FC Utrecht krijgt genadeloos pak slaag: 'We geven het cadeau aan PSV

FC Utrecht krijgt genadeloos pak slaag: 'We geven het cadeau aan PSV"

zondag 24 september 2017 om 15:08

FC Utrecht heeft de keiharde nederlaag tegen PSV van zondagmiddag aan zichzelf te danken. Dat zei aanvoerder Willem Janssen na afloop voor de camera van FOX Sports. PSV won met liefst 7-1 in stadion Galgenwaard. 

"Als je de eerste 60, 65 minuten ziet, dan geven wij de overwinning eigenlijk cadeau aan PSV", aldus de captain van de thuisploeg. "In de rust is de kansenverhouding 5-2 voor ons, denk ik. Wij geven twee goals weg. Wij staan niet goed, zij zijn messcherp. Wij krijgen vier, vijf opgelegde kansen. Dat is het verhaal, denk ik."

"Na die 3-1 krijg je het spelletje dat PSV graag wil spelen. Lopende mensen, ze komen continu achter onze verdediging", vervolgde Janssen. "Dan krijg je zo'n uitslag. (...) PSV wilde door na die 1-3, er komen frisse jongens in, die willen het ook nog laten zien. zo'n wedstrijd heb ik lang niet meegemaakt."

Lees ook: Cocu troeft Ten Hag tactisch af en wordt beloond met doelpuntenregen PSV

Plaats een reactie

Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 15:09
Dankjewel, maar we waren niet jarig :)
Vind ik leuk
jaja_PSV +14813
zondag 24 september 2017 om 15:17
We pakten vorig weekend kadootjes uit en dit weekend is het weer prijs.
Zo komen we na een paar wedstrijden op zowel Ajax als Feyenoord op een ruime voorsprong.

PS Ajax ook op.achterstand :)
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 15:24]
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 15:18
ALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉALÉ
Vind ik leuk
jaja_PSV +14813
zondag 24 september 2017 om 15:21
En de ajacieden ons maar uitlachen dat we geen kans maken op t kampioenschap :)
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 15:24
jaja..... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:38
Maken jullie ook niet!

WZAWZDB!!!
Vind ik leuk
jaja_PSV +14813
zondag 24 september 2017 om 15:41
de beste in wat?
De beste in ploeteren?
Vind ik leuk
Smash +205
zondag 24 september 2017 om 17:08
Ho ho, ken je die nog van één zwaluw??
Vind ik leuk
MeAgain +3433
zondag 24 september 2017 om 19:40
Nee, psv komt niet eens in de top drie voor. Vitesse en Utrecht zouden psv zelfs al hebben ingehaald.

Zouden de Ajacieden hun eigen clubje bedoelden toen?
Vind ik leuk
jaja_PSV +14813
zondag 24 september 2017 om 15:23
En vergeet niet: 1-7, door tactiek.
Ten Hag vs Cocu 1-7
Vind ik leuk
Santi +15650
zondag 24 september 2017 om 15:24
Lekkeeeeeeeeeeeeeeeer
Vind ik leuk
Stack5 +513
maandag 25 september 2017 om 12:48
Dat is wel heel overdreven. Als die 100% kansen van ons er in de eerste helft gewoon ingaan zie je een hele andere wedstrijd.

Desalniettemin, terechte overwinning. Gefeliciteerd. Maar dit maakt Cocu geen betere trainer dan ten Hag.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:10
Was PSV nu zo goed, of FC Utrecht zo slecht?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:12
Denk dat er sprake is van beide
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:12
Dat ligt eraan aan wie je het vraagt
Vind ik leuk
Joen'tje +1341
zondag 24 september 2017 om 15:13
Beide.

Het is wel geflatteerd kansenverhoudingsgewijs maar PSV was messcherp en dodelijk. Locadia speelde heerlijk. We zijn door een lekkere ondergrens gegaan en bij 1-4 liet iedereen het lopen.


