuk
Jozef +22849
zondag 24 september 2017 om 15:24
Dit is slecht hoor.

Het spel vam de Boer is terug, maar met de resultaten van onze Keizer.
Zo slecht dit, oeioeioei...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:24
Het word na 70 minuten weer druk op p2
Vind ik leuk
3ismo +2935
zondag 24 september 2017 om 15:25
keizer bergkamp van de sar out! 4jr geen enkele prijs en word met de jaar slechter!!! dit kan zo niet verder! als de rvc moeilijk doet van de beurs. van gaal rijkaard snel erbij halen mensen met verstand van voetbal! overmans kan je niks kwalijk nemen doet zijn werk uitstekend! het is van de sar bergkamp en rvc die overman steeds in de weg lopen. denk dat overmans het nu ook zat is en voor je het weet gaat hij aan de slag bij een ander club... dit doet echt pijn in de ogen..
Vind ik leuk
Bals +130
zondag 24 september 2017 om 15:25
Keizer rot op en neem Bergkamp en Spijkerman mee,
Vind ik leuk
DEWEE +1760
zondag 24 september 2017 om 15:31
De enige die hier nog structuur en discipline in kan krijgen is van Gaal. Maar met dat technisch hart wordt dat een onmogelijk verhaal.

Bosz ik mis je!
Vind ik leuk
DEWEE +1760
zondag 24 september 2017 om 15:35
Incidentje #47829.

Ik zie de blaaskaakjes al weer voor de camera verschijnen.... Maar niet getreurd mensen binnen Ajax is er geen paniek. Ze zijn bezig met een plan en daar zullen ze niet van afwijken...: Ajax naar de klote helpen. Kom op supporters het is tijd om op de stoep te gaan staan!!!!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 15:35]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:35
O-2hahahahahah
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:38
Swift deed het beter dan het zogenaamde grote ajax:D
Vind ik leuk
Foebele +35174
zondag 24 september 2017 om 15:39
En gewoon al bijna 0-3 en niemand die zich er om lijkt te bekommeren.
Vind ik leuk
Noudyo. +10449
zondag 24 september 2017 om 15:44
Ik zeg het niet graag, maar dit gaat echt nog eens fout voor Vitesse.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:49
Justin geeft ook al een tijdje niet thuis. Die wordt denk ik soms ook opgesteld op basis van achternaam..
Vind ik leuk
DEWEE +1760
zondag 24 september 2017 om 15:54
Niemand geeft thuis. Achterin staan er 4 (nu 3) op basis waarvan? Kwaliteit? Nee door ontbrekende kwaliteit. Ajax niet waardig. Middenveld verliest de duels ontzettend vaak van het middenveld van de tegenpartij...

En de aanval is hetzelfde als de verdediging. Er ontbreekt aan dit elftal specifieke kwaliteiten. Younes en Kluivert weten blijkbaar niet dat het om doelpunten maken gaat. En ook niet wat een assist is. Leuke acties die altijd stranden.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 15:54]
Vind ik leuk
BassieN +8074
zondag 24 september 2017 om 16:02
Die sfeer is toch zooo overhyped he in de Kuip hahaha
Vind ik leuk
Noudyo. +10449
zondag 24 september 2017 om 16:05
De stoeltjes staan weer lekker leeg
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:13
@Antikunstgras wie het laatst lacht lacht het best whahahaha stumper

Dit waren jouw woorden.....Je zou kunnen concluderen dat psv een wereldpot speelt. Maar wat dat utrecht is nog slechter dan ado.

Wat moeten we nu van het grote ajax denken?

Wat een leedvermaak in optima forma vandaag zeg.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 21:15]
Vind ik leuk
BassieN +8074
zondag 24 september 2017 om 16:15
Lekker verdedigd jongens!
Vind ik leuk
feyeniels +17951
zondag 24 september 2017 om 16:18
Dit is echt het slechtste Ajax wat ik ooit heb meegemaakt. De selectie is dramatisch, de technische staf nog slechter en de resultaten spreken voor zich.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:21
die castagnos kan er werkelijk geen kloten van
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:26
Vitesse heeft het goed gedaan. Hopelijk gaan de ogen nu een beetje open in Amsterdam.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: Huntelaar voor Dolberg, Ajax-middenveld lijkt vast te staan