Keizer houdt duo van 11 miljoen op Ajax-bank: Moet bijgespijkerd worden

Keizer houdt duo van 11 miljoen op Ajax-bank: "Moet bijgespijkerd worden"

zondag 24 september 2017 om 18:21

Ajax betaalde deze zomer 11 miljoen euro voor de verdedigers Max Wöber en Luis Manuel Orejuela, maar de nieuwelingen komen nog niet in het Amsterdamse stuk voor. Marcel Keizer verklaart.

De Ajax-trainer vindt zowel Wöber (19) als Orejuela (22) nog niet klaar voor meer speelminuten. In de eerste helft van het verloren competitieduel met Vitesse (1-2) was hij van plan Mitchell Dijks te wisselen voor Kasper Dolberg, maar Dijks kon uiteindelijk de volledige negentig minuten blijven staan door het uitvallen van Matthijs de Ligt.

"We hebben twee nieuwe jongens op de bank", doelt Keizer tegenover de NOS op Wöber en Orejuela, "maar die moeten nog wennen aan ons spel. Dan is het logische keuze dat je met drie achterop gaat spelen."

Bij FOX Sports sprak de Ajax-trainer woorden van gelijke strekking. "De jongens op de bank zijn er nog niet klaar voor om achterin te spelen bij ons. Dan is de enige keuze een middenvelder of aanvaller erbij. Wöber is er net en heeft een aantal trainingen meegedaan en een wedstrijdje gespeeld tegen Scheveningen. Hij moet nog bijgespijkerd worden, maar dat gaat wel goed komen."

Poll

Stelling: Keizer had Wöber en Orejuela moeten brengen

(1118 stemmen)

Plaats een reactie

Dordmund +1541
zondag 24 september 2017 om 18:25
Keizer moet blijven zitten gaat goed zo.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:32
haha ja...moeten ze aan dit spel wennen? :)
Vind ik leuk
Jozef +22985
zondag 24 september 2017 om 18:48
Dat was ook wat ik dacht toen ik het las.

Normaal gesproken mag je meedoen als je beter bent. Zouden deze aankopen echt niet beter zijn dan wat we vandaag mochten zien?
Vind ik leuk
Foebele +35333
zondag 24 september 2017 om 19:03
Wat zijn ze goed bezig he bij Ajax?

Het glas was niet half leeg bij mij, ik zie het gewoon voor wat het is terwijl vele Ajacieden hier maar blind achter die gasten aan blijven lopen, omdat het nu toevallig oude helden zijn die het wanbeleid voeren!

Hup, tijd voor actie, echte Ajacieden eisen het hoogst haalbare en niet dit gekloot waarbij we keer op keer in de maling genomen worden als ze weer eens de selectie uitgekleed hebben en er alleen maar talent voor terug gehaald hebben .

Het erge is dat voorheen die talenten nog rond de 1 miljoen hebben gekost en de kosten dus te overzien waren, daarna zijn ze belachelijke bedragen gaan uitgeven aan talenten, zoals die 5 miljoen voor Cassiera, 7,5 voor Woppertje, 8 voor Sinkgraven en als klap op de vuurpijl 13 voor Neres.

Wanbeleid!

Gebrek aan visie!

Gebrek aan zelfreflectie!

Gebrek aan kwaliteit!

Wij Zijn Ajax, Wij Waren Ooit De Beste!
Vind ik leuk
Jozef +22985
zondag 24 september 2017 om 19:28
Heb je er bij stilgestaan dat ik de aankopen niet bekritiseer, maar eerder Keizertje?

Ga jij maar lekker op de barricaden als je je daar prettig bij voelt.
Blijf jij maar bij je mening dat Feyenoord het beste inkocht dit jaar. Lekker aan de zijlijn zeggen waar het allemaal aan ontbreekt en nooit, maar dan ook nooit een zinnig alternatief aandragen, omdat je nu eenmaal de specialist ter zake niet bent....

