Keizer erkent crisis bij Ajax: Dat vinden jullie toch een leuk woord?

Keizer erkent crisis bij Ajax: "Dat vinden jullie toch een leuk woord?"

zondag 24 september 2017 om 17:21

Marcel Keizer erkent dat het crisis is bij Ajax. De Amsterdammers leden zondag een onthutsende nederlaag tegen Vitesse, waardoor de druk op de trainer groeit.

"We hebben echt heel matig gespeeld. Niemand zat echt lekker in de wedstrijd, vanaf minuut één eigenlijk", aldus Keizer tegen de NOS na de 1-2 nederlaag. "Het werkt allemaal niet mee. We weten hartstikke goed dat het geen goede wedstrijd was van ons."

De Ajax-trainer zag de nieuwe tegenslag niet aankomen. "Ik was wel verbaasd, want ik had echt het idee dat we hier een goede wedstrijd gingen neerzetten. Dat gebeurde niet. Het was vandaag heel slordig. We spelen elkaar zonder vertrouwen ballen in die we normaal niet geven. Daar moeten we het over hebben en daar moeten we mee aan de slag."

"Ik sta hier met een slecht gevoel", vervolgt Keizer, die zegt te weten hoe het werkt bij Ajax. "Iedereen is nu een week lang chagrijnig. Of het crisis is? Dat vinden jullie toch een leuk woord om te noemen? Prima. Ik heb er verder niks mee, want ik moet het team weer op de rails krijgen." Na enig aandringen van de NOS-verslaggever: "Als je acht verliespunten in zes wedstrijden hebt, dan is het inderdaad crisis."

Lees meer over:EredivisieAjax

Poll

Is Keizer nog de juiste trainer voor Ajax?

(3649 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 24 september 2017 om 17:23
Keizer en van Bronckhorst, die komen van de week zeker te weten bij Jinekof bij DWDD.
Tenslotte moet er toch gelachen worden en dat kan alleen met die twee.
Maar i.p.v. lachen wordt het wel uitlachen;)
Vind ik leuk
Aal +15456
zondag 24 september 2017 om 17:29
Keizer is crisis.
Vind ik leuk
Teo Smith +13789
zondag 24 september 2017 om 17:53
Crisis is keizer.
Vind ik leuk
Jozef +22889
zondag 24 september 2017 om 17:54
Later staat deze periode in de geschiedenisboeken als de Keizercrisis.
Vind ik leuk
Adje80 +2921
zondag 24 september 2017 om 18:13
Keizer moet weg maar het is wel sneu..die man vond het volgens mij ook te vroeg om hoofdcoach te worden....bergkamp is een groter probleem. Als die slim is stapt ie op nu kan het nog enigszins door de voordeur
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:22
Je kan ook nee zeggen
Vind ik leuk
Stranger +1751
zondag 24 september 2017 om 18:36
Als Ajax of Feyenoord komt zeg je geen nee!
Tegen andere clubs kun je dat inderdaad doen;-)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:01
;-) en toch had hij meer zelfkennis moeten hebben ;-)
Vind ik leuk
mcmodd +12067
zondag 24 september 2017 om 18:41
Dan denk ik Adje dat we spreken over een Bergkampcrisis?
Kijk eens wat er overal dit weekend is gebeurd, het lijkt wel een soort gifaanval van Chinezen die het voetbal beïnvloeden. Als er een weekend een drama kan worden genoemd dan is het dit weekend van de zesde ronde.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:16
Bergkamp gaat echt niet uit zichzelf weg, die vindt het veel te lekker om zichzelf e een soort van God te voelen. Niemand die deze rat iets kan maken, maar het zou wel het beste zijn als deze ziekte, want dat is wat BergRamp is, een dodelijke ziekte, zo snel mogelijk is opgerot uit Amsterdam. Keizer had gewoon zijn bek moeten opentrekken door te zeggen dat hij onder een hoofdcoach wilde beginnen, maar hij hield zijn bek ook dicht. Dan heb je die flikker van een Edwin van der Sar, die helemaal niets uitstraalt, laat staan dat hij iets kan. Ja, hij kan sponsoren zoeken in China, maar daar blijft het ook bij. Vervolgens ga je wat lager kijken en kom je die Lámi en Spijkerman tegen.. Wat heb je nou aan dat soort sukkeltjes. Geen wonder dat Winter niets zegt, die denkt ook alleen maar, waar ben ik nou weer in beland. Zolang die zieke mensen blijven, zal het nooit meer goedkomen en Overmars hoort daar net zo hard bij, samen met die kuttekoppen van de RvC.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:51
Je bedoelt toch Kreizis
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:20
Aal is crisis
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 18:20]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:06
Precies Aal ze hebben een trainer nodig met klote en verstand van voetballen. wat een lul
Vind ik leuk
Aal +15456
zondag 24 september 2017 om 19:42
Van Fraser afblijven hoor......
Vind ik leuk
Roekoe +4395
maandag 25 september 2017 om 06:30
Jij weet ook wel dat Fraser Gio gaat opvolgen zodra die pleiten is toch Aal?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:37
Je had toch echt zelf beloofd en gezegd niet meer op van Bronckhorst te zeiken, zijn veel basisspelers weg, heeft ze vorig jaar nog kampioen gemaakt en het jaar daarvoor de schaal gepakt.
En dan ga je nu helemaal los in elk topic.
Dacht echt dat je dat al had gezegd hoor, en weet het wel zeker;)