Rouleren met die handel Ten Hag.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:25
Laat dat maar aan Ten Hag over. Heel veel betere trainers lopen er niet rond in de Eredivisie. Of sterker nog, heel veel betere Nederlandse trainers dan Ten Hag zijn er op dit moment niet.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:40
Bosz, van Gaal, Hiddink, Koeman
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 10:15
Kleine generaal
Vind ik leuk
pos +4356
zondag 24 september 2017 om 15:11
Als je bij 1-7 durft te beginnen over iets van een kansenverhouding moet je je of schamen of bij Ajax gaan voetballen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:13
Amen
Vind ik leuk
zwollie +3150
zondag 24 september 2017 om 15:19
Ja Willem Janssen, jullie geven het psv wel vaker kado.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 10:17
Janssen is.zelf een net niet voetballer en dan dit zeggen best grappig.
Vind ik leuk
FCU10 +397
zondag 24 september 2017 om 15:19
Inderdaad cadeau gedaan en PSV heeft gretig de cadeau's uitgepakt. Aantal jongens van de FC zijn zwaar door de mand gevallen, met name Braafheid heeft aangetoond niet meer eredivisie waardig te zijn. Ten Hag is ook weer met beide benen op de grond geland, net als de vele supporters waaronder ikzelf. Ik had veel meer verwacht van deze spelersgroep. Ten Hag is misschien tactisch erg sterk maar waar is de strijdlust en de passie gebleven? Echte Utrecht trainers hebben dat wel altijd kunnen bereiken met hun spelersgroep, en ik zie dat liever dan het beleid van Ten Hag met een opbouw van achteruit met alsmaar balletjes breed en terug..
Vind ik leuk
jaja_PSV +14813
zondag 24 september 2017 om 15:22
Ten Hag VS Cocu 1-7
Vind ik leuk
Smash +205
zondag 24 september 2017 om 17:11
Tot een week geleden was het hosanna met Ten Hag. Nu na twee verliespartijen wordt hij al weer in twijfel getrokken. Beetje jammer!
Vind ik leuk
FCU10 +397
zondag 24 september 2017 om 20:26
Niet jammer, gewoon terecht.
Vind ik leuk
Smash +205
zondag 24 september 2017 om 20:55
Slechte supporter noem je dat!
Vind ik leuk
FCU10 +397
zondag 24 september 2017 om 21:29
Debiel zo noem je iemand zoals jij
Vind ik leuk
Smash +205
maandag 25 september 2017 om 08:33
Tuurlijk jongen! Volwassen reactie!
Vind ik leuk
Smash +205
maandag 25 september 2017 om 08:36
Utrecht speelt eindelijk eens leuk en verzorgt voetbal. Gaat het twee keer mis, kan opeens de trainer er niets meer van, zijn de spelers beperkt. Ze schakelden bijna Zenit uit! Toen was jij zo'n supporter die vol op de borst klopte; "Mijn cluppie! Goed hè!" Nu kraak je ze al weer af. Laat mij maar debiel zijn. Ben dan wel een debiel met gezond verstand.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:33
eerste helft gelijk op maar de tweede helft diep door het ijs gezakt 4 persoonlijke fouten braafheid snap niet wat buitenspel is en ik ben nu wel weer benieuwd wat ten gaf nu weer te vertellen heeft PSV gefeliciteerd goed gebruikt van de ruimte die fc uuu graag weg geeft achterin maar ja is gebeurd op naar de volgende wedstrijd.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:40
Jullie geven het ieder jaar cadeau aan psv Willem, ieder jaar. 2x per jaar zelfs
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:17
Gelukkig voor jullie is pasveer weer in de arena
Vind ik leuk
Alain2708 +2522
zondag 24 september 2017 om 16:18
Gefeliciteerd PSV, gelukkig nog 28 wedstrijden te gaan... ;-)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:32
Komt goed met Utrecht. Vorig jaar na 6 wedstrijden maar 3 punten. Nu al 9. Dus we draaien een prima seizoen. Wie had verwacht dat we na 6 wedstrijden maar 1 punt achter staan op Ajax ?
Vind ik leuk
Teo Smith +12427
zondag 24 september 2017 om 16:36
Nou heel eindhoven is in rep en roer. De gemeente bereid de centen alvast voor haha.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:10
Voor al mijn geliefde mede psvrs een hele fijne zondag gewenst jullie hebben het verdiend!
Vind ik leuk
debacle +313
zondag 24 september 2017 om 19:04
tegen Ajax kunnen ze plots wel voetballen....
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 10:19
Je bedoelt vechten en schoppen-;)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:03
i love cadeaus willem janssen doet dat met veel clubs waar hij speelde. paar x met roda verloren ze lekker en met twente
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:04
vanavond smullen geblazen bij vi
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 10:18
De witte patas komen ter sprake vanavond:p
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 19:01
Volgens mij waren de pingels buiten de 16.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

FC Utrecht krijgt genadeloos pak slaag: 'We geven het cadeau aan PSV"