En Ajax was de laatste keer de beste van Europa en de wereld in 1995... dat konden we toen zeggen, daarna niet meer en ik zal je alvast wakker maken: dat komt nooit meer terug, al geef je nu ineens twee keer het saldo van de lopende rekening uit aan spelers......
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 19:29]
Vind ik leuk
Foebele +35333
zondag 24 september 2017 om 19:39
Hahahaha nooit een zinnig alternatief aandragen? Vaak zat gedaan.

Blijf jij vooral lekker zwaaien met je vlaggetje en doen alsof het glas halfvol is, terwijl er helemaal niets in het glas zit...

gebrek aan visie, dat verwijt ik de directie en alle meelopers zoals jij!
Vind ik leuk
Jozef +22985
zondag 24 september 2017 om 19:46
Visie...

ze hadden het woord nooit mogen uitvinden, want het wordt misbruikt en verkracht door leken. Want als je om zinnige ideeën wordt gevraagd, dan beroep je je erop dat daar specialisten voor zijn.

Daar heb ik gewoon vertrouwen in, ja. Noem me dan maar een meeloper. Van een half glas kan ik gewoon genieten hoor. Met een leeg glas kan je niks... Bij dat halve glas weet ik bovendien dat ie ooit vol was en dat de tap in de buurt is... Een leeg glas kun je bij de Blokker kopen en zal zal zich daar niet vullen. Maar dat snap je waarschijnlijk niet.
Vind ik leuk
Foebele +35333
zondag 24 september 2017 om 19:49
Nee hoor, ik heb al heel veel zinnige ideeen aangedragen, dat werd allemaal weggewuifd door mensen die het niet begrijpen, zoals jij!

Het is niet zo moeilijk hoor, iedereen ziet waar het probleem zit, namelijk de veel te jonge en onervaren selectie die Ajax jaarlijks bij elkaar brengt.

Conclussies trekken is iets wat maar weinig mensen kunnen, althans het trekken van de juiste conclussies.

Het woord Visie is het alles omvattende woord, dat jij dit nu op deze wijze weer pareert is heel typerend, typerend voor je gebrek aan visie!

PS. Je snapt mijn verhaal over het lege glas niet, jij ziet een half vol glas terwijl het glas in werkelijkheid leeg is. Jij maakt jezelf dus blij met een dooie mus....
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 19:50]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:11
Jullie hebben allebei een goed punt, maar de meeste Ajacieden zijn gevoelsmatig nog lang niet op het punt aanbeland waar jij al bent....

Overigens denk ik dat je het goed ziet.
Vind ik leuk
Foebele +35333
zondag 24 september 2017 om 21:16
Omdat ik de trend van de laatste jaren zie en de rest allemaal keer op keer doet alsof het een incident is.

Gek toch na 3 jaar zonder prijs en veel jaren met afschuwelijk voetbal.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:18
Dat is logisch ja... maar voetbal is emotie he...
Vind ik leuk
Jozef +22985
maandag 25 september 2017 om 07:55
Visie is een toverwoord dat veelal gebezigd wordt door mensen van het niveau ' conclussies'.

Daar wou ik het maar bij laten eigenlijk.
Vind ik leuk
Sideburnn +1482
zondag 24 september 2017 om 20:08
Nee maar wat verwacht je ook voor 11 miljoen....
Vind ik leuk
feyeniels +17878
zondag 24 september 2017 om 20:05
Buiten dat, veel slechter dan wat er nu in de verdediging loopt kan volgens mij niet...

Veltman kan al jaren niet mee en blijft dit ook bewijzen. De Ligt stapelt fout op fout. Viergever is dan nog de beste, maar is in mijn ogen meer een leuke speler voor de breedte en Dijks spreekt voor zich...

Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:08
Dijks is blijkbaar vele malen beter dan die twee nieuwelingen.... die Keizer is toch niet meer serieus te nemen?!
Vind ik leuk
Dordmund +1541
zondag 24 september 2017 om 21:55
Klopt helemaal Barry bij Cambuur was hij ook heel slecht als trainer.....
Vind ik leuk
derksen +7154
zondag 24 september 2017 om 18:25
WAAR BLIJFT DE AZ EXCELSIOR TOPICS VP?
Vind ik leuk
Roekoe +4394
zondag 24 september 2017 om 18:28
Nogmaals: als je zo'n Excelsior supporter bent waarom kijk je dan niet naar de wedstrijd?
Vind ik leuk
derksen +7154
zondag 24 september 2017 om 18:35
Ff sireneus ik ben zeker geen excelsior of az fan
Maar ajax en psv 136 topic s
Van psv snap ik 1-7
Maar ff sireneus az werd 30 minuten helemaal horendool gespeeld
Maar daar heb VP dus geen zin in!
En ik vind dat gvd NSB gedrag!
Vind ik leuk
Roekoe +4394
zondag 24 september 2017 om 18:36
Gaat het?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:40
hebben je betjes vandaag niet zo uitgepakt als verwacht?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:09
sireneus dan moet je echt even opzoeken wat de NSB precies deed
Vind ik leuk
Ryanaz +344
zondag 24 september 2017 om 18:29
Doe maar niet ;-p
Vind ik leuk
Vak-DD +8133
zondag 24 september 2017 om 18:37
Hebben die ook gespeeld dan ?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:25
Met zijn tweeen een paar weken aan de slagboom dan maar?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:47
Hesjes zijn onderweg.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:27
Hoe is het mogelijk zeg....
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:28
je koopt ze toch omdat jij wat in hen ziet ...of niet?
Vind ik leuk
2cents +36384
zondag 24 september 2017 om 18:28
Slechter in de opbouw dan Viergever en de Ligt vandaag waren kan Wöber niet zijn.
Vind ik leuk
Jozef +22985
zondag 24 september 2017 om 19:32
Je kunt die twee jongens noemen, maar dan vind ik dat je hen te veel aanrekent. Elke verdediger verwordt tot een kluns als het team speelt zoals Ajax dat vandaag deed... Het angstvoetbal van onder Frank de Boer is in alle hevigheid terug gekeerd. Alle flair in het spel die er vorig jaar wel was is volledig verdwenen en in mijn ogen ligt dat niet aan Viergever en de Ligt.
Vind ik leuk
2cents +36384
zondag 24 september 2017 om 19:52
Jozef, de opbouw begint van achteruit. Om de beurt kregen De Ligt en Viergever de ruimte om op te komen en in te spelen. Daarbij had Vitesse een duidelijke voorkeur voor Viergever.

Vanaf het beginsignaal leidde dat tot balverlies en gevaarlijke tegenaanvallen. Hieruit kwam ook dat moment dat Van De Beek moest corrigeren met een overtreding die leidde tot de eerste goal. En ja, ook het middenveld leed teveel balverlies maar het vanaf minuut 1 verliezen van alle ballen door dit duo leidde tot enorm veel onrust en onzekerheid over het aan hen geven van de bal.