Dus aub, houdt je aan je eigen afspraak.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:43
Ik vind Gio geen harde coach maar om hem nou met Keizer in een zin te zetten? Keizer is een totale ramp en Gio is gewoon een prima coach die alleen sommige spelers geen 20ste kans moet geven
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:45
Je reageert op mij, dat was denk ik niet de bedoeling :)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:46
Ja, dacht dat ik de goede had aangeklikt :)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:24
Heeft Keizer toch nog iets goeds gedaan vandaag...
Vind ik leuk
036 +2841
zondag 24 september 2017 om 21:20
Sneu Vip!!!!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:26
Jezus Crisis nog aan toe.
Vind ik leuk
buddha +5182
zondag 24 september 2017 om 17:27
ik denk dat sjaak de grootste chagrijn is van deze week. het begin van de 8 winst partijen is alweer over.
Vind ik leuk
HansVites +2210
zondag 24 september 2017 om 17:37
Sjaak hoopt dat Vitesse degradeert
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:27
Ben al benieuwd welke opstelling hij nu weer gaat verzinnen
Vind ik leuk
Gozert +2404
zondag 24 september 2017 om 17:28
Tja, kan gebeuren. Ze waren natuurlijk moe van twee wedstrijden stilstaan in het veld.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:29
Weet je wat ik leuke woorden vind Marcel Keizer: Goed voetbal!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:33
Goed voetbal met punten of goed voetbal zonder punten?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:58
Goed voetballen en je pakt vanzelf punten
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:10
Zou andersom redeneren.... resultaat is wat telt (wordt overigens te weinig zo gedacht in NL vind ik) daarna pas goed voetbal
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:14
Als jij goed voetbalt, en daarmee bedoel ik dan aanvallend, veel kansen creëren, veel balbezit en daarbij goed verdedigt ga je gewoon punten pakken.
Misschien heb je pech en verlies je een keer, maar het grootste gedeelte van de wedstrijden ga je winnen.

Op resultaat voetballen leidt bijna nooit tot goed voetbal.
Goed voetbal bijna altijd tot punten. Het goed verdedigen is trouwens wel echt belangrijk bij goed voetbal. Ik noem aanvallend voetbal niet automatisch ook goed.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:30
"Iedereen is nu een week lang chagrijnig. Of het crisis is? Dat vinden jullie toch een leuk woord om te noemen? Prima. Ik heb er verder niks mee, want Dennis en Hennie moeten het team weer op de rails krijgen."

Zo, eventjes verbeterd.
Vind ik leuk
Richard020 +10062
zondag 24 september 2017 om 17:31
Crisis kan je alleen tegengaan wanneer de juiste personen per direct op straat gezet gaan worden '' Keizer & Bergkamp '' om mee te beginnen!

Hoe is het mogelijk, je koopt voor ruim 11 miljoen 2 verdedigers en er wordt gewoon geen gebruik van gemaakt. Keizer en zijn staf zijn gewoon niet capabel genoeg en zijn te laf om tegen het bewind van Bergkamp in te gaan.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:31
keizertje keizertje keizertje toch moet ik t je nog een x uitleggen dat veltman en youness zoiezo nu niet in de basis horen of heb je dat nu zelf ook is een x door?
Vind ik leuk
vinny99 +698
zondag 24 september 2017 om 17:50
Robbie... Dat weet Keizer ook maar Bergkamp en vd Sar zien dat niet en hebben daardoor geen versterking ervoor gehaald
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 10:06
vinny dan hoeft keizer ze nog niet op te stellen want je heb die orejuala ofzoiets en je kan met kluivert op links en cerny rechts
nu waarschijnlijk niet meer omdat kluivert geblesseerd is maar toch
Vind ik leuk
vinny99 +698
maandag 25 september 2017 om 10:46
Heeft u Orejuela bij jong Ajax zien spelen? Wanneer deze speler op komt heeft hij veel bal verlies.
Kluivert z'n rendament gezien?? Niet al te best, leuke akties, mannetje voorbij maar weinig voorzetten komen aan. Tevens is mee verdedigen iets waar hij nog heel hard aan moet werken.
Hoe lang is Cerny al een belofte ? Leuke speler maar geen ajax kwaliteit.. Het is niet voor niks dat kluivert hem voorbij is gestreefd.
Vind ik leuk
kerel +933
zondag 24 september 2017 om 17:55
dijks wel?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:01
ook niet haha
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 20:02]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:31
Ik snap niet waarom Keizer de gebeten hond is. De enige dader die dit heeft veroorzaakt is Overmars door Sanchez en Klaassen te verkopen en er geen goede vervangers ervoor te halen. Daarnaast hadden ze makkelijk Traore kunnen kopen. Je kunt niet verwachten dat Keizer dit even gaat oplossen. En dan juist spelers als de jong en van de Beek constant in de basis te zetten. Die jongens zijn nog lang niet klaar voor het eerste. Maar Keizer kan niet anders. Weg Overmars! Je hebt het intussen al lang verprutst bij de supporters!

