Ongeloof bij Huntelaar: Een wonder dat de Ajax-fans zijn blijven zitten

Ongeloof bij Huntelaar: "Een wonder dat de Ajax-fans zijn blijven zitten"

zondag 24 september 2017 om 17:44

Klaas-Jan Huntelaar kreeg zondag weer de voorkeur boven Kasper Dolberg, maar moest lijdzaam toezien hoe Ajax stond te schutteren tegen Vitesse (1-2). Hij heeft er geen verklaring voor.

"Dit was een heel slechte wedstrijd van ons. Niet goed genoeg, niet scherp genoeg", aldus Huntelaar tegen FOX Sports. "Ik begrijp het ook niet, want iedereen wist wat er was gebeurd vorig weekend (1-1 tegen ADO Den Haag). Dan is het extra pijnlijk."

"Je zag het ook aan de fans", vervolgt de Ajax-spits. "Het is gewoon écht een slechte wedstrijd. Het is bijna nog een wonder dat de fans zijn blijven zitten. We moeten aan de bak om dit om te draaien, want ik denk dat niemand hier vrolijk van wordt."

De feiten zijn pijnlijk voor Ajax: acht verliespunten in zes duels en een plek in de middenmoot. Huntelaar: "Er zit zeker ruimte om het beter te maken, want vandaag was het echt heel slecht. Hier zal iedereen van schrikken. Ik kan me niet herinneren dat het publiek zo'n slechte wedstrijd gezien heeft."

Plaats een reactie

zondag 24 september 2017 om 17:47
Understatement
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:48
Zo ga je geen volle stadions trekken.
Vind ik leuk
Mass +1329
zondag 24 september 2017 om 18:13
Die blijven wel zitten...mss tijd dat er anderen opstappen ipv het publiek...)
Vind ik leuk
Pino61 +8396
zondag 24 september 2017 om 19:05
Jij misschien hier?
Vind ik leuk
Mass +1329
maandag 25 september 2017 om 16:21
Nee, ik bedoel de incapabelen van jou club...)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:48
Het gevolg van jarenlang slecht beleid.
Vind ik leuk
2cents +32704
zondag 24 september 2017 om 17:53
Grunn, dit riep jij ook begin vorig seizoen naar aanleiding van de standen bij de o19, JL en Eredivisie. En dan vooral ook hoeveel beter PSV ervoor stond.

Vervolgens eindigden alle drie die teams (dik) boven PSV.

Er is best wat aan te merken op het beleid, maar hoe opportunistisch jij je laat leiden door dit soort momentopnames gaat nergens over.

Één voordeel heb je wel, als je het maar vaak genoeg probeert heb je vast een keer gelijk, al is het meestal maar tijdelijk.

Vind ik leuk
Jozef +19079
zondag 24 september 2017 om 17:59
Ach ja, nu komt er van alles van onder hun tegel om hun gelijk te claimen...
Vind ik leuk
2cents +32704
zondag 24 september 2017 om 18:04
Vind ik niet zo erg hoor, is een bekend VP fenomeen.

We worden terecht geschoren en moeten dus even stilzitten.

Al is dit weer zo’n typisch eredivisie weekend waar bij de ene club het lek boven is en bij de ander de crisis is uitgebroken. Kan dit zo één op één kopiëren uit weekenden van de afgelopen seizoenen. Een paar welen later is het vervolgens weer andersom. Dit soort sites leeft bij die golfbewegingen en worden door al onze clubs op de wenken bediend.
Vind ik leuk
Vamos M +4594
zondag 24 september 2017 om 18:13
We lachen met zijn allen om Ajax wij zijn de beste...
Vind ik leuk
3ismo +2912
zondag 24 september 2017 om 18:29
je kan lachen tot je een ons weegt! maar ajax is nog steeds de beste club in nederland en dat is een feit en niet gelogen.. gaat nu misschien minder. maar ajax staat altijd op.. ga leven zoeken kom je soms aandacht tekort? wat een afgunst allemaal. en dan roepen dat ajacieden arrogant zijn..ik zal me nooit kunnen verlagen tot jou soort..
Vind ik leuk
Stranger +1356
zondag 24 september 2017 om 18:32
Dat doe je nu dus juist wel!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:27
en ? hangt ze nog te drogen?
Vind ik leuk
Stranger +1356
zondag 24 september 2017 om 20:44
Nee hoor ze is uitgelekt!