Zij zijn uiteraard niet de enige schuldigen aan de nederlaag, verre van. Maar denken dat Wöber dít niveau niet kan ontstijgen zou echt betekenen dat Wöber wel terug kan naar Oostenrijk.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:04
Praat jezelf maar moed in... ;-)
Vind ik leuk
2cents +36384
zondag 24 september 2017 om 20:05
Was dat maar wat ik deed...
Vind ik leuk
Gozert +2403
zondag 24 september 2017 om 18:28
Keizer: "Ze maken te veel loopacties en weten steeds de vrije ruimte te vinden. Dat is niet hoe wij willen spelen, ze moeten wennen aan ons spel."
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:30
Onzin! Nogmaals: 9 van de 10 keer win je deze pot! Pech en een slechte scheids.
Vind ik leuk
Gozert +2403
zondag 24 september 2017 om 18:31
Welke wedstrijd heb jij gezien? Ajax stond apathisch op dat veld, ze deden werkelijk helemaal niks in de eerste helft.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:33
En Vitesse dan? Nee, DIE waren goed....
Vind ik leuk
Gozert +2403
zondag 24 september 2017 om 18:35
Nee die waren ook niet goed, maar die hadden nog enige vorm van inzet en wil om te winnen. Het was in z'n totaliteit een afschuwelijk wedstrijd.
Vind ik leuk
Vak-DD +8133
zondag 24 september 2017 om 18:39
Wij waren zeker niet goed anders hadden er meer in gegaan. Maar jullie waren wel heel erg slecht ondanks die dure selectie.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:40
Niks duur. Die dure zitten op de bank!
Vind ik leuk
jaja_PSV +19899
zondag 24 september 2017 om 18:51
Degene die op de bank zitten vallen ook onder de selectie.
Vind ik leuk
Jozef +22985
zondag 24 september 2017 om 19:35
Vitesse won zakelijk met een dodelijke precisie.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:41
heb je vandaag achterstevoren naar de tv gezeten?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:30
Verbijsterend. Dat deze twee op de bank zitten en dat je ze niet kunt inzetten in de ogen van de trainer.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:49
Dit is geen trainer maar een buikspreekpop
Vind ik leuk
Drobtine +1925
zondag 24 september 2017 om 18:30
Waarom zitten ze dan in hemelsnaam op de bank. Ben een beetje klaar met ze moeten nog wennen aan ons spel. BULLSHIT iedereen kan mee, zo slecht spelen als Ajax vandaag lukt ook als je nog niet gewend bent. Alleen Viergever, Veltman en Huntelaar verdiende een 5,5 voor het harde werken. De rest haalde de 4 nog niet eens.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:31
Welk spel?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:32
Nee, Dijks heeft het niveau voor Ajax!!
Vind ik leuk
glenn +859
zondag 24 september 2017 om 18:34
ze zullen nog eerst 1 jaar moeten wennen aan de Ajax cultuur.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:34
als je ze nog niet in wil laten vallen, waarom zitten ze dan bij de selectie? Waarom neem je dan niet zeefuik en bakboord mee?
Vind ik leuk
E.N.Y +49
zondag 24 september 2017 om 18:35
Zo grappig wanneer er in Amsterdam nieuwe spelers worden gehaald moeten ze eerst wennen aan het systeem of bijgespijkerd worden..... Wat is dat voor onzin allemaal?? Bij Feyenoord wordt Haps of Amrabat toch ook niet weken op de bank gehouden, omdat ze bijgespijkerd moeten worden... of bij PSV Luckassen, Lozano..
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:12
Haps, Amrabat en Luckassen zijn alledrie Nederlandse spelers, spreken de taal en kennen de manier van voetballen. Lozano is gewoon heel goed voor de eredivisie.
Wöber en Orejuela zijn net in Nederland. En ook nog niet heel goed voor de eredivisie.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:05
Gelukkig is Neres inmiddels wel gewend...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:10
Daarvoor moet je bij Keizer zijn, want Neres ging helemaal niet slecht in de wedstrijden waarin hij mee mocht doen vorig jaar.
Waarom Wamberto er ineens bij moet komen om dingen uit te leggen is me ook niet duidelijk. Misschien kan hij beter wat dingen uitleggen aan Keizer
Vind ik leuk
Vak-DD +8133
zondag 24 september 2017 om 18:36
Wij hebben dit seizoen voor nog geen 3 miljoen uitgegeven en die staan gelijk allemaal vanaf dag één in de basis. Wat een smoes is dit zeg.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:42
Moest 'ie vast en zeker van ome Hennie en stille Dennis zeggen, anders kreeg hij straf. Leuk spelertje die Serero van jullie trouwens, waar hebben jullie die vandaan gehaald?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:37
Keizer, hou gewoon lekker je smoel en rot heel snel op. Hoe kan zo een voetbal dom persoon nou familie zijn van de grote Piet. Die draait zich echt om in zijn graf uit schaamte voor zijn neefje.
Vind ik leuk
Enden +1889
zondag 24 september 2017 om 18:42
Die jongens moeten wennen aan ons spel???!!!????!!!???