Wij zijn Ajax!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 17:34]
Vind ik leuk
erikg +607
zondag 24 september 2017 om 17:37
dan noem je 2 spelers die niet goed genoeg zijn nu voor het eerste, maar worden wel in oranje geschreven, rare gedachte of niet
Vind ik leuk
Jay5713 +2676
zondag 24 september 2017 om 17:38
Ik denk dat het niet aan Overmars ligt. Hij wilde wel degelijk investeren, Bosz behouden en toen die weg was een ervaren coach aanstellen. Het 'TH' besloot echter anders. Het zal geen toeval zijn dat de miljoenen aankopen van Overmars geenszins een rol spelen in Ajax1 (Orejuela, Wober, Neres). Je leest overal dat het niet botert tussen Bergkamp en Overmars en het 'boycotten' van zijn aankopen is een goed voorbeeld daarvan
Vind ik leuk
vinny99 +698
zondag 24 september 2017 om 18:03
Licht niet aan Overmars.. Hij wilde wel versterken maar Bergkamp en vd Sar niet. Die twee hielden het tegen , helemaal toen men europees voetbal mis liep. Toen heeft men helemaal de boel geblokkeerd en het seizoen direct afgeschreven, financieel gezien. Waarom investeren als er europees gezien niks meer te halen valt. Het platform om spelers in de kijker te laten spelen en dus een hoge transfersom eruit te halen is er niet dus niet aantrekkelijk voor het bedrijf ajax om te investeren.
Heel bedrijfsmatig gezien hebben ze gelijk maar ajax is voor ons supporters een voetbalclub. Dat is voor die twee heren al lang niet meer.
Vind ik leuk
stollie38 +12257
zondag 24 september 2017 om 18:17
Serieus? Het is de schuld van Bergkamp en Keizer en niet Overmars. Een trainer moet zelfs hiervan een team maken
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:00
Nou schijnt het dus zo te zijn dat Overmars wel dingen wil, maar een RVC en een Bergkamp en Van der Sar die hem overrulen.

Keizer is de gebeten hond, omdat hij elke wedstrijd aantoont niet goed genoeg te zijn als trainer van Ajax. Met bijvoorbeeld vandaag de paniekwissel Dolberg -> De Ligt.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:31
Iedereen vond de miljoenen heerlijk maar wat heb je eraan?
Vind ik leuk
loek +76
zondag 24 september 2017 om 17:33
Haal Van Marwijk maar.
Julie moesten zo nodig een totaal onervaren trainer in eerste zetten in plaats van Bosz ja jij Van de Sar en Bergkamp jullie zijn ego trippers in plaats van hart voor een groot Ajax.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:46
Van Marwijk! Had er nog niet aan gedacht, maar die lijkt me inderdaad wel de persoon om weer even rust in het team te brengen. Maarja past hij wel in de "ajax filosofie"?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:36
Nee natuurlijk niet, hij is een provinciaal in de ogen van het Ajax bestuur. Zal ook wel niet goed genoeg zijn voor Ajax!
Vind ik leuk
derksen +7137
zondag 24 september 2017 om 17:35
WAAR BLIJVEN DE AZ EXCELSIOR TOPICS VP!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:35
Keizer is niet te benijden.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:36
Dit is precies de keizer zoals die ook bij Cambuur was. Hopeloze opstellingen, verkeerde wissels. Paniekgrepen. Het is niks en het wordt niks met Keizer
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:02
Ik heb hem toen niet gevolgd. Was het bij Cambuur ook zo kut?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:59
Yep
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:02
Niet dat het me verbaast. Als je het nu niet kan kon je het twee jaar geleden ook niet. Nou, lekker dat jullie van hem af zijn dan :p
Ik kan niet wachten tot Ajax zich mag aansluiten bij Telstar, Emmen en Cambuur..
Vind ik leuk
Dorzon +2397
zondag 24 september 2017 om 17:36
Een seizoen om des keizers baard
Vind ik leuk
loek +76
zondag 24 september 2017 om 17:37
Van der Sar kijk eens naar resultaten van Bosz met Dortmund ,jij en Ajax vallen wel heel hard van dat trapje.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:37
Kop op Marcel.
Bergkamp, vd Sar en Overmars eruit en lekker opnieuw beginnen.
Vind ik leuk
oke dan +3899
zondag 24 september 2017 om 17:40
Beste Keizer,ik gaf je in het begin nog het voordeel van de twijfel. Gedurende de afgelopen weken is de twijfel nu wel weg. Medelijden met je hebben is ook niet nodig want je snapt het gewoon niet. Iedere week een andere opstelling. Spelers worden op de tribune geplaatst een week naar een basisplaats. Zowat alle spelers spelen zonder vertrouwen. Vreemd genoeg krijgen de zwakke broeders Youness,Veltman en Dijks wel alle vertrouwen van jou. Tactisch ben je een onbenul en met je wisselbeleid doe je aan kamikaze acties. Hoop dat je nog een mooie trainers loopbaan krijgt maar gun je vandaag of morgen een mooie oprotpremie.
Vind ik leuk
036 +2841
zondag 24 september 2017 om 21:25
En jij denkt dat hij dit leest??
Vind ik leuk
oke dan +3899
zondag 24 september 2017 om 21:41
Tuurlijk
Vind ik leuk
036 +2841
zondag 24 september 2017 om 21:43
Zinloos
Vind ik leuk
oke dan +3899
zondag 24 september 2017 om 22:09
Sarcasme
Vind ik leuk
FSCeara +2793
zondag 24 september 2017 om 17:40
Een club der koningen met een keizer aan het roer is grappig.
Vind ik leuk
United FC +12750
zondag 24 september 2017 om 19:00
''Goden''....
Vind ik leuk
036 +2841
zondag 24 september 2017 om 21:26
Jij bent een echte fan!! KLasse
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:40
3 woorden:

KEIZER ROT ALSJEBLIEFT OP WANT JE HELPT HET HELE 11TAL NAAR DE KLOTEN
waarom zijn Orejuela en Wőber gekocht voor veel geld
... johnson laat je bij jong ajax scoren....
Ga alsjeblieft weg !!!!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 17:41]
Vind ik leuk
036 +2841
zondag 24 september 2017 om 21:26
3 woorden???
Vind ik leuk
pico323 +3449
zondag 24 september 2017 om 17:42
Mag die jan Joost van gangelen dan ook weg. Die man os zo blij als Ajax pinten laat liggen. Een journalist hoort objectief te blijven.
Vind ik leuk
Eendracht +8504
zondag 24 september 2017 om 17:43
WIAWZDP...
Vind ik leuk
migiel +179
zondag 24 september 2017 om 17:43
keizer rot op
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:43
Als er iemand weg moet is dat bergkamp en de RVC:

Overmars wou geld uit geven mocht niet.
Overmars wou bosz aanhouden en zijn eissen inwilligen.
Overmars wou Laudrup aanstellen als hoofdtrainer en keizer als assistent mocht ook niet ja dan krijg je dit.

Een younes halen terwijl een Rashicha geweldige pot tegen lazio speelt alles creeërt en minder kost.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:44
Hij was verbaasd, ik totaal niet.
Ze hebben nog geen fatsoenlijke pot op de mat gelegd en dan tref je vandaag een getergd vitesse .

Hoezo kan je dan verbaasd zijn????
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:44
Wie is eigenlijk deze Keizer?(ja coach van ajax nu) Ik volg de eredivisie niet echt vandaar.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 17:44]
Vind ik leuk
Foebele +35169
zondag 24 september 2017 om 17:45
Dat weet niemand, behalve Bergkamp.
Vind ik leuk
Foebele +35169
zondag 24 september 2017 om 17:44
Crisis? Dat is iets tijdelijks, waar Ajax aan lijdt is iets structureels!
Vind ik leuk
Stranger +1751
zondag 24 september 2017 om 18:50
Ik denk dat elke Nederlandse topclub daar last van heeft. Teveel ego's en belangrijke mannetjes. Ik denk alleen dat het bij ajax nog extra verstrekt is door de fluwelen revolutie waar mensen opzij geschoven werden en andere belangrijker gemaakt. En nu bestrijdt ieder zijn eigen belangen of wil deze uitbreiden.

Keizer kun je niets kwalijk nemen dat is ook maar een pion in het (smerige) spel.
Vind ik leuk
Foebele +35169
zondag 24 september 2017 om 18:57
De revolutie was nodig en is niet mislukt, het beleid wat voortvloeide uit de revolutie is mislukt, Johan trok niet voor niets zijn handen er van af.
Vind ik leuk
036 +2841
zondag 24 september 2017 om 21:29
Jouw zienswijze ook Foebele.
Vind ik leuk
Bizzy +8578
zondag 24 september 2017 om 17:45
Het is allemaal zo opportunistisch als de pest. Eerst kon Psv er geen kloot van. Toen werd Feijenoord geslacht en nu is er paniek bij Ajax. Laat 1 ding duidelijk zijn de genoemde clubs zijn to big to fall.

Ajax komt er echt wel boven op. We moeten ophouden elkaar een crises aan te praten. En ja de media heeft de komende week een item waar ze over kunnen schrijven.
Vind ik leuk
Foebele +35169
zondag 24 september 2017 om 17:51
Uiteindelijk op de langere termijn ja, maar dit is gewoon een heel gek seizoen waarbij alle drie de clubs op hun bek zijn gegaan en nog zullen gaan.

PSV lijkt nu ineens de club die het allemaal op een rijtje heeft, maar daar is de basis ook veel te dun om dat een heel seizoen vol te houden.

We gaan echt weer een kampioen krijgen die een laag punten aantal gaat behalen, want het is bij alle drie heel matig.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:39
PSV heeft wel een zeer lastig programma gehad!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:39
PSV heeft wel een zeer lastig programma gehad!
Vind ik leuk
Foebele +35169
zondag 24 september 2017 om 18:59
Zeer lastig is wat overdreven, maar het is zeker zo dat Ajax er heel slecht op staat aangezien we een makkelijker programma hebben gehad, maar wel minder punten hebben behaald, 5 minder dan PSV en 2 minder dan Feyenoord.
Vind ik leuk
Foebele +35169
zondag 24 september 2017 om 17:47
Ik wil nu Marc, Dennis en Edwin aan het woord horen, gezamelijk en tegelijk, een trio interview waarbij ze ter verantwoording geroepen worden!

De onderste steen moet boven, deze chaos moet nu aangepakt worden.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:48
No worries die zie je nu niet. Wellicht met een sneertje naar Keizer. Die ze met een uitgekleedde selectie hebben achtergelaten.
Vind ik leuk
Foebele +35169
zondag 24 september 2017 om 17:53
Nee, die zien we niet nee. Het werkt gewoon niet zo'n technisch hart, je kunt niet gezamelijk beslissingen nemen, terwijl er maar 1 de verantwoording draagt.

Gauw van de beurs af en de veel te ingewikkelde club structuur vereenvoudigen en daarna gewoon een voorzitter met directie aanstellen die de beslissingen nemen. Niks geen achterkamertjes meer, niks geen groeperingen, maar gewoon een dictatuur van de mensen die aangesteld worden (op basis van kwaliteit, niet van vriendjespolitiek zoals Keizer).
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:55
Je hebt gewoon een beest van een centrale verdediger nodig en dan ziet de wereld anders uit. Dat technisch hart ( als zoiets al bestaat) functioneert niet. Daar heb je gelijk bij.
Vind ik leuk
Guust +3813
zondag 24 september 2017 om 18:17
Precies, en vooral D. Bergkamp, die gaat altijd op een plekje zitten met de grootste mond en invloed, maar als het fout gaat krijgt een ander de schuld.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:47
Nee hij bakt er niks van.
Vind ik leuk
Ale +1269
zondag 24 september 2017 om 17:49
Er is maar 1 cricis bij Ajax en dat is Keizer!
Vind ik leuk
rinirat +966
zondag 24 september 2017 om 17:51
Ajax heeft het verdedigend totaal niet op de rails en de as van het veld nog niet op orde .
Zolang je met spelers als Veltman,Cerny,Dijks en Viergever speelt wordt het heel moeilijk een wedstrijd te winnen.
Vind ik leuk
Teo Smith +13789
zondag 24 september 2017 om 17:52
Nooit de juiste trainer geweest voor Ajax, ze kunnen en verdienen een veel grotere en gevestigde naam. ;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:07
En die naam begint met een F....
Vind ik leuk
United FC +12750
zondag 24 september 2017 om 19:02
Frans Bauer?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:55
Keizer kan beter opstappen
Vind ik leuk
Kwal +349
zondag 24 september 2017 om 17:56
Zooo dat heeft effe geduurd...Iedereen zag het al aankomen die crisis voordat er maar een bal getrapt was...Marc Netto bedankt !
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:57
Ga nou niet lopen zeiken op Veldman want hij was 1 van de weinige die wel een voldoende haalde. Dit keer is het toch echt de technische staf onder aanvoering van Keiser die Ajax volkomen onherkenbaar laat spelen. Ze zijn geen schim meer van wat ze vorig seizoen lieten zien en dat ligt niet alleen aan de tragiek Nouri.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:02
wij zijn ajax wij zijn de beste roepen jullie toch.ha ha ha
Vind ik leuk
Gerro +3588
zondag 24 september 2017 om 18:05
Wil Keizer dan gaan beweren dat het geen crisis is nee het lijkt ook meer op een circus dus daarin heeft hij gelijk. De man zal op zich goede bedoelingen hebben met Ajax maar is niet in staat gebleken bij Ajax een team neer te zetten. Dure aankopen waar iedereen verwachtingen heeft spelen niet,Europees voetbal is verkloot en nu al 8 verliespunten in 6 wedstrijden.
Ach eerlijk gezegd had ik het wel verwacht dat ze vandaag een deuk op gingen lopen,de achterhoede is al weken niet stabiel en gatenkaas, van het offensieve spel wat er onder Bosz was ingeslepen en waarmee kans op kans werd afgedwongen is niets meer van terug te zien en het vertrouwen wat spelers onder Bozs wel leken te hebben is ook niet meer van over.
Kortom eigenlijk vind ik het wel mooi dat de directie en het technische hart(Sar en Bergkamp)van Ajax met hun misplaatste arrogantie en zwalkend beleid kiezelhard op hun bek gaan.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:06
Ontetechte nederlagen gebeuren gewoon. Laten we nou rustig blijven! Volgende week gewoon die boertjes uit Friesland oprollen!
Vind ik leuk
ajaxdev +156
zondag 24 september 2017 om 18:11
Eerst moest Cocu weg maar die doet het vandaag prima, Feijenoord verliest van Nac dus van Bronckhorst moet op zijn tellen passen en bij Ajax schijnt het crisis te zijn. Het was vandaag dramatisch slecht, echt heel slecht. Onbegrijpelijk maar ik vrees dat de trainer niet het niveau heeft deze groep goed aan het spelen te krijgen. Spijkerman is ook al niet top en Roy moet het ook nog leren. Het THnblijft mooi uit de wind en Overmars heeft het allemaal gedaan. Nu het crisis lijkt te worden zijn er ook kansen. TH opheffen of tot adviesorgaan terugbrengen. Sar en overmars en de financiele man zijn de bestuurders dus sturen ook. Bergkamp mag spitsentrainer blijven en zet een ervaren internationale trainer voor de groep. De bestuurlijke wanconstructie slaat nu over naar het eerste waar natuurlijk Sanchez en Klaassen node worden gemist. Zet die Wobber achterin met Veldman, die Braziliaan op rechts en Viergever op links; siem de jong met schone en zijech op middenveld en huntelaar met nog twee fatsoenlijke buitenspelers op links en rechts ( kluivert,younes,cerny of neres of cassiera. We hebben niets beter helaas
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:14
Om te janken! Toch blijf ik mijn team supporten, Keizer nu ontslaan zou pas wanbeleid zijn.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:06
Hoezo? Als je een fout maakt herstel je dat toch als je dat merkt?
Waarom is het wanbeleid om een fout niet te herstellen?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:18
Het is ook crisis Marcel, dat kun je gewoonweg niet meer ontkennen!
8 verliespunten in de eerste 6 competitierondes, dat is totaal NIET des Ajax'
Het is ronduit beschamend, de standaard teksten als een ongeïnspireerd Ajax en onthutsend zwak keren terug.
Heracles en tweede helft ADO bleken helaas geen uitzondering te zijn.
Vanmiddag kon er niet eens 10x een bal naar elkaar worden overgespeeld, foutieve balaannames en verkeerde beslissingen.
Pasveer die zelden tot nooit echt werd getest.
De durf ontbrak volledig, de anders soms zo frank en vrij spelende Kluivert maakte geen enkele individuele actie tegenover een linksback die nog nauwelijks minuten heeft gemaakt in het eerste van Vitesse.
Je kan wel een A4 volschrijven waar het allemaal aan ontbrak, maar ik zag na 5 minuten al dat er vanmiddag geen overwinning meer in zat.
Precies zoals die tweede helft tegen ADO, het was wachten op de 1-1 toen want die 0-2 zag ik niet meer vallen omdat het spel zo dramatisch naar beneden kelderde.

De Ligt er tegen Heerenveen waarschijnlijk dus niet bij door een zware hersenschudding.
Ik vind dat Keizer met deze 11 spelers moet beginnen:
Onana; Viergever, Wöber, Veltman, Orejuela; Ziyech, Schöne, F. de Jong; Dolberg, Huntelaar, Neres.

Dijks kan gewoon niet meer jongens, dat is vanmiddag wederom bewezen.
Maakt hij soms zijn salaris over aan Keizer om te mogen blijven staan?
Houd op met die onzin dat nieuwe aanwinsten moeten wennen!
Van de Beek zit de laatste tijd ook niet echt lekker in zijn lichaam, situatie Nouri zal ongetwijfeld meespelen en aangezien hij al van jongs af aan met hem opgroeide raakt het hem nog het meest.
Daarom teruggrijpen naar Schöne op 6 zoals Bosz dat ook deed, de armoedige Younes ook maar eens wissel zetten en Dolberg op de flanken proberen.
Want met beide in de punt van de aanval gebeurt er ook niet al te veel.
Vind ik leuk
Mari +2236
zondag 24 september 2017 om 20:12
Jij begrijpt het niet. Keizer stelt geen spelers op die zijn gekocht: Cassiera, Neres, Wober, Orejuela.
Je zegt dat Kluivert geen individuele actie maakt. Younes ook niet meer. Neres mag daarom niet spelen.



[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 20:14]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 09:04
Begrijp het heus wel!
Het probleem is dat de aankopen altijd moeten wennen bij Ajax, dat vind ik nergens op slaan.
Sanchez speelt meteen bij de Spurs en deed dat gelukkig ook vrij snel bij Ajax wat dus helaas een uitzondering blijkt te zijn.
Je haalt niet voor niets Wöber op als LCV, de taal schijnt een groot struikelblok te zijn bij Orejuela maar in voetbal kun je evengoed op andere manieren met elkaar communiceren!
Dolberg zie ik dan liever eens via de flanken komen in plaats van Younes, noemde hem zelfs armoedig want zie heus wel dat hij niet rendeert.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:21
Wegwezen
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:26
Is keizer nog de juiste trainer voor Ajax? Hij is nooit de juiste trainer geweest!
Vind ik leuk
Dordmund +1536
zondag 24 september 2017 om 18:27
Komt ZWAAR tekort maar wel laten zitten bevalt me heel goed.
Vind ik leuk
Sniper1 +955
zondag 24 september 2017 om 18:30
En toch wordt Ajax kampioen. Punt.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:39
Grappig punt.
Vind ik leuk
Sniper1 +955
zondag 24 september 2017 om 18:51
Ik wil er verder geen punt van maken. Ben solidair met Ajax.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3775
zondag 24 september 2017 om 22:41
Je hebt wijselijk het jaartal niet vermeldt.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:32
Dat is hij nooit geweest. Wat wel een voordeel is van dit alles, is dat het bestuur flink op zijn bek gaat en steeds ongeloofwaardiger wordt.
Vind ik leuk
North +2134
zondag 24 september 2017 om 18:39
Het is heel simpel, vorige week was duidelijk te zien dat ze maar als een stel f'jes achter de bal aan rennen, positiespel was ver te zoeken.
Vandaag was niets anders.

Dan kun je wel zeggen dat je zo'n talentvolle selectie hebt, maar een balletje onder de voet halen maakt je nog geen goede voetballer!

Dan moet je lekker terug gaan naar het plein. Op het veld wordt er wel wat anders gevraagd.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:42
Is Ajax nu de enige club waar spelers eerst een half jaar of langer moeten wennen? Ze zitten op de bank, maar mogen niet invallen. Kan iemand mij dat uitleggen?
Vind ik leuk
United FC +12750
zondag 24 september 2017 om 18:43
Het wordt tijd om op te stappen...
Vind ik leuk
036 +2841
zondag 24 september 2017 om 21:32
OK, ik zal jou missen. :-)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:37
jammer , op zich was je hier geen slecht forumlid
Vind ik leuk
United FC +12750
zondag 24 september 2017 om 21:46
Had het over der Kaiser...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:47
ohhhhhhh
Vind ik leuk
rpaulp50 +3775
zondag 24 september 2017 om 22:37
As't nait gait zoas t'mot, mot't mor zoas t'gait.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:46
Het is beter dat keizer opstapt . De nieuwelingen (verdediging) voor de leeuwen gooien
lijkt me beter dan langer doorgaan met Dijks . Yuones een ticket terug naar Duitsland geven . Normaal doen en gewoon 4-3-3 spelen . Ziyech is inspiratieloos . Veltman aanvoerder onwaardig .En nee niet Frank de Boer laten terug keren .
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:46
Heel sneu voor hem maar dit gaat niet werken denk ik. Lastig wat er allemaal is gebeurd met Nouri, 2 beste spelers kwijt geraakt en er zijn aankopen gedaan die blijkbaar (nog) niet het gewenste niveau hebben. Ik ben van mening dat de geen wie verantwoordelijk is voor het transferbeleid en de aanstelling van Keizer zijn conclusies moet trekken!!!
Vind ik leuk
migiel +179
zondag 24 september 2017 om 18:49
Wat een prutser die Keizer. geef die man 2 miljoen vriendelijke haddruk en tot ziens. in de winter ten hag naar Ons Aller Ajax WZAWZDB en rijkste
Vind ik leuk
rpaulp50 +3775
zondag 24 september 2017 om 22:43
En dan verliezen van PSV met 7-1, ten Hag heeft nog niets gepresteerd en Keizer ook niet, lood om oud ijzer.
Vind ik leuk
migiel +179
zondag 24 september 2017 om 23:14
Keizer zou willen dat hij 10% charisma had van Ten Hag....
Vind ik leuk
ronnieb +210
zondag 24 september 2017 om 18:58
Ik heb lekker "ja" geklikt haha als Feyenoorder :-)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:07
Ik had al vermoeden dat jullie dat waren
Vind ik leuk
migiel +179
zondag 24 september 2017 om 23:51
BOEFJE
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:19
Hoezo crisis ? Dit is toch normaal met dit toddeteam ! Arena zat lekker vol vandaag hahaha ! Voorspelling volgende week gaan ze er ook aan bij Heerenveen. Goeie aankoop opa Huntelaar -:)
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 19:22]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:23
Tja.. Wij zijn Ajax wij zijn de beste... Dan is het logisch om een jeugdcoach de leiding te geven over je eerste elftal ondanks dat ie precies 0 ervaring heeft.. Iets met arrogantie en een val. Maar ik vind het best hoor, lekker laten zitten!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:24
Of was het een mokerslag jantje keizer ?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:29
1 geluk voor ajax vvv speelde gelijk dus de schade is beperkt
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:36
Weg met die gozer, wat ik al eerder voorspeld bij Ajax houden ze Keizer aan tot de winterstop. Een topclub moet direct durven/willen ingrijpen.
Niet wachten tot de titel echt uit het zicht is!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:44
Echt gewoon opzouten met die trainer!!!!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:44
Echt gewoon opzouten met die trainer!!!!
Vind ik leuk
Nosje +1249
zondag 24 september 2017 om 19:45
Zo sta je in de E.L finale en zo is er crisis. Het kan verkeren.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:57
Een week chagarijnig? Nee daar heb je wat aan... mafkees
Vind ik leuk
Mari +2236
zondag 24 september 2017 om 20:09
Dit keer heeft Keier gelijk. Een crisis is een langdurig proces dat niet snel op te lossen is. Dit is wel snel op te lossen.
Wat moet deze man nog meer verzieken aleer hij wordt weggestuurd.
Je wordt niet beoordeeld op winst tegen Scheveningen; wel op mislopen CL, EL en het aantal verliespunten in de competitie.
Zou iedereen dit nu zien, behalve Sar en Bergkamp?
Als zij dit ook niet zien zegt dit iets over hún kwaliteiten
Vind ik leuk
Hammie +648
zondag 24 september 2017 om 20:10
Ik hoop dat koning Keizer blijft,
Gaat goede kant op zo.....
Vind ik leuk
Mari +2236
zondag 24 september 2017 om 20:18
Een speler, twee spelers, misschien drie spelers kunnen uit vorm zijn. Het ligt dan aan de speler.
Een heel team? Dan ligt het aan de trainer.
Als de directie niets doet ligt het ook aan hen.
Jammer dat men wacht totdat een groep het niet meer houdt en het uit de hand loopt. Sar kan dit voor wezen, maar dan moet hij eigenlijk toegeven dat hij het fout had. De arrogante Sar vertikt dit.
Derksen en van der Gijp zullen hem fileren. Waarom wachten totdat het ten koste van je gezondheid gaat, Sar/
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:19
Ik denk dat ze vanaf nu alles moeten winnen..
Vind ik leuk
Jafio +485
zondag 24 september 2017 om 20:27
De Boer misschien ???
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:48
Liever Sjaak dan Keizer!
Vind ik leuk
Markus80 +1296
zondag 24 september 2017 om 21:15
Ja dat is toch ook gewoon zo? Nou ga je journalisten de schuld geven. Ajs je zoveel kwaliteit in een team hebt dan moet je er ook wat mee doen.

Keizer is kennelijk niet geschikt. Keizer en Bergkamp eruit, dan ben je van het gezeik af. Ik zie Frank graag terugkomen. Met dit elftal maakt hij er wel wat meer van dan deze loser. Die spelers kijken ook naar hem op. Niet naar Keizer die wat clubs in de Jupiler League heeft getraind. Alleen die naam al, Jupiler :League, dat neemt toch geen mens serieus?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:09
Keizer traint net alsof het bij de pupillen is, net als trainingwedstrijdjes, tijd om afscheid te nemen van deze trainer
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:11
Daar ben jij niet goed genoeg voor weg met jouw stumper en neem die dooie Bergkamp ook mee
Vind ik leuk
rpaulp50 +3775
zondag 24 september 2017 om 22:34
De vraag is de verkeerde, zou moeten zijn:
Is deze Directie en RVC capabel om Ajax te leiden na jaren van aantoonbaar falen op sportief gebied.
Vind ik leuk
loek +76
maandag 25 september 2017 om 17:13
Stranger.
Als Ajax of Feyenoord komt zeg je geen nee.
Grappenmaker hij zat al bij Ajax.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Keizer erkent crisis bij Ajax: "Dat vinden jullie toch een leuk woord?"