Volgende keer zorg ik wel dat er minder licht in de kamer is. Na afloop zei ze niet whow wat lekker,maar het plafond moet ook gewit worden;-(
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:45
tis ook nooit goed bij die vrouwen.......
Vind ik leuk
Stranger +1356
zondag 24 september 2017 om 20:52
Ik ga zo voor de herkansing bij mijn wettelijke echtgenote ;-)
Als ik nog binnen mag;-)
Heb iets teveel verschillende biertjes geproefd.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:53
daar merkt ze toch niks van.... allemaal verschillende dus
Vind ik leuk
Stranger +1356
zondag 24 september 2017 om 20:45
Ik neem aan dat jij er een paar extra open getrokken hebt vandaag en er nog een laat komen;-)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:46
ben ik mee bezig , is al besteld....
een feestje moet tenslotte gevierd worden...
Straks ff lekker bubbelen ,het is nog een graadje of 25 dus
Vind ik leuk
Stranger +1356
zondag 24 september 2017 om 20:52
Inderdaad genieten zolang het kan;-)
Vind ik leuk
Sytz +822
zondag 24 september 2017 om 18:41
Je spreekt jezelf echt enorm tegen...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:26
Grootste qua prijzen uit het verleden , ja dat klopt, maar nu even niet.
Het zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen dat Roda jc beter is dan Utrecht of Heerenveen. Dan zou ik ook verhalen over het verleden.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:52
Op dit moment zijn er 6 clubs beter dan Ajax en dan heb ik het alleen over de competitie waarin we meespelen. Dat zou een feit zijn als je na de tussenstand kijkt. Historie telt helaas niet, feit blijft dat we al effe droog staan de rest is onzin.
Vind ik leuk
Jozef +19079
zondag 24 september 2017 om 18:44
Ach, als je daar heel erg gelukkig van wordt, dan doen we toch nog iets goed vandaag...
Vind ik leuk
darmianto +6421
zondag 24 september 2017 om 19:30
Lach maar tot je er van stikt, zolang je een plaspop als avatar hebt weet ik wie er het hardst lacht :-)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:35
En ook vorig seizoen heeft Ajax geen enkele prijs gepakt. Dus ook toen was het terecht!
Vind ik leuk
2cents +32704
zondag 24 september 2017 om 20:39
Alleen was dat niet de inhoud van je boodschap destijds. Dat was namelijk dat PSV het op alledrie die fronten beter voor elkaar had dan Ajax.

Net als vandaag, kon je daar destijds niets over zeggen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:57
Ingehaald niet, bijgehaald wel degelijk. Ajax is Ajax niet meer hoelang moeten ze doorgaan met deze wanprestaties en dramatische wedstrijden dat jij dat ook gaat inzien?
Vind ik leuk
2cents +32704
zondag 24 september 2017 om 21:06
En de tweede helft van afgelopen seizoen was Ajax juist nog heel erg Ajax. Wanneer wil jij inzien dat het blijkbaar zo dicht bij elkaar ligt?

In hoeverre heeft PSV Ajax bijgehaald? Qua jeugd? Nee.
Qua prijzen? Nee.
Qua prestaties in de competitie in de laatste decennia? Daarin waren ze altijd al gelijkwaardig.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:34
Qua jeugd zeker wel. Qua prestaties de afgelopen jaren ook zeer zeker wel. en Qua aantrekkelijkheid van het spel, zijn ze ver maar dan ook ver over Ajax heen gewalst dat hebben we vandaag ook wel weer kunnen zien! :)
Vind ik leuk
2cents +32704
zondag 24 september 2017 om 21:42
Die prestaties, zeg ik hierboven al, zijn al decennia gelijkwaardig.