Wij spelen 4-3-3.....dat is niet speciaal.
Wij spelen geen speciaal systeem.
Elke back is gewend met 4 verdedigers te spelen. Anders was het wel een centrale verdediger geweest.
Elke buitenspelers is gewend met 3 spitsen te spelen. Anders was het een spits geweest.



[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 18:43]
Vind ik leuk
Degraaf +10315
zondag 24 september 2017 om 18:44
Pleur toch op met die moeten nog wennen. Een goede voetballer went heel snel en zeker als hij veel speelt. Dat zooitje wat er nu speelt is nog veel en veel slechter, maar jij bent de allerslechtste.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:44
Mochten niet worden opgesteld van Directeur D.Bergkamp.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:45
Ga weg prutser,
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:48
Die twee kunnen niet nog slechter zijn dan Dijks, dat bestaat niet
Vind ik leuk
oke dan +3899
zondag 24 september 2017 om 18:49
Dan moet je ze op de tribune zetten als ze er nog niet klaar voor zijn. Waarom zitten ze dan op de bank als je toch een verdediger voor een aanvaller wisselt.
Vind ik leuk
Teo Smith +13805
zondag 24 september 2017 om 18:51
Ze moeten wennen aan het Ajax systeem haha.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:52
De linksback van ieder willekeurig G-team is beter dan Dijks, laat staan een 19-jarige talentvolle voorstopper die al een seizoen vaste kracht was bij een (voor Oostenrijkse begrippen) topploeg. Als je dat niet snapt na de zoveelste dramatische pot van Dijks ben je echt compleet ongeschikt als trainer van Ajax. Wober centraal Viergever LB, Dijks contract ontbinden en gratis laten gaan
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 18:53]
Vind ik leuk
Foebele +35333
zondag 24 september 2017 om 18:54
Komt omdat we nooit kwaliteit kopen, maar louter talent. talent waar we vervolgens hopeloos slecht mee omgaan, waardoor we ze stuk voor stuk kapot maken.

Super talent Dolberg die wel even 50 miljoen waard zou zijn is het volgende schrijnende voorbeeld, net als de Ligt die er ook weinig van bakt nu hij ineens na 20 wedstrijdjes in het eerste de bepalende centrale verdediger moet zijn.

Stuk voor stuk maken ze die jongens kapot door ze te snel te brengen. Al die losers hier die weer zo om Frenkie liepen te schreeuwen mogen na vandaag ook weer hun mond houden en stil in het hoekje gaan zitten, hij bakte er niks van vandaag en is dus helemaal niet basiswaardig, net als Kluivert, Dolberg en de Ligt dat niet zijn, niet zonder dat er kwaliteit om hun heen loopt die de kar trekt.

Ziyech en Huntelaar, dat zijn de enige twee en dat is te weinig, je hebt gewoon in iedere linie een bepalende topper nodig en op het middenveld eigenlijk zelfs 2. Wij hebben dan ook bijna altijd minimaal 1 of 2 bepalende basisspelers die we jaarlijks missen.

Toen we er 3 hadden haalde we gelijk de finale van de EL, maar dat we er 3 hadden had niets met beleid te maken, want Sanchez was ook een beetje een gelukje, hij is de uitzondering die de regel bevestigd en Ziyech wilde ze lange tijd niet hebben.

Nee, einde oefening voor dit falende beleid, gauw mensen zoeken die de goede basis van jeugd eindelijk wel weten aan te vullen met voldoende kwaliteit.
Vind ik leuk
Dordmund +1541
zondag 24 september 2017 om 18:55
Keizer heeft nog niks gepresteerd als trainer ik snap er helemaal niks van waarom ze hem als hoofdtrainer aangesteld hebben.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:00
Hij is nog dommer dan hij eruit ziet.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:20
welk spel
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:24
Topscouting -:) !
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 19:26
Dat zegt ook wel weer wat over de aankopen die gedaan zijn.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:30
Sorry mensen, maar Keizer heeft niet de ervaring, kennis en charme om zo'n grote club als Ajax te beheren.
Wij hebben Van Gaal nodig.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 20:08
Nee joh! Die heeft een mening. Denk je nou echt dat Dennis Bergkamp en Van der Sar zitten te wachten op iemand met een mening? De vorige met een mening zit inmiddels in Dortmund. Gaat ook ruk daar...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:35
Spelers moeten hij bedoelt dat hij zelf moet wennen
Vind ik leuk
furgist +1455
zondag 24 september 2017 om 19:40
Ja? Als ik mezelf even toesta om terug te denken aan de twee keer 45 minuten van vanmiddag, dan zou ik eigenlijk alles brengen wat er niet stond..
Vind ik leuk
ajaxdev +156
zondag 24 september 2017 om 19:46
Neres is niet fit maar die twee anderen wel. Veel beroerder dan wat er vandaag stond kan het niet dus waren ze vast niet of juist heel positief opgevallen. Maar onze trainer ziet het anders. Of dat beter is zal de toekomst snel uitwijzen
Vind ik leuk
flipper +903
zondag 24 september 2017 om 20:03
Moeten nog wennen aan ons spel. Aan welk spel . wat een geneuzel elke keer weer. schaam me diep voor mijn Ajax.
Vind ik leuk
Mari +2241
zondag 24 september 2017 om 20:41
Al een wedstrijd of 10 gaat het beroerd, maar buitenlandse aankopen worden niet opgesteld.
Neres 12 mln en Cassiera xx mln niet te vergeten.
Keizer vernietigt het kapitaal direct en indirect ( de waarde van de bestaande groep).
Begin november AVA Ajax NV. Directie wordt weggestuurd. Ze kunnen nu nog hun hachie redden door hard in te grijpen. Zo niet:
dag Sar

Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:18
Lekker laten staan zo! Volgende week de volgende klapper makken!
Vind ik leuk
rpaulp50 +3821
zondag 24 september 2017 om 21:32
Wanneer kopen ze nu eens spelers die "wel klaar zijn" ?
En maar blijven sleutele en maar punten blijven verspelen......
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:23
Volbloed idioot hij moet bij gespijkerd worden wat een Kut trainer .
Die man is nog te slecht om de amateurs te trainen
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:48
Wennen aan het spel???? welk spel? Echt onzin dit hoor ik altijd bij aankopen, ze moeten eerst wennen aan ons spel. Hou op zeg. Alles wat er nu staat is niet goed genoeg en zijn al verpest aan traag en breedte voetbal. o ja dat is waar ze aan moeten wennen!!!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 22:49]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 01:10
Lullig voor Keizer maar hij gaat Ajax niet vlot trekken. Met dit debacle moet ook het doek voor Bergkamp en Spijkerman vallen. Ervaren trainer voor de groep en Jonk als hij nog wil terug op de toekomst.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 01:11]
Vind ik leuk
Basschot +1736
maandag 25 september 2017 om 03:38
Wobel /orejuela 11 miljoen, Cassiera 5 miljoen en Neres 12,miljoen. 28 miljoen uitgegeven aan spelers die niet klaar zijn voor Ajax 1!!! Terwijl Ajax 1 zeer nodig kwaliteit nodig heeft!! Wanbeleid!!
Vind ik leuk
hantayo +809
maandag 25 september 2017 om 10:32
Heel veel meningen en uitvoerige betogen, maar met een beetje kwaliteit in de verdediging had het wel meegevallen maar die is het nivo...........eerste divisie, en dan is het water naar de zee dragen. Jemig, die wegdraaiende ogen van Keizer bij zijn interviews, niet te harden toch.......Van Gaal, help!
Vind ik leuk
Nick Kools +12214
maandag 25 september 2017 om 11:37
Algemeen bekend dat spelers eerst een jaar moeten wennen aan t (geweldige) Ajax voetbal dat gespeeld word.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Keizer houdt duo van 11 miljoen op Ajax-bank: "Moet bijgespijkerd worden"