Van Ginkel gunt teamgenoot eenmalig penalty: De volgende is weer van mij hoor

Van Ginkel gunt teamgenoot eenmalig penalty: "De volgende is weer van mij hoor"

zondag 24 september 2017 om 16:58

Marco van Ginkel denkt dat de effectiviteit van PSV zondag de doorslaggevende factor was. FC Utrecht werd met 1-7 weggespeeld door de bezoekende Eindhovenaren.

"Wij waren uiterst effectief. Dat was het grootste verschil", begint Van Ginkel na afloop van het duel tegen FOX Sports. "Na die 1-4 was het voorbij en na die rode kaart al helemaal. We waren gevaarlijk in de counter, de verdediging stond goed. Dan maak je zeven goals, dat is top."

PSV kreeg twee strafschoppen, waarvan Van Ginkel de eerste nam en scoorde. De tweede penalty mocht Locadia nemen, bepaalde de aanvoerder. "Hij wou zo graag, dan gun ik het hem wel. Maar de volgende is gewoon weer voor mij hoor."

Van Ginkel vertelt verder dat zijn spel wellicht heeft geleden onder zijn rol als aanvoerder. "Misschien wel ja. Ik probeerde veel te coachen, maar dan ga je toch mee in dat slechte voetbal. Maar vandaag hebben we een goed resultaat geboekt."

Plaats een reactie

pico323 +3449
zondag 24 september 2017 om 17:04
Lieffffffff
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:06
Wat een top weekend voor PSV.
Vind ik leuk
derksen +7137
zondag 24 september 2017 om 17:07
VP WAAR BLIJVEN DE AZ EXCELSIOR TOPICS
Wt een wedstrijd ook!
VP VP VP VP VP VP VP VP
Vind ik leuk
HansVites +2210
zondag 24 september 2017 om 17:10
Rustig aan ze staan pas met 0-2 achter
Vind ik leuk
buddha +5182
zondag 24 september 2017 om 17:13
ligt er aan voor wie je bent, ik zeg 2-0 voor ;)
Vind ik leuk
buddha +5182
zondag 24 september 2017 om 17:17
had m nu ook zelf moeten nemen !!!!!!!! scheelt me weer punten met topcoach :( wat een kut spel trouwens. ik heb haps, kruiswijk, jorgensen, de ligt. bijna meer geblesseerde dan normale spelers ;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:39
Hehe, speel niet mee, maar snap dat het een klote tijd is ja :)
Vind ik leuk
Teo Smith +13789
zondag 24 september 2017 om 17:48
Een zwaluw...
Vind ik leuk
MeAgain +3861
zondag 24 september 2017 om 20:08
Wat bedoel je met die één, jullie kampioenschap?

Sorry, erg flauw. Maar denk wel dat je begrijpt dat wij psv'ers erg blij zijn met de stand momenteel. Dit hadden wij niet durven dromen aan de start van het seizoen. En hoe lekker is het voor die Ajacieden die riepen dat psv niet in de top drie gaat voorkomen omdat Vitesse en Utrecht ons Psv al zou hebben ingehaald en moet je kijken waar ze zelf staan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Ginkel gunt teamgenoot eenmalig penalty: "De volgende is weer van mij hoor"