De jeugd van Ajax presteert structureel beter en stroomt ook meer door. Daar hief je geen geleerde voor te zijn om dat te zien.

En over aantrekkelijkheid beginnen op basis van vandaag slaat nergens op. Vorig seizoen speelde Ajax sowieso nog aantrekkelijker. Daarbij werd PSV de afgelopen weken weggetikt door Heerenveen en de 10 van Feyenoord. Ook tegen AZ was het bijna een wonder dat ze die over de streep trokken.

Maar goed, als jij al die kansen voor de tegenpartij bedoelt met aantrekkelijk spelen dan heb je wel gelijk...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:00
Er stromen inderdaad meer door, alleen gaat dat wel ten koste van de prestaties (11 officiele wedstrijden gespeeld en slechts 4 overwinningen dit seizoen van Ajax)

Komt door dat veredelde jeugdelftal wat er nu rondloopt. Daar hoef je inderdaad geen geleerde voor te zijn om dat te zien! ;)
Vind ik leuk
2cents +32704
zondag 24 september 2017 om 22:06
Niet zo flauw doen nu. Er stromen er al decennia lang veel meer door, terwijl de prestaties gelijkwaardig zijn aan PSV.

Wat je nu doet is je focussen op de resultaten. Net als je doet bij PSV, waar het aantal overwinningen ook niet in verhouding staat met het spelbeeld in de betreffende wedstrijden.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:24
Flauw doen? Het is helaas de werkelijkheid. Vroeger stroomden er net zoveel door als nu alleen is het nu allemaal kwalitatief een stuk minder. Of wil jij beweren dat de presentaties identiek zijn aan twintig jaar geleden?

Nee Ajax glijdt steeds verder af en meer dan bv een PSV en dat heeft bij Ajax puur met beleid te maken want geld is er wel.
Vind ik leuk
2cents +32704
zondag 24 september 2017 om 22:30
Osijek is alweer vergeten blijkbaar. PSV is helemaal niet minder afgezakt. In eigen huis weggetikt worden door 10 man of te kijk gezet worden door Heerenveen is blijkbaar normaal geworden voor je.

20 jaar geleden zag het voetbal er compleet anders uit, bij alle clubs in Europa. Dus het lijkt me vrij nutteloos dat 1 op 1 te vergelijken. Spelers gaan nu binnen no time naar het buitenland, waardoor de kwaliteit over de gehele linie minder is geworden. Echter de jeugd van Ajax behoort nog steeds tot de besten in Europa. De prestaties spreken daarin voor zich. Dus óf in heel Europa wordt het minder, óf de talenten van Ajax zijn nog van een hoog niveau.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:38
Osijek was dramatisch, maar wat Ajax liet zien door zelfs vier wedstrijden niet te winnen in Europa sloeg kant noch wal.

PSV deed het niet goed, maar Ajax zorgt er telkens voor dat dat in schril contrast komt te staan met de prestaties in Amsterdam.

Heerenveen was een incident, maar zoals ik al zei als je tegen drie (sub)toppers speelt achter elkaar en je er twee van wint doe je goede zaken en dat heeft PSV gedaan!

Vind ik leuk
2cents +32704
zondag 24 september 2017 om 22:41
Osijek minder erg inschatten dan de prestaties van Ajax in Europa zegt alles over jouw gebrek aan objectiviteit.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:50
En niet willen of kunnen inzien dat Ajax flink aan het afglijden is, is een behoorlijk gebrek aan jouw objectiviteit.

