FC Utrecht krijgt genadeloos pak slaag: 'We geven het cadeau aan PSV

FC Utrecht krijgt genadeloos pak slaag: 'We geven het cadeau aan PSV"

zondag 24 september 2017 om 15:08

FC Utrecht heeft de keiharde nederlaag tegen PSV van zondagmiddag aan zichzelf te danken. Dat zei aanvoerder Willem Janssen na afloop voor de camera van FOX Sports. PSV won met liefst 7-1 in stadion Galgenwaard. 

"Als je de eerste 60, 65 minuten ziet, dan geven wij de overwinning eigenlijk cadeau aan PSV", aldus de captain van de thuisploeg. "In de rust is de kansenverhouding 5-2 voor ons, denk ik. Wij geven twee goals weg. Wij staan niet goed, zij zijn messcherp. Wij krijgen vier, vijf opgelegde kansen. Dat is het verhaal, denk ik."

"Na die 3-1 krijg je het spelletje dat PSV graag wil spelen. Lopende mensen, ze komen continu achter onze verdediging", vervolgde Janssen. "Dan krijg je zo'n uitslag. (...) PSV wilde door na die 1-3, er komen frisse jongens in, die willen het ook nog laten zien. zo'n wedstrijd heb ik lang niet meegemaakt."

Lees ook: Cocu troeft Ten Hag tactisch af en wordt beloond met doelpuntenregen PSV

Plaats een reactie

zondag 24 september 2017 om 15:10
Was PSV nu zo goed, of FC Utrecht zo slecht?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:12
Denk dat er sprake is van beide
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:12
Dat ligt eraan aan wie je het vraagt
Vind ik leuk
Joen'tje +1429
zondag 24 september 2017 om 15:13
Beide.

Het is wel geflatteerd kansenverhoudingsgewijs maar PSV was messcherp en dodelijk. Locadia speelde heerlijk. We zijn door een lekkere ondergrens gegaan en bij 1-4 liet iedereen het lopen.


Rouleren met die handel Ten Hag.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:25
Laat dat maar aan Ten Hag over. Heel veel betere trainers lopen er niet rond in de Eredivisie. Of sterker nog, heel veel betere Nederlandse trainers dan Ten Hag zijn er op dit moment niet.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:40
Bosz, van Gaal, Hiddink, Koeman
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 10:15
Kleine generaal
Vind ik leuk
pos +5019
zondag 24 september 2017 om 15:11
Als je bij 1-7 durft te beginnen over iets van een kansenverhouding moet je je of schamen of bij Ajax gaan voetballen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:13
Amen
Vind ik leuk
zwollie +3923
zondag 24 september 2017 om 15:19
Ja Willem Janssen, jullie geven het psv wel vaker kado.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 10:17
Janssen is.zelf een net niet voetballer en dan dit zeggen best grappig.
Vind ik leuk
FCU10 +465
zondag 24 september 2017 om 15:19
Inderdaad cadeau gedaan en PSV heeft gretig de cadeau's uitgepakt. Aantal jongens van de FC zijn zwaar door de mand gevallen, met name Braafheid heeft aangetoond niet meer eredivisie waardig te zijn. Ten Hag is ook weer met beide benen op de grond geland, net als de vele supporters waaronder ikzelf. Ik had veel meer verwacht van deze spelersgroep. Ten Hag is misschien tactisch erg sterk maar waar is de strijdlust en de passie gebleven? Echte Utrecht trainers hebben dat wel altijd kunnen bereiken met hun spelersgroep, en ik zie dat liever dan het beleid van Ten Hag met een opbouw van achteruit met alsmaar balletjes breed en terug..
Vind ik leuk
jaja_PSV +19857
zondag 24 september 2017 om 15:22
Ten Hag VS Cocu 1-7
Vind ik leuk
Smash +567
zondag 24 september 2017 om 17:11
Tot een week geleden was het hosanna met Ten Hag. Nu na twee verliespartijen wordt hij al weer in twijfel getrokken. Beetje jammer!
Vind ik leuk
FCU10 +465
zondag 24 september 2017 om 20:26
Niet jammer, gewoon terecht.
Vind ik leuk
Smash +567
zondag 24 september 2017 om 20:55
Slechte supporter noem je dat!
Vind ik leuk
FCU10 +465
zondag 24 september 2017 om 21:29
Debiel zo noem je iemand zoals jij
Vind ik leuk
Smash +567
maandag 25 september 2017 om 08:33
Tuurlijk jongen! Volwassen reactie!
Vind ik leuk
Smash +567
maandag 25 september 2017 om 08:36
Utrecht speelt eindelijk eens leuk en verzorgt voetbal. Gaat het twee keer mis, kan opeens de trainer er niets meer van, zijn de spelers beperkt. Ze schakelden bijna Zenit uit! Toen was jij zo'n supporter die vol op de borst klopte; "Mijn cluppie! Goed hè!" Nu kraak je ze al weer af. Laat mij maar debiel zijn. Ben dan wel een debiel met gezond verstand.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:33
eerste helft gelijk op maar de tweede helft diep door het ijs gezakt 4 persoonlijke fouten braafheid snap niet wat buitenspel is en ik ben nu wel weer benieuwd wat ten gaf nu weer te vertellen heeft PSV gefeliciteerd goed gebruikt van de ruimte die fc uuu graag weg geeft achterin maar ja is gebeurd op naar de volgende wedstrijd.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 15:40
Jullie geven het ieder jaar cadeau aan psv Willem, ieder jaar. 2x per jaar zelfs
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:17
Gelukkig voor jullie is pasveer weer in de arena
Vind ik leuk
Alain2708 +3144
zondag 24 september 2017 om 16:18
Gefeliciteerd PSV, gelukkig nog 28 wedstrijden te gaan... ;-)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:32
Komt goed met Utrecht. Vorig jaar na 6 wedstrijden maar 3 punten. Nu al 9. Dus we draaien een prima seizoen. Wie had verwacht dat we na 6 wedstrijden maar 1 punt achter staan op Ajax ?
Vind ik leuk
Teo Smith +13800
zondag 24 september 2017 om 16:36
Nou heel eindhoven is in rep en roer. De gemeente bereid de centen alvast voor haha.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:10
Voor al mijn geliefde mede psvrs een hele fijne zondag gewenst jullie hebben het verdiend!
Vind ik leuk
debacle +318
zondag 24 september 2017 om 19:04
tegen Ajax kunnen ze plots wel voetballen....
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 10:19
Je bedoelt vechten en schoppen-;)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:03
i love cadeaus willem janssen doet dat met veel clubs waar hij speelde. paar x met roda verloren ze lekker en met twente
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:04
vanavond smullen geblazen bij vi
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 10:18
De witte patas komen ter sprake vanavond:p
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 19:01
Volgens mij waren de pingels buiten de 16.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

FC Utrecht krijgt genadeloos pak slaag: 'We geven het cadeau aan PSV"