Pijnlijk Klaassen-afscheid na ontluisterend optreden: Blijf de jongens steunen

    Pijnlijk Klaassen-afscheid na ontluisterend optreden: "Blijf de jongens steunen"

    zondag 24 september 2017 om 15:42

    Na een werkelijk ontluisterende eerste helft tegen Vitesse (0-2) volgde er voor de fans van Ajax dan toch nog een hoogtepuntje inde Johan Cruijff Arena. Davy Klaassen, die in de zomer voor ruim 30 miljoen euro naar Everton verkaste, kreeg zijn afscheid. 

    "Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen", zei Klaassen toen hij eenmaal de microfoon had gekregen van directeur spelersbeleid Marc Overmars. "De afgelopen dertien jaar waren zó mooi. Begonnen in de jeugdopleiding, alle mensen die daar rondlopen zijn echt geweldig."

    "Ajax heeft mij gevormd als speler, maar vooral als mens. Ik ben heel trots op mijn tijd hier. Bedankt voor alles", vervolgde de Oranje-international. "En blijf deze jongens steunen, dan komt het allemaal goed."

    Plaats een reactie

    Aal +20368
    zondag 24 september 2017 om 15:44
    Prima naar m'n zin.....
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1763
    zondag 24 september 2017 om 15:45
    Als de arbitrage gewoon zijn werk doet.... onterechte achterstand, BAH!
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 15:45]
    Vind ik leuk
    Adje80 +5146
    zondag 24 september 2017 om 15:52
    Wat lul jij nou man...ajax is gewoon diep triest, tijd dat die kale en bergkamp oprotten.
    Vind ik leuk
    elijah +1466
    zondag 24 september 2017 om 15:59
    Je zou je ogen eens moeten openen. Direct na 0-1 omschakelen naar 3-4-3? Dit lijkt wel de F'jes van Ajax tegen Vitesse. Alweer speelt ajax Alles-Of-Niets zoals tegen Heracles. Dit is echt zeer lach wekkend. Totaal niet Ajax waardige trainer die Keizer zoals het hele bestuur! Oprotten ermee en fris beginnen!
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 16:07]
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 16:00
    Jonge ik zit hier vanaf de rust te kijken. Wat een schijtwedstrijd.
    Ajax stelt niks voor.
    Vind ik leuk
    Sabes +11
    zondag 24 september 2017 om 16:35
    Hahah wees blij dat je niet voor de rust keek
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 15:47
    Die heeft op het perfecte moment het zinkende schip verlaten.
    Vind ik leuk
    Skylah88 +238
    zondag 24 september 2017 om 15:52
    waarom pijnlijk afscheid? zijn afscheid staat toch los van de wedstrijd....
    Vind ik leuk
    United FC +12249
    zondag 24 september 2017 om 16:22
    Een beetje sensatie...
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8182
    zondag 24 september 2017 om 15:53
    Bye bye keizer
    Vind ik leuk
    pico323 +5240
    zondag 24 september 2017 om 15:53
    Prima jongen die Klaassen. Succes bij Everton.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2008
    zondag 24 september 2017 om 16:00
    Haha jongens dit roep ik toch al jaren? Ajax heeft een grote schoonmaak nodig ipv telkens zo blijven doormodderen. Geld hebben ze wel maar kwaliteit ho maar.
    Vind ik leuk
    United FC +12249
    zondag 24 september 2017 om 16:22
    Wil je nu een lolly?
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2008
    zondag 24 september 2017 om 16:27
    Nee ik wil een ander beleid! Overmars en co moeten vertrekken
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 16:01
    Het zal wel een flinke poos duren voordat Ajax weer spelers verkoopt voor dit soort bedragen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 16:01]
    Vind ik leuk
    Bals +362
    zondag 24 september 2017 om 16:10
    Dag Bosz en Kruzen, Hallo Keizer en Spijkerman....hier de keuze van Bergkamp.....
    Vind ik leuk
    United FC +12249
    zondag 24 september 2017 om 16:20
    Topper bedankt!
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +566
    zondag 24 september 2017 om 18:17
    Doe die afscheidsperikelen maar ff in de kantine ofzo, pakte bij Feyenoord ook al niet zo best uit gister.
    Vind ik leuk
    mirkoff +1905
    zondag 24 september 2017 om 18:44
    Klaassen kom maar weer terug naar Ajax, want het gaat niet goed sinds jij weg bent.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Pijnlijk Klaassen-afscheid na ontluisterend optreden: "Blijf de jongens steunen"