Vind ik leuk
2cents +32704
zondag 24 september 2017 om 22:53
Hierboven heb ik al aangegeven dat Ajax net als alle Nederlandse clubs afglijdt. Dus deze gaat niet op.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 07:05
Hopelijk voor je heb je een beetje kunnen slapen, sterkte ermee
Vind ik leuk
2cents +32704
maandag 25 september 2017 om 07:56
Dank je, maar ik slaap er geen seconde minder door hoor.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 18:06
Gelukkig maar, je moet maar zo denken het is ''maar'' voetbal. Maar nogmaals sterkte in deze moeilijke tijd en de lastige tijd die komen gaat. :)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:48
het is een wonder dat ze er uberhaupt nog zijn....
Vind ik leuk
Kwal +184
zondag 24 september 2017 om 17:58
Ach in Arnhem is het stadion altijd half leeg...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:42
Is het stadion altijd half vol of half leeg? ;)
Vind ik leuk
14forever +6703
zondag 24 september 2017 om 17:59
Naaahhh nu doe je weer een beetje overdrijven he...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:10
ik? nooit.....
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:48
Zoveel zaten er toch niet meer...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:48
Keizer, keizer, admiraal hij weet ook niet hoe nu verder allemaal........
Vind ik leuk
erikg +607
zondag 24 september 2017 om 17:48
wil je wel helpen herinneren hoor, dit seizoen al de derde blamage
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:49
Heerlijk Helder Heineken
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:49
toch maar naar Specsavers Klaas, voor het laatste fluitsignaal waren er al een flink aantal (terecht) vertrokken.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:02
Zou ik ook gedaan hebben
Vind ik leuk
glenn +752
zondag 24 september 2017 om 17:56
dat klopt klaas jan, en zonder jou hadden we nog 5 punten minder...dus we zijn goed bezig....Sanchez weg....geen probleem....we nemen gewoon een andere maar die moet eerst nog 1 jaar zich aanpassen aan ons systeem????? welk systeem ??nee...die moet ballen tegenhouden en spelers perfect dekken en de boel op orde zetten...sukkels
Vind ik leuk
derksen +6215
zondag 24 september 2017 om 17:58
GVD VP
WAAR BLIJVEN DE AZ EXCELSIOR TOPICS!
Vind ik leuk
Vak-DD +7080
zondag 24 september 2017 om 18:05
Fans horen achter hun club te staan tot de laatste minuut. Hier liepen ze al eerder weg, totdat ze tegen scoorden en kwamen weer snel terug.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:25
Vitesse komt tegen Ajax met een uitvak van 50 man, lekkere fans hoor ;-)
Vind ik leuk
Vak-DD +7080
zondag 24 september 2017 om 18:30
Het waren el wel meer hoor. Daarbij lopen wij niet massaal weg thuis bij een achterstand.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:52
Nou ik zat een stukkie verderop en ik zag dat nog niet eens kwart van het uitvak gevuld was, en dat terwijl je tegen Ajax speelt, belachelijk.
Nee jullie zijn dat gewend, wij niet.
En ondanks dat het vandaag gewoon één van de slechtste wedstrijden was die ik in de laatste 10 jaar heb gezien, bleven de meeste supporters toch nog onverwachts zitten.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:20
"En dat terwijl je tegen Ajax speelt"... tja de uitdaging zal wel weg zijn...
Vind ik leuk
Vak-DD +7080
zondag 24 september 2017 om 19:48
De mensen geven op het ogenblik nou eenmaal liever hun geld uit aan de Europa League wedstrijden. Het liep voordat die 1-2 viel aardig leeg in de arena, dat zag je mooi op fox sports. En ook dat ze nadat de 1-2 viel weer terugliepen, net als een paar seizoenen tegen Utrecht toen jullie met 0-2 achterstonden.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:05
Dan ga ik jou even helpen met je opmerking als je als ajax zijnde bijna 40 euro vraagt voor een kaart met vervoer dan heb je maar weinig animo... meeste clubs betaal je zon 2 tientjes en bij Ajax het dubbele ongelofelijk maar waar....
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:39
Want? Dat kunnen volwassen mensen niet betalen of?
Pff....40 euro hé, pas op dat je niet in de schulden komt te zitten met zulke absurde bedragen.
En alsof ze bij andere uitwedstrijden wel massaal aanwezig zijn, schei toch uit.
Gelukkig zit het bij Vitesse thuis altijd bomvol.....
Zeker als ze tegen Feyenoord spelen, dan zit het namelijk voor 70% gevuld met Feyenoord supporters.
Vind ik leuk
Fristie +435
maandag 25 september 2017 om 06:29
Terwijl je tegen ajax speelt is juist voor velen een reden om thuis te blijven. Je krijgt namelijk bepaalt geen gastvrij ontvangst in Amsterdam. Ajax is de minste awayday die er is naar mijn bescheiden mening. En nee dat ligt echt niet alleen aan het resultaat want dat is niet leidend.
Vind ik leuk
Nashua +4359
zondag 24 september 2017 om 18:54
Vak DD lees wat Huntelaar schreef :

Het is bijna nog een wonder dat de fans zijn blijven zitten.
Vind ik leuk
Guust +3582
zondag 24 september 2017 om 18:06
Er gingen er veel weg, zegt weer genoeg, maar ondanks dat, je blijft.
Vind ik leuk
Vamos M +4594
zondag 24 september 2017 om 18:06
Het zijn eenmaal successupporters bij tegenslag massaal weg lopen en gênante dat er paar terug gingen omdat Ajax een doelpunt had gemaakt lach me rot.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:58
Weet je wat successupporters zijn flappie? Supporrers die, ook al is het niet voor de volledige soeeltijd,naar het stadion gaan. Moet jij ook eens proberen; als je van thuis mag ten minste.
Vind ik leuk
Gerro +2850
zondag 24 september 2017 om 18:07
Tja Dollie moest wijken voor deze veteraan maar ook nu blijkt dat hij ze er niet inschiet. Klasse Keizer hoe je met het vertrouwen van talent omgaat.
Vind ik leuk
Vamos M +4594
zondag 24 september 2017 om 18:08
Keizer maakt Dolberg kapot. Huntelaar horse bakt er zelf niks van.
Vind ik leuk
Gerro +2850
zondag 24 september 2017 om 23:28
Daar lijkt het wel sterk op ja,uitspreken dat hij je eerste spits is en dan na een paar wedstrijden wissel je hem in voor iemand waar je de toekomst niet mee kunt.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:08
Helaas Younes komt nog geen lantaarnpaal voorbij.. dreigen...dreigen...tikkie terug....
Het tempo is te laag om een verdediging kapot te spelen...
Gooi die Johnson voor de leeuwen !
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 18:09]
Vind ik leuk
EddyT67 +2401
zondag 24 september 2017 om 18:09
Vitesse heeft ook een heel behoorlijk elftal. En zelfs Vitesse haalde het topniveau niet. Dat was ook niet eens nodig vandaag.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:09
Pfff al die negativiteit! Als er een normale scheids op die wedstrijd zit winnen we gewoon hoor!
Vind ik leuk
Roekoe +4419
zondag 24 september 2017 om 18:12
Hahahahahahahahah geef je nou de scheids de schuld?? Geen moment aanspraak gemaakt op de overwinning en dan de scheids de schuld geven
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:23
Serieus? Hij was niet sterk, maar is hij schuldig aan het ontbreken van niveau bij ajax?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:28
Kijk maar eens terug...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:32
Lees wat ik schrijf. Hoe kan een scheidsrechter schuldig zijn aan het ontbreken van voetbal bij ajax?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:33
Wel aan het resultaat!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:11
Zonder scheids hadden ze ook niet gewonnen. Ze hebben nagenoeg geen kansen gehad
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 19:33]
Vind ik leuk
Vak-DD +7080
zondag 24 september 2017 om 18:35
Die scheids was de hele wedstrijd tegen Vitesse aan het fluiten. Hij deelde hoofdzakelijk ook gele kaarten uit tegen ons. Jullie hebben altijd de scheidsrechter mee, maar jullie waren zo slecht dat de scheids jullie ook niet meer kon helpen !
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:37
Hij had die eerste goal moeten afkeuren. Dat had geholpen!
Vind ik leuk
Vak-DD +7080
zondag 24 september 2017 om 18:39
Waarom dan wel !?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:40
Duwen
Vind ik leuk
Vak-DD +7080
zondag 24 september 2017 om 18:43
Tijd voor een brilletje, en het zijn geen wijven toch.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:44
Nee, maar het is ook geen rugby!
Vind ik leuk
Vak-DD +7080
zondag 24 september 2017 om 18:46
Bij ajax liepen ze ook te duwen, maar andersom gingen ze gelijk liggen en kregen wij gelijk een kaart. Nogmaals het is geen korfbal, en je wint er ook geen wedstrijden mee.
Vind ik leuk
Fristie +435
maandag 25 september 2017 om 06:31
Haha kun je zien hoe objectief supporters kijken. In het uitvak hadden wij het idee dat hij veel makkelijker tegen ons floot dan tegen jullie.
Vind ik leuk
Teo Smith +12425
zondag 24 september 2017 om 18:11
Het is een wonder dat ze nog komen.
Vind ik leuk
Roekoe +4419
zondag 24 september 2017 om 18:11
Meer leeg dan vol na 80 min
Vind ik leuk
fdev86 +585
zondag 24 september 2017 om 18:15
Keizer out, nooit zijn aanstelling gesnapt of gesnopen ....
Vind ik leuk
Marco S +2535
zondag 24 september 2017 om 18:15
sar opstappen
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:22
Hoe kan je daar verbaasd over zijn. Ik reken al vanaf wedstrijd 2 helemaal nergens op. Het is al een mirakel dat ze nog in de beker zitten....
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:22
Manmanman, al die 'supporters' die gisteren Feyenoord en de supporters uitlachten hebben zich vandaag wel heel erg voor schut gezet. Ik geef toe er liepen zeker mensen weg gisteren en daar schaam ik me voor, maar dan nog zaten er in de negentigste minuut meer mensen in de Kuip dan in de Arena bij de aftrap.... moraal van het verhaal: lekker smoeltje weer houden volgende keer
Vind ik leuk
Nashua +4359
zondag 24 september 2017 om 18:57
Voor jou dinsdag weer gehaktdag
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:01
Ach wij denken tenminste niet met zn allen dat we wel even een Europese topclub gaan verslaan (zie Manchester-Ajax vorig jaar). Het wordt inderdaad een bizar lastige opgave, maar ik geef ons toch een klein kansje.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:39
Resultaten uit het verleden leren ons dat Ajax best in staat is een Europese topclub te verslaan, zo werden Barcelona, Manchester City en Manchester United al een keer verslagen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:47
Wij wonnen vorig jaar nog van Manchester United, maar je hoorde niemand arrogant roepen voor City dat we ze wel even zouden oprollen hoor ;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:52
En die overwinning was ook heel mooi! Buiten het feit dat veel Ajacieden jullie vast en zeker liever de pottenbak in zagen gaan, was ik heel blij met jullie overwinning.

Kan me niet voorstellen dat iemand gezegd zou hebben dat Ajax Manchester United wel even zou oprollen. Indien het waar is, dan heb ik dat gemist en is dat natuurlijk niet realistisch. Ik was gewoon al blij dat we (al was het maar voor héél even) weer meetelden in Europa.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:56
Kijk, jij hebt dus een prima nuchtere instelling. Ik heb het over de supporters (en dat waren er redelijk wat) die dag in dag uit riepen dat Ajax het kampioensfeest van Feyenoord wel even zouden overschaduwen alsof ze al gewonnen hadden en uitspraken in die trant. Dat zal je van Feyenoorders denk ik niet zo gauw horen. Dat was zo ongeveer mijn punt.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:02
Scheelt misschien dat ik niet uit Amsterdam kom ;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:45
aan de BOSZ-haters: nou mensen jullie hadden gelijk hoor wat een afgrijselijk voetbal speelden Bosz vorig seizoen en wat doet hij het slecht in Duitsland ja competitie is niks daarzo.
Nou jullie hebben je zin want wat speelt Ajax goed he komt zeker door de fantastische technische staf met name Keizer wat een genie is dat toch dezelfde spelers als Bosz op 2 na en kijk eens na 6 wedstrijden staat Ajax al op de 7e plaats en wat een genot om te zien,dit zou een Feijenoord-fan schrijven,Maar ik ben een Ajacied het is afschuwelijk wat er nu bij Ajax gebeurd godverdomme hou kon je nou zo"n amateur voor deze spelersgroep zetten dit kon je toch verwachten geld genoeg koop een trainer en waarom moeten de aankopen weer wenen aan Ajax dan heb je gewoon de verkeerde gekocht flikker ze er in, en stop maar met zoveel talenten want iedereen die erin komt is een talent waar zijn zij nu dan? geld genoeg koop er maar 3 bij geef ze wat meer salaris en hopa draaien met die hap en dan maar zonder Keizer, vraag maar aan Co of hij een paar maanden voor deze groep wil staan totdat er een echte trainer is gevonden en dan kan die gehele technische staf vernieuwd worden inclusief die achterlijke looptrainer die zich met de opsteling bemoeid,mensen moed houden
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:48
Hopelijk krijgen wij zondag de druk er vollop.
Vind ik leuk
debacle +313
zondag 24 september 2017 om 19:08
gewoon bij verlies niets uitbetalen.. ga je zien dat ze plots gaan hollen
Vind ik leuk
debacle +313
zondag 24 september 2017 om 19:09
keizer weet ook niet wat een 5 sec regels is
Vind ik leuk
Leffe +791
zondag 24 september 2017 om 19:22
Mensen liepen weg., zie FOX-Sports.,,trieste dagjes-mensen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:25
Goed bezig opa Huntelaar -:)
1 geluk voor ajax vvv speelde gelijk dus de schade is beperkt
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 19:29]
Vind ik leuk
HanV +1829
zondag 24 september 2017 om 22:02
De uitslag van die wedstrijd maakte niet uit voor de plaats. ;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:27
De kans is statistisch zeer klein dat je twee keer achter elkaar verliest van een club uit Amsterdam. Lekker hoor!!!!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 19:27]
Vind ik leuk
Axim +121
zondag 24 september 2017 om 20:21
werd er nog een taart verloot onder de zittenblijvers :-)) ??
Vind ik leuk
Mari +977
zondag 24 september 2017 om 20:27
Hiermee geeft hij aan dat het publiek had moeten opstaan. Wiens schuld is dit? Spelers worden met dag minder waard. Het aandeel Ajax stort maandag in en aandeelhouders zullen bij de eerstvolgende vergadering eisen dat Sar opstapt.
Vind ik leuk
Axim +121
zondag 24 september 2017 om 20:43
hoezo denk je dat hier niemand vrolijk van wordt?? 99.9% van nederland echt wel hoor :-)))
Vind ik leuk
reggie +643
zondag 24 september 2017 om 21:44
Welke fans? Die bleven zitten waren toeristen!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:16
Bleven ze zitten?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 00:25
En Huntelaar zelf speelde geweldig, welke natte droom heeft hij gehad zeg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ongeloof bij Huntelaar: "Een wonder dat de Ajax-fans zijn blijven